[KUŹNIA]

Avatar
Konto usunięte
Póki co są to tylko me rozpaczliwe próby stworzenia systemu kucia broni defensywnej i ofensywnej
Nie zwracajcie na ten temat uwagi

Avatar
Konto usunięte
Materiały:
A.. Metale (dla broni białej, zbroi i kusz)
1. Żelazo (brak bonusu)
2. Stal (+1 obrażeń) (+ 3opanc. +15wytrz.)
3. Dionizyt (+2 obrażeń, czas x2) (+5opanc.)
4. Stal meteorytowa (+3 obrażeń, czas x3) (+5opanc. +20wytrz.)
5. Stal damasceńska (+10 obrażeń, czas x15) (+10opanc. +30wytrz.)
B. Drewno (dla młotów, łuków i kusz)
1.
2.
3.
4.
5.
C. Skóra (dla zbroi)
1. Skóra mandaryna (+2 pancerza, +10 wytrzymałości)
2. Skóra żabojada (brak bonusu)

D. Specjalne
1. Powłoka sługi (niewrażliwość na normalne obrażenia)

Avatar
Konto usunięte
Nóż
Koszt: 1x materiał
Obrażenia: 1+bonus z materiału
Czas kucia: Godzina
Wymagane statystyki: [brak]

Avatar
Konto usunięte
Sztylet
Koszt: 2x materiał
Obrażenia: 1+0.5*zwinność+bonus z materiału
Czas kucia: Godzina
Wymagane statystyki: 3 pkt. siły, 3 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
Miecz jednoręczny
Koszt: 5x materiał
Obrażenia: 4+0.25*siła+1*zwinność+bonus z materiału
Czas kucia: Dwie godziny
Wymagane statystyki: 5 pkt. siły, 4 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
Miecz dwuręczny
Koszt: 8x materiał
Obrażenia: 6+1*siła+bonus z materiału
Czas kucia: Dwie godziny
Wymagane statystyki: 6 pkt. siły, 2 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
Katana
Koszt: 5x materiał
Obrażenia: 6+0.5*siła+0.5*zwinność+bonus z materiału
Może wywołać krwotok (dodatkowe 1*percepcja obrażeń co odpis)
Czas kucia: Siedem godzin
Wymagane statystyki: 5 pkt. siły, 8 pkt. zwinności
Uwagi: Wysoka szansa uszkodzenia przy walce z ciężko opancerzonym przeciwnikiem

Avatar
Konto usunięte
Topór jednoręczny
Koszt: 2x materiał + 1x drewno (dowolne)
Obrażenia: 5+0.5*siła+bonus z materiału
Bardzo niska szansa odrąbania kończyny
Czas kucia: Godzina
Wymagane statystyki: 5 pkt. siły

Avatar
Konto usunięte
Topór dwuręczny
Koszt: 6x materiał + 3x drewno (dowolne)
Obrażenia: 10+1*siła+bonus z materiału
Niska szansa odrąbania kończyny
Czas kucia: Dwie godziny
Wymagane statystyki: 8 pkt. siły

Avatar
Konto usunięte
Labrys
Koszt: 12x materiał + 3x drewno (dowolne)
Obrażenia: 11+2*siła+bonus z materiału
Średnia szansa odrąbania kończyny, średnia szansa zranienia samego siebie
Czas kucia: Pięć godzin
Wymagane statystyki: 8 pkt. siły, 6 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
Buława
Koszt: 7x materiał
Obrażenia: 5+1*siła+bonus z materiału
Ignoruje 2+0.5*percepcja pkt. pancerza
Czas kucia: Trzy godziny
Wymagane statystyki: 6 pkt. siły

Avatar
Konto usunięte
Nasiekaniec
Koszt: 1x materiał + 3x drewno (dowolne)
Obrażenia: 2+1*siła+bonus z materiału
Ignoruje 1+0.5*percepcja pkt. pancerza, niska szansa na krwotok (1*percepcja obrażeń na odpis)
Czas kucia: Trzy godziny
Wymagane statystyki: 6 pkt. siły

Avatar bulorwas
Dlaczego Buława jest op?

Avatar
Konto usunięte
Młot lucereński
Koszt: 10x materiał
Obrażenia: 6+1*siła+bonus z materiału
Ignoruje 5+0.5*percepcja pkt. pancerza
Czas kucia: Pięć godzin
Wymagane statystyki: 6 pkt. siły, 4 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
A czemu miałaby być op?

Avatar bulorwas
Młot jeszcze bardziej. Choć w sumie nie jest op bo drogi.

Avatar
Konto usunięte
Nie widziałeś jeszcze statystyk pancerzy .-.

Avatar someone_
Moja postać jest zbyt słaba na sztylet...

Avatar bulorwas
A moja może korzystać z większości broni.

Avatar Kuba1001
Moderator
Było pakować, jak Wulfgar.

Avatar
Konto usunięte
bulorwas pisze:
A moja może korzystać z większości broni.

Bo dobrze ogarnąłeś statystyki .-,

Avatar wiewiur500kuba
Właściciel
Mój jest za głupi na te wasze dziwne wywary, ale ogarnie broń ;v

Avatar bulorwas
AdvBioSys pisze:
Bo dobrze ogarnąłeś statystyki .-,

To taka moja specjalność. Raczej wiem co jest mi potrzebne, a co zbędne.

Avatar
Konto usunięte
No-dachi
Koszt: 15x materiał
Obrażenia: 6+1*zwinność+0.5*percepcja+bonus z materiału
Średnia szansa krwawienia (1*percepcja obrażeń na odpis przez 2 odpisy)
Niska szansa odrąbania kończyny
Czas kucia: Szesnaście godzin
Wymagane statystyki: 8 pkt. siły, 10 pkt. zwinności, 5pkt. percepcji
Uwagi: Wysoka szansa uszkodzenia przy walce z ciężko opancerzonym przeciwnikiem, wyciągnięcie broni zajmuje jeden odpis

Avatar
Konto usunięte
Zbroja lekka
Koszt: 20x skóra
Opancerzenie: 8 + bonus z materiału
Wytrzymałość: 40 + bonus z materiału
Czas wytwarzania: 10 godzin
Wymagane statystyki: 4 pkt. siły, 3 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
Zbroja średnia
Koszt: 20x metal
Opancerzenie: 12 + bonus z materiału
Wytrzymałość: 80 + bonus z materiału
Czas wytwarzania: 20 godzin
Wymagane statystyki: 6 pkt. siły, 4 pkt. zwinności

Avatar
Konto usunięte
Zbroja ciężka
Koszt: 30x metal
Opancerzenie: 20 + bonus z materiału
Wytrzymałość: 100 + bonus z materiału
Czas wytwarzania: 34 godziny
Wymagane statystyki: 8 pkt. siły, 2 pkt. zwinności

Avatar someone_
Za co odpowiada wytrzymałość ?

Avatar
Konto usunięte
Notka: Topory są zbyt silne w stosunku do mieczy
Notka2: Skalowanie:
Miecze: Siła i zwinność
Dystansowa: różnie
Sztylety: zwinność
Topory i młoty: siła
Katany: Zwinność i percepcja

Avatar
Konto usunięte
Przy każdym uderzeniu spada wytrzymałość zbroi. Gdy wyniesie ona 50% to opancerzenie spada o połowę, a gdy spadnie do zera - zbroja zostaje zniszczona i nie chroni w ogóle.
Wprowadzone żeby postać z siłą broni np. 10 była w stanie choć zranić osobę z opancerzeniem 15

Avatar Angel_Kubixarius
A gdzie szabla xd na zwinności i sile bazująca xd

Avatar
Konto usunięte
Katany to szable, ale "katana" ładniej brzmi

Avatar
Konto usunięte
Potem będą .-.
To wszystko w budowie jest .-.

Avatar bulorwas
Włócznie powinny być pod siłę i percepcję.

Avatar Angel_Kubixarius
Ogolnie percepcja powinna dawać wiekszy % nakrytyka czy coś

Avatar bulorwas
"Zauważyłeś odsłoniętą tętnicę wroga. Wypadało by pie**olną z mieczora."

Avatar
Konto usunięte
Katany są raczej pod właśnie cięcie w tętnice / odsłonięte punkty a nie nawalanie w blachę aż pęknie. Dlatego też dałem percepcję i krwawienie .-.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku