Najważniejsze Informacje

Avatar FD_God
Właściciel
Skoro odwiedziłeś ten temat to znaczy, że chcesz dowiedzieć się więcej na temat istniejących tutaj ras, magii oraz najpewniej co nieco na temat ludzi.

Występujące na obecną chwilę rasy:
-Ludzie - Najbardziej rozwinięta technologicznie rasa, w końcu zawitała z Ziemi. Są tacy jakich można się ich spodziewać: biali, czarni, żółci... Mężczyźni czy kobiety, różni ich tyle, że nie są religijni. Rasa niezwykle plastyczna ze swojej fizyczności, nie mają przez to ograniczeń ze względu na swoją aparycję. Ludzie wstępują wyłącznie w formie cyborgów lub androidów. Istnieją także roboty, ale są niegrywalne.

-Krasnoludy - Niskie i silne istoty, które żyją przeważnie w górskim klimacie, a tam ciężko pracują na kolejny dzień. Mężczyźni są mężni, skorzy do bitki jak i do wspólnego chlania. Łatwo jest mieć wśród nich wroga, ale jak już jeden będzie twoim przyjacielem, to tak nie opuści cię, aż do śmierci, rzecz jasna w przenośni.

-Elfy - Najbardziej mnoga populacja Belorith zamieszkuje najliczniej środek kontynentu, który jest w pełni zdatny do życia i pełen nizin, lasów. To właśnie od nich zaczęło istnieć większość obecnych ras. Można o nich powiedzieć jeszcze tylko tyle, że mają lekko spiczaste uszy i dowolny kolor naturalny kolor włosów do wyboru.

-Orkowie - Istoty podzielone na zarówno zwykłych orków, o brązowej karnacji oraz na tych o krwistoczerwonej. Ci pierwsi są świetnymi wojownikami wręcz, uwielbiają walczyć, ale są w miarę pokojowi, wobec swoich północnych sąsiadów, zwłaszcza teraz, gdy ci im pomagają walczyć z tym całym tałatajstwem po drugiej stronie rzeki. Ci drudzy orkowie, zwanymi orkami chaosu są znacznie potężniejsi od tych pierwszych, ale też nie posiadają jakiegokolwiek talentu magicznego. Nienawidzą wszystkich na północ od siebie, wspomagają jedynie siły zamieszkujące Złe Ziemie. Przez kontakty z demonami ich siła jest zależna od nich i niesubordynacja może spotkać się z surową karą, są wrażliwi na magię światła.

-Wysoce Urodzeni - Szczep elfów, który oddzielił się od reszty i stworzył miasto w pełni dla nich otoczone magiczną barierą, która chroni ich od innych ras, Wysoce Urodzeni mogą łatwo opuszczać i wkraczać ponownie przez barierę, o ile nadal zachowają czystość, jaką jest brak mieszania się z innymi rasami. Odróżnia ich od zwykłych elfów to, że mają włosy z odcieni blondu i bieli oraz ich brwi są niezwykle długie zarówno jak ich spiczaste uszy.

-Nordlingi - Rasa występująca daleko na północy, która słynie z istot mężnych, wytrzymałych i silnych. Prawie jak krasnoludy pomijając dłubanie w skałach i niski wzrost. Ci zwykle znacznie więksi są od elfów, na ich terenie występuje niewiele żelaza przez co rzadko kiedy można spotkać Nordlinga zakutego w pełny płytowy pancerz. Na ich terenie występują jednak silne istoty, których skóra jest równie wytrzymała co kolczuga, czy też nawet lepsza.

-Wampiry - Nieumarłe istoty, które zamieszkują tereny Złych Ziem, stamtąd knują swoje niecne intrygi, które mają na celu zniszczenie lub przyłączenie do swoich sił wszelakich innych ras. Dzięki demonom stały się niezwykle silne jak i szybkie. Z tym faktem, że działa to tylko wtedy, gdy nie są narażeni na światło słoneczne, wtedy ich umiejętności są znacznie osłabione. Nie da się urodzić jako wampir, takowym można zostać tylko poprzez bolesny proces przemiany przez innego wampira lub demona. Są też szczególnie wrażliwe na magię światła.

To by było na tyle z obecnych ras, dany spis może się powiększyć, gdy natrafi się na jakieś nowe.

No to pora na występującą w Belorith magię.
Na wstępie warto zaznaczyć, że każda istota w tej krainie jest przepełniona magią przez co posiada ona swego rodzaju magiczną barierę, która przejmuje część impetu danego zaklęcia. Siła bariery jest zależna od talentu danej jednostki. Ludzie nie posiadają ten bariery w ogóle przez co magia działa na nich znacznie mocniej. Kula ognia zwykłego człowieka może nawet spopielić o ile nie ma on w ogóle pancerza. Teraz warto przejść do znanych rodzajów magii:

-Magia Żywiołów - Dzieli się ona na Ogień, Wodę, Ziemię i Powietrze oraz ich pochodne. Jest to magia uniwersalna dlatego nauczyć może się jej każdy. Opisywać jej w działaniu raczej nie trzeba, bo od jej działania zależna jest tylko wyobraźnia używającego jej maga. Do tej pory nie istnieje osoba, która opanowałaby tę magię, choćby w połowie. Już opanowanie pojedynczego żywiołu i jego pochodnych jest niezwykle trudne.

-Magia Arkanów - Magia bazująca wyłącznie na energii jej posiadacza, jest niezwykle plastyczna, można ją wykorzystywać na wiele sposobów, choćby wzmocnić swoją barierę magiczną, strzelać pociskami z czystej magii, wzmacniać swoją siłę czy prędkość itp.

-Magia Natury - Pozwala na kontrolowanie roślinności jaka występuje na kontynencie, jej zdolny mag potrafi nawet takową tworzyć na zawołanie czy też choćby ożywić drzewo tworząc enta.

-Druidyzm - Magia, która wpływa na umysły istot nierozumnych, pozwalając im je kontrolować. Im większa siła takiego maga tym więcej może on kontrolować na raz takich istot, tak samo może kontrolować też silniejsze istoty.

-Szamanizm - Magia polegająca głównie na zwiększaniu sił sojusznika czy też zmniejszaniu sił przeciwnika, możliwości jest wiele jak tego konkretnie użyć.

-Magia Światła - Magia specjalizująca się w neutralizowaniu nieumarłych, demonów i istot przez nich splugawione. Takowej magii można używać też do leczenia innych, o ile nie są wcześniej wymienionymi.

-Nekromancja - Rodzaj magii, który polega na ożywianiu poległych istot i uzależnianiu ich od woli nekromanty. Najpotężniejsi potrafią ożywić nawet takie bestie jak smoki.

-Alchemia - Nie jest to co prawda czysta magia, ale pozwala tworzyć wszelakie eliksiry, które mogą mieć dziesiątki różnych zastosowań, zależy to tylko od tego co uda się jakiemuś alchemikowi uwarzyć, rzecz jasna o ile ma potrzebne składniki.

-Magia Mroku - Działa to zasadniczo jak przeciwieństwo Magii Światła, działa destrukcyjnie na innych poza nieumarłymi, demonami i istotami zależnymi od nich.

Wariancje pancerzy: (Dotyczy tylko ludzi)
-Lekki pancerz - Ma kiepskie odporności na magiczne ataku, ale można go używać przykładowo dla niewidzialności itp.

-Średni pancerz - Całkiem dobra odporność na magiczne ataki, nie idzie posiadać na przykład niewidzialności, ale jest opcja kamuflażu, wtedy tylko w bezruchu cię nie zobaczą.

-Ciężki pancerz - Świetna odporność na magiczne ataki, niezbyt można tam posiadać jakiekolwiek udoskonalenia, ale to już zależy od tego co się poda i czy to zaakceptuję.

Najbardziej znane ugrupowania pośród ludzi:

-Providence - Dowodzi tak naprawdę całą ludzką metropolią, zarządza jej wojskami, wymianami handlowymi z krasnoludami i wspiera kontynent w walce ze złem.

-Syndykat - Jest to przeciwieństwo Providence, ci wspomagają złych, którzy walczą z resztą kontynentu. Nie wiadomo gdzie znajduje się ich siedziba, może gdzieś pod wodą, pod ziemią, a może nawet nie na tej planecie.

Istnieją też także różne pomniejsze organizacje, których cele będą zależne tylko od graczy, którzy je utworzą.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku