Karty Postaci

Avatar FD_God
Właściciel
Nim przejdziemy do wzoru, napiszę jak to tutaj działa. Umieszczanie tutaj kartę dowódcy i doradcy, a po zaakceptowaniu tworzycie temat z waszą osadą. W tytule umieszczacie nazwę osady oraz nazwę postaci, która tutaj rządzi. Każda osada w pierwszym poście musi uwzględnić plan* tego jak wygląda, najlepiej żeby była to praca autorska. Uwzględnia się też okolicę wioski pokroju jakiejś rzeki, lasu, jezior czy gór. To dowolnie, rzecz jasna o ile takowe występują na danym terenie, nie będziecie przecież posiadali lasu przy wiosce na pustyni. Nie liczcie też, że odgadnę co ma oznaczać dana rzecz na mapce, więc wypada też zrobić legendę tego co tam oznacza poszczególna rzecz. Przed zaczęciem rozgrywki też trzeba będzie wybrać do czego zamierzasz odesłać swoich poddanych, no i wybrać osoby, które będą walczyć. Zanim też przystąpicie do tworzenia kart, zalecam zapoznanie się z resztą przypiętych tematów, z Chatem nieobowiązkowo.

*Plan - Przedstawienie jakiegoś miejsca graficznie w sposób rzutu z góry.

Wzór Dowódcy:
Imię*:
Nazwisko:
Rasa*:
Płeć*: (W końcu jak gra się kobietą to tylko pośród elfów czy też ich mrocznych braci)
Pseudonim:
Charakter: (Lepiej nie uzupełniać, o ile nie zamierzacie go w pełni przestrzegać)
Wiek*: (Nie rzucajcie zbyt dużych liczb, nie ma tutaj długowieczności)
Umiejętności*: (Rubryka uzupełniana tylko w przypadku, gdy nie jest się magiem)
Magia*: (Rubryka uzupełniana tylko w przypadku, gdy jest się magiem)
Specyfikacje: (Rubryka w celu ubarwienia jakoś postaci)
Bliscy: (Może być to przyjaciel, brat, siostra, ojciec, matka czy nawet partner/ka, obojętnie. Wymienione osoby mieszkają w twojej osoby i wliczają się do startowej populacji)
Ekwipunek*: (Co w obecnej chwili posiada nasza postać, wypadałoby mieć możliwość utrzymania tego wszystkiego, możecie tutaj trochę zaszaleć, w końcu za kimś wszyscy musieli ruszyć)
Wygląd*: (Obrazek bądź opis, wybór jest prosty)
Ubranie: (Jeżeli dla przykładu ma na sobie pancerz to można tu dać opis czy też obrazek z ubraniem, w którym zwykle się porusza, nikt przecież bez przerwy w nim nie chodzi)

Wzór Doradcy:
Imię*:
Nazwisko:
Płeć*:
Pseudonim:
Wiek*: (Nie rzucajcie zbyt dużych liczb, nie ma tutaj długowieczności)
Umiejętności*: (Rubryka uzupełniana tylko w przypadku, gdy Doradca nie jest magiem)
Magia*: (Rubryka uzupełniana tylko w przypadku, gdy Doradca jest magiem)
Specyfikacje: (Rubryka w celu ubarwienia jakoś postaci)
Bliscy: (Może być to przyjaciel, brat, siostra, ojciec, matka czy nawet partner/ka, obojętnie. Wymienione osoby mieszkają w twojej osoby i wliczają się do startowej populacji)
Ekwipunek*: (Co w obecnej chwili posiada postać, wypadałoby mieć możliwość utrzymania tego wszystkiego)
Wygląd*: (Obrazek bądź opis, wybór jest prosty)
Ubranie: (Jeżeli dla przykładu ma na sobie pancerz to można tu dać opis czy też obrazek z ubraniem, w którym zwykle się porusza, nikt przecież bez przerwy w nim nie chodzi)

Avatar Kuba1001
Wzór Dowódcy:
Imię: Wiriatus
Nazwisko: Brak. W sensie, że nie posiada.
Rasa: Człowiek.
Płeć: Mężczyzna.
Pseudonim: Pasterz.
Charakter: W grze.
Wiek: Trzydzieści osiem lat.
Umiejętności: Doskonale strzela z łuku, walczy nożami, mieczami i maczugami. Zna się na pasterstwie, jest dobrym myśliwym i tropicielem. Skąd ma te umiejętności? Ostatnie wiążą się z jego zawodem, gdyż niegdyś był pasterzem. A każdy pasterz to po trosze bandyta, gdyż musi bronić stada przed wilkami i innymi drapieżnikami oraz rabusiami i im podobnymi. Posiada także zdolności przywódcze, w końcu bez nich nikt by za nim nie poszedł.
Magia: Brak.
Specyfikacje: Brak.
Bliscy: Rodzice zmarli już dawno, rodzeństwa nigdy nie miał, a i partnerki na chwilę obecną nie posiada, co nie oznacza, że nie planuje.
Ekwipunek: Łuk, kołczan z dwudziestoma strzałami, nóż, jednoręczny miecz, włócznia, maczuga, sakiewka ze złotem.
Wygląd: Jest to średniej budowy człowiek o wzroście wynoszącym metr osiemdziesiąt. Ma kwadratową szczękę porośniętą kilkudniowym zarostem, błękitne oczy i jasnobrązowe włosy. Jego twarz szpeci (choć niektórzy sądzą, że zdobi) przechodząca ukośnie przez całą twarz blizna zadana ciosem miecza.
Ubranie: Lekka kolczuga, a także koszula, spodnie, wysokie buty, skórzany pas, przy którym nosi miecz i maczugę (nóż noszony jest w cholewie buta, kołczan jest noszony na plecach, a łuk w dłoni). Ma również zieloną pelerynę z kapturem.


Wzór Doradcy:
Imię: Alaryk.
Nazwisko: Brak. W sensie, że nie posiada. Zamiast tego używa przydomku Siwobrody, ze względu na wiek i kolor włosów.
Płeć: Mężczyzna.
Pseudonim: Wyżej wymieniony, czyli Siwobrody.
Wiek: Pięćdziesiąt dwa lata.
Umiejętności: Brak.
Magia: Opanował Magię Ognia w stopniu zaawansowanym.
Specyfikacje: Dzięki swojemu wiekowi opanował chyba każdą znaną taktykę i zagranie w kościach i rozmaitych grach karcianych. To regularny hazardzista, a do tego najlepszy w okolicy.
Bliscy: Ma on dwoje wnuków, Sarę i Aryka, oboje w wieku dwudziestu pięciu lat. Zajmuje się nimi przez śmierć rodziców.
Ekwipunek: Księga Magii, inna księga, w której ma chyba całą zebraną przez ponad półwieczne życie wiedzę, bo znajduje w niej odpowiedź na każde pytanie. Do tego laska, którą podpiera się z racji podeszłego wieku, ale służy mu ona też za kostur. Ma również nóż, służy od bardziej jako narzędzie, niż broń, ale nie oznacza to, że Alaryk nie potrafi poharatać komuś łapy.
Wygląd: Mierzący ledwie metr pięćdziesiąt, zgarbiony starzec o długiej, siwej brodzie. Mówi się, że jest to jedna z tych nielicznych osób, których wiedza jest porównywalna do długości owej brody. Poza nią nie ma zarostu na twarzy (nawet brwi, spalił je sobie, gdy zaczynał naukę z Magią Ognia). Oczy są szare, a nos skrzywiony, bo za młodych lat ktoś mu go złamał i nie zrósł się dobrze.
Ubranie: Buty, koszula, spodnie, płaszcz z kapturem sięgający ziemi, skórzany pas, a za nim nóż. Na zimniejsze dni posiada też płaszcz ze skóry niedźwiedziej, jak się chwalił, podobno sam go ubił.

Avatar FD_God
Właściciel
Jest taki problem, że ludzki mag nie opanował magii ziemi oraz można posiadać tylko jedną ścieżkę magii. Co do reszty to jest dobrze.

Avatar Kuba1001
Usunąłem Magię Ziemie i zostawiłem sam Ogień.

Avatar FD_God
Właściciel
No i to jest akcept. Teraz tylko wykonaj swój temat z obrazkiem osady, poprzydzielaj poddanych i graj.

Avatar Kuba1001
Później, panie.

Avatar FD_God
Właściciel
Czytając co się stało na Czacie w Elarid to jestem w stanie to zrozumieć.

Avatar Kuba1001
Nie rozpaczajmy, wszystko czego nie dodałem mam skopiowane gdzie indziej, głupi nie jestem, ale przezorny już tak. Pracuję teraz trochę nad nowym PBF'em, ale chyba zaraz zwijam, a jak później wrócę, to wezmę się za gruntowną przebudową NI w Elarid.

Avatar Bilolus1
Wzór Dowódcy:
Imię: Gromnir
Nazwisko: Żelazny Młot
Rasa: Krasnolud
Płeć: Mężczyzna
Pseudonim: -
Charakter: -
Wiek: 48 lat
Umiejętności: walka bronią dwuręczną, zarządzanie, wysoka charyzma
Magia: -
Specyfikacje: Jest on straszliwie nonszalancki i dworski - ponoć jest on synem Księcia..wygnanym ale wciąż.
Bliscy: Małżonka - Oola, Syn - Rugryk.
Ekwipunek: Potężny zdobiony młot dwuręczny, krótki miecz, stalowa tarcza, stalowy pancerz
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Bilolus1 w temacie Karty Postaci
Ubranie: Powyżej, posiada jednak jeszcze napierśnik wykonany z łusek. W czasie wolnym po prostu porzuca metalowe części swego stroju i chodzi w przeszywanicy i czerwonym ubraniu które widać pod ową

Wzór Doradcy
Imię: Gotryk
Nazwisko: Stalowo Brody
Płeć: Mężczyzna
Pseudonim:
Wiek: 52
Umiejętności:
Magia: Magia Run
Specyfikacje: Mimo poważnego charakteru swojej pracy jest on raczej otwarty i radosny, lubi wypić. Brakuje mu prawej nogi, stracił ją wpadając kiedyś na wnyka na niedźwiedzie
Bliscy: Trójka Synów - Ori, Nori, Dori
Ekwipunek: Młot Kowalski oraz własnoręcznie wykuty miecz.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Bilolus1 w temacie Karty Postaci
Ubranie: Jego codzienny strój powyżej, jeśli idzie o bitewny posiada on długą kolczugę sięgającą kolan oraz hełm z misiurką okrywającą także twarz

Avatar FD_God
Właściciel
Jest taki problem, ponieważ krasnoludy nie mają jeszcze płytowych pancerzy, najwyżej łuskowe czy kolczugi.

Avatar Bilolus1
Generał nie posiada pancerza płytowego a jedynie buty obite stalą oraz karawasze takżę ze stali - kirys zamieniłem na napierśnik łuskowy

Avatar FD_God
Właściciel
Dobra, niech będzie i tak, akcept i twórz swój górski azyl.

Avatar
Konto usunięte
Wzór Dowódcy:
Imię*: Vlad
Nazwisko: Karov
Rasa*: Człowiek
Płeć*: Mężczyzna
Pseudonim: Srebrny Jeździec
Wiek*: 51 lat
Umiejętności:
- Wprawny jeździec i szermierz
- Z łuku również strzela nienajgorzej
Specyfikacje:
Vlad jest bezwzględny i okrutny wobec swych wrogów. Uwielbia dokonywać efektownych egzekucji. Mimo swych wad, jest to kochający mąż i ojciec oraz władca który dba o swych podwładnych. W sekrecie też trzyma swe zamiłowanie do gry na lutni.
Bliscy:
Żona - Hella
Córka - Olga
Syn - Wianutomyk

Ekwipunek*:
- Szabla
- Mosiężna Buława
- Mieszek Pieniędzy
- Pierścień Rodowy
Wygląd*:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karty Postaci
Ubranie:
- Lekka Kolczuga
- Długa, zdobiona sukmana

Wzór Doradcy:
Imię*: Nikoria
Nazwisko: Falina
Płeć*: Kobieta
Pseudonim: Kruk
Wiek*: 39 lat
Umiejętności*:
- Jest wykształcona, całkiem sporo wie o innych rasach
- Pod suknią ma ukrytych parę noży, którymi diabelsko dobrze rzuca
- Zwinna i szybka
- Niezły refleks
Specyfikacje:
Nikoria to poważna, chłodno myśląca kobieta która twardo stąpa po ziemi. Bez reszty oddana władcy, którego życie obiecała chronić bardziej niżli własne
Bliscy:
Kochanek - Kroks
Ekwipunek*:
- 10 małych noży ukrytych pod suknią
- Księga wszystkich zakładów w wiosce i danych nich
- Bukłak wina
Wygląd*:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karty Postaci
Ubranie: Takie jak na zdjęciu

Avatar FD_God
Właściciel
Dowódca nie może być magiem, może nim być tylko, jeśli jest elfią kobietą. No i troszkę cię pogrzało z dzieckiem magiem jeszcze.

Avatar
Konto usunięte
K

Avatar
Konto usunięte
Naprawiłem

Avatar FD_God
Właściciel
Dosyć szybko to przerobiłeś, ale skoro nie chcesz doradczyni z magią to można akceptować.

Avatar Rafael_Rexwent
Dowódca

Imię: Utran
Nazwisko: Prentosini
Rasa: Goblin
Płeć: ma pitoka, czyli wiadomo.
Pseudonim: Zielona strzała
Charakter: W grze
Wiek:  28 lat
Umiejętności:
Jest wybornym łucznikiem. Co to oznacza? Że strzela zarówno bardzo szybko jak i niezwykle celnie i precyzyjnie.
Potrafi się skutecznie kamuflować i skradać.
Dobrze radzi sobie w walce zakrzywionym sztyletem, chociaż miast otwartej szermierki woli ciche podrzynanie gardła.
Umie pisać (okrzyki zdumienia Goblinów)... i czytać (ekstaza Goblinów)... a nawet elokwentnie się wyrażać (milczenie Goblinów z powodu użycia trudnego słowa).
Dowodzić potrafi, zarządzać w sumie też. Ale najbardziej to mu chyba wychodzą zasadzki na tłustych kupców. Co nie znaczy, że oprócz tego nie potrafi zarządzać. No w końcu zarządza wioską, więc to o czymś świadczy.
Jeździć na wilku tysz umie. Chociaż ostatnio z braku wilków nie miał możliwości się wykazać.
Magia: brak
Specyfikacje: Prawiczek
Bliscy: co z rodziną – nie wie. Zabici, w niewoli Orków, zagubieni, nie obchodzi go to. A co do małżonki – pitok nieużywany, więc... A jego nową rodziną są jego podwładni.
Ekwipunek:
łuk, kołczan ze strzałami, dwa zakrzywione sztylety, sakiewka ze złotem, piersiówka z jakąś goblińską nalewką, złoty naszyjnik, notatnik i pióro, oraz mały pojemniczek z atramentem
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Karty Postaci
Ubranie: lekki skórzany napierśnik koloru czarnego do akcji nocnych i ogólnie bitew. Jak nie trza, to chodzi w skórzanych tunikach, szerokim pasie z dwoma pochwami na sztylety, oraz miejscem na sakiewkę i „oprzyrządowanie piśmiennicze”. Buty to owijańce, albo trzewiki ze skóry, co to wyciszają kroki.


Doradca

Imię: Gavelinus
Nazwisko: Megatronus
Płeć: też ma pitoka, znaczy tak nie do końca.
Pseudonim: Władca ognia
Wiek: 44 lata
Umiejętności: brak
Magia: Magia ognia
Specyfikacje:
Spalił sobie czubek pitoka podczas nauki magii ognia.
Ma zarąbiste nazwisko.
Bliscy: podobnie jak władca – nie wie co się stało z rodziną i za bardzo go to nie obchodzi. Obecnie jego rodziną są wszystkie Gobliny z wioski.
Ekwipunek:
magiczna laska (płunoncy kij)
Księga magii Ognia
Sztylet
Zestaw „oprzyrządowania piśmienniczego” podobny jak u władcy
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Rafael_Rexwent w temacie Karty Postaci
Ubranie: szata maga jak powyżej widać, do tego pas z pochwą na sztylet i fajny plecaczek, gdzie może sobie schować Księgę magii. Tak właściwie to ma parę kompletów takiej samej szaty, ale złośliwi twierdzą, że chodzi cały czas w tej samej i śmierdzi. Co jest kłamstwem.

Avatar FD_God
Właściciel
No to niezłe bicepsy jak na goblina, zaakceptowane. Twórz tę swoją osadę.

Avatar Kuba1001
Wzór Dowódcy:
Imię: Graul.
Nazwisko: -----
Rasa: Ork.
Płeć: Mężczyzna.
Pseudonim: -------
Charakter: W grze.
Wiek: Czterdzieści latek na zielonym karku.
Umiejętności: Zaawansowane pranie po mordach, walka mieczami, maczugami, toporami i nożami, zdolności ujeżdżania Warga. Do tego potrafi zakładać pułapki, głównie na zwierzynę, ale nie tylko.
Magia: Brak.
Specyfikacje: Nie jest w stanie się nachlać. A przynajmniej tak sądzi, choć nie znaczy to, że nie próbuje, a wręcz przeciwnie.
Bliscy: Dobry morda o przydomku Krzywonos oraz niżej wymieniony Szaman. No i ma swego Warga, traktuje go niemalże jak członka rodziny.
Ekwipunek: Żelazny miecz półtoraręczny, który zwinął jakiemuś kupcowi, drewniana maczuga nabijana krzemieniami oraz kłami i pazurami dzikich zwierząt, drewniana tarcza (widoczna niżej), nóż, sakiewka, a w niej sto sztuk złota. To w sumie tyle, ale warto wspomnieć jeszcze o toporze dwuręcznym o pojedynczym i wyszczerbionym ostrzu, jednakże trzyma on go w swojej komnacie, gdyż do walki nadaje się średnio i mam wartość jedynie sentymentalną, bo to jedyna pamiątka po ojcu, a właściwie to po całej rodzince.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie Karty Postaci
Ubranie: Pokazane wyżej.


Wzór Doradcy:
Imię: Blurg.
Nazwisko: -----
Płeć: Mężczyzna.
Pseudonim: Magojebca, Ku*wa Knur.
Wiek: Pięćdziesiąt lat.
Umiejętności: Brak.
Magia: Orkowie mogą opanować tylko szamanizm, a więc szamanizm.
Specyfikacje: Bardzo dobrze idzie mu ujarzmianie dzikich zwierząt, a przykładem jest Wielki Wku*w, towarzysza Blurga, podobno szamano rzucił na niego kiedyś kilka zaklęć, ale nie wiadomo co one robią i czy to w ogóle prawda.
Bliscy: Brak.
Ekwipunek: Żelazny nóż, jednoręczny miecz ze stalową klingą, który podpie**olił temu samemu typowi co Graul, toporek o krzemiennym ostrzu, zajebisty kostur i wszelkie szamańskie rzeczy służące do szamańskich spraw.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie Karty Postaci
Ubranie: Ukazane powyżej.

Avatar FD_God
Właściciel
Cię wzięło na te stalowe uzbrojenie, w dodatku nie ma tutaj mistrzowskiego opanowania jakiejś mocy, tutaj po prostu jest jej opanowanie :v

Avatar Kuba1001
To przejdzie czy coś poprawić?

Avatar FD_God
Właściciel
Zmień tę stal na jakiś metal jak żelazo czy cuś i przejdą.

Avatar FD_God
Właściciel
No i możesz tworzyć kolejny obóz, akcept.

Avatar
Konto usunięte
Wzór Dowódcy:
Imię*: Drakka
Nazwisko: Za nazwisko służy mu pseudonim
Rasa*: Troll
Płeć*: Mężczyzna
Pseudonim: Miotacz
Charakter: W grze
Wiek*: 24 lata
Umiejętności*:
Swój pseudonim ma nie bez powodu jest świetnym miotaczem pieszym dzida, toporek, dziryt byle dało się tym rzucić
Szybko wylizuje ranny przez wzgląd na krew trolla płynącą w jego żyłach
Dobrze radzi sobie toporami w zwarciu i tarczą
Potrafi oswajać dzikie zwierzęta
Magia*:
Specyfikacje:
Uważa się za mądrego choć taki nie jest
Ma słabość do silnych i władczych kobiet
Rości sobie prawa do bycia wielkim wodzem wszystkich trolli
Bliscy: Syn Tazingo Łowca, Żona Renji Zrzędliwa
Ekwipunek*: Kołczan z pięcioma dzirytami, dwa topory do walki wręcz, siedem toporków do rzucania, cztery noże, bukłak z alkoholem, srebrne pierścienie na paluchach,
Wygląd*: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karty Postaci
Ubranie: skórzany pancerz nabijany kolcami, drewniane osłony na kolana, drewniane naramienniki, buty ze skóry

Wzór Doradcy:
Imię*: Zyghail
Nazwisko: Za nazwisko służy jej pseudonim
Płeć*: Kobita
Pseudonim: Baba
Wiek*: 34 lata
Umiejętności*: -
Magia*:
Szamanizm
Specyfikacje:
Jest gburowata
Uważa się za najmądrzejszą bo umie czarować
Przezywa innych
Ma swoje "humory" czasem lepsze, czasem gorsze
Jest dobra w łóżku, inne trolle tak mówią
Bliscy: Ma brata co zwie się Yumah
Ekwipunek*:
Kostur
Dzida
Torba z jedzeniem
Bukłak z alkoholem
Wygląd*:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karty Postaci
Ubranie:
To co wyżej

Avatar FD_God
Właściciel
Panie, bez takich bliskich :v Nikt nie ma wierzchowca na start. W dodatku z dobrodziejstw ziół leczniczych można korzystać tylko wtedy, gdy doradca ma opanowaną magię trucizn.

Avatar
Konto usunięte
Usunąłem raptora (R.I.P) i zioła, dodałem bliskich.

Avatar FD_God
Właściciel
No i możesz zaczynać ze swoim tematem. Pamiętaj, że rodzina wlicza się do limitu populacji, a przynajmniej syn i doradczyni.

Avatar Aronimus
Dowódca

Imię: Ninthalor
Nazwisko: Uriris
Rasa: Elf
Płeć: Samiec
Pseudonim: "Wietrzny Jeździec"
Charakter: W grze...
Wiek: 22
Umiejętności:
-Ponadprzeciętne (nawet jak na przedstawiciela jego rasy) posługiwanie się z łukiem, połączone ze świetną celnością oraz szybkostrzelnością.
-Na wespół z łukiem potrafi korzystać również z broni miotanej - nożem i oszczepem najlepiej.
-Umiejętność władania jednoręczną szablą i włocznią. (Zetnie ten łeb czy 2 jakiemuś losowemu goblinowi czy ludziowi, może jeszcze zadźga 3 oszczepem, lecz zapewne nie da rady w starciu z o wiele bardziej doświadczonym przeciwnikiem...)
-Szybkie, bezproblemowe i niemal bezszelestne przemieszczanie się wśród koron drzew (aka. umiejętność parkour-u). To właśnie temu zawdzięcza swój przydomek / pseudonim.
Specyfikacje:
-Ninthalor i Tyrael to bliźnięta.
-Został tutaj wysłany z rozkazu swego ojca celem założenia nowej elfiej osady.
-Nie jest wrogiem technologii jak większość jego braci... ukrywa jednak ten fakt przed innymi by nie utracić autorytetu.
-Jest dość masywnej budowy jak na elfa.
-Kiedy tylko ma możliwość, przemieszcza się przez koronę drzew. Nie czuje się pewnie i bezpiecznie na ziemi.
-Zawsze chodzi lekko zamyślony ale dumnie, poruszając się z gracją godna elfa.
Bliscy: siostra - Tyrael Uriris (Doradczyni)
Ekwipunek:
-Wspaniałej jakości drewniany łuk, zdobiony licznymi zdobieniami - kunszt elfiego rzemiosła. Wykonany z cisu, drewna które jak żadne inne nadaje się do wyrobu tego typu broni.
-Szabla z ostrzem z brązu i mosiężnej rękojeści.
-Krótki nóż z brązu do dobijania ("skracania cierpienia" brzmi nieco bardziej etycznie) ciężko rannych przeciwników, czy rzucania w nich. Zazwyczaj jednak bardziej przydaję się do wytwarzania strzał.
-Oszczep z grotem wykonanym z brązu. Do rzucania w uciekające ofiary, lub do wykorzystania niczym włócznia i trzymania wroga na dystans.
-Skórzany bukłak wypełniony wodą, zazwyczaj zmieszaną z zielem dzikiej mięty.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Aronimus w temacie Karty Postaci
Ubranie:
Jako pancerz nosi skórzaną zbroję okutą brązem. (taką jak na powyższym obrazku) Jednakże zawsze pod spodem nosi długą koszulę i spodnie (w przeciwieństwie do tego co jest pokazane na obrazku)
Jego codziennym ubraniem jest natomiast długa biała koszula, ciemnoszare spodnie oraz nałożona na to jasnozielona szata.


[i]Doradca[i]

Imię: Tyrael
Nazwisko: Uriris
Płeć: Samica
Pseudonim: "Sztorm"
Wiek: 22
Magia: Woda
Specyfikacje:
-Ninthalor i Tyrael to bliźnięta.
-Jej pseudonim pochodzi od jej wybuchowego i gwałtownego charakteru połączego z jej fascynacja na punkcie wody...
-Dobrze wyedukowana, zna podstawy matematyki która bardzo przydaje się w zarządzaniu i spisywaniu stanu materialnego wioski oraz czyta i pisze w więcej niż jednym dialekcie.
-"Uwielbia" wodę... niektórzy zastanawiają się czy je fascynacja tym żywiołem nie osiągnęła poziomu fetyszu.
-Jako siostra Ninthalora, przybyła tu za nim by pomóc mu w budowie i zarządzaniu wioską.
Bliscy: Brat - Ninthalor Uriris
Ekwipunek:
-Bukłak wypełniony jej przedmiotem fascynacji - wodą.
-Spis wszystkich dóbr materialnych w wiosce. Rzadko kiedy go ze sobą zabiera, woli go uzupełniać na spokojnie w zaciszu domowym.
-Kolekcja zwojów z różnymi zaklęciami magii wody.
-Prosty kostur z białego drewna. Zwieńczony na szczycie podobizną wijącego się węża morskiego szykującego się do połknięcia małego niebieskiego szafiru zatkniętego na szczycie.
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Aronimus w temacie Karty Postaci
Ubranie:
Posiada białą i jasnozieloną suknię. Tą pierwszą nosi w szczególne okazje, drugą na co dzień i podczas walk.

Avatar FD_God
Właściciel
Dobra, na początek usuń sobie te strzelanie z łuku do kilku osób na raz oraz obu postaciom zdolność znajdywania ziół, to może posiadać tylko mag posługujący się naturą lub znajomością trucizn. No i czy ten ich ojciec posiada swoją własną wioskę?

Avatar Aronimus
Zrobione, usunięto op zdolność prowadzenia ostrzału do kilku celów przywódcy oraz obu postaciom zielarstwo.
Co do Ojca - myślałem nad tym że jego potomkowie zostali wysłani tutaj z odległych stron. Osadę pewnie mają, ale raczej nie w krainie w której rozgrywa się PBF (za górami, za lasami... coś w tym stylu). W końcu nie wzięli się tutaj znikąd, skądś każdy musiał tutaj przywędrować. Jak kłoci się to ze światem przedstawionym, to mogę wyrzucić i tą część opisu postaci.

I jeżeli dobrze rozumiem: "Dobra, na początek..." - czyli co jeszcze schrzaniłem w KP? :v

Avatar FD_God
Właściciel
W sumie to tyle, najwyżej mnie jeszcze ten łuk drażni nieco, bo jakichś specjalnych magicznych metali to tu nie będzie, a jak już będą to na pewno nie na początku.

Avatar Aronimus
Dobra zamieniłem jeszcze łuk z tego metalodrewna (nie pisałem że to musi być metal, tym bardziej magiczny) na Cis. To chyba wszystko?

Avatar Kuba1001
Wzór Dowódcy:
Imię: Wulfgar.
Nazwisko:
Rasa: Nord.
Płeć: Nord.
Pseudonim: Z Doliny Lodowego Wichru, często zastępuje tym nazwisko, którego nie posiada.
Charakter: W grze.
Wiek: Trzydzieści dwa lata.
Umiejętności: Dobrze walczy wręcz, młotem i toporem. Zna się także na polowaniu i tropieniu, odsłużył swoje na drakkarze co sprawia, że zna się na nawigacji morskiej i innych żeglarskich sprawach oraz wie jak takowy drakkar zbudować.
Magia:
Specyfikacje: Uważa, że dzień polowania i ubicia jakiegoś zwierza to dzień stracony.
Bliscy: Astrid, jego żona i zarazem doradczyni oraz szamanka.
Ekwipunek: Łuk, kołczan pełen strzał w liczbie dwudziestu, topór dwuręczny, jednoręczny młot, drewniana tarcza pokryta skórą, nóż i jego sokół.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie Karty Postaci
Ubranie: Spodnie, koszula, buty, okrycie ze skór wilków oraz okrycie ze skór niedźwiedzi, zależnie od nastroju wybiera jedno lub drugie. Posiada także zbroję, nie jest to nic szczególnego, bo zwykła kolczuga.

Wzór Doradcy:
Imię: Astrid.
Nazwisko:
Płeć: Kobieta.
Pseudonim:
Wiek: Trzydzieści dwa lata.
Umiejętności:
Magia: Magia Lodu.
Specyfikacje:
Bliscy: Mąż i wódz osady, Wulfgar z Doliny Lodowego Wichru.
Ekwipunek: Kostur, jednoręczny toporek, nóż.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Kuba1001 w temacie Karty Postaci
Ubranie: Ukazane wyżej.

Avatar FD_God
Właściciel
Aronimus, akcept.

A ty Kuba gdzie z tym młotem :v Tak samo płytki żelaza w pancerzach u Nordów, tam to najwyżej mają kolczugę i to ktoś ważny tylko.

Avatar Kuba1001
Wulfgar bez Aegis-Fanga jest jak Walon bez Mirda.
Dej młot ;-;
A ten skórzany pancerz wziąłem specjalnie, on ma być z założenia słabszy od kolczugi :V

Avatar FD_God
Właściciel
Stalowe płytki raczej są lepsze, niż kolczuga. A młot możesz mieć, ale nie magiczny, nie przesadzajmy już :v

Avatar Kuba1001
On nie jest magiczny tylko runiczny. Zresztą, przecież każdy młot bojowy po rzuceniu wraca do ręki. Nie mówi, że nigdy nie próbowałeś.

Avatar FD_God
Właściciel
Już nie przesadzaj, przy zwykłym zostajesz.

Avatar Kuba1001
BUUUUUUUUUUUUU!!!
BUUUUUUUUUUUUU!!!
Zmieniłem młot magiczny na zwykły, a skórzaną zbroję z płytkami żelaza na kolczugę.
BUUUUUUUUUUUUU!!!

Avatar FD_God
Właściciel
Jak będziesz grzeczny to może dostaniesz szansę na magiczny młotek. Akcept.

Avatar Kuba1001
Juhu!
Mapa i osada jeszcze dziś.

Avatar
Konto usunięte
Imię*: Kilyn
Nazwisko: Vazumin
Rasa*: Elf
Płeć*: Kobieta
Wiek*: 34 lata
Magia*: Natury
Specyfikacje:
- Jest niezwykle opanowana i spokojna,
- Jej mąż zginął zagryziony przez wygłodniałe wilki od tamtego czasu Kilyn stała się stanowczą matką i zaczęła nie spuszczać córki z oka,
- Ma wewnętrzną odrazę do wszelkiego co nowoczesne i niesprawdzone, ciężko jej przyjąć nowe rozwiązania i woli pozostawać przy sprawdzonej wiedzy, która pozwoliła przetrwać jej przodkom,
- Uważa, że kluczem do osiągnięcia dobrobytu są przemyślane decyzję, a nie spontaniczne posunięcia
- Bardzo lubi spisywać osiągnięcia oraz porażki, pragnie zostawić coś po sobie przyszłemu pokoleniu,
Bliscy: Dziesięcioletnia córka o imieniu Eliss, mąż nie żyje,
Ekwipunek*:
- kostur służący za swoistego rodzaju ujście energii magicznej z ciała, co ułatwia posługiwanie się magią,
- nóż,
- bukłak wypełniony wodą,
- księga magii natury "Vel`rai"
- dziennik osobisty,
- pióro,
- atrament,
- torba,
Wygląd*:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karty Postaci
Ubranie: Wyżej

Wzór Doradcy:
Imię*: Vares
Nazwisko: Grencles
Płeć*: Mężczyzna
Wiek*: 39 lat
Umiejętności*: Zarządzanie i gospodarowanie dobrami w wiosce, świetny taktyk służący radą i pomocą w bitwie, doskonały łucznik, zwinny wojownik,
Specyfikacje:
- Ma o sobie dość wysokie mniemanie,
- Często działa impulsywnie,
Bliscy:
Ekwipunek*:
- łuk,
- kołczan z piętnastoma strzałami,
- spis ludności,
- spis dóbr w magazynie,
- dwa krótkie miecze,
- sakwa z bursztynami,
Wygląd*: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karty Postaci
Ubranie: To co wyżej i dodatkowo buty oraz uwaga! Spodnie.

Avatar FD_God
Właściciel
Wszystko ładnie, ale weź te monety, bo tutaj nie ma żadnej waluty, nie mamy jeszcze żydów.

Avatar someone_
Wzór Dowódcy:
Imię*: Raisa
Nazwisko: ana’Marianna
Rasa*: Elf
Płeć*: kobieta
Pseudonim: brak
Charakter:
Wiek*: (Nie rzucajcie zbyt dużych liczb, nie ma tutaj długowieczności) 32
Magia*: Natura
Specyfikacje:
Bliscy: brak
Ekwipunek: Korona Szarych Wilków – jest też symbolem równouprawnienia kobiet. Sztylet, księgi magiczne, laska
Wygląd*: (Obrazek bądź opis, wybór jest prosty) niska, zielone oczy, ciemne włosy, władcza postawa
Ubranie: Skurzane spodnie i kurtka, bluzka / wytworna, długa suknia i korona (zależnie od sytuacji)


Wzór Doradcy:
Imię*: Amon
Nazwisko: Byrne
Płeć*: Mężczyzna
Pseudonim: brak
Wiek*: 30
Umiejętności*: Wysportowany, dobrze włada wszelkiego rodzaju broniom, świetny strateg i mistrz zarządzania. Genialny łucznik.
Specyfikacje: Oddany i pracowity.
Bliscy: Królowa Raisa
Ekwipunek*: łuk, kołczan, 12 strzał.
miecz i sztylet
spis mieszkańców i dóbr w magazynie
sakwa ze złotem
Wygląd*: Jasne włosy, szare oczy, wysoki.
Ubranie: to samo, co Vares Grencles.

Avatar FD_God
Właściciel
Przepraszam, co?

Avatar
Konto usunięte
Stwierdzam przedawkowanie anime. Kuba, tak się nie robi

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku