Najważniejsze informacje

Avatar SHADERR
Właściciel
Temat jest obowiązkowy do przeczytania. Podczas ogólnego pisania opisu grupy, parę rzeczy, które na pierwszy ogień powinno się wiedzieć nie wpisałem na skutek limitu 5 tysięcy znaków. Więc... Ogólnie, jakie są czasy? Jak wiadomo - mamy 1945 rok około kilka tygodni po uwolnieniu potężnej siły artefaktu, którego skutki są niszczycielskie. Relikt ten spowodował przedostanie się do naszego świata wielu potworów i dziwnych zjawisk. Teraz coś takiego jak moce paranormalne jest normalne, powszechne i szczególnie cenione w jednostkach obronnych. Prócz zwykłego naparzania z pepeszy czy z MP40 do monstrów, znajdzie się też miejsce dla Działek Tesli i tym podobnych. Jest to połączenie postapo z II Wojną Światową, mocami paranormalnymi i Dieselpunkiem.

1. Skutki działania artefaktu
O niektórych skutkach wspomniane zostało powyżej i w opisie. Jak na razie wiadomo, że relikt spowodował zmienienie naszego świata i sprowadzenie na niego zagłady. U ludzi w strefie "skażenia" zostały potem wykryte nowe możliwości. jak czytanie w myślach czy duże zwiększenie inteligencji. Na dodatek każdy trup bez należytego obrządku zaczął wstawać, opętany jakimiś mrocznymi siłami. Zmieniła się fauna i flora. Do aktów dostało się wiele raportów o jakichś dziwnych budowlach, których połowa jest organiczna, a druga sztuczna. Zaczęły pojawiać się anomalie, w których dało się znaleźć drogocenne artefakty o wszelakich właściwościach. Na dodatek wiele państw zostało podzielonych i straciły one w najlepszym przypadku 1/2 swojego starego terytorium. Teraz pozostałości po państwach są odgradzane wielkimi stalowymi murami, które niekiedy nawet dwukrotnie przewyższały obroną i obwarowaniem Linię Zygfryda. Powstała również organizacja zrzeszająca wszystkich, którzy potrafią walczyć, ale brak im potrzebnego wyszkolenia i uzbrojenia. W polskim języku organizacja nazywa się Sierpem i Pistoletem (SIP). Drugą organizacją jest Zgrupowanie Militarne (ZM), które zrzesza wszystkich żołnierzy z całej Europy w walce przeciwko potworom. Jednak wielu ludziom nie spodobały się rządy w podzielonych państwach i istnienie innych frakcji. Trzecim zrzeszeniem jest Międzynarodowe Zgrupowanie Powstańcze (MZP) toczące otwartą wojnę z ZM, okupując niewielką część terenów państw i zakładając swoje bazy na terenach skażenia. Co jest ciekawsze - siła artefaktu wprowadziła do ziemskiego świata rasy inteligentnych potworów.

2. Monstra
Potworów jest naprawdę dużo. Pierwszy rodzaj, jaki powinno się znać, to żywe trupy. Są to jak sama nazwa wskazuje zwłoki, które powstały z grobów. Mówi się, że odpowiada za to nienależyty pochówek bez obrządku, a takich zabitych jest naprawdę sporo. Truposza w zasadzie nie da się zabić. Wiadome jest, że po strzeleniu w serce, brzuch czy w łeb, giną i widać ulatniający się ze zwłok czarny dym. Oznacza to, że dobrze wykonaliśmy swoją robotę, ale mroczna siła może powrócić nadal do ciała i je w jakiś sposób zregenerować, ale potrwa to naprawdę długo. Wierzytelne jest to, że "zabitego" towarzysza trupy biorą w jakiś kąt i składają go do reszty, ale przez ich głupie rozumowanie mogą go nie złożyć już nigdy. Istnieje legenda miejska, że Hitler tworzy swoje armie w okultystycznych fabrykach zbierając trupy i za pomocą Przyzywaczy wgania w nie złego ducha, ale większość słucha tego z politowaniem.

Drugą grupą są demony - potwory, które są rzadkością. To one opętują ciała i im rozkazują. Te monstra zazwyczaj pozostają w ukryciu, ale niekiedy wychodzą na żer. Spotkanie z nimi w wielu przypadkach kończy się śmiercią ofiary, ale jak wiadomo - demony to istoty nieczyste. Nawet mały medalik z krzyżem może uchronić noszącego przed brutalną śmiercią.

Trzeci typ to potwory, które stały się utrapieniem każdego żyjącego jeszcze mieszkańca Europy. Niektóre są wyjęte żywcem z folklorów a inne ucieleśnieniem wielu ludzkich koszmarów. Jest ich niezliczenie wiele, ale zabić je w zasadzie może każdy. Zależy to jednak, czy ma się do czynienia ze zwykłym, pospolitym osobnikiem, czy też bardzo groźnym rzadkim monstrum.

Czwartym typem jest mroczna siła. Jest ona prawie niewidoczna, ale obecna prawie w każdym zakamarku ziem straconych. Niekiedy można zauważyć zielone blaski na nieboskłonie, a jest to wyjątkowo zły znak. Takich pojawień się było kilka - pierwsza siła zaraz po uwolnieniu. Dokonała masakry na amerykańskich wojskach w berlińskim lesie, nazywanym teraz lasem trupów. To ona zaczęła opętywać zwłoki i przyzywać demony. To ona odpowiada za zło po otwarciu Verbindunga. Tam, gdziekolwiek ta siła była rysowane były swastyki i pentagramy. Nawet odpowiada za ginięcie ludzi na terenach odgrodzonych. Jest to najsilniejszy przeciwnik, którego spotkała ludzkość.

3. Bezpieczne punkty, bezpieczne strefy i bezpieczne twierdze
Bezpieczne miejsca możemy spotkać we wszystkich zakamarkach ziemi straconej. Zostały utworzone przez ocalałych, którzy okupowali budynki i przekształciły je w przytulne miejsca. Tam żadne zło nie dorwie nikogo. Jedynie problematyczne może być to, że żywe trupy zaczną się dobijać, ale małe są szanse na to, że rzeczywiście się tam przebiją. Bezpieczne punkty oznaczane są narysowanym domkiem z uśmiechem. Jeżeli zauważy się taki narysowany symbol przy drzwiach czy też na tablicach itp. oznacza to, że stoisz naprzeciwko takiego bezpiecznego punktu. W takich miejscach możemy znaleźć broń, amunicję, jedzenie, maski gazowe, hełmy i pancerze. Można się tam też na jakiś czas zatrzymać.

Bezpieczne strefy to zazwyczaj mały odgrodzony teren, w którym zawsze spotka się jakichś ludzi. Zazwyczaj przyjmują tam każdego, jednak wchodząc tam jest jeden warunek - nigdy nie będziesz opuszczał strefy podczas ataku i obowiązujesz się bronić. Tam znajdzie się dużo więcej fantów. Zazwyczaj są to duże bloki mieszkalne, muzea, kina otoczone kilkoma schronami czy chałupami.

Trzecim typem jest bezpieczna twierdza. Jest to ogromny teren otaczający miasto z kilkoma wsiami. Tutaj życie toczy się normalnie - otwarte są kina, funkcjonują szpitale i kościoły, są otwarte sklepy. Życie toczy się tam zwyczajnie. Bezpieczną twierdzą nazywa też się sektory, które są w pełni zabezpieczone, obsadzone przez żołnierzy i zamieszkane. Połowa ludności obawia się jednak nagłego ataku żywych trupów czy potworów. Strach to dzisiejsza plaga. Można tam kupować, pracować, zarabiać itd. Bezpieczne twierdze to takie lepsze miasta.

4. Frakcje
Prócz przedstawionych w pierwszym podpunkcie, jest też kilka innych.
Piraci - niesprzyjające warunki na lądzie spowodowały, iż bardzo duża liczba ludzi postanowiła wyruszyć w morze i zakładać swoje przystanie na wybrzeżach. Wygląd piratów nieco się zmienił. Zamiast broni prochowej i falkonetów posiadają nowoczesną broń i ciężkie karabiny maszynowe. Część z nich chodzi w zwykłych ubraniach, dając sobie na łepetynę trójróg, hełm czy chustę. Inni łażą w mundurach wojskowych, które zdobyli lub były z nimi od zawsze. Nowoczesne wilki morskie utrzymują się z typowego napadania na statki, ale nie na handlarzy, tylko na statki widmo, czyli zbutwiałe okręty z żywymi trupami i potworami zamiast załogi. Dobrze wiedzą, że coś tam przewożą i po każdym zdobyciu się wzbogacają. Ich zachowanie nie jest potępiane przez żadne z sił, bo w końcu walczą z tym samym wrogiem. Ich uzbrojenie sięga od noży, kordelasów, szabli i pistoletów po działa nieprzekraczające 100mm i rzadko broń laboratoryjną.
Ruch Naukowy (RN) - jest to organizacja, na której czele stoją doktorzy i oficerowie. Są wspierani przez ZM. To właśnie od nich pochodzą nowoczesne bronie typu "Zamrażacz" czy "Eliminator". Są bardzo ważną korporacją w tej wojnie. Jako, iż typowi naukowcy i oficerzy nie byli szkoleni do walk z potworami, korzystają z pomocy najemników.

5. Plaga Cienia
Uwolniła się razem z Mroczną Siłą zaraz po otwarciu artefaktu. To Mroczna Siła zaczęła ożywiać ciała i wdychać w nie swoją upiorną moc, ale nie zasilała ich kompletnie. Plaga pełni u nich funkcję stabilizatora i pozwala zainfekowanym na wiele funkcji życiowych bez życia. Odpowiada również za mutacje u nich i za chorobę u żywych, którzy powoli zamieniają się w takie same potwory. Objawami infekcji jest przeważnie na początku:
- Kaszel,
- Bóle w klatce piersiowej,
- Rzadkie lub częste utraty przytomności,
- Samookaleczenie.
- Podwyższona agresja,
- Lekkie stany zapalne,
- Rzadkie infekcje bakteryjne,
- Psychoza,
- Delirium.
Rzadziej:
- Ślinotok,
- Autofagia,
- Kanibalizm,
- Szaleństwo,
- Światłowstręt.
Wszystko to prowadzi powoli do zamiany w potwora. Według naukowców można powstrzymać zainfekowanego przed przemianą, ale musi być pod stałą obserwacją, nie mieć kontaktu ze szkodliwymi bodźcami, powinien dostawać leki hamujące podstawowe czynniki chorobotwórcze i do miejsca, w którym jest przetrzymywany koniecznie zaczepić krucyfiks. Wariant pierwszej przemiany przebiega długo. Może trwać nawet miesiąc, ale z drugim wariantem może zamienić się nawet w kilka dni! Dla osób, które przeszły przemianę nie ma niestety ratunku - jedynie można skrócić jej męki. Jeżeli jednak chodzi o leczenie, to może przebiegać nawet dość długo, ale jest nawet skuteczne, jeżeli ma się dostęp do opieki medycznej i przeważnie do leków. Według teorii, osoba, która przeżyła infekcję, ma lepszą odporność na wirusa, ale może ponownie się zarazić, ale patogen będzie mieć mniejszą skuteczność, przemiana będzie trwać dłużej, leczenie krócej a objawy będą uderzać ze zmniejszoną siłą. Takich osób żyje obecnie kilkaset. Większość to żołnierze niemieccy, którzy byli w samym centrum zarazy. Stanowią prawie 2/3 wyleczonych. Szczepionka nie powstała ani nie powstanie jeszcze przez dłuższy okres. Zaraz mutuje się nawet szybko i mogą powstawać kolejne jej odnogi, co nie jest bardzo dobrą wiadomością.

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku