Mapa miasta

Avatar gulasz88
Właściciel
Zdjęcie użytkownika gulasz88 w temacie Mapa miasta
Podziękowania dla Abbei_The_Toy_Maker za przygotowanie zaawansowanej wersji mapki :3

1. Mały Quadral – Gdy niecałe sto lat temu Quadral ogarnęła wielka wojna setki imigrantów udało się do najbliższej neutralnej przystani, Introis. Przejęli oni północną część dzielnicy portowej, nieco ją „cywilizując” i rozprzestrzeniając tam swoją własną rozrywkową naturę głownie za pomocą Targowiska czyli serca całej dzielnicy. Obejmujący także wyspy Devoir i Nevoir dystrykt jest o wiele czystszy od południowego sąsiada, lecz przestępczość jest tu tylko nieco mniejsza głównie przez powstały na długo przed przybyciem Quadralów słynny Port przemytników.
2. Dzielnica portowa - Jeśli szukałeś miejsca pełnego smrodu, wymiocin i prostytutek to wszyscy uczciwi w Kapitolu mi świadkami że lepiej nie mogłeś trafić. Mimo oczywistego źródła dochodów dla całego miasta-państwa dzielnica spełnia też funkcje slumsów i synonimu dla szeroko pojętej nędzy i nie pomaga nawet widmo niesławnego więzienia na wyspie Rochenoir. Znajduje się tu stocznia wojskowa oraz port handlowy a na zmęczonych marynarzy czekają wątpliwe przyjemności w burdelu o wdzięcznej nazwie „Hak Pirata”
3. Lasek Kortalski – Ulubione miejsce Lady Mensonge. Gigantyczny park pełen krętych ścieżek, ławek, drobnych stawów i dzikich miejsc. Miejsce jest to bardzo czyste ponieważ zgodnie z rozporządzeniem Królowej za naruszanie czystości lasku grozi ucięcie kciuka. Można tu znaleźć przepiękny letni pałac , a w głębi lasu znajduje się chatka Leśniczego który jest strażnikiem całego parku i to on wykonuje wyroki na śmieciarzach…
4. Dzielnica fabryczna – Setki dymiących kominów stojących przy fabrykach zbudowanych z czerwonej cegły nadają okolicy swoisty industrialny klimat tak kochany przez właścicieli tych zakładów i nieco mniej przez ich pracowników którzy nie dawno otrzymali od łaskawej Królowej drugą przerwę podczas czternastogodzinnego dnia pracy. Znajdują się tu zakłady Hollowinga które produkują… w zasadzie wszystko od konserw przez szafy grające do parowozów. Jest tu także fabryki Introis Usines d'Armement (IUA) naczelnego producenta bronii dla armii, a także opuszczone magazyny Terka w których, według legendy, straszą duchy martwych pracowników.
5. Kapitol – Swoista stolica w stolicy, znajdują się tu wszystkie ważniejsze urzędy, sądy oraz ambasady. Tylko najzanamienitsze rody Introis mają tu swoje posiadłości często przytłaczające swoim przepychem. Znajduję się tu Sąd Najwyższy ,oczywiście całkowicie podległy Królowej, labolatorium Dr. Fleischa skąd biorą się wszystkie tajemnicze bestie które można spotkać nocami, oraz co najważniejsze przepiękny Pałac Królewski gdzie swoją kwaterę ma sama Lady Mensonge i tylko nieliczni mają prawo tam wejść, a tylko najbardziej wyjątkowi mogą osobiście spotkać Zamaskowaną Damę.
6. Złoty plac – Naczelna dzielnica komercyjna pełna banków, luksusowych sklepów oraz wszelkich klubów w których może się bawić cała śmietanka towarzyska. Jednym z miejsc takiej rozrywki jest oferujący całkowitą dyskrecje burdel „Srebrna Fanfara”, oraz tajemniczy klub „Obserwatorów” do którego wstęp mają tylko najznamienitsi mieszkańcy Introis. Poza rozrywką znajdziemy tu także naukę którą reprezentuje Uniwersytet Wicekróla w którym kształci się młodzież która zyskała ten przywilej dzięki własnej pracy, lub kapitałowi rodziców.
7. Stare Miasto – Największa dzielnica mieszkalna w której mieszka lwia część populacji miasta. Wyjątkiem jest południowo-zachodnia część dzielnicy nazwana „paleniskiem” od wielkiego pożaru który wydarzył się dziewięć lat temu i pochłonął dziesiątki tysięcy istnień. Można tu znaleźć Radę Miasta czyli iluzje „władzy w rękach ludu.” Znajduje się tu też Szpital Wolności, pierwszy i największy tego typu budynek w całym mieście.
8. Dzielnica wojskowa – „Jeśli chcesz pokoju szykuj się na wojnę.” Tak brzmi cytat który musi sobie przyswoić każde państwo po zadeklarowaniu neutralności, Introis nie jest wyjątkiem. Armia tutaj jest świetnie wyposażona i wsparta przez groteskowo mroczne potwory wychodowane przez Dr. Fleischa. Najważniejszymi budynkami tutaj jest Oprócz Sztabu i Głównej Zbrojowni jest „Schronisko” czyli miejsce gdzie przebywają wszelkie monstra za dnia, przed wyjściem na patrol.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku