Bestiariusz

Avatar SHADERR
Właściciel
Czyli jak wskazuje nazwa tematu - spis potworów, które gracze będą spotykać podczas eksploracji świata. Z góry przepraszam za dawanie obrazków w linkach, ale fotozrzuta podobno zhakowali i nie da się z niego korzystać.

Avatar SHADERR
Właściciel
Nazwa: Ghul
Typ: Trupojady.
Szybkość: Biegacz.
Wytrzymałość: Średnia.
Pancerz: Lekki, łatwy do zniszczenia.
Broń: Ostre długie szpony do rozkopywania grobów i ostre zęby, do rozrywania ciała. Ich specjalnością jest skok z cięciem, najczęściej w okolice tętnicy szyjnej. Przez monstra jest używana jako lekka piechota do walki w zwarciu.
Inteligencja: Przeciętna.
Zagrożenie: Średnie.
Występowanie: Są powszechne. Można je spotkać wszędzie.
Pora występowania: Noc. W dzień kryją się w ciemnych i wilgotnych miejscach. Prawie każdy miejski kanał ma swoje Ghule.
Sposób Pokonania: Trafienie ww Ghule podczas ich sprintu jest prawie niemożliwe. Najlepiej będzie wyrwać je do walki w zwarciu i zadawać miarowe ciosy, najlepiej szybkie. Należy wystrzegać się ich skoku z cięciem, bo to prawie zawsze będzie kończyć się śmiercią.
Opis: Ghule to stwory z wielu folklorów. Są to stworzenia najczęściej występujące w ciemnych i wilgotnych miejscach, jakimi są kanały, jaskinie czy laboratoria. Są one pospolite i zawsze będą podporządkowywać się ich kuzynom, czyli Alghulom lub innym. Jedne z pierwszych, które pojawiły się po wycieku mocy Verningena. Są prawdziwą sforą ocalałych mniejszych wiosek i i okolicom Bezpiecznych Twierdz.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika SHADERR w temacie Bestiariusz

Avatar gulasz88
//Psss.... na ghule najlepszy jest srebrny miecz i olej przeciwko trupojadom...

Avatar SHADERR
Właściciel
///W tym polecamy srebrne kule i krucyfiks////

Avatar
Konto usunięte
// A ja powiem tak, modlitwa do samego Boga ojca prowadzącego życia zbawionych modlitwa i zadziała //

Avatar SHADERR
Właściciel
///Na demony i sługi szatana zadziała na pewno. Ja tutaj powiem, że ja religii nie przedstawiam jako po prostu coś złego, coś przedmiotowego, tylko coś dobrego, bo taka właśnie religia jest///

Avatar
Konto usunięte
// Tak jak Pan Jezus powiedział, z resztą Greku ewangelizuje też //

Avatar Angel_Kubixarius
what if i told you, you can made it as hybrid of demon and mutant ?

Avatar Mycha2001
To w tedy bym ci powiedział że ta bestiia straci na tajemniczości.

Avatar gulasz88
//Aż sam bym se napisał potwora, ale akurat w Introis Dracus będzie schodził do ich leża, więc muszę oszczędać.

Avatar
Konto usunięte
Nazwa: Podmieniec
Typ: Mutant
Zagrożenie: Bardzo wysokie
Występowanie: Na każde duże miasto przypada przynajmniej 3 odmieńców.
Pancerz: Zależy za kogo są "przebrani".
Wytrzymałość: Średnia.
Szybkość: Mała lub średnia, zależy od rodzaju mutacji. Mogą zmienić się w wolnego grubasa lub psopodobnego biegacza.
Opis:Podmieniec to jeden z groźniejszych stworów. Po zabiciu człowieka potrafi przybrać jego wygląd. Nie potrafi jednak kopiować rzeczy nie organicznych jak protezy, najłatwiej rozpoznać Go rozcinając palec podejrzanego. Całe ciało podmieńca jest kilkoma organizmami walczącymi o życie. Po rozcięciu z rany powinno tryskać dużo toksycznej krwi, a podmieniec powinien się ujawnić. Mutacje odmieńca nie są od niczego zależne. Ręka podmieńca może zmienić się w zmutowaną stonogę, gdy reszta ciała zamieni się w psopodobne coś. Nikt do końca nie zbadał jeszcze podmieńców, jednak wszyscy wiedzą, że najlepiej spalić takiego kiedy jest pod postacią człowieka.
Wygląd:
Gdy podmieniec jeszcze w nikogo się nie zamienił wygląda tak:
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Bestiariusz
Reszta przemian podmieńca to stwory wprost w ludzkich koszmarów.

Avatar Mycha2001
Ej doktorku napisałeś dwa razy ,,zagrożenie" u pierwszej bestii.

Avatar SHADERR
Właściciel
Nazwa: Visor.
Typ: Koszmar.
Szybkość: Biegacz.
Wytrzymałość: Średnia.
Pancerz: Średni.
Broń: Długie łapy i zęby. Mimo, iż na to nie wygląda to ich łapy są właśnie najsilniejsze. Jednym machnięciem może odrzucić przeciwnika na kilka metrów. Mają też bardzo dobrze rozwinięty mózg, co pozwala im na knucie strategii i dowodzenie jakąś grupą. Visory Alfa mogą przerobić mózg swojej ofiary na ciepłą papkę. Przez monstra są używani jako elitarna jednostka przeciwpiechotna i dowódcza.
Inteligencja: Ponadprzeciętna. Może kontrolować grupę innych potworów.
Zagrożenie: Średnio duże.
Występowanie: Nie są aż takie rzadkie, ale ich spotkanie nie należy do najczęstszych. Podczas walki oddalają się na bezpieczną odległość i zarządzają swoimi sługusami. Niekiedy mogą pomagać swoim sojusznikom za pomocą mocy psionicznych i telekinetycznych.
Pora Występowania: Dzień i Noc.
Sposób Pokonania: Kluczem jest wywabienie Visora z kryjówki po uporaniu się z jego sługusami. Po rozbiciu jego oddziału zazwyczaj idzie w las i wraca dopiero wtedy, kiedy uda mu się przejąć kontrolę nad kolejnym oddziałem. Najlepiej będzie zdjąć go na odległość, ale trzeba pamiętać, że stwór może przejąć nad nami kontrolę bądź zrobić z mózgu papkę, dlatego zaleca się nosić hełm wypchany jakimiś papierami albo specjalnie do tego przystosowany.
Opis: Visory to stworzenia z koszmarów trzymające pieczę nad mniejszymi grupami nieporadnych potworów. Niekiedy pojawiały się też takie, które nie miały swoich sług i polowały samotnie. Najczęściej w miastach. Visory nie bardzo lubią towarzystwo swoich pobratymców, dlatego są samotnikami. Jedynie dowódca Alfa może zebrać kilka oddziałów stworzonych z Visorów, a wtedy jest dopiero problem. Z łatwością mogą poradzić sobie z prawie każdym oddziałem piechoty, a co dopiero z żółtodziobami.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika SHADERR w temacie Bestiariusz

Avatar SHADERR
Właściciel
Mycha2001 pisze:



To było szczerze na lenia. Potem to poprawię.

Avatar Kuba1001
Moderator
Nieee, to dlatego, że jest to potwór luj, niebezpieczny ku*wa w ch*j i dlatego zapisał dwa razy.

Avatar SHADERR
Właściciel
Nie, bo to menel-potwór luj, słaby w ch*j, więc żeby nikt nie zabijał go oddechem, zsumowałem zagrożenie razy dwa.

Avatar
Konto usunięte
Nazwa: Szewc
Typ: Mutant
Szybkość: Szybka
Zagrożenie: Ogromne
Pancerz: Brak
Broń: Bardzo silne szpony, mogące rozpołowić człowieka na pół.
Inteligencja: Mała
Występowanie: Jeden osobnik na las.
Pora występowania: Noc. W dzień kryją się w dziurach bądź jaskiniach.
Sposób Pokonania: Podczas szarży najlepiej zejść z drogi, ponieważ nie mogą one zmienić kierunku po rozpoczęciu szarży. Najlepiej celować w "3 twarze".
Opis: Szewc to rodzaj mutanta prawie idealnego gdyby nie jego mała inteligencja. Żyją w każdym lesie, lecz gdy 2 osobniki się spotkają dojdzie do walki na śmierć i życie. Najczęściej giną oba. Samotna wyprawa w noc do lasu to śmierć.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Bestiariusz

Avatar SHADERR
Właściciel
Nazwa: Skorell
Typ: Rośliny.
Szybkość: Może przemieszać się ze średnią szybkością pod ziemią.
Wytrzymałość: Średnia.
Pancerz: Brak.
Broń: Ostre "ostrza" po bokach rośliny i "kwiaty" z pyskami.
Inteligencja: Przeciętna.
Zagrożenie: Średnie.
Występowanie: Najczęściej w lasach, ale można je spotkać także na wiejskich obszarach.
PW: Dzień. W nocy zapadają w sen.
Sposób Pokonania: Miotacz ognia jest najlepszy na tego mutanta. Jeżeli nie ma się broni zapalającej, to należy po prostu ją przeciąć. W przeciwnym wypadku należy uciekać.
Opis: Skorelle to zmutowane rośliny pochodzące od pnącz. Pojawiły się kilka dni po otwarciu artefaktu i stały się zmorami lasów i wiejskich terenów. Mogą się przemieszczać, co jest problematyczne. Nawet bardzo. Są to rośliny mięsożerne. Łapią wszelkie ofiary za pomocą pysków i trawią je w środku. Jeżeli będzie brakować jedzenia, mogą wytworzyć proces fotosyntezy. Jest to roślina inwazyjna niczym Barszcz Sosnowskiego, ale nieco groźniejsza, bo Barszcz Sosnowskiego parzy, a ta roślina gryzie i parzy.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika SHADERR w temacie Bestiariusz

Avatar Bilolus1
Nazwa: Samotnik
Typ: Demon
Szybkość: Raczej powolny.
Wytrzymałość: Ogromna
Pancerz: Jego pancerz jest niemalże nie do przebicia, ponoć jednemu rosyjskiemu strzelcu z PTRD udało się go przebić gdy bestia była już "zmiękczona" po trafieniu w klatę z T-34 pociskiem przeciwpancernym..ale to tylko plotki.
Broń: Siła tego oto pana jest niewyobrażalna, potrafi on niszczyć lekkie czołgi a te ciężkie pozostawiać w takim stanie że nadają się na złom, jeśli natomiast chodzi o ludzi to ci po spotkaniu z nim pozostawiają wiele do życzenia jeśli nie są zombie... . Poza tym Samotnikowi, wbrew jego nazwie często towarzyszy chmara pająków oraz wielkich nietoperzy które gotowe są poświęcić za niego życie.
Inteligencja: Mimo że na to nie wygląda, samotnik jest bardzo inteligenty.- widywano kilku z nich w bibliotekach czytających książki.
Zagrożenie: Niskie, jeśli nie staniesz mu na drodze - a nawet jeśli zazwyczaj cie zignoruje i ruszy dalej w swą podróż w niewiadomym celu.. . Odnotowano kilka rozmów samotników z ludźmi.
Występowanie: Lasy, wsie, bardzo rzadko miasta
Pora występowania: Całodobowo.
Sposób Pokonania: Francuscy partyzanci wymyślili dość dobrą metodę do walki z samotnikiem, należy klęknąć na ziemi, wywalić swoją broń w kąt i zacząć się modlić żeby wielki braciszek nie miał złego humoru. Drugi sposób to napi**dalanie wszystkim co macie licząc na cud.
Opis: Samotnicy to istoty zaskakująco neutralne, potrafią one spotykać się z przedstawicielami swojej - lub nawet ludzkiej rasy i dyskutować. Gdy dostrzeżono to walki z Samotnikami zmalały niemalże do zera..bo po co próbować ich zniszczyć skoro są zdolni nawet do współpracy ?
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika Bilolus1 w temacie Bestiariusz

Avatar SHADERR
Właściciel
Nigdy w życiu nie radzę wpisywać "Tentacle" w Google Grafika, jeżeli poszukujecie potwora. Nie polecam.

Nazwa: Veruna
Typ: Stwory Morsko-Lądowe.
Szybkość: Średnia. Zdolna do biegu.
Wytrzymałość: Bardzo Duża.
Pancerz: Możliwy, najczęściej średni.
Broń: Pysk z zakrzywionymi stożkowatymi zębami, macki, pazury. Przez monstra używane jako Elitarna piechota skuteczna przeciw większości celów. Ich specjalnością jest niszczenie większych grup piechoty i lekkich pojazdów, łapiąc je za pomocą ogona i rzucając nimi wszędzie, przy okazji uszkadzając inne jednostki. Niszczycielska siła. Mogą też używać zdobycznej broni.
Inteligencja: Bardzo wysoka.
Zagrożenie: Duże.
Występowanie: Toń wodna i lądy. Jeżeli chodzi o wody, to wszelkie zbiorniki wodne. Mogą żyć we wszystkich głębokościach. Te z najniższych toni mają na pysku jeszcze świecący wyrostek. Jeżeli chodzi o lądy, to są to najczęściej mokradła, plaże i tereny podmokłe. Można je spotkać nawet w lasach i na wsiach.
Pora Występowania: Całodobowo. Jedynie może zapaść na kilka godzin w sen.
Sposób Pokonania: Verony to stworzenia rozumne, dlatego też dlaczego walczyć z nimi i stracić kończyny, podczas, gdy można się niekiedy z nimi dogadać? Ale jeżeli ktoś jest desperatem, bo broń maszynowa i ogniowa wymagana.
Opis: Verony to gadokształtne stworzenia rozumne, które niekiedy mogą przewyższać inteligencją człowieka Mogą zamieszkiwać obszary wodne jak i lądowe. To stworzenia mięsożerne, ale gardzą ludzkim mięsem. Żywią się rybami, mięczakami i innymi morskimi stworzeniami. Na lądzie jedzą to, co znajdą pokroju saren czy nawet mutantów. Mogą poradzić sobie nawet z Szewcami w pojedynkę. Ciekawe jest to, że człowiek może się z tym monstrum dogadać. Potyczki są nieczęste, dlatego też traktuje się je jako inną rozumną rasę.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika SHADERR w temacie Bestiariusz

Avatar
Konto usunięte
Nazwa: Krwiopuszcz (Omega)
Typ: Demon
Szybkość: Biegacz
Wytrzymałość: Wysoka
Pancerz: Omega: Brak ,Alfa Średni
Broń: Miecz z falistym ostrzem który się wydaje być rozżarzonym do czerwoności, w przypadku Alf naprawdę się pali
Inteligencja: Omega: .Przeciętna ale zwiększa się wraz ubyciem Krwiopuszczy z grupy, Alfa Bardo wysoka
Zagrożenie: Wysokie
Występowanie: Występują w miejscach gdzie odbyła się co najmniej rzeź
Pora występowania: Całodobowa nigdy nie śpią
Sposób Pokonania: Najlepiej w ogóle omijać miejsc pobytu Krwiopuszczy ale jeśli warto mieć wziąć broń maszynową i karabiny przeciw czołgowe, i jeśli tego nie masz to celuj w łeb i ogólnie warto celować w głowę i trzymać się na dystans, zwłaszcza że głowa jest dość duża
Opis: Krwiopuszcze to rzadki typ demona który w przeciwieństwie od swoich pobratymców nie lubi opętywać istot myślących, tylko je zabijać własnymi rękami, Krwiopuszcze zazwyczaj przebywają w grupach złożonych ze 11 osobników, 10 Omeg, i 1 jedna alfa, Krwiopuszcze są niezwykle agresywne jak i również terytorialne i zaatakują każdego kto wejdzie na ich teren, również inne monstra,mutanty, demony i także między sobą, jak wspominano Omegi posiadają przeciętny poziom inteligencji, który wzrasta wraz z ubytkiem osobników z grupy, to się łączy z faktem w jaki sposób Omega staje się Alfą,
mianowicie Omega staje się Alfą w momencie kiedy wszystkie osobniki poza tym i Alfą zostają wybite,
wtedy Omega zostaje Alfą i tworzy następną grupę, oraz grupa starej Alfy zostaje odnowiona , dlatego trzeba ubić wszystkie Krwiopuszcze jeśli chce się oczyścić z nich teren, warto również wspomnieć że Alfa jest w stanie opracować wiele planów nawet w czasie walki . więc jest celem priorytetowym
Wygląd:
Omega
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Bestiariusz
Alfa
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Bestiariusz

Avatar Kuba1001
Moderator
Z cyklu: Jeśli to spotkasz to masz przesrane i nawet Katiusza Ci nie pomoże.

Avatar
Konto usunięte
Nie no pomoże to nie jest tak ze to potrafi biegnąć bez głowy lub bez połowy torsu

Avatar Kuba1001
Moderator
Ty czym mu tę połowę torsu, albo łeb oddzielić od reszty? ._.
Każda, rubryka jest zaznaczona na "Wysoki." Opis można streścić słowami: "Potwór luj, niebezpieczny ku*wa w ch*j."

Avatar
Konto usunięte
Znaczy nie koniecznie musisz łeb oddzielić ale taka pewność, a tak przy okazji mają dość dużą głowę

Avatar Creepy_Family
Nazwa: Ajin
Typ: Mroczna siła, pokazuje się w jednej postaci (zależne od osoby, charakteru itp)
Szybkość: Normalna
Wytrzymałość: Wysoka
Pancerz: Brak
Broń: Bronią są tylko strasznie ostre szpony. (niektóre mają własną broń, ale np. pistolet, taki przeciętny)
Inteligencja: Raczej normalna chociaż w niektórych przypadkach wyższa niż przeciętna.
Pora występowania: Są rzadko spotykane. Bardzo rzadko. Po za tym pokazują się tylko w cieniu osoby, która jest ich posiadaczem.
Sposób Pokonania: W sumie są tylko dwa sposoby, żeby zabić przedstawiciela Ajin. Pierwszy to postrzelenie dziesięcioma strzałami. A drugi? Same mogą się pozabijać. Dlatego jest ich tak mało, same się powybijały. Nienawidzą siebie nawzajem, dlatego gdy spotkają się (czy to one same w poszukiwaniu posiadaczy, czy z posiadaczami) zaczynają walkę. Nie zależnie gdzie są.
Opis: Ich moc polega na manipulowaniu (w niewielkim stopniu) posiadaczem. Człowiek jest wtedy bardzo szybki i ma wyostrzone zmysły. (chociaż Ajin w swojej postaci nie są jakoś nadnaturalne) Po jakimś tam okresie czasu, posiadacz sam zamienia się w taką istotę. Jest wtedy raniony, (przez losowe osoby) nie umiera od ran. Jest bandażowany a jego ciało robi się wątłe, jak cień czy mrok.
Ciekawostki: Ajin mogą zabić swojego właściciela. Niektóre robią to nawet specjalnie, dla "zabawy".
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Creepy_Family w temacie Bestiariusz
Zdjęcie użytkownika Creepy_Family w temacie Bestiariusz
Zdjęcie użytkownika Creepy_Family w temacie Bestiariusz

//Heh... Mam nadzieję, że nie ma jakichś poważnych błędów.

Avatar SHADERR
Właściciel
Do konkursy by się to nadało w sumie. Błędów żadnych, tylko niezależnie pisze się razem ;)

Avatar Creepy_Family
Okejk. Nie chce mi się poprawiać :xx
I ogólnie nie będę chyba brała udziału w konkursie. Mam najmniejsze szanse więc nie chce zaśmiecać tematu. :v

Avatar SHADERR
Właściciel
Cóż, nie będę narzucał swojej woli.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Brak avatara
Właściciel: SHADERR
Grupa posiada 1388 postów, 23 tematów i 8 członków

Opcje grupy Projekt Mons...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Projekt Monster [PBF]