Nowy regulamin grupy 4Fun!

Avatar
Konto usunięte
1. Spamowanie i odbieganie od tematyki wątku jest zakazane
Offtopować można tutaj o tutaj


2. Zakazane jest nadmierne używanie przekleństw. Mimo iż nie jestem na tym punkcie przewrażliwiony proszę ograniczać.

3. Zakazane jest wyzywanie, poniżanie i kłótnie. W przypadku każdej z tej czynności proszę o przeniesienie rozmowy na chat prywatny bądź po prostu zakończenie rozmowy. Wiadomości tego typu będą usuwane.

4. Każdy ma prawo stworzyć własny temat z grą, zabawą, pytaniem, dyskusją. Jeśli jednak "temat nie rozkręci się" zostanie usunięty. Zanim założysz temat przemyśl jego treść. W przypadku gry wyjaśnij dokładnie o co w niej chodzi i jak w nią grać.

5. Reklamowanie jest dozwolone tylko po akceptacji właściciela- reklamowanie innych grup bez zgody= Ban na zawsze!

6. Każdy ma prawo do własnego zdania, jednak proszę o zachowanie umiaru przy prezentowaniu go innym, aby uniknąć sporów.

7. Definitywnie zakazane jest umieszczanie w grupie materiałów o treści pornograficznych, przedstawiających goliznę, propagujących religię, niewłaściwe zachowania, używki, przedstawiających przemoc oraz innych tego typu. Za takie zachowania należy się od bana na 3 dni do bana na zawsze! (zależy od "szkodliwości" materiału)

8. W wypadku głosowań na moderatora musisz być w grupie co najmniej 2 tygodnie by zagłosować! By zgłosić się na moderatora musisz być w grupie co najmniej miesiąc! (jeśli zrobiłeś nowe konto, a na starym byłeś tu np. rok to czas ze starego konta nadal się liczy)

9. Jeśli naprawdę musisz wstawić mem z papieżem postaraj się aby było w nim możliwie jak najmniej wzmianek o "gmd" itd



Karą może być upomnienie, ban permanentny, ban czasowy, nakładane w zależności od szkodliwości danego występku.

3 upomnienia = ban

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku