Bestiariusz

Avatar Kuba1001
Właściciel
Jest to spis wszelkich znanych ludzkości Zombie, Mutantów i innych potworów. Na start pojawi się kilka z nich, a reszta będzie odkrywana później, zarówno przez graczy, jak i NPC. Tylko Właściciel będzie tutaj dodawać potwory, ale każdy może takowego zaproponować.

Wzór do Bestiariusza:
Nazwa (czyli jak owe monstrum się zwie. Nazwa minimum jedna i jedna wystarczy, bo rzadko kiedy mają więcej, choć zdarzają się tacy):
Typ (Zombie, Mutant, Eksperyment lub Nieokreślony):
Opis (po prostu opis potworka, krótki lub długi):
Agresja (Skala od jeden do dziesięć, która obrazuje agresję rzeczonego potwora. Im większa, tym większa szansa, że zaatakuje on podczas spotkania):
Siła (skala od jeden do dziesięć, która obrazuje tężyznę fizyczną potwora. Im większa, tym silniejszy):
Wytrzymałość (skala od jeden do dziesięć, która obrazuje odporność potwora na obrażenia. Im większa, tym więcej na siebie przyjmie):
Szybkość (skala od jeden do dziesięć, która obrazuje prędkość potwora. Im większa, tym monstrum szybsze):
Zwinność (skala od jeden do dziesięć, która obrazuje zdolność potwora do uników. Im większa, tym większa szansa, że zdoła on uniknąć Waszego ataku):
Wygląd (czyli jak potwór wygląda. Może to być dokładny opis, zdjęcie lub rysunek):
Miejsce występowania (czyli gdzie się na niego najpewniej natkniecie):

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Zombie, Żywy Trup, Nieumarły, Szwendacz, Zgniłek, Zdechlak.
Typ: Zombie.
Opis: No cóż, zwykły, podstawowy Zombie, jakich na świecie pełno. Mógł on powstać w wyniku reanimacji zwłok osób, które zmarły w wyniku infekcji Wirusem, ale mogą to również być zmarli powstali z grobów. Różni ich od siebie jedynie stopień rozkładu, w wypadku tych drugich jest oczywiście większy. Zdechlak zabija za pomocą zębów i pazurów, te pierwsze są groźniejsze. Jednak najgroźniejsze w tych Żywych Trupach jest to, że mogą oni zarazić zdrowych dotąd ludzi i zmienić ich w podobne sobie monstra. Zarażenia mogą dokonać głównie przez ugryzienie lub zadrapanie, a także poprzez krew i ślinę. Dwa ostatnie sposoby są wolne, potrzeba nawet kilku tygodni na całkowitą przemianę. W wypadku zadrapania czas przemiany zależy do miejsca zranienia, ale na ogół w wypadku zadrapania trwa to około tygodnia, a w wypadku ugryzienia ledwie od dwóch do pięciu dni. Obecnie nie ma na to lekarstwa, więc większość osób zarażonych popełnia samobójstwo, gdyż uznają to za los lepszy od "życia" jako Zombie...
Ważnym faktem dotyczących Nieumarłych jest to, że żywią się oni ludzkim mięsem po to, by opóźnić własny proces gnicia. Do niczego innego nie potrzeba im pokarmu.
Agresja: 4
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 3
Zwinność: 4
Wygląd:
Miejsce występowania: Najwięcej jest ich w okolicach ludzkich siedlisk, a więc w miastach, miasteczkach, wsiach i tym podobnych. Ich mniejsza liczba kręci się we wszystkich innych miejscach.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Świeży, Świeżak.
Typ: Zombie.
Opis: Człowiek zainfekowany przez Zombie staje się Zombie. Prosta prawda. Ale nie jest nim od razu, gdyż od dnia przemiany mija miesiąc, czasem dłużej. Więc co dzieje się z zarażonym przez ten czas? Staje się właśnie Świeżym. Świeży jest czymś na kształt ogniwa pośredniego między człowiekiem a Żywym Trupem. Wygląda jak wygląda, ale znacznie ważniejsze są jego umiejętności. Posiada on jeszcze resztki człowieczeństwa, głównie ludzkie odruchy, myśli i wspomnienia. Sprawia to, że jego agresja w porównaniu ze zwykłym Zombie jest mniejsza, ale to mała wada w porównaniu do zalet. Fakt, że mięśnie nie zaczynają gnić, sprawia, że Świeży jest szybszy i zwrotniejszy od Nieumarłego. Jego struny głosowe także nie obumarły, a więc poza warczeniem potrafi imitować różne dźwięki, a nawet wymawiać pojedyncze słowa! Jego inteligencja również jest większa w porównaniu do zwykłego Zgniłka, a objawia się tym, że w walce korzysta on ze wszystkiego co ma pod ręką lub w ręce, gdyż za broń może służyć mu to, co miał przy sobie przed przemianą. Zwiększona inteligencja skutkuje również tym, że każdy Świeży potrafi urządzać zasadzki, samotnie lub grupowo. Na ogół udają martwych, rannych lub zdrowych ludzi, a gdy ofiara podjedzie dostatecznie blisko - rzucają się na nią. Co ciekawe, nie spożywają oni zwłok w całości, gdyż nie potrzeba im tyle ludziny jak Zdechlakom. W związku z tym nadgryzione przez nich ciała często wstają i idą własną drogą. Poza tym nie potrafią zbytnio zarażać - przez ślinę lub krew jest to niemożliwe, a ryzyko infekcji przez zadrapanie lub ugryzienie jest mniejsze o połowę. Wielu zaprawionych w bojach żołnierzy lub wojowników Z-Com uważa Świeżaków za większa zagrożenie niż zwykłe Zombie.
Agresja: 3
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 4
Zwinność: 5
Wygląd: Świeży bardzo przypomina człowieka, lecz wiele różni go od ludzi. Przede wszystkim wokół nosa i ust widać krwawe ślady, skóra jest biała niczym kreda, a oczy martwe i pozbawione wyrazu (wyglądają jak u trupa, lecz każdy Świeży widzi normalnie). Często noszą oni też ubrania jakie mieli w wyniku przemiany.
Miejsce występowania: Trzymają się głównie miast, miasteczek, wsi i innych skupisk ludzkości. Gdy przemienią się w zwykłe Zombie, wędrują tam gdzie one.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Krwiopijca, Wampir.
Typ: Zombie.
Opis: Krwiopijca, zwany też Wampirem, to jeden z najstraszniejszych potworów znanych ludzkości. Są szybkie, zwinne i agresywne, a na dodatek nie żywią się mięsem ludzi, ale ich krwią. Dietę uzupełniają krwią zwierząt, ale żeby zaspokoić pragnienie muszą wypić dwa razy więcej krwi zwierzęcej niż ludzkiej, a więc wolą polować na ludzi, to bardziej opłacalne. Ich kły są długie, mogą z łatwością przebić skórę i ubranie. Przez to szansa na zakażenie poprzez ukąszenie jest większa, podobnie jest z zadrapaniem oraz krwią. Jedynie śliną nie może zakazić. Co ciekawe, w przeciwieństwie do zwykłych Zombie, Wampiry cierpią na światłowstręt. W związku z tym polują jedynie nocą, a w dzień są ospałe i niemrawe (w skrócie: Wszystkie ich statystyki zmniejszają się do jeden, poza wytrzymałością).
Agresja: 5
Siła: 4
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 5
Zwinność: 5
Wygląd: Nie różni się wieloma elementami wyglądu od zwykłych Szwendaczy, ale jednak, gdyż ma czerwone oczy, bladą skórę, spłaszczony nos i większe uszy. Do tego jego pazury są dłuższe, a kły nader wyrośnięte. To za ich pomocą wypija krew, a mianowicie nacina nimi skórę ofiary i chłepcze krew szorstkim językiem.
Miejsce występowania: Mogą żywić się krwią ludzi i zwierząt, a więc poza skupiskami ludzkości polują także w lasach, a dnie spędzają w opuszczonych budynkach, ruinach i tym podobnych.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Pies Zombie.
Typ: Zombie.
Opis: Pies najlepszym przyjacielem człowieka? Może kiedyś! Obecnie są to jedne z największych wrogów ludzi, bowiem Wirus ZX-521 roznosił się również przez psy i przy okazji je zabijał. Jakby tego było mało, zaczęły one wstawać z martwych i rozpoczęły polowanie na swych dawnych właścicieli. Pies Zombie jest bardzo szybki, zwinny i agresywny, a do tego ma o wiele bardziej wyostrzone zmysły. Również jego głód jest większy, a więc musi zjadać prawie dwa razy więcej ludzkiego mięsa niż zwykły Zombie, co czyni z niego jeszcze groźniejszą bestię.
Agresja: 5
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 6
Zwinność: 5
Wygląd:
Miejsce występowania: Pojedyncze osobniki występują w miastach, a na terenach wiejskich i leśnych jest ich znacznie więcej, łączą się w spore stada, w których polują na ludzi i zwierzęta.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Bagienny Zombie.
Typ: Zombie.
Opis: Są to zwłoki zarażonych, które zbyt długo przebywały na bagnach. Ich ciała pokrył mech i inne zielsko, przez co bardzo łatwo im się kamuflować i atakować znienacka. Jakby tego było mało, potrafią one przyczaić się w wodzie niczym krokodyle i wyczekiwać swej ofiary. A jeśli trzeba jeszcze lepiej się zakamuflować to mogą całkowicie się zanurzyć i czekać pod wodą nawet godzinę. Bagienne Zombie słyną również ze swej oportunistycznej natury, gdyż jedzą znacznie rzadziej niż inne gatunki, wielu uważa, że porastające je rośliny weszły z nimi w symbiozę i dzięki temu Bagienne Zombie mogą być częściowo samożywne, choć nie jest to sprawdzona teoria.
Agresja: 3
Siła: 4
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 3
Zwinność: 4
Wygląd:
Miejsce występowania: Bagna i moczary, czasem zapuszcza się na suchy ląd w ich pobliżu.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Twardy, Duży, Drab, Wielki i tym podobne określenia.
Typ: Zombie.
Opis: Wielka Kupa Mięcha. Tak najłatwiej opisać tego potwora. Jest to Zombie, który po śmierci zyskał olbrzymią wręcz siłę i wytrzymałość, które doskonale komponują się z jego agresją, tworząc istny taran i maszynę do zabijania. Twardego bardzo trudno zabić, ale on z zabijaniem nie ma problemów: Może złapać delikwenta i nim rzucić lub też go zmiażdżyć. Wielcy nie stronią też od używania broni w postaci prętów zbrojeniowych, znaków, słupów telefonicznych i wielu tym podobnych. Natomiast kawałkami gruzu lub też małymi samochodami mogą skutecznie obrzucić wroga. Jakby tego było mało, to do Twardych ciągną tabunami zwykli, słabi Nieumarli. Jedyną obroną przed nim jest ucieczka, gdyż jest bardzo wolny i mało zwrotny. Można też walczyć, ale bez ciężkiego sprzętu będzie naprawdę trudno.
Agresja: 8
Siła: 8
Wytrzymałość: 9
Szybkość: 2
Zwinność: 2
Wygląd:
Miejsce występowania: Głównie miasta, choć można je spotkać też w innych miejscach, ale to już rzadziej i w mniejszych ilościach.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Opuchlak, Wrzód.
Typ: Zombie.
Opis: Wrzód był niegdyś zwykłym Zombie, ale obecnie jest to coś zupełnie innego. Zainfekowane płyny nie rozchodzą się u niego po ciele, ale zbierają się w kilku miejscach, a miejsca te z czasem rosną do olbrzymich wręcz rozmiarów. W związku z tym Opuchlaki nie są wymagającymi przeciwnikami. No, chyba że trafi się w któryś z wrzodów, wtedy jest nieciekawie. Czemu? Bo po nawet najlżejszym trafieniu tenże wrzód wybuchnie, rozsiewając wokół zgromadzoną tam zawartość, która nie tylko ohydnie pachnie i sprawia, że ludziom zbiera się na mdłości, ale pełna jest Wirusa, a przez to bardzo łatwo może zarazić. Zdarza się czasem, że zainfekowane płyny zmieniają się w kwas, a jeśli wtedy dojdzie do eksplozji, to raczej nie ma co się martwić o zmianę w Zombie. Kwas ten jest bardzo żrący, może z łatwością przepalić ciało, skórę i kości, a także ubrania i gorszej jakości pancerze. Jednakże ta zaleta Wrzodów wykorzystywana jest przeciwko nim. Nie chodzi tu tylko o to, że podczas pęknięcia krost ten Zombie umiera. Ale jeśli wypełnione będą one kwasem, a wokół zgromadzi się dostatecznie wiele Szewndaczy, to efekty mogą przejść nawet najśmielsze wyobrażenia.
Agresja: 2
Siła: 3
Wytrzymałość: 2
Szybkość: 3
Zwinność: 2
Wygląd:
Miejsce występowania: Praktycznie wszędzie, często trzyma się razem ze zwykłymi Szwendaczami, więc najczęściej występuje tam, gdzie oni.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Eksperyment 226-C.
Typ: Eksperyment.
Opis: Jak nazwa wskazuje, jest to rządowy eksperyment. Kiedy i po co powstał? Nie wiadomo, gdyż jest to ściśle tajne. Wiadomo jednak, że uciekł on z owego laboratorium, zabił wcześniej wszystkich znajdujących się tam ludzi i uciekł na wolność. Obecnie trwają zakrojone na szeroką skalę poszukiwania tejże bestii, Z-Com wyznaczył nawet olbrzymią nagrodę, ale niewielu jest tak odważnych, głupich lub zdesperowanych, by skorzystać.
Agresja: 10.
Siła: 10.
Wytrzymałość: 10.
Szybkość: 10.
Zwinność: 10.
Wygląd:
(Proszę nie patrzeć na tę szarą plamkę obok potwora, niby jest to człowiek dla skali, ale spokojnie, bestia nie jest aż tak wielka)
Miejsce występowania: Uciekł z laboratorium w USA, więc to tam trzeba się go spodziewać, ale nie wiadomo dokładnie gdzie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
AdvBioSys pisze:
Nazwa: Mózgowiec, tłum
Typ: Nieokreślony
Opis: W pełni wykształcony mózgowiec jest przede wszystkim mózgiem - po reanimacji zaczął przekształcać prawie wszystkie komórki w nerwowe, jedynie skóra została przekształcona w kość chroniącą mózg, a żołądek w swoisty bioreaktor. Jest w stanie wytwarzać pasożytnicze organizmy połączone z układem nerwowym za pomocą swoistej nici wychodzącej z odwłoku. Organizmy te wędrują do najbliższych trupów, zombie bądź pełnoprawnie żywych organizmów i podłączają je do mózgowca po uprzednim przeżarciu się do mózgu ofiary - stąd nazwa "tłum".
Abominacja zyskuje na tym możliwość ruchu oraz zwiększenie intelektu i wiedzy co czyni ją niezwykle niebezpieczną. Cóż bowiem może być gorszego niż zombie będący w stanie myśleć jak człowiek?
Agresja: 8
Siła: 1
Wytrzymałość: 10
[Wymaga doszczętnego zniszczenia, np. spalenie na popiół, zmiażdżenie całego ciała]
Szybkość: 1 [osobiście nie porusza się]
Zwinność: 1 [osobiście nie porusza się]
Wygląd: Po prostu jak człowiek ale oblepiony białą kością. Usta otwarte a oczy zasklepione kością
Miejsce występowania: Kierują się głównie w te miejsca, gdzie spotkać można jeszcze żywych, mądrych bądź inteligentnych ludzi

EDIT: Są też w stanie tworzyć kolejne mózgowce, by zwiększyć ilość dołączonych organizmów

Avatar Kuba1001
Właściciel
AdvBioSys pisze:
Nazwa: Palacz, tytoniowy zombie
Typ: Zombie
Opis: Żółtoskóry zombiak od którego jedzie tytoniem. Wynik zarażenia zwłok osobnika będącego za życia nałogowym palaczem. Oprócz typowej dla ofiar mikroba żądzy ludzkiego mięsa odczuwa głód nikotynowy, który stara się zaspokajać. Niektóre, groźniejsze odmiany posiadają białka syntezujące nikotynę z pokarmu i nadmiar akumulują, a w przypadku zagrożenia wydzielają toksyczne wyziewy.
Agresja: 5
Siła: 4
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 4
Zwinność: 4
Wygląd: Jak zwykły zombie, acz w trochę lepszym stanie. Bardziej wysuszony i trochę żółtawy
Miejsce występowania: Kierują się głównie w te miejsca, gdzie mogą zaspokoić głód nikotynowy.

Avatar Kuba1001
Właściciel
AdvBioSys pisze:
Nazwa: Raki
Typ: Zombie
Opis: Niektóre zwłoki reanimowane przez wirus zaczęły mocno mutować w związku z czym wykształciły się komórki nowotworowe, które szybko opanowały całe ciało. Charakteryzują się licznymi hiperplazjami, to jest przerostami. Rozwinięte formy stają się wręcz kulami wykonanymi z tkanki i są w stanie trawić oraz pobierać pokarm zewnętrznie.
Agresja: 4
Siła: 2 (początkowo) 5 (rozwinięty)
Wytrzymałość: 2 (początkowo) 8 (rozwinięty)
Szybkość: 3 (początkowo) 1 (rozwinięty) 6 (rozwinięty rozpędzony do max.)
Zwinność: 4 (początkowo) 1 (rozwinięty)
Wygląd: Na początku jest to zwyczajny zombie z różnymi deformacjami, acz rozwinięte formy to w zasadzenie spore kule z mięsa i skóry
Miejsce występowania: Wszędzie, acz najwięcej ich tam gdzie znajdują się mutageny.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Knur Morderca.
Typ: Mutant.
Opis: Wirus dotknął nie tylko takich zwierząt, jak psy, tworząc Psy Zombie, ale też świnie. I tak oto powstały Knury Mordercy. O ile kiedyś świńskie mięso było często podstawowym lub też nawet ulubionym mięsem wielu ludzi, to teraz role się odwróciły i wiele świń uwielbia ludzinę. Po zwykłych świniach został im tylko kształt korpusu i gabaryty, reszta uległa drastycznej zmianie: Cztery kończyny są inaczej zbudowane, stworzone do wspinaczki i szybkich biegów na krótkich dystansach. Jakby tego było mało, dysponują dwoma dodatkowymi, z czego każda pozwala dotkliwie zranić lub chwycić, a czasem używa się ich też podczas wspinaczki. Kompletu dopełniają wyrostki wokół otworu gębowego, które ułatwiają pożeranie mięsa, a w wypadku małych ofiar uniemożliwiają im ucieczkę. Szczególnemu wyostrzeniu uległ zmysł węchu, a jeśli chodzi o pozostałe to są one na poziomie przeciętnego bekonu. Ich ulubioną strategią zdobywania pokarmu jest z pewnością czajenie się w okolicach dachu jakiegoś budynku i nagłe zeskoczenie z góry na niczego niepodejrzewającą ofiarę lub też jakakolwiek inna forma zasadzki.
Agresja: 6.
Siła: 2.
Wytrzymałość 3.
Szybkość 7.
Zwinność 7.
Wygląd:

Miejsce występowania: Tereny wiejskie, rzadziej wiejsko-miejskie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Szybki, Biegacz, Sprinter.
Typ: Zombie.
Opis: Nic innego jak zwykły Zombie, który w miarę rozwijania się posiadł nową zdolność, a mianowicie możliwość niezwykle szybkiego biegu i zwiększoną zwinność. Stało się to dzięki gwałtownemu przyrostowi masy mięśniowej w nogach. Ma to oczywiście swoją cenę, która sprawia, a mianowicie szybkość i zwinność odbiły się na sile i wytrzymałości. Niemniej, to niezwykle skuteczne potwory, a dzięki swojemu wyglądowi mają możliwość zaatakowania z zaskoczenia, co tylko zwiększa ich szanse.
Agresja: 4.
Siła: 2.
Wytrzymałość: 2.
Szybkość: 8.
Zwinność: 8.
Wygląd: Niemalże identyczny jak w wypadku zwykłego Zombie, przez co jedynie obeznani w temacie eksperci mogą dostrzec z daleka jakąś różnicę, przeciętni wojownicy ludzkości nie mają na to większych szans, co skutkuje śmiertelnymi w skutkach pomyłkami.
Miejsce występowania: Tam, gdzie inne Zombie, przeważnie zwykłe Szwendacze.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Ogr.
Typ: Eksperyment.
Opis: Jeden z pierwszych (i na pewno nie ostatnich) eksperymentów Syndykatu, który ujrzał światło dzienne. Ogry powstały jako eksperymentalni ochroniarze współpracujący z wojskami Syndykatu lub strzegący jego placówek na całym świecie. W związku z tym są niezwykle odporne na wszelkie warunki klimatyczne, silne, wytrzymałe i niezwykle agresywne. Choć agresja przydaje się, gdy trzeba szczuć je kimś, to jest też przyczyną ucieczki wielu osobników z miejsc, w których powstały lub które miały chronić na wolność. Żyjące dziko Ogry to maszyny do zabijania, z równą ochotą mordujące zwierzęta, ludzi, Zombie, Mutanty i wszystko inne co napatoczy im się pod łapy.
Ich stwórcy obdarzyli Ogry szczątkową inteligencją, która pozwala nie tylko rozumieć, zapamiętywać i wykonywać polecenia, ale i uczyć się na błędach oraz porozumiewać w prosty sposób. No i tworzyć broń, gdyż Ogry uwielbiają używać wielkich maczug tworzonych z czego tylko popadnie, choć najczęstszym wyborem jest drewno nabijane kamieniami, kośćmi, kłami, pazurami, złomem i wszystkim innym, co wpadnie im w ich trzy łapy. Warto dodać, że trzecia ręka nie służy do walki, a do wszelkich innych możliwych czynności, ponieważ nie jest zbyt silna i służy wyłącznie jako kończyna pomocnicza.
Agresja: 10.
Siła: 9.
Wytrzymałość: 8.
Szybkość: 2.
Zwinność: 2.
Wygląd:

Miejsce występowania: Przede wszystkim okolice baz Syndykatu, nieliczne hasające na wolności osobniki można spotkać właściwie wszędzie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Koczownik, Łowca, Podróżnik.
Typ: Eksperyment/Nieokreślony.
Opis: Już pół roku po wybuchu tej apokalipsy ludzie zaczęli opowiadać sobie o tajemniczych istotach przemierzających cały świat (poza miejscami, gdzie Zombie i inne paskudztwa jeszcze nie dotarły, jak na przykład, Grenlandia). Ze względu na tryb życia okrzyknięto ich Koczownikami, zaś sprawność w posługiwaniu się łukiem i bronią białą oraz szerokie umiejętności z zakresu walki wręcz, tropienia, skórowania i tym podobnych zapewniły im miano Łowców. Z czasem zaczęto mówić też o nich Podróżnicy.
Kim są? Tego właściwie nikt nie wie. Nie da się ustalić ich populacji, ani miejsca pochodzenia. Oficjalnie mówi się, że nie wiadomo czym dokładnie są, choć niektórzy twierdzą, że to kolejny z wypuszczonych na wolność eksperymentów Syndykatu lub zawodowy łowca Zombie stworzony przez Naukowców i Z-Com. Jak jest prawda? Nie wiadomo, co tylko sprzyja licznym teriom, najczęściej przy ognisku lub butelce czegoś mocniejszego.
Podróżnicy to jedyne potwory znane ludzkości, które są aż tak ludzkie. Rzadko kiedy atakują pierwsze, nienawiścią darzą nie ludzi, ale przede wszystkim Zombie. Czasem nawet pomagają ludziom, gdyż wiele umierających z głodu grup czasami odnajdywało na skrajach swych obozowisk ustrzelone jedną, celną strzałą ciała różnych zwierząt. Te same strzały wielu ludzi wyciągnęły z opresji. Czasami zdarza się też, że Koczownicy zatrzymują się w okolicach ludzkich osiedli lub nawet starają się do nich wejść. Nie warto próbować ich przegnać, gdyż może się to skończyć tragicznie dla pechowych mieszkańców. Warto go czymś nakarmić i posadzić przy ognisku, a można mieć pewność, że czymś się odwdzięczy: Pożywieniem, wodą, informacjami (choć będą to raczej rysunki, gdyż są strasznie małomówni i nic nie mówią, czasem tylko powarkują. Nie chcą? Nie potrafią? Nie wiadomo. Znowu) czy też pomocą. Prawdopodobnie Łowcy to jedne z najbardziej interesujących i tajemniczych stworzeń, jakie powstały i będą fascynować ludzkość długo, nawet po zakończeniu apokalipsy.
Mówi się, że Łowcy nie można pokonać, a przynajmniej nie dokonał tego nikt, kto spróbował. Do tego bardzo często poruszają się w towarzystwie bliżej nieznanych istot przypominających wielkie golce piaskowe.
Agresja: Skrajnie różna, zależy od sytuacji, ale zawsze waha się w skali od 1 do 10.
Siła: 6.
Wytrzymałość: 5.
Szybkość: 5.
Zwinność: 6.
Wygląd:

Miejsce występowania: Niemożliwy do określenia, są w ciągłym ruchu, a jednego dnia mogą pokonać zawrotne wręcz odległości.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Nazwa: Człowiek-Ryba, Ryboczłek, Ryboludź i tym podobne.
Typ: Mutant/Eksperyment/Nieokreślony.
Opis: Ryboludzie zagnieździli się w okolicach wszelkich akwenów już dość dawno temu, ale skąd się wzięły? Sprawa ma się podobnie jak z Łowcami, choć raczej pewnym jest, iż to zwykłe eksperymenty Syndykatu, acz nie ma co do tego całkowitej pewności. Idąc dalej, te eksperymenty albo uciekły z laboratoriów, albo zostały celowo wypuszczone. O dziwo są dość inteligentne, dzięki czemu szybko poradziły sobie w tym niesprzyjającym świecie. Zaczęli zakładać proste osady na brzegach wszelkich akwenów, stosując błoto, muł, drewno i wszystko inne, co było akurat pod płetwiastą łapą. Ponadto wykształciły prostą hierarchię i zaczęły zakładać małe plemiona skupiające młode, samice zajmujące się opieką nad nimi, utrzymaniem osad i tym podobnych oraz samców przeznaczonych do walki i polowań. Bez broni są w stanie chwytać małe zwierzęta, ryby i płazy, zwłaszcza w wodzie, ale na większego zwierza mogą zapolować dzięki broni. Owszem, potrafią wytwarzać broń w postaci niezwykle prymitywnych proc, kamiennych toporków i włóczni z grotami z naostrzonych muszli, kamieni, pazurów, kości, rogów i tym podobnych. Ponadto są dość kreatywne i potrafią korzystać z tego, co pozostawił człowiek, robiąc sobie z tego broń, okrycia, narzędzia i tym podobne, a najlepszym przykładem są używane do krępowania ofiar sieci rybackie. To wszystko sprawia, że wiele tęgich umysłów uważa, iż jeśli ludzie wyginą w wyniku apokalipsy, to te stworzenia przejmą po nas Ziemię. Jak na razie nie udało się ich oswoić lub zrobić czegoś w tym guście.
Są stworzeniami płochliwymi i z reguły unikają walki, chyba że zapędzi się je w kozi róg lub zagrozi młody, tudzież samicom. Na lądzie są dość powolne, ociężałe i niemrawe, w wodzie zaś - wręcz przeciwnie. Ponadto mają wrażliwą skórę i muszą wracać do wody co kilka godzin, aby ją nawilżyć.
Agresja: 5 (jeśli zagrozi się młodym, to całe plemię rzuci się na intruza od razu, a agresja wzrasta do 10).
Siła: 4.
Wytrzymałość: 4.
Szybkość: Na lądzie 3, w wodzie 9.
Zwinność: Na lądzie 4, w wodzie 8.
Wygląd:

Miejsce występowania: Okolice wszystkich większych akwenów wodnych, a więc wyspy na morzach i oceanach, ich wybrzeża, okolice większych rzek i jezior, bagna i moczary.

Avatar Kuba1001
Właściciel
tadeusz999 pisze:
Nazwa: Gryzoń-Zabójca
Typ: Niektóre z nich to "dobre" mutanty, a niektóre z nich to mutanty-zombie, do eksperymentów raczej też się zaliczą.
Opis: Prawie zawsze zastanawiano się, jak możliwie wyeliminować z gry najwięcej Zombie bez ryzyka straty dobrych ludzi. Naukowcy postanowili działać i zaczęli... eksperymenty na szczurach. Zaczęto łapać wszystkie brudne szczury które wpadły gdzieś w ręce ludzi. Później rozpoczęło się genetyczne modyfikowanie szczurów, aby ciągnęło ich do ludzkiego, ZEPSUTEGO mięsa oraz stawały się na zabój odważne. Później na takie szczurki ładowało się materiały wybuchowe - ciągnęło ich do ludzkiego mięsa... I zdalna detonacja. Mamy łatwy sposób pokonania dużej liczby Zombie. Później eksperymenty zaczęto robić na innych gryzoniach, z powodzeniem. Chociaż niektóre z nich zakończyły się fiaskiem, bowiem zwierzęta nie dość że zaczęły dostawać smaka na ŚWIEŻE ludzkie mięsko, to jeszcze masowo pouciekały z bazy. Niektóre z nich później rozmnożyły się masowo i zakażały się wirusem. Teraz ich populacja jest cholernie wielka. Jedni po stronie ludzi, drudzy upadli - najbardziej upadli z upadłych! Proszę państwa, wojna domowa gryzoni!
Agresja: 10
Siła: 1
Wytrzymałość: 1
Szybkość: 5
Zwinność: 10
Wygląd: Fioletowa, liniejąca sierść z częstymi dziurami w niej i nienaturalnie ostre brązowe zęby. U tych zombie to jeszcze gorzej. Zwierzątka te raczej same z siebie długo nie żyją.
Miejsce występowania: Te "złe" występują głównie w większych skupiskach ocalałej ludności, gdyż potrafią wyczuć ludzkie mięso już z odległości kilku kilometrów. Te "dobre" też występują w większych skupiskach ludności, ale tam przygotowywane są na ataki kamikaze na Zombie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Zohan666 pisze:
Nazwa: Lunatyk
Typ: Zombie
Opis: Za dnia jest normalnym zombie, nie da się go odróżnić od jego pobratymców. Natomiast w ciągu nocy i w ciemnych zakamarkach różnych budynków, tuneli, jaskiń robi się dużo agresywniejszy, szybszy i zwinniejszy. Naukowcy nadal nie wiedzą czemu są aktywniejsze, kiedy nie są wystawione na światło.
Agresja: 5
Siła: 3
Wytrzymałość 3
Szybkość: 5
Zwinność: 4
Wygląd: Prawie niczym nie różni się w wyglądzie od typowego szwendacza. No własnie, prawie. W ciemnych pomieszczeniach jego oczy robią się lekko czerwone.
Miejsce występowania: Tam gdzie ludzie, czyli miasta, wioski i osady.

Avatar Kuba1001
Właściciel
MrCC4 pisze:
Nazwa:Krzykacz, Zombie soniczny
Typ: Zombie
Opis: Kto by pomyślał że śpiewacy operowi będą uciążliwi po śmierci? Raczej nikt. Tymczasem znani (lub mniej znani, ale utalentowani) stali się Krzykaczami. Sam krzykacz niewiele zrobi, nie jest silny, ani agresywny, ale w grupie zombie ogłuszy cię i będziesz słabszy w walce. Cholerstwo najlepiej zdejmować z odległości, chyba że chcesz ogłuchnąć.
Agresja: 2
Siła: 3
Wytrzymałość: 1
Szybkość:4
Zwinność: 3
Wygląd: Jak normalny zombie, ale szersze szczęki
Miejsce występowania: Tam gdzie zwykłe zombie; Miasta, wsie itp.

Avatar Kuba1001
Właściciel
ThePolishKillerPL pisze:
Nazwa: Boom-iarz, Mięsol, "CO TO KU*WA JEST?!"
Typ: Zombie-mutant
Opis: Boom-iarz to mutacja pospolitego Szwendacza, która szczerze nie powinna istnieć. Jest to, dosłownie, kupa je*anego mięsa będąca żywą, tykającą bombą. Jest w stanie bez problemu łupnięciem swojego łapska połamać ci wszystkie kości w okolicy miejsca walnięcia, ewentualnie się specjalnie wywala, by eksplodować. Jeśli Boom-iarz jak na swoje głupie IQ sobie uświadomi, że nie ma szans w walce to wysuwa do ust serce przepełnione, podobnie jak inne tkanki, czerwonawą cieczą będącą wymiocinami zmieszanymi z zmutowanym DNA i krwią, a następnie je przegryza, tym samym powodując "Kamikadze", rozbryzgując swoje szczątki na 4 strony świata i zabijając osoby blisko niej. A jak dodam do tego ryzyko zarażenia przez kontakt jego krwi ze skórą to się przerazicie bardziej?
Agresja: 10
Siła: 5
Wytrzymałość: 6
Szybkość: Podstawowo 2, przy zauważeniu czegokolwiek żywego podnosi się do 6.
Zwinność: 2, jest szansa że podczas szarży może się wyje*ać.
Wygląd:
Miejsce występowania: Miasta, wsie, ewentualnie lasy, aczkolwiek jest on dosyć rzadki.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Mycha2001 pisze:
Nazwa: Grupowiec, Jeden Za Wszystkich, Bio-Mutant .
Typ: Zombie i/lub Mutant.
Opis: ,,Grupowiec", ,,Jeden Za Wszystkich", ,,Bio-Mutant" czy jak kto woli jest takim upartym rodzajem trupa który nie pozwoli sobie na ponowną śmierć, że aż prędzej zgodzi się na zjednoczenie z innymi trupami tylko po to by zakosztować ludzkiego mięsa co jak widać robi i to nie raz zapewne. Grupowiec jak już wcześniej przedstawiłem jest dość upartym trupem mutantem ale nie powiedziałem, że powstaje w sposób prawie naturalny a mianowicie tuż przed śmiercią wykładają się na inne dość sprawne zwłoki i pod wpływem rozkładu przylegają do ciała innego trupa jednocząc się z nim, jednak mogą się jednoczyć tylko dzięki pomocy wirusa który poprzez regenerację splata ich tkanki dzięki czemu nie odpadają przy poruszaniu się ale i nie trzyma ich wystarczająco mocno dzięki czemu przy odpowiedniej siłę potrafią się oddzielić od ciała by móc zaatakować swoją ofiarę. Przydaje im się to w wielu przypadkach takich jak śmierć głównego trupa odpowiedzialnego za poruszanie się czy chociażby by móc wyjść z pułapki lub by chociażby wydostać się z ciasnego pomieszczenia z którego nie mogą wyjść.
Siła: Z bliska 6/10
Z daleka 2/10
Potężny przeciwnik z bliska i tylko z bliska, przy pomocy swoich kilkunastu par rąk może skrzywdzić prawie całe ciało przeciwnika.
Wytrzymałość: Ogólny 6/10
Przy używaniu zmarłych truposzy 7/10
Należy zniszczyć każdą głowę/uszkodzić mózg by zabić tego, że tak to nazwę ,,osobnika" chociaż równie dobrze można zniszczyć tylko jedną głowę tego trupa odpowiedzialnego za poruszanie się, chociaż może się zdarzyć, że niektóre części trupa z powodu martwego towarzyszą mogą się oddzielić z jego zwłok.
Szybkość: W zależności od ilości ale przy posiadaniu maksimum 5 na sobie trupów szybkość wynosi 3/10
Przy posiadaniu przynajmniej dwóch 5/10
Ze względu na swoją przedziwną mutację są dość powolne.
Zwinność: W sprawie poruszania się 4/10
W sprawie ataku z daleka 1/10
W sprawie ataku z bliska 7/10
W sprawie uników od pocisków 2/10
W sprawie unikania ataków z bliska 4/10
Im bliżej się znajduje ich ofiarą to tym lepiej atakują i chwytają przy pomocy swoich kilkunastu par rąk, natomiast w sprawie unikania pocisków i innych pułapek to nie mają zbyt wielkich szans.
Wygląd:

Miejsce występowania: Tam gdzie zwłoki gniją najszybciej, wszędzie.

Avatar Kuba1001
Właściciel
Reichtangle pisze:
Nazwa: Pełzacz
Typ: Zombie.
Opis: Zwykły zombie, który na skutek niesprzyjających okoliczności (złamanie nóg, zjedzenie nóg przed przemianą) może się poruszać jedynie poprzez czołganie. Jest tak samo silny jak Szwendacz, jednak znacznie wolniejszy co czyni z niego mało wymagającego przeciwnika. Jednak to właśnie lekceważenie go, jest jego największą bronią. Już zbyt wielu ludzi, przechodziło obok leżącego, pozornie martwego ciała, by po chwili poczuć ugryzienie nadgniłych zębów na swojej łydce.
Agresja: 4
Siła: 3
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 1
Zwinność: 2
Wygląd:

Miejsce występowania: Tam gdzie większość zombie - w miejscach niegdyś gęsto zaludnionych przez ludzi. Zwykle spotykane samotnie, gdyż nie nadążają za główną hordą.

Avatar Kuba1001
Właściciel
antekk5 pisze:
Nazwa: Kraken
Typ: Nieokreślony
Opis: Krakena często wspominano w ostrzeżeniach rodziców dla kąpiących się w morzu dzieci, żeby nie wypływały za daleko, legendy pirackie także mówiły nieco o tym potworze. Nawet fani teorii spiskowych wierzyli, że kraken istnieje. I stało się - fikcja przeszła w rzeczywistość. A zaczęło się od fali zatopionych statków na Morzu Śródziemnym. Początkowo uważano, że mogli stać za tym piraci, jednak późniejsza analiza uszkodzeń statków wykluczyła taką możliwość. Znalazła się jednak część świadków, która przeżyła katastrofy swoich okrętów, i opowiedziała o tym, jak ogromne macki coraz to większych zniszczeń dokonywały. Często mówili, że przetrwali tylko dlatego, że wydarzył się cud. Inni zaś wierzyli, że monstrum najadło się nieszczęśnikami z załogi czy też innymi pasażerami, co dawało im szansę na ucieczkę.
Jak rozpoznać, że w pobliżu przebywa kraken? Jeśli żegluje się na morzu, wraki od razu podpowiadają, żeby mieć się na baczności i przygotować się do ucieczki. Jeśli przebywa się na lądzie, uciekający z wody ryboludzie powinni dać do zrozumienia, że nie jest dobrze.
Na krakena dość często odbywały się polowania na szeroką skalę i nie jednokrotnie oferowano wysokie sumy pieniędzy, żeby ubić bestię. Nikomu się to nie udało, a jeśli znalazł się ktoś, kto przeżył tą masakrę, odradzał walki z krakenem.

Agresja: 10 - Żądza krwi krakena nigdy nie może zostać zaspokojona. Nawet jeśli bestia miałaby prowadzić pokojowy tryb życia, to prędzej czy później i tak popadnie w szał.
Siła: 10 - Macki krakena z łatwością niszczą okręty. Zgniecenie człowieka to dla nich bułka z masłem.
Wytrzymałość: 10 - Nawet nie myśl o tym, żeby pójść na krakena z byle jaką bronią. Tutaj potrzebny jest sprzęt ciężki. Dużo sprzętu ciężkiego. Pójście na niego w pojedynkę jest szaleństwem, dlatego przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę.
Szybkość: 3 - Ze względu na swoje rozmiary powolny.
Zwinność: 1 - Nawet ślepiec by trafił krakena - jeśli ktoś nie potrafi go trafić, nie powinien już dawno żyć.
Wygląd:

Miejsce występowania: Początkowo twierdzono, że krakena można znaleźć na Morzu Śródziemnym, jednakże na innych morzach i oceanach także dostrzeżono spore ilości wraków zniszczone w podobny sposób. Istnieją także teorie dotyczące jaskinii, w której przebywa kraken. Najczęściej podejrzewa się Cieśninę Gibraltarską, ale wskazywane są Cieśnina Bosforska, Kanał La Manche czy też okolice Cieśniny Beringa.

Avatar Kuba1001
Właściciel
antekk5 pisze:
Nazwa: Cień, Nocniak, Widmo, Nocna Zmara
Typ: Eksperyment
Opis: Jeden z najbardziej przerażających eksperymentów Syndykatu. Polegał on na wprowadzeniu do organizmu ludzi bliżej nieokreślonego wirusa, co miało zwiększyć refleks u pacjentów. Po zabiegu przydzielane były stroje zarezerwowane tylko i wyłącznie dla tej grupy. Cienie działały jako zabójcy Syndykatu, a podczas walk mieli dokonywać ataków z tyłu. I taki stan rzeczy by się utrzymywał przez długi czas... dopóki nie pojawiły się skutki uboczne. Widma bowiem zaczęły słyszeć głosy namawiające do zabijania. Później miewali wizje zmarłych bliskich, aż w końcu całkowicie oszaleli. Wirus nie tylko miał wpływ na psychikę zarażonych. Stroje wręcz "stopiły" się z ciałami, zaś zaobserwować można było także drastyczny spadek wagi, który kończył się w momencie, kiedy ofiary wyglądały podobnie jak szkielety. Nie trzeba też mówić o tym, że Cienie żyły przez to w nieustannej agonii.
Wszystkie te czynniki doprowadziły do rzezi w bazach Syndykatu, gdzie przeprowadzano ów eksperyment. Personel baz ginął w sekundach, a ostatnią rzeczą, jaką widzieli przed śmiercią, były świecące się na zielono oczy. Nawet pozostałe eksperymenty były zabijane przez te abominacje. Co zaś się tyczy baz - były one albo opuszczane, albo przejmowane po zamienieniu w ruinę. Czasami zdarza się, że Cienie wychodzą na noc, aby zabijać, stąd też ich inne przydomki - Nocna Zmara czy Nocniak.
Cienie potrafią być wymagającym przeciwnikiem ze względu na swoją szybkość, jednak istnieje możliwość, że pojawią się skutki uboczne wirusa, przez co popadają w amok. Umożliwia to wtedy ich skuteczne zabójstwo - nie są szczególnie wytrzymałe.

Agresja: Agresja u Cieni wacha się od 7 do 10, jednak kiedy popadają w amok, ich agresja zmniejsza się do 1 i stają się przez to bezbronne.
Siła: 4
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 9, ale podczas amoku spada do 1.
Zwinność: 9, ale podczas amoku spada do 1.
Wygląd:

Miejsce występowania: Zrujnowane bazy Syndykatu, rzadko występują poza nimi.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku