Miecz jednoręczny Koszt: 5x materiał Obrażenia: 4+0.25*siła+1*zwinność+bonus z materiału Czas kucia: Dwie godziny Wymagane statystyki: 5 pkt. siły, 4 pkt. zwinności
Katana Koszt: 5x materiał Obrażenia: 6+0.5*siła+0.5*zwinność+bonus z materiału
Może wywołać krwotok (dodatkowe 1*percepcja obrażeń co odpis) Czas kucia: Siedem godzin Wymagane statystyki: 5 pkt. siły, 8 pkt. zwinności Uwagi: Wysoka szansa uszkodzenia przy walce z ciężko opancerzonym przeciwnikiem
Topór jednoręczny Koszt: 2x materiał + 1x drewno (dowolne) Obrażenia: 5+0.5*siła+bonus z materiału
Bardzo niska szansa odrąbania kończyny Czas kucia: Godzina Wymagane statystyki: 5 pkt. siły
Topór dwuręczny Koszt: 6x materiał + 3x drewno (dowolne) Obrażenia: 10+1*siła+bonus z materiału
Niska szansa odrąbania kończyny Czas kucia: Dwie godziny Wymagane statystyki: 8 pkt. siły
Labrys Koszt: 12x materiał + 3x drewno (dowolne) Obrażenia: 11+2*siła+bonus z materiału
Średnia szansa odrąbania kończyny, średnia szansa zranienia samego siebie Czas kucia: Pięć godzin Wymagane statystyki: 8 pkt. siły, 6 pkt. zwinności
Buława Koszt: 7x materiał Obrażenia: 5+1*siła+bonus z materiału
Ignoruje 2+0.5*percepcja pkt. pancerza Czas kucia: Trzy godziny Wymagane statystyki: 6 pkt. siły
Nasiekaniec Koszt: 1x materiał + 3x drewno (dowolne) Obrażenia: 2+1*siła+bonus z materiału
Ignoruje 1+0.5*percepcja pkt. pancerza, niska szansa na krwotok (1*percepcja obrażeń na odpis) Czas kucia: Trzy godziny Wymagane statystyki: 6 pkt. siły
Młot lucereński Koszt: 10x materiał Obrażenia: 6+1*siła+bonus z materiału
Ignoruje 5+0.5*percepcja pkt. pancerza Czas kucia: Pięć godzin Wymagane statystyki: 6 pkt. siły, 4 pkt. zwinności
No-dachi Koszt: 15x materiał Obrażenia: 6+1*zwinność+0.5*percepcja+bonus z materiału
Średnia szansa krwawienia (1*percepcja obrażeń na odpis przez 2 odpisy)
Niska szansa odrąbania kończyny Czas kucia: Szesnaście godzin Wymagane statystyki: 8 pkt. siły, 10 pkt. zwinności, 5pkt. percepcji Uwagi: Wysoka szansa uszkodzenia przy walce z ciężko opancerzonym przeciwnikiem, wyciągnięcie broni zajmuje jeden odpis
Zbroja lekka Koszt: 20x skóra Opancerzenie: 8 + bonus z materiału Wytrzymałość: 40 + bonus z materiału Czas wytwarzania: 10 godzin Wymagane statystyki: 4 pkt. siły, 3 pkt. zwinności
Zbroja średnia Koszt: 20x metal Opancerzenie: 12 + bonus z materiału Wytrzymałość: 80 + bonus z materiału Czas wytwarzania: 20 godzin Wymagane statystyki: 6 pkt. siły, 4 pkt. zwinności
Zbroja ciężka Koszt: 30x metal Opancerzenie: 20 + bonus z materiału Wytrzymałość: 100 + bonus z materiału Czas wytwarzania: 34 godziny Wymagane statystyki: 8 pkt. siły, 2 pkt. zwinności
Notka: Topory są zbyt silne w stosunku do mieczy
Notka2: Skalowanie:
Miecze: Siła i zwinność
Dystansowa: różnie
Sztylety: zwinność
Topory i młoty: siła
Katany: Zwinność i percepcja
Przy każdym uderzeniu spada wytrzymałość zbroi. Gdy wyniesie ona 50% to opancerzenie spada o połowę, a gdy spadnie do zera - zbroja zostaje zniszczona i nie chroni w ogóle.
Wprowadzone żeby postać z siłą broni np. 10 była w stanie choć zranić osobę z opancerzeniem 15
Między tagi [youtube] należy wstawić 11 znakowy identyfikator filmu na YouTube.
Identyfikator znajduje się w adresie filmu i zawsze ma 11 znaków. Skopiuj go z URLa, np. z watch?v=YgEHrca6Yj0
skopiuj YgEHrca6Yj0.