Wybór Państwa

Avatar Bilolus1
Właściciel
No, słuchajcie dzieciaczki. Papa Bilo teraz ładnie wam napisze czo to za państwa na tej mapce i nauczy was o nich wszystkiego co warto wiedzieć.


1.
2.
3.
4.
5. Zygarde
6.
7.
8. Modziaczek
9. Killroy
10.Rafael
11.
12.
13. Gulasz
14.
15. Lukas
16. Degant
17. Vader
18. Carmilion
19. Kuba
20. Gość
21. Kuba

Zdjęcie użytkownika Bilolus1 w temacie Wybór Państwa

1.Księstwo Argandorku - Jedna z wielu pozostałości po Cesarstwie. Księstwo to cechuje całkiem dobra piechota oraz nieźli strzelcy. Poza tym nie błyszczą w niczym innym. Ich flota oraz kawaleria nie jest zła..ale na pewno też nie najlepsza.

Zalety: Dobra piechota oraz strzelcy, reszta wojska niczym się raczej nie wybija.

Wady: Sąsiedztwo agresywnych sąsiadów, wiele fortów nie zostało przebudowanych z drewna na kamień przez długi czas biedy, przez co nieco trudniej się bronić.
Surowiec specjalny : Żywność

Bohaterowie : -

2.Księstwo Hekojovii - Hekojovia do nie tak dawna była malutką plamką na mapach możnych..teraz mówi się że jest to księstwo które odbuduje Cesarstwo. Ich siły są wielkie a państwo bogate.

Zalety: Wyśmienita piechota, najbardziej elitarne jednostki kawalerii na kontynencie "Nieśmiertelni" zaczynają się rzeczywiście niektórym wydawać Nieśmiertelni. Liczne prowincje.

Wady: Brak dobrych strzelców, nikt nie lubi Hekojoviczyków przez ich liczne wojny i napady na sąsiadów.

Surowiec specjalny : Drewno

Bohaterowie : Janusz Onionowiłł - Książę-Wojownik jego obecność motywuje walczących a i on sam jest bardzo dobrym kusznikiem

3.Księstwo Kvatch - Kvatch nie wyróżnia się niczym zbyt wielkim od swych sąsiadów, jest państwem które stara się żyć w pokoju..no prawie zawsze. Ich największym problemem są agresywni Sarlandczycy którzy kilka dziesięcioleci temu odłączyli się od ich państwa i wznieśli bunt który trwa do dzisiaj.

Zalety: Dobrzy łucznicy i liczne forty oraz umocnienia, całkiem dobra kawaleria.

Wady: Brak jakichkolwiek dobrych jednostek piechoty.

Surowiec Specjalny: Żywność

Bohaterowie : -

4.Sarland - Sarland nigdy nie był oficjalnie Księstwem.. ale jego lud nigdy także nie czuł się jakoś wybitnie zbliżony do innych ludzi. Tutejsi mieszkańcy to zazwyczaj wielcy, owłosieni niemalże jak zwierzęta ludzie którzy znają swe góry jak własną kieszeń. Nie tak dawno zbuntowali się przeciw władzy Kvatch i od tego czasu walczą dzielnie z owym księstwem oraz Unią Alradzką która także uznała Sarland za całkiem dobry kąsek.

Zalety: Oddziały wielkich, dzikich górników z Sarlandu są jedną z najbardziej przerażających jednostek znanych światu. Poza tym Sarlandczycy często wykorzystują jakieś dzikie zwierzęta ze swoich stron. Góry Sarlandii są znane jedynie ich mieszkańcom.. no i może krasnoludom.

Wady: Raczej niezbyt dobrze do nich nastawieni sąsiedzi, braki w strzelcach oraz kawalerii , ich jednostki mimo że są silne jak niedźwiedzie bywają nieliczne..

Surowiec Specjalny : Kamień

Bohaterowie: -

5. Gorni - Gorni to państwo które żyje dzięki winnicom..i tajnym układom z Wampirami, gdyby nie ich pomoc zapewne niewiele by z niego zostało przez agresywność ich sąsiadów.. przeszkadza ci Generał wroga ? Nagle zostaje znaleziony z rozszarpanym gardłem. Znalazł się jakiś zbuntowany szlachcic ? Kilka dni później zostaje znaleziony bez kropli krwi w swoim ciele.

Zalety: Układy z Wampirami pozwalają ci na handel z Księstwem Wampirów, w dodatku masz dostęp do jednostek Wampirów - niesamowicie silnych nad-ludzi.

Wady: Wojsko jest ni to wybitne ni to słabe - średnie.

Surowiec specjalny : Kamień

Bohaterowie : Kordiana de Alereux - słynna Wampirzyca nie tak dawno konkurująca do Książęcego Tronu, jest Arcymagiem dziedziny Krwi zdolnym do niszczenia ataków całych armii.

6.Księstwo Kar'koo- Kar'koo zostało nie tak dawno osłabione utratą jednego z półwyspów na rzecz Elfów. Jednak mimo tego osłabienia nie mają się wcale tak źle, handel drewnem oraz protekcja Unii pozwala im jakoś związać koniec z końcem

Zalety: Protekcja Unii, bardzo dobrzy w defensywie dzięki wielkiemu murowi wybudowanemu tuż u początku półwyspu.

Wady: Wojska są raczej średnie.

Surowiec specjalny : Drewno

Bohaterowie : -

7.Unia Alradzka To największe i najsilniejsze państwo kontynentu..ale tylko na mapach. Rzeczywiście, ich wojska są silne a prowincje najliczniejsze ale każda z prowincji dawniej była Księstwem i każda ma swoje zdanie na temat jakichś poczynań. Wielki Ambasador nie koniecznie musi mieć pełnie władzy.

Zalety: Największe państwo kontynentu, silne wojska, ambasadorowie prowincji mogą być przydatni. Dobra elitarna piechota. Wielkie magiczne kryształy nieznanego pochodzenia unoszące się nad stolicą Unii, powstał tam też uniwersytet magii który może oferować pomoc swych uczniów

Wady: Albo wręcz odwrotnie..bardzo nie przydatni. Państwo może łatwo się rozpaść.

Surowiec specjalny: Żelazo

Bohaterowie: Wielki Ambasador Alryk - nie jest on wojownikiem ani magiem..ale politykiem. Wpuszczenie go na jakieś spotkanie ułatwi wam zdobycie upragnionego celu. W dodatku ułatwia rozmowy z botami.

8.Leśny Kwiat to jedyne państwo Elfów jakie uchowało się na tym świecie. Pod rządami wiecznej królowej zdołało z małej połaci lasu rozwinąć się na cały półwysep który teraz znajduje się pod ich całkowitą kontrolą.

Zalety: Najlepsi łucznicy na świecie, jednostki Entów-Wojowników. Raczej dobra piechota.

Wady: Brak kawalerii, sąsiedzi nie lubią elfów przez to że zniszczyli znaczną część pokojowego Kar'koo.

Surowiec specjalny: Drewno

Bohaterowie : Arlen Jednooki - Generał wojsk elfów oraz najlepszy łucznik na dworze Wiecznej Królowej. Ponoć gdy wojska Karkoo wycofywały się z półwyspu trafił w głowę generała wroga z prawie kilometra. Jego obecność podnosi morale a on sam może eliminować ważne cele.

9.Księstwo Brumy to państwo które nazywa się czasem "Południową Hekojovią", mają ten sam temperament jeśli chodzi o wojaczkę i niemalże bez przerwy ją toczą i to często z byle powodu..

Zalety: Wzbudzają strach u swoich sąsiadów, mają całkiem dobrą piechotę.

Wady: Strach przeradza się też w niechęć, raczej średni strzelcy oraz kawaleria.

Surowiec Specjalny: Żywność.

Bohaterowie: -

10.Haliat - Mówi się że w Haliacie albo dużo zarobisz..albo wszystko stracisz. Głównie przez handel i wszystkie zakłady jakie się tu rozwinęły..oraz ogromną pustynię na której niejedna karawana już zaginęła.

Zalety: Haliat z każdej transakcji ma 50% więcej niż normalnie by miał. Ogromna pustynia nie przeszkadza jej mieszkańcom..innym już może. Haliat ma jedną z najlepszych flot na kontynencie. Ich wojska spisują się jedynie w zasadzkach i atakach z zaskoczenia. W otwartej walce wszystko przegrają, chyba że będą mieli przewagę liczebną.

Wady: Brak elitarnego, a i nawet dobrego wojska.

Surowiec specjalny: Kamień

Bohaterowie: Bob - w tajemniczy sposób zmartwychwstały dwumetrowy mutant który nikogo się nie słucha i zawsze odpowiada na wszystko ze swym poczuciem ironii lub sarkazmu. Tak naprawdę Bob cie nie słucha, pochodzi sobie tu trochę i ruszy w świat

11.Księstwo Kokumy- nic szczególnego nie charakteryzuje tego miejsca, jest raczej pokojowe i stara się unikać wojen.. jednak nie zawsze tak było dawniej Kokuma toczyła zażartą wojnę z sąsiednim do siebie księstwem które jednak wchłonęła i zmusiła do tego aby to władca owego musiał zasiadać na tronie w stolicy Kokumy co jest straszliwym poniżeniem.

Zalety: Brak wrogów - Kokuma ma się dobrze i każdy ma ją w dupie, raczej dobrzy łucznicy.

Wady: Państwo jest dość niestabilne, owy pokonany sąsiad nie do końca chce siedzieć cicho..

Surowiec specjalny : Kamień

Bohaterowie.

12Dirna dawniej całkiem przyjemne księstwo a teraz..no cóż..ten..to czym stała się Dirna jest nie do określenia...no to może zacznijmy od początku. Ponad sto lat temu doszło do wielkiej rzezi mutagenistów na rozkaz Księcia Bulduruma Krwawego - wielu magów jednak zbiegło i w podziemiu utworzyło tajemniczą zarazę która wydostała się spod kontroli i przejęła władzę nad krainą. Ogromne bestie, zbuntowana roślinność a także hordy tajemniczych istot szybko niemalże doszczętnie zniszczyły całe państwo. I trwa to do dzisiaj.

Zalety: W Dirnie nikt nie przeżyje jeśli nie wie jak. Wiele armii złamało się o tutejszą faunę i florę. Wiele bestii udało się oswoić, można ich do woli używać.

Wady: Wielkie potwory oraz brak stabilnej władzy stawiają cię w sytuacji w której musisz zacząć walkę o swoje. W dodatku niedawna rebelia Żaboludzi nie ułatwia sprawy.

Surowiec specjalny: Żywność

Bohaterowie: -

13.Plemiona Żaboludzi- Co złego może stać się gdy mutagenista zacznie eksperymentować na żabach i innych płazach ? Przecież nie może to być nic wielkiego ! - tak myślał Gotryk Valagaist podczas swych eksperymentów. Jednak pewnego dnia przez przypadek utworzył rasę Żabo-podobnych humanoidów o których inteligencji nie miał pojęcia.. i zemściło się to na nim. Bowiem gdy pewnego dnia pewna kobieta uwolniła przedstawicieli owej rasy z więzienia.. został rozszarpany na kawałki. Teraz Żaboludzie mają własne, raczej stabilne państwo gotowe na poszerzanie granic.

Zalety: Bardzo liczne oddziały raczej średniej piechoty, potwory które Żaboludzie bez problemu oswoili, znajomość Dirny pozwala się im po niej bez problemu przemieszczać. Kawaleria na ogromnych bestiach.

Wady: Brak dobrych pancerzy.. jeśli chodzi o groty od włóczni i innych broni to głównie z kamienia, brak magów

Surowiec specjalny: Drewno

Bohaterowie: - Kolek Żelaznogrzywy to Żaboczłek który cieszy się niezwykłymi rozmiarami oraz siłą, w dodatku przez mutacje których na nim dokonało, kolce które nosi na głowie (jak spora część żaboludzi) są twarde jak stal a w dodatku naostrzone i gotowe do użycia w boju. Poza tym jest dobrym wodzem i sybolem siły który podnosi morale

14.Księstwo Starogrodu to państwo które słynie głównie z podobnych zapędów do Dirny sprzed ponad wieku. Nie tak dawno władca rozpoczął polowanie na mutagenistów które nie zakończyło się aż tak tragicznie..ale tylko najwyższy wie co może się jeszcze stać.

Zalety: Na start lepsza armia, dość dobra piechota oraz kusznicy.

Wady: Brak dobrej kawalerii, państwo ma straszliwy problem z mutagenistami który nawet mimo rzezi nie maleje.

Surowiec specjalny: Kamień

Bohaterowie: -

15.Księstwo Eferii słynne na cały świat ze swych kuszników oraz niesamowicie licznych wojen z Hekojovią. Co chwila wybucha spór pomiędzy dwójką sąsiadów o byle co..jednak nikt nie potrafi go wygrać..do czasu..

Zalety: Hardzi, gotowi do wojny ludzie którzy działają niesamowicie jako pikinierzy oraz kusznicy, linia fortów na granicy z Hekojovią. Wiele państw lubi Eferię za wojnę z Hekojovią.

Wady: Forty tylko na granicy z Hekojovią, brak dobrej kawalerii - nawet nie próbują walki w ten sposób ze swym sąsiadem. Wojna z Hekojovią jest nieunikniona

Surowiec specjalny: Żelazo

Bohaterowie: -

16.Królestwo Krasnoludów to niekwestionowalnie najbogatsza nacja na świecie. Ich skarbce wypełnione są złotem a wynalazcy co chwila tworzą nowe technologie które często zaskakują. Bo kto słyszał o dziale obitym metalem, jeżdżącym na kółkach ? Bo kto słyszał o skórzanej kuli co lata nad ziemią ? Bo kto słyszał o karabinie co wystrzelić może nawet osiem pocisków ?

Zalety: Wojsko cieszy się przeróżnymi wynalazkami. niezrównana w obronie piechota, dostęp do prochu strzelniczego.

Wady: Brak jakiejkolwiek kawalerii, nie wszystkie wynalazki działają perfekcyjnie.. krasnoludzkie, góry są miejscem w którym kwitnie rozbójnictwo - raz zorganizowana grupa bandytów złupiła nawet stolicę.

Surowiec specjalny: Złoto

Bohaterowie : Wilhelm Żelaznobrody - dowódca jednej z największych szajek bandytów w górach bliskich do stolicy państwa. Jak dotąd wiele wypraw skierowanych przeciw nie mu nie odnalazło jego bazy.

17. Zakon Paladynów Krwistego Słońca cieszący się wielką sławą na całym zachodnim kontynencie zakon który jest pierwszą linią obrony jeśli "zło ze wschodu" znowu powstanie. Chociaż ukryte "Księstwo Wampirów" nie daje znaków życia od wieków to wiadomo że zawsze gdzieś z bezkresów wschodu może coś nadejść, czy to orkowie czy nieumarli..

Zalety: Oddziały potężnych wojowników - krzyżowców oraz paladynów. Dostęp do magii światła, start z lepszą armią niż reszta państw.

Wady: Nieumarłych masz po sąsiedzku, orkowie też lubią raz na jakiś czas wpaść.

Surowiec specjalny: Żelazo

Bohaterowie: Wice-Mistrz Zakonu - wielki wojownik oraz mag światła który samemu potrafi pokonywać liczne oddziały wrogów. A gdy dowodzi oddziałem paladynów jest niezrównany w walce. (

Aethan Lightmourn - Paladyn, jeden z najlepszych w armii Zakonu. Ponoć kiedyś pokonał wodza orków i przez jakiś czas prowadził jego wojska

18.Republika Handlowa Kvarcowica państwo które żyje tylko obroną Zakonu oraz wielkim bogactwem które uzbierało na handlu i nie toczeniu wojen.

Zalety: Mają 50% więcej z każdej wymiany handlowej, na start zaczynają z małą flotą, mają jedne z lepszych statków.

Wady: Brak jakichkolwiek dobrych jednostek, ich jedyną ochroną jest zakon.

Surowiec specjalny: Żywność

Bohaterowie: -

19.Księstwo Wampirów Pomimo tego iż uważa się że Ksiąstw które pozostałych po Cesarstwie jak na razie jest tylko 18, jest jeszcze jedno. Ukryte w mroku i gotowe na wszystko państwo Wampirów wiodące nieumarłe legiony które niedługo zaleją świat.

Zalety: Start z ogromną armią, 5 bohaterów na start, ich pierwotne ziemie otoczone są ogromnym lasem pełnym najmroczniejszych istot jakie stąpały po naszym świecie. Z każdej bitwy mogą wyciągnąć 25% pokonanych wrogów jako nieumarłych, jednostki złożone z nieumarłych i wampirów.

Wady: Opozycja wampiryczna którą przez przypadek sam książę stworzył, wojna z każdym od samego początku (prawie), magia światła jest niszcząca dla nieumarłych, 4 bohaterów jest niesamowicie lojalnych..ale nawet ich da się złamać. *grzmot*Julka*grzmot* często interesuje się twoimi poczynaniami.

Surowiec specjalny: Drewno

Bohaterowie:

Śmierć: Nieustraszony wojownik oraz arcymistrz nekromancji, zdolny jest on do podnoszenia całych armii z ciał (25% pokonanej armii wroga)

Wojna: Niemalże niemożliwy do pokonania w walce wręcz arcymistrz magii mroku, zdolny do samotnej walki z ogromnie przeważającym go liczebnie wrogiem.

Zwycięzca: Dyplomata, oraz symbol. Mówi się że sama jego obecność gwarantuje zwycięstwo i że nie przegrał jeszcze żadnej bitwy.

Zaraza: Zaraza nie jest ani wojownikiem, ani magiem.. jednak jego mocą jest to że potrafi wytworzyć nawet najsilniejsze zarazy. Mówi się że to on stoi za dzisiejszym stanem Dirny..

Aren: Książę Wampirów oraz mistrz każdej znanej dziedziny (nawet magii światła która mogłaby go teoretycznie zabić), dzięki koronie wampirów którą nosi na głowie.

Państwo zajęte przez Kubę

20.Plemiona Orków - Dawno temu pierwszy Fielki Wudz Orkuf Bundug Zabujca powiedział "Ja jestem szef wszystkich was sku*wysyny" i tak też się stało bo jako że był największym żyjącym na tym świecie orkiem niewielu mogło mu na to nie pozwolić. I tak jego państwo wiodło prym do momentu kiedy już wtedy boskiego Bunduga,Julka nie zamieniła w..królika. Królik ten jednak odzyskał wolność po wiekach męczeństwa i wku*wiony wraz z nową towarzyszką która często głaskała go po brzuszku wrócił po swoje.

Zalety: Najlepsza na świecie piechota która zdolna jest do każdego poświęcenia..z głupoty, liczne oddziały zniewolonych goblinów, potwory jak Olbrzymy czy Trolle, położenie orków pozwala im na łatwą ekspansję.

Wady: Brak kawalerii a orkowie są zbyt głupi żeby używać łuków więc pozostają jedynie trolle rzucające wielkie głazy, reszta państw nie lubi raczej orków więc układy z botami nie będą łatwe.

Surowiec specjalny: Kamień

Bohaterowie: Bundug Zabujca - mierzący trzy i pół metra wielki zielony sku*wysyn uważany za swych podwładnych za niemalże boga.

Edianda - jedyna osoba która jeśli wypie**oli Bundugowi ten nic jej nie zrobi. Ta Pół-Elfka cieszy się pomiędzy orkami ogromną sławą i jest szanowana przez każdego z nich na ich orkowy sposób. Posiada ona magiczną włócznię oraz opanowała magię krwii w stopniu zaawansowanym.

Państwo zajęte przez gościa od pizzy

21.Ziemie Rodu Vau to państwo, nieuznane jeszcze za księstwo liczy sobie ledwie kilka miesięcy i jest zarządzane przez wojowniczego Valona Vau który uwolnił swój lud spod jarzma Hekojovii i jest teraz gotów aby ruszyć nawet dalej..

Zalety: Start z lepszą armią, ich prowincja jest bardzo dobrze ufortyfikowana i pełna pułapek znanych jedynie mieszkańcom, wiele ludów przyłącza się do Valona widząc w jego ziemiach ostoję w tym mrocznym świecie.

Wady: Wystarczy spojrzeć na mapę żeby je dostrzec, masz 1 prowincję i jesteś otoczony przez największego żyjącego sku*wysyna.

Surowiec specjalny: Żelazo

Bohaterowie: Walon Vau - Szlachcic, aktualna głowa rodu. Jego obecność podnosi morale a i on sam w walce taki zły nie jest

Mird, Wilczur Walona - Pies o tyle ogromny że niektórzy uznają go za wilka, jest w stanie eliminować ważne cele na rozkaz swego pana.

Państwo zajęte przez Kubę


Khoron Log'Tharon- Mistrz Nekromancji oraz Demonologii a w wolnych chwilach członek opozycji Księcia Wampirów Arena.

Zalety: Postać nie ma państwa, jest na mapie oznaczona białą kropką i może poruszać się po trzy prowincje, może gromadzić towarzyszy oraz wojaków.

Wady: Na start zaczyna sama, postać zaczyna na pustkowiach.

Zajęte przez Angela

Avatar Vader0PL
Jak nie to, to 17. Jednak do czasu odpowiedzi właściciela zajmuję 16 :P

Avatar Vader0PL
Ejże, nie żeby coś, ale mówiłem, że w razie czego zmienię państwo.
Po prostu czekam na opis 17.

Avatar gulasz88
Biere żaby! Płazy to prawie jak gady, tylko takie biedniejsze bo nie mają kozackich łusek. Ale za to nie są też ludźmi więc w sumie wychodzi na 0.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Degant ma 16, a bohaterowie to postacie graczy z serrivy/jakieś kozaki z serrivy oraz wasi nowi bohaterowie którzy się wybili.

Avatar
Konto usunięte
Zaklepuję szóstkę, lecz chcę wiedzieć coś o nim więcej, jest to lodowa kraina ludzi?

Avatar Bilolus1
Właściciel
Cały półwysep porastają lasy, poza tym klimat jest tam raczej umierakowany.

Avatar
Konto usunięte
Wybieram numer ósmy i proszę o więcej informacji o tym cudownym państwie.

Avatar Bilolus1
Właściciel
W sumie to wszystko, będzie ci trudniej później jeśli chodzi o handel z botami i jakąś dyplomację ale za to jeśli spróbują cię zaatakować obrona twoich ziem będzie banalna.

Avatar
Konto usunięte
Co do 6, jakie są tam zwierzęta, czy jest zamieszkiwane w głównym stopniu przez ludzi i czy jest tam umiarkowany klimat przez cały rok?

Avatar Bilolus1
Właściciel
zwierzęta są podobne do tych żyjących w polsce, nie ma żadnych potworów. Jakieś 98% społeczeństwa stanowią ludzie, reszta to krasnoludy, gobliny oraz gnomy. Elfów nie ma bo lud często sam je morduje w ramach zemsty.

Avatar Vader0PL
Coś o 17, gdyż jeszcze brak o niej informacji?

Avatar
Konto usunięte
Idealnie dla mnie! Nie cierpię elfów w moim państwie, lecz uwielbiam krasnoludy! Takiego państwa właśnie oczekiwałem. Wybieram je :)

Avatar
Konto usunięte
Bilolus1 pisze:
W sumie to wszystko, będzie ci trudniej później jeśli chodzi o handel z botami i jakąś dyplomację ale za to jeśli spróbują cię zaatakować obrona twoich ziem będzie banalna.

Wiem. Moje państwo posiada cudowną pozycję. Właśnie dlatego je wybrałem.

Avatar Bilolus1
Właściciel
17 to Zakon Paladynów Krwawego Słońca (z tego co pamiętam jakoś tak to szło ;v). Opis napiszę za jakąś chwilę, teraz jestem na krasnoludach.

Avatar Vader0PL
Dopisz do 20, bo to są trzy państwa, które mnie interesują :V

Avatar SHADERR
Jak coś, to chyba 17 zaklepuję. Ale jeszcze zobaczę. Znaczy, jak kto inny tego nie weźmie.

Avatar
Konto usunięte
Jestem ch*jowy w pbf'ach turowych a moje państwo pewnie szybko przejdzie do historii, ale i tak zagram.
W ciemno biorę orków.
Bo przecież co może się nie udać, gdy biorę kraj nie wiedząc nic o jego wadach i zaletach?

Avatar Vader0PL
Shader kurna, zająłem to wcześniej.

Avatar SHADERR
Powiedziałeś, że trzy państwa cię interesują. A trzech przecież nie weźmiesz, czyż nie? Więc, jak zdecydujesz się na inne państwo, to je biorę.

Avatar
Konto usunięte
Greku pisze:
Idealnie dla mnie! Nie cierpię elfów w moim państwie, lecz uwielbiam krasnoludy! Takiego państwa właśnie oczekiwałem. Wybieram je :)

Widzę że będziemy dobrymi przyjaciółmi w tej grze

Avatar Vader0PL
No to kto robi krucjatę przeciwko elfom? :v

Avatar SHADERR
Od razu się chętnie zgłoszę, bo elfów szczerze nienawidzę. Dodatkowo jeszcze osoba pewna to prowadzi...

Avatar Bilolus1
Właściciel
Jako zakon będziesz miał inny o wiele gorszy problem..oj o wiele gorszy.


Pozdro dla tych co grali w serrivie

Avatar
Konto usunięte
Ja robię krucjatę przeciwko elfom, krasnoludy lepsze!

Avatar
Konto usunięte
Biorę 2 jeżeli wolna.

Avatar SHADERR
Jak coś, to bierę 14.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Są już państwa do 19

Avatar Vader0PL
Pikle, 17 zaklepane przez Vładzia.

Avatar Bilolus1
Właściciel
Zajęte ;v

Avatar
Konto usunięte
Zaklep mi szóstkę, prosiłem wcześniej :)

Avatar Rafael_Rexwent
A to ludź. To ma być dla mnie państwo z dobrą flotą i tyle. Walić piechotę i kawalerię. Tylko flota!

Avatar
Konto usunięte
BIERĘ SZÓSTKĘ! POWTARZAM, ZAKLEPUJĘ SZÓSTKĘ! Hehe

Avatar Bilolus1
Właściciel
Państwa gotowe dzieciaczki.

1.
2. Swag_Doge
3.
4.
5.
6. Greku
7.
8. Modziaczek
9.
10.
11.
12.
13.
14. Alien
15. Lukas
16. Degant
17. Vader
18.
19. Kuba
20. Gość
21. Kuba

Avatar Bilolus1
Właściciel
Pół-Elfem ;v wię

Avatar Rafael_Rexwent
Bilolus1 pisze:
Haliat ma jedną z najlepszych flot na kontynencie

Biere! Numer 10 - Haliat!

Avatar
Konto usunięte
Billek, które państwo ma moją postać jako bohatera?

Avatar Angel_Kubixarius
Hmmm jak mówiłem pamiętając oryginalną Serrivę Zwycięzca jest wątpliwej lojalności.... te info mi się bardzo przyda.

Avatar
Konto usunięte
9

Avatar carmilion
Dawaj 18 zanim będzie za późno

Avatar
Konto usunięte
To ja będę sobie popi***alał moim Wilhelmem po Królestwie Krasnali.

Avatar Bilolus1
Właściciel
14 ma zmianę nazwy, przypomniała mi się ta z serrivy.

Avatar bulorwas
Wybieram 12. To dość trudny do opanowania obszar, ale dzięki temu trudno będzie go stracić.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku