[Sezon I] Informacje

Temat edytowany przez Mati129 - 16 czerwca 2018, 21:38

Avatar Mati129
Moderator
Tu są wszelkie informacje na temat świata oraz samej gry
Rozgrywka:
Tury będą mniej więcej co tydzień (jeśli będę miał więcej wolnego czasu, nawet szybciej), a na wszelkie pytania będę odpowiadał codziennie (za wyjątkiem śród, z powodów osobistych)

Religie
Pomimo, że religie naszego świata, typu chrześcijaństwo, judaizm itp. istnieją (pomimo że różnią się od naszych odpowiedników, bo wiadomo, istnieje więcej niż jedna rasa rozumna) to też jest pełno nowych religii.

A czym się różnią religie tamtego świata od naszego?
Chrześcijaństwo raczej ma raczej pokojowe nastawienie w stosunku do innych ras, a przynajmniej katolicy i protestanci. Prawosławni i ultrakatolicy (zakładają oni, że m.in inne rasy oprócz ludzi są dziełem Szatana, są uznawani przez Watykan za sektę) już nie.
Judaizm i Islam (poza nielicznymi wyjątkami) jest nietolerancyjne w stosunku do innych ras

Gatunki rozumne
Jak już wspomniałem, na tej Alternatywnej Ziemi żyją nie tylko ludzie, ale też inne gatunki.

"Centrum technologii"
W przeciwieństwie do naszej Ziemi, tu nie ma sprecyzowanego centrum technologii czy też kultury. Czyli Europa w tej rzeczywistości nie jest owym centrum.

Kultury
Owszem, wciąż istnieją kultury z naszego świata, ale ich położenie nie jest takie samo, jak u nas.

Eventy
Eventy owszem, będą, ale wtedy, jak się rozgrywka rozkręci. A te będą różnorakiego rodzaju.

Co z magią?
Magii w tym momencie nie ma. Ale będzie można zdobyć umiejętność tworzenia pewnego surowca, dzięki któremu może, powtarzam, może się uda odkryć magię w znanym nam formacie, ale, ten proces zdobywania będzie bardzo trudny (ale nie niemożliwy).

A co z bronią palną?
Broń palna owszem, istnieje i ma się dobrze, ale na ten moment jest trochę niecelna. Ale i tak większość narodów widzi przyszłość technologii wojennej właśnie w broni palnej.

Co z rewolucjami?
Cóż, rewolucje się pojawią, głównie w państwach starego ładu. Mogą się pojawić nagle, przy okazji wygłaszając postulaty turę wcześniej, których nie spełnienie może wywołać rewolucję. Dla nich będzie zarezerwowany kolor szary 90%

A kolonie?
Owszem, można zakładać kolonie. Można je zakładać na dowolnej prowincji niezajętej przez żadne państwo. Rozwój kolonii do zwykłej prowincji trwa 5 tur, każda prowincja pobiera 50 złota/turę, a jej produkcja surowców jest zredukowana do 25%, a produkcja pieniędzy do 10%

Co z stolicami?
Stolica to twoje centrum państwowe. Jest ona zaznaczana czarną kropką na prowincji, gdzie się znajduje. Tam urzęduje twój władca, tam jest centrum kultury itd. Utrata stolicy może być ciosem w morale twojej armii. Stolica NIE JEST specjalną prowincją generującą twój surowiec specjalny. Można także nie mieć stolicy.

A można ulepszać swoje złoża?
Tak, ale po pierwsze, tylko złoże specjalne. Po drugie, cena na początku będzie wynosiła 150 za +5 do surowca specjalnego, i będzie coraz droższe w zależności, ile państwo produkuje złoża specjalnego. Po trzecie, górną granicą ulepszania jest +300 specjalnego/turę

Lista może być niepełna.
Wszelkie pytania dotyczące rozgrywki i świata proszę przesyłać niżej.

Avatar Angel_Kubixarius
Dla sprecyzowania chcę wspomnieć różnice między mutacją a ewolucją w moich jednostkach - mutacja nie wymaga dowerbowania nowych oddziałów by mieć jej efekt, pozwala przekształcić już istniejące w ich ulepszoną wersję kosztem połowy ceny ulepszonej wersji, ewolucja zaś wymaga albo dowerbowania nowych ( jednostka) albo przekształcenia robotnicy ( budowla) o pełnym koszcie ulepszonej wersji

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku