Imię: Aren.
Nazwisko: Giovanni.
Rasa: Wampir.
Pseudonim: Lord Giovanni, Zbrojny Cienia, Pan Śmierci.
Charakter: No cóż... To Wampir i to dość stary, który na przestrzeni wieków wyzbył się wielu ludzkich uczuć. Jest więc Wampirem przebiegłym, wyrachowanym, bezlitosnym i bezdusznym. Właściwie to tylko kilka razy okazał komuś litość, a to tylko po dlatego, że mu się opłacało. Jak na Wampira jest też dość odważny, ale za to nie grzeszy lojalnością, co już nieraz udowodnił.
Wiek: Jako że Wampiry nie muszą martwić się śmiercią ze starości to dam sobie jakieś 658 lat ludzkich.
Towarzysz: Jest to łącznie setka Nieumarłych. Dziesięciu z nich to Lisze, które wyglądają tak:
1.bp.blogspot.com/_c3moL4Osh8E/TNh2_lBHcLI/AAAAAAAAABE/UuefvopZqKo/s1600/HOMM5_Necropolis_Creature_Lich.jpg
Poza nimi dysponuje czterdziestoma Szkieletami z łukami:
static1.squarespace.com/static/51b3dc8ee4b051b96ceb10de/t/5429786de4b02baafff3a635/1412003951848/medieval-skeleton-warrior-art-by-markus-neidel?format=750w
Trzon jego armii stanowią nie takie zwykłe, słabe Szkielety, ale jego autorski "produkt" zwany Kostuchami:
s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6d/64/3f/6d643f30b2b6f4c934e1cbfe356fbd23.jpg
Własność: Średniej wielkości zamek położony na Złych Ziemiach.
Historia: Aren urodził się ponad sześć i pół wieku wcześniej, na terenach Elfów. Cóż, żyło mu się dobrze, był osobą miłą, uczynną i zabawną. Jednak wieś na jakiej mieszkał, uważał za zbyt mało. Nie mówiąc nic rodzinie opuścił potajemnie wieś w wieku szesnastu lat i ruszył w świat. Zawędrował w różne miejsca, poznał różne osoby, ale to jedno z nich wywarło wielką zmianę na jego życiu. Podczas nocnej wędrówki, w czasie burzy i wyjątkowego chłodu, szukał schronienia. Od wsi, miast i gospód było daleko, więc rozbił obóz w lesie. Następnie, już rankiem, wybrał się do lasu po owoce i wodę. Przez przypadek zauważył między drzewami zarys jakiegoś budynku. Nie myśląc wiele, ruszył tam. Napotkał starą, nadgryzioną przez ząb czasu wieżę. Wszedł ostrożnie do środka i przeszukał całość. Znalazł okazałe komnaty, dobrze zaopatrzone spiżarnie, małą zbrojownię. Uznał, że ma tu wszystko, co do szczęścia potrzebne. Jednak nie trwało to długo, gdyż został mu jeden lokal do sprawdzenia: Lochy. Zszedł tam z pochodnią w dłoni i z duszą na ramieniu. Poza szczurami, smrodem i wilgocią odnalazł też ciało. Uznał, że osobnik jest martwy, więc chciał go pochować. Jednak, gdy się zbliżył, ten nagle ożył. Okazał się Wampirem, który wziął w posiadanie tę wieżę i okoliczne ziemie. Obecnie był jednak tak słaby, że nie mógł nawet walczyć z chłopcem. Pewnie Aren mógłby zabić go bez większych problemów, bo każdy przestrzegał go przed Wampirami. Zamierzał tak uczynić, jednak Wampir posunął się do kroku drastycznego: Obiecał mu całą swoją wiedzę i potęgę. Dłuższa wewnętrzna walka poskutkowała tym, że oddał mu część swojej krwi i został jego uczniem. Przez jakiś czas nie został przemieniony, by móc operować w środowisku podobnych sobie. Jednak, gdy osiągnął wiek trzydziestu lat, został przemieniony. Przemiana trwała prawie trzy dni i dwie noce oraz była bardzo bolesna. Jednak przetrwał ją, a Wampir był pod wrażeniem, gdyż twierdził, że inni jego uczniowie potrzebują na to przynajmniej tygodnia, a i tak większość nie przeżywała. Niemniej, po dwóch latach musieli opuścić swoje dotychczasowe lokum z racji ściągnięcia sobie na kark wrogów w postaci Paladynów. Uciekli na Złe Ziemie i tam wybudowali zamek i zaczęli budować swoją armię. Gdy sędziwy Wampir stwierdził, że przekazał Arenowi całą swoją wiedzę, ten jedynie się uśmiechnął, bo głupiec liczył na to, że będą władać razem. Nie dożył zachodu, ponieważ jego niedoszły uczeń zabił go i sam został mistrzem. Później, to jest: do teraz, kontynuuje jego dzieło, czyli o ile zamek ma już wybudowany to powiększa swoją władzę, wiedzę, armię i wpływy.
Umiejętności: Jako Wampir jest szybki i silny. Przez lata opanował do perfekcji walkę mieczami jednoręcznymi i półtoraręcznymi (te na obrazku to te drugie, ale wcześniej walczył zwykłymi, jednoręcznymi), walkę wręcz, rzucanie nożami i walkę nimi. Jest także charyzmatyczny, ma dar przekonywania i dyplomacji, a i sam jego wygląd, tudzież wygląd pancerza, oraz umiejętności i rasa robią swoje.
Magia/Wyposażenie: W stopniu zaawansowanym opanował Nekromancję oraz Magię Mroku.
Specyfikacje: Nieudany eksperyment, który ostatecznie zraził go do Alchemii, a wcześniej poskutkował sporym wybuchem, zmienił mu oczy z pierwotnego koloru krwistej czerwieni na odcień złota. Przez to ma też lekką ślepotę, głównie we dnie.
Bliscy: Wszyscy umarli z przyczyn naturalnych, a obecnie nie planuje żadnego związku, więc dzieci tym bardziej brak.
Zawód: Mag, Nekromanta, ogółem Ten Zły.
Ekwipunek: Ważnym elementem ekwipunku Arena są dwa jednoręczne miecze, które widać na obrazie przedstawiającym pancerz. Posiada dwie pochwy do nich, pas zdobiony klejnotami, nóż oraz kilka mieszków, w których nosi złoto. Jego fundusze wynoszą dość dużo, bo dwa i pół tysiąca sztuk złota, które jakoś uzbierał przez te lata, choć miałby więcej, gdyby nie ciągłe wydatki na zbrojenia. Posiada także sporą księgę, w której zapisuje wszelkie swoje myśli, dokonania i tym podobne oraz drugą, która jest już ogólną księgą wiedzy Nekromantów, spisaną przez jego poprzedników kilka tysięcy lat przed jego narodzeniem. Oczywiście, nie jest aktualna, więc Aren korzysta też z tej pierwszej. Posiada też komplet szat bardziej wyjściowych niż pancerz, na które składają się: Peleryna z kołnierzem, koszula, spodnie, wysokie buty ze skóry (w cholewie, których czasem chowa nóż) oraz kilka ozdobnych bransolet. Miecze, pas i pochwy pozostają bez zmian.
Wygląd: Chętnie dałbym obrazek, ale że wpisując frazy zawierające "fantasty" i "wampire" w Google dostaje się coś, co nie do końca nadaje się na stronę, więc wyręczę się opisem:
Zacznijmy od opisanych już wcześniej oczu o barwie złota. To bez wątpienia wyróżnia Wampira z tłumu swych pobratymców. Od ludzi różni go trupio blada skóra oraz czarne włosy średniej długości. Oczywiście, posiada kły, bo Wampir bez kłów jest jak Krasnal bez brody. Tatuaże? Nie, nie posiada. Blizn ma kilka, bo większość zagoiła się, poza tymi w wypadku alchemicznym, które właśnie zagoić się nie chcą. Jedna przechodzi przez całą twarz, zaczynając się nad lewym uchem, a kończąc na prawym policzku. Dodatkowo kilka mniejszych na przedramionach i jedna na klatce piersiowej. Poza tym jest średniej budowy, a ubytki w umięśnieniu rekompensuje swoimi mocami, jakie posiada każdy Wampir. Ma równo metr dziewięćdziesiąt osiem wzrostu.
Ubranie: Lata doświadczenia nauczyły go, że mobilność nie zawsze ratuje skórę, a dobry pancerz jest na wagę złota, więc najlepszy kowale jakich spotkał (pod przymusem lub skuszeni bogactwami Wampira) wykonali mu wspaniały pancerz, który widoczny jest tu: