Co musisz wiedzieć

Avatar albert1005
Moderator
Cóż z tym musi zapoznać się każdy.

Na początek rasy
Grywalne

ludzie


Ludzie obudzili się na wschodzie w krainie Hildórien w dniu pierwszego wschodu Słońca. Ojców ludzi nazywa się Atanatari. Przez pierwsze 7 dni słońce wstawało na zachodzie dlatego zawsze potem zwracali się w tą stronę. Bali się Valarów, słabo rozumieli znaki Ulma który starał się nimi opiekować. Pierwszych umiejętności nauczyli się od elfów (możliwe że od Avarich). Wg. opowiadania szamanki Adaneli (ur. 339 PE) z początku ludzie słyszeli Głos, który zachęcał ich do poznawania świata na własną rękę i ubogacania siebie. Gdy Głos stawał się rzadszy do ludzi dotarł Pan Ciemności pod postacią świetlistego mędrca, który zwiódł ich darami i obietnicami.

Jest to rasa dominująca w sródziemiu ze względu na swoją liczebnosć, we wszytkim są średni.
Potrafią być okrutni i źli, ale też odważni i bohaterscy

Zazwyczaj cechuje ich chciwość, pycha oraz upór. Są mniej odporni na choroby, skrajności natury. Chociaż nie brakuje wśród nich ludzi szlachetnych i odważnych,
ORKOWIE/ URUKOWIE

“ Cień, który ich wyhodował może tylko przedrzeźniać, ale nie stwarzać; wśród jego dzieł nie ma nic naprawdę nowego. Myślę, że orków także nie on powołał do życia, on tylko ich zatruł i zaprawił do nikczemności."
Wiadomo, że chodzi tutaj o Morgotha

silniejśi od ludzi, przebywają głównie w mordorze, ( walczą lepiej od ludzi )
mówi się że przeciętny człowiek nie ma szans w walce z orkiem ( bez zbroi ).
Dzielą się na kilka typów

Uruk-hai- Uruk-hai to ulepszony, elitarny rodzaj orków, wyhodowanych przez Sarumana w wyniku krzyżówek orków ludźmi. Byli wyżsi od przeciętnych orków, lepiej zbudowani i odporni na światło słoneczne.

PÓŁ ORKOWIE -Saruman krzyżując orków z ludźmi wyhodował także półorków, przypominających ludzi o niektórych cechach orków


Zdjęcie użytkownika albert1005 w temacie Co musisz wiedzieć

Avatar albert1005
Moderator
Elfowie
Nie znajdziecie lepszych strzelców od nich.
Mówi się że jeden elfi łucznik jest warty trzech gondorskich.

mistrzowie łucznictwa ( nikt im w tym nie dorówna)
niezwykle piękni i wysocy.
potrafią również świetnie władać mieczem ( lecz gorzej od uruków)

Rasa nieśmiertelna, lecz elfa da się zabić ale nie umrze ze starości.

Im starszy elf tym potężniejszy.

Zdjęcie użytkownika albert1005 w temacie Co musisz wiedzieć

Avatar albert1005
Moderator
Krasnoludy

Czas nadszedł i na te frakcje.
jeśli szukasz frakcji defensywnej, ta jest dla Ciebie
potężne pancerze, dwuręczne topory
pancerze z Mitrilu!
Ich fortece są najwytrzymalsze

w skrócie najlepsza obrona dobry atak.


Wzrost
Niżsi od ludzi
Wyżsi od hobbitów.
przez elfów zwani Naugrimami, sami siebie zaś nazywali Khazâdami.

krasnoludów stworzył Aulë w ciemnościach Śródziemia, nie mogąc doczekać się dzieci Ilúvatara, którym chciał przekazać swoją wiedzę. Pracował nad nimi w ukryciu bojąc się skarcenia przez innych Valarów. Tak powstało siedmiu ojców krasnoludów. Ponieważ były to czasy, w których okrutny Melkor siał jeszcze zło na ziemi, obdarzył je w siłę i nieustępliwość.



CZAS ŻYCIA OKOŁO 250 LAT

Avatar albert1005
Moderator
Hobbici

Czas życia- około setki

O tej rasie wiadomo jest bardzo niewiele jej istnienie wkładane jest między bajki, lecz oni istnieją

Rasa urodzona jako włamywacze lub złodzieje, potrafią być tak cicho, że usłyszenie ich jest, niemal niemożliwe, genialnie również jako skrytobójcy, w przypadku drużyn warto mieć chociaż jednego Hobbita

Ich pochodzenie nie jest do końca znane, ale wiadomo, że na początku Trzeciej Ery zamieszkiwali dolinę Anduiny. Wyróżniamy trzy szczepy hobbitów (Fallohidzi, Harfootowie i Stoorowie). Zamieszkiwali głównie Shire, choć spotykano ich także w innych krainach, lecz w bardzo małych ilościach, ponieważ bardzo nie znosili podróżować.

Avatar albert1005
Moderator
Rasy niegrywalne

Wargowie, wilkołaki (ang. Wargs, Werewolves) – rasa inteligentnych, olbrzymich wilków, wyhodowanych w Dawnych Dniach przez Morgotha, służących jemu, Sauronowi oraz Sarumanowi. Wydaje się, że były to zdeprawowane wilki, w których zamieszkały złe duchy, lub też potomkowie umajarów, posiadające swoją fea. Wywodzili się od Draugluina. Wykorzystywane przez orków jako wierzchowce.

TROLLE - ZBYT GŁUPIE BY NIMI GRAĆ

Wielkie, mało inteligentne, pozbawione zasad istoty, zamieszkujące jaskinie, groty i góry Śródziemia. Początkowo trolle nie umiały nawet mówić, potem większość z nich zaczęła używać zniekształconych dialektów Wspólnej Mowy. Istoty te w większości nie znosiły światła.




( aczkolwiek olog hai będą Grywalne)

Avatar albert1005
Moderator
Czy istnieje magia ?
Oczywiście lecz tylko dla istot wyższych ( majarowie valarowie boldogowie )

Avatar albert1005
Moderator
Gdy Smaug zaryczał poraz ostatni
jego ryk brzmiał przybądźcie pomścijcie mnie!
i przybyły trzy smoki ( Grywalne! )
by siać spusztoszzebie i grozę, a może sprzymierzą się z ludźmi? A może pozostaną wolne to już będzie wybór trzech latających demonów.

Avatar albert1005
Moderator
Podział

ludzie

:
Czarni Númenorejczycy – potomkowie mieszkańców Númenoru, którzy ulegli wpływom Saurona (ówczesnego doradcy królewskiego Ar-Pharazôna). Sprzeciwiają się Valarom i zaczęli kultywować wiarę w Wielką Ciemność, oddając boską cześć Morgothowi. Pod koniec Drugiej Ery osiedlili się w Umbarze, lud ten jednak szybko podupadał i wymieszał się z innymi mieszkańcami tych ziem.


Gondorczyczy : wiadomo ( jeśli nie to pisać na czacie )


Haradrimowie : Żyją w południowym Śródziemiu, w Haradwaith. Przez długie wieki aż do czasów króla Elessara walczą z Gondorem o jego południowe prowincje.


Easterlingowie : Easterlingami nazwano mieszkańców Rhûnu, którzy sprzymierzyli się z siłami Saurona przeciwko ludziom z Gondoru i Rhovanionu oraz elfom z Mrocznej Puszczy i Lothlórien.

Rohan( frakcja Theodyna więc chyba jasne)

Avatar albert1005
Moderator
Enty ( niegrywalne)

Są oni
nieśmiertelni.
wielkie i silne warto ich mieć za sojuszników

Avatar albert1005
Moderator
Olog-Hai ( niwgrywalne )
Olog-hai były niezwykle silne i wytrzymałe. Ich wzrost wynosi około 4 metry.
niezwykle porywczy i agresywni

W przeciwieństwie do zwykłych trolli, nie boją się słońca i odznaczają się inteligencją. Mają ostre kły i pazury. Posługują się okrągłymi, wielkimi, czarnymi tarczami, a za broń używają młotów i wielkich mieczy. Ich hełmy często zdobione są szpikulcami przypominającymi rogi. Obok górskich trolli jest to najsilniejsza odmiana tych stworów. Olog-hai odzywają się rzadko, a kiedy już to robią to tylko w Czarnej Mowie.


Zdjęcie użytkownika albert1005 w temacie Co musisz wiedzieć

[ ja dużą maczugą machać]

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar korobov
Właściciel: korobov
Grupa posiada 15374 postów, 45 tematów i 11 członków

Opcje grupy Władca pierś...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Władca pierścieni czas wojny [PBF] [ nie musisz zn