Regulamin

Avatar Kuba1001
Właściciel
1. Nie ma limitu postaci, można mieć ich tak wiele, jak się zechce.
2. Zasada czterech ścian - obrażenie postaci gracza? Jak najbardziej. Obrażenie samego gracza? Nie.
3. Inspirowanie się najróżniejszymi uniwersami nie jest niczym złym, ja będę to oczywiście robić, jednakże warto wysilić się na te minimum kreatywności i coś zmienić lub dodać od siebie.
4. Śmierć postaci jest rzeczą naturalną więc proszę o przemyślenie własnych decyzji.
5. Zabrania się używania jakiejkolwiek formy Spamu i/lub Trollingu.
6. Za każdy wybryk gracza mogę dać ostrzeżenie. Trzy ostrzeżenia skutkują banem.
7. Przeczytanie Regulaminu jest obowiązkowe.
8. Nie przeczytanie go nie zwalania z przestrzegania.
9. GM'owanie samego siebie jest zabronione. Od tego macie mnie, robaczki.
10. Każdy użytkownik może wprowadzić swój własny element do tej układanki, jaką jest świat przedstawiony, ale warto najpierw wstawić go do tematu z Sugestiami lub na PW, żeby można było uzgodnić ewentualne poprawki.
11. O ile nie zabraniam przeklinać ani graczom, ani ich postacią, to nie ku*wujcie co drugie słowo, dobra?
12. Gracz może zostać ukarany ostrzeżeniem za wybryki, irytowanie innych lub łamanie któregoś z punktów Regulaminu. Gdy zbiorą mu się na koncie trzy - dostaje bana i wylatuje z grupy.
13. Ban może potrwać kilka dni, tygodni, miesięcy lub w ogóle się nie skończyć, zależy to przeważnie od przewinienia danego użytkownika.
14. Przeczytanie tematu, w którym chce się wystartować, jest obowiązkowe. Poza pierwszym postem, który obrazuje i opisuje daną lokację, trzeba przeczytać całość, jeśli temat ma poniżej pięciu stron, lub ostatnie pięć, jeśli ma powyżej. Można też zapytać o to wszystko Właściciela.
15. Aby móc grać, należy stworzyć Kartę Postaci.
16. Post startowy należy do gracza. Zawsze.
17. Każdy gracz ma prawo do stworzenia swojego własnego tematu dla postaci, acz lepiej, żeby nie był to temat na kilka postów, który będzie tylko zaśmiecać grupę.
18. W walkach gracz przeciw graczowi będę brał pod uwagę wiele czynników, na przykład: Stan fizyczny i psychiczny obu postaci, uzbrojenie, zdolności, miejsce, czas, rasę, kolejność wykonywania ruchów, a także będę posiłkował się rzutem monetą (w wypadku mniej istotnych decyzji) lub rzutem kością (W wypadku tych ważniejszych).
19. Wyniki rzutu kością podczas walk między postaciami lub okrętami są następujące:
1 - Gorzej się nie dało. Zupełna klapa, pudło, śmierć na miejscu.
2-5 - Nadal źle, ale już stabilniej. Ciężkie obrażenia/uszkodzenia, jednakże na tym się kończy, bez śmierci/zniszczenia.
6-9 - Źle. Lekkie rany/uszkodzenia, ale poza tym nawet nieźle.
10 - Pół na pół: Ni dobrze, ni źle. Z reguły to brak ran/uszkodzeń, ale ogłuszenie/unieruchomienie.
11-14 - Dobrze. Rany/uszkodzenia tylko powierzchowne.
15-19 - Całkiem dobrze. No co tu wiele więcej mówić?
20 - Lepiej tego zrobić się nie dało.
Podczas rzucania kością używam symulatora rzutów kością dwudziestościenną, w liczbie jednej i bez modyfikatorów (modyfikator zero, choć w rzadkich przypadkach będę używać tych dodatnich lub ujemnych).
21. Lekturą obowiązkową są wszystkie tematy podpięte (może poza Czatem i Sugestiami), a najistotniejsze są z nich Najważniejsze Informacje.
22. Dobra zabawa to podstawa, nie? W takim razie dobrze się baw i przy okazji nie psuj zabawy innym.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kuba1001
Właściciel: Kuba1001
Grupa posiada 6188 postów, 77 tematów i 32 członków

Opcje grupy Mascoawei [PBF]

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Mascoawei [PBF]