Glosariusz/ Ferenthipedia

Temat edytowany przez Angel_Kubixarius - 31 lipca 2016, 02:03

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Spis wszystkich przeciwników, organizacji, większych wydarzeń, znanych informacji o alchemii i innych dziedzinach życia na Ferenthirze.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Magmaroki - Psy modyfikowane genetycznie przez krasnoludy do wulkanicznych klinatów. Ich skóra pokryta jest skirupą bazaltową, a zamiast krwii, w ich metalowych kanalikach zastępujących żyły płynie czysta magma. Sà one odporne na ogień, a takźe dość odporne na obrażenia fizyczne. Kontakt z ich krwią kończy się poparzeniem, podpaleniem lub wypaleniem okolic mających z nią kontakt. Magmaroki gdy czują, że dłuźej nie dadzą rady walczyć, szarżują na wroga i eksplodują wyrzucajàc z siebie kilka litrów lawy.
Najwięcej Magmaroków zanotowano wśród Krasnoludów Czarnej Skały. Tam też jest ich hodowla. Magmaroki w wersji o wiele większej i potężniejszej występują naturalnie głęboko pod ziemią, albo w sercach świeżo powstałych wulkanów. Magmaroki można oswajać, ale tylko te hodowlane. Próby zawładnięcia dzikim Magmarokiem kończą się zazwyczaj śmiercią potencjalnego tresera.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Żywiołaki Ognia Pierwotnego- Pochodzą z rdzenia planety, są humanoidami o czterech rękach mogącymi przybieraç formę czterorękich ifrytów, nie potrafią się pomunikować, a kiedy takiego spotkasz, to wiedz, że z planetą dzieje się soć niezbyt dobrego. Żywiołaki Pierwotnego ognia są mistrzami swego żywiołu i lepiej nie wdawać się z nim w spór bo nawet łaska Erebira, bóstwa zaświatów nic wam nie da gdy spopielą nas w marną garstkę prochu. Co dzieje się z tymi, których Erebir próbował ratować... zostająvwskrzeszeni, ale nie jako ich dawna forma, a raczej jako Feniks.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Feniksy- Feniksy to dusze osób zmarłych w walce z Źywiołakami Ognia lub innymi bestiami bazującymi na tym żywiole, jednakźe takźe ofiary poźarów lub egzekucji na stosie, których dusze doznały łaski Erebira, bostwa zaświatów, a ten je wskrzesił. Nie mając niestety do dyspozycji ciała, które mieli za życia, ulepił on z popiołu i onyksu małe kule, dalej zwane rdzeniami odrodzenia. To na te kule naniusł on ciało ognistego ptaka i w nie z powrotem wtłoczył dusze ofiar. Od tamtej pory balansują one między życiem a śmiercią, a kiedy raz feniks umrze i jego rdzeń odrodzenia się rozpadnie, wówczas odłamki powoli same do siebie wracają odbudowując rdzeń i na nowo wskrzeszając duszę jako feniksa.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Dzikie Gryfy- Dzikie gryfy są to wolni kuzyni Gryfów Cesarskich i Gryfów Lodowych i równorzędni potomkowie gryfów pierwotnych. Cechuje je nieokiełznanie, siła fizyczna i Odporność na czynniki zewnętrzne. Gryfy żyjące dziko często są agresywne i nieprzyjazne dla ludzi by nie utracić swej wolnoßci lub też nie musieć podporządkować się istotom słabszym fizycznie.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Gryfy Cesarskie ( hodowlane) - Sà to gryfy, potomkowie Pierwotnych gryfów, które od zawsze bazowały na intelekcie, sprycie, zwinności i odporności.Te dały się łatwo oswoić człowiekowi, widząc w tym prosty sposób na darmowe żarcie. Od kiedy zostały udomowione masowo je się hoduje, a największą znaną hodowlą gryfów jest Cesarska Hodowla Zwierząt Bojowych w Gryphonholdzie. Gryfy Cesarskie były przez wiele dziesiątek lat tresowane w różnoraki sposób, ale dobiero Septim Sokół pełnoprawnie ogłosił trzy najskuteczniejsze typy tren8ngu gryfów:
* Domowy - Treningu praktycznie brak, gryfy główkie ozdobne, majestatyczne i jako pupile szlachty i Cesarza.
* Bojowy - pół czasu hodowania gryf żyje na wolności, drugie pół spędzając na treningu bojowym, przez co jego walory bojowe wielokroć wzrastają. Uczy się on m.in. pikowania, beczek, oskrzydlenia wroga, walki w locie, czy samej wyżej rozwiniętej walki wręcz. Posiadają one lekki pancerz, nie utrudnia im on mamewrów ani nie odejmuje na zwinności i szybkości.
* Wojenny - Gryfy hodowane stricte pod branie czynnego udziału na wojnie. Nie mają dostępu do wolności, a ich życie polega na wiecznym treningu, który ciàgle ich diskonali. Jedyny łyk wolności dla takich gryfów to wojna. Gryfy te niezwykłej siły i wytrzymałości fizycznej straciły na szybkości i zwinności z powodu noszenia pełnego pancerza gryfiego, który swoje waży. Potrafią tylko pikowaç i oskrzydlaç wroga, ale ich główną domeną jest walka wręcz, gdzie są machinami do zabijania jednicześnie samemu będąc wysoce odpoenym na ataki wroga.
*Domowy*




* bojowy*





* wojenny*

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Gryfy Lodowe - Gryfy mieszkające w górach i na północy. Naturalnie wykształciły odporność na mróz, zimno, lód, śnieg, wodę, bądź niedobór pożywienia i napitku, do tego ten gatunek gryfów kierowany intelektem jest jedynym moźliwym do okiełznania gatunkiem gryfa, który opanował magię, a dokładniej magię wody w każdej postaci. Nie dajcue więc się nabrać na majestatyczny wyglàd podobny do gryfów domowych. Gryfy lodowe bowiem to potężne i mądre stworzenia.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Teraz Czas porozmawiać o niemożliwych do hodowania gatunkach gryfów.

Gryfy Mroku - Gryfy te zostały spaczone przez pokusę ciemnej strony magii, w zamian za potègè i władzę. Ich pièkne Czarno- złote umaszczenie idealnie opisuje ich charakter pełny pychy, knowań, spisków, chciwości, zakłamania i potęgi kosztem duszy. Tak, te gryfy nie majà duszy. Mimo to są one potężniejsze od innych gatunków gryfa ( oprócz pierwotnych i manicznych, a na równi z Grypholichami) pod każdym względem i fizycznym, i magicznym ( losowo wybrane dwie drogii magii antyładu), i intelektualnym. Mimo to Gryfy Mroczne upodobały sobie złoto i kamienie szlachetne, co pozwala je chociaż nająć na jakiś czas, jak to robią Mroczne elfy. Ich atrybutem jest teź pełna odporność na magie antyładu, brak moźliwoßci wskrzeszenia, zwiększone parametry fizyczne oraz podatniść na magię światła ( uźycie na nich leczenia również jest spotęgowane jeßli użyte jako czar drogi światła)

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Gryfy Maniczne - Gryfy genetycznie modyfikowane pod wpływem wysokiego napromieniowania czystą manà. Przybrały one błękitno-złotą barwę, nabyły pełnà odporność na magię oraz zdolności magii etheru, kryształu, chi i czarnoksięstwa. Po dłuźszych eksperymentach Derelingom udało siè je rozebraç na części pierwsze tj. Manę i wyjàtkowy materiał magiczny czyli złoty ether, który dało się zsublimować do złotego pyłu przewożonego w mieszkach. Po dłuźszym czasie magowie przyzwania przy użyciu jednego takiego woreczka nauczyli się przyzywać dwa Gryfy maniczne i na tym etapie ich rozwój się skończył. Stały się elitarną jednostką obronnà magów przyzwania, którzy chętnie kupóją złoty ether. Złoty ether jest teź można by powiedzieć czymś w rodzaju many sxlachetnej, dlatego arcymagowie potrafià tkać na bazie zwykłego etheru złoty, a na jego bazie potężne zaklęcia. Złoty ether jest dość drogi, ale opłacalny. Tak jak czarnoksięska mana to czarna mana, tak złoty ether zmienia się w srebrzysty ether, który bije takźe potwiry przy dowolnym użyciu czarnoksięskich zaklęć przy hego pomocy. Wysoce efektywny na wilkołaki.

* Gryf Maniczny*

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Gryfy Pierwotne - Pierwsze gryfy stworzone przez bóstwa na Ferenthirze z lwa, orła i dużej dawki złotego etheru. Są one niezwykle potèźnymi generatorami magii światła oraz fizycznymi tytanami wßród gryfów. Znają się po trochu na wszystkich dziedzinach ładu, odporne są na antyład, mistrzostwo magii światła i powietrza jak również magii etheru, fizycznie nie do pokonania. Populacja pierwotnych gryfów spadła kiedy to powstawały pierwsze kulty światła, w których gryfy pierwotne poświęcały swe życie by nauczyć ludzi magii. Całe szczęście po tym spadku liczby pierwotnych gryfów bóstwa stworzyli sładsze dzikie gryfy. Po tym właśnie wykreowaniu powstały te wszelkie podtypy gryfów na bazie tych dwóch gatunków. Aktualnie Gryfy Pierwotne sà uwaźane za święte przez ludzi i elfy wszelkie i poddane są ochronie całkowitej. Podobno jeden z takowych mieszka sobie w murach twierdzy klasztornej zakonu paladynów w Gryphonholdzie i od niego pochodzi nazwa stolicy ludzi.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Grypholiche - Magiczne kreatury powstałe z połączenia Gryfów Mrocznych z Genami gryfów dzikich i duźej mocy nekromanckiej. Pierwsze z nich utworzył sam Erebir jako swe sługi mające przewozuć dusze zmarłych z Ferenthiru do Świata Dusz bez większego uszczerbku. Umierający widzieli je jako piękne miniaturki Gryfów Pierwotnych, niesłusznie potępieni jako Gryfy mroczne, dusze winne, ale mające szanse przebaczenia widziały je takie jakie są, a dusze potępione w pełni słusznie nie widziały ich, gdyż tzw. brudną robotą zajmujà się kostuchy i banshee. Aktualnie Grypholiche potrafią stworzyć nekromanci, same zaś te istoty sà mistrzami nekromancji i iluzji. Są idporne na bardzo wiele czynników oprócz światła, nekromancji, ciemnoßci, chi i demonologii. Fizycznie zaś sa one nieumarłymi potrafiącymi leczyć własne rany wysysając dusze przeciwnika, nie znają one magii krwii, ale moźna je nazwać wampirami dusz.

Avatar
Konto usunięte
Krzyżowcy
"Dla Paladyna celem jest dojść do perfekcji,Krzyżowiec zawsze szuka sposobu żeby być lepszym" - Anonim

"Umysł Paladyna powinien być czysty od czarnego cienia zwątpienia, jednak teraz wątpicie w swoją siłę,swoją wiarę i swoją wolę,ale niestety to samo zwątpienie naszło i na mój umysł,pozostaje nam tylko jedna opcja bracia, pójdzie ze mną,wyprawa czeka i w niej może odnajdziemy spokój" - Albrecht "Ojciec Krucjaty"

Krzyż Krucjaty


Krzyżowcy są różnymi rzeczami, jaką odpowiedź dostaniesz zależy od odpowiadającego, ale najbardziej popularną jest odpowiedź w stylu "Paladyni w czarnych pancerzach", racja Krzyżowcy noszą czarne pancerze i używają magi światła jak Paladyni, głównie dlatego że Krzyżowiec jest Paladynem, oczywiście takim który złożył śluby Krzyżowca, ale są pewne różnice między nimi , różnice które najłatwiej wyjaśnić opowiadając o wierzeniach Krzyżowców, jeśli chodzi o rdzeń wierzeń Krzyżowca to jest on taki sam jak Paladyna, szczerze można było się tego spodziewać, w końcu oboje należą do tego samego kościoła, więc różnic powinno się dopatrywać w innych rzeczach, na przykład oboje Paladyn i Krzyżowiec wierzą że muszą uosabiać pewne cnoty , Paladyn będzie dążył żeby perfekcyjnie uosobić te cnoty, natomiast Krzyżowiec będzie się starał jak najlepiej je uosabiać , na tyle ile może , a jeśli to będzie nie wystarczające będzie to poszuka on sposobu żeby być lepszym, (Dokończę później)

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Cech Kruka
'Nox Lucis Eterna Corvi' - Słynna sentencja wśród ów Cechu, będąca zwięczeniem ichnich dokumentów. Bez niej nie pisze nikt z Cechu.

' Kruki jako prawdziwe zwiastuny śmierci muszà mieć w sobie potęgę energetyczną o jakiej nikt nie śni, za razem zą zwinne i nie są słabe, tacy powinni teź być członkowie naszego cechu i tylko takich nam potrzeba, prawdziwych zwiastunów śmierci' ~ Nicolas Blackfade

' My Kruki działam z cienia i cechyjemy się intelektem i sprytem nie ßlepym użytkiem siły fizycznej, gdzie zwykły łowca potworów myßli jak zabić potwora, ty myßl, jak go zrozumieç i przechytrzyć, to jest Kruczy Klucz Sukcesu.' ~ Rethorian Bladeling, Kruczy Książe.

Pierwotny Znak Cechowy


Krucy są dość nietypowymi osobnikami o nietypowych zdolnościach magicznych i nietypowych rizwiązaniach kaźdego problemu, szukajà ludzi kreatywnych stawiajàcych na spryt nie na siłę. Na pytanie kim sà najczęściej słyszy się " Płatni zabójcy", " Cech Zaklinaczy Cienia" ( dawniej tam byli zwani zanim oficjalnie stali się Cechem na tyle potężnym, źe musieli wybrać dowódce), albo " Szpiedzy Derelingów" wszystko to po części prawda, po części fałsz. Prawdą jest, iż ich Cech powstał z niektórych czarnoksiężników i magów Etheru z Khazad-Arin i z rozwojem swego ugrupowania rozrośli się do aktualnej formy. Ich magia jest równie potęźna, a niektórzy ryzykują stwierdzenie iż popotężniejs od tej, którà posiada kràg Magów Pierwotnych w Khazad-Arin. Nikt nie jest do końca pewny jak jest na prawdę, jednakże Cech Kruka moźna spotkać wszędzie w różnej formie. Na terenach ludzkich to po prostu Cech Kruka, na Wyspach Północnych to Klan Kruczej Pießni, na południu to Klan Czarnej Many, a na zachodzie Ród Shadowglaive. Mają wiele nazw lecz są oni ciàgle tym samy. To magowie, którzy swój ekwipunek wykonują z energii magicznej by w razie potrzeby wyładowaç ją we wroga w najmniej spodziewanym momencie, to cienie tańczące wśród kurhanów tych, którzy pogardzili magią, to zabójcy o przeroście treści nad formà, to Czwarta Władza Ferenthiru po Władcach, Arcymagach i Arcykapłanach. To prawdziwi agencie Khazad-Arin do dpraw specjalnych. Tylko na prawdę wyjątkowe jesnostki majà udział w ich dziele. Tylko wybrani przez prawdziwe brzemie.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Strzaskane żywiołaki mrozu - te pradawne istoty są to żywiołaki wybudzone z uśpienia poprzez lodowych tytanów. Ich ciała są strzaskane poprzez tąpnięcie którym je rozbudzano, kecz dzięki temu całe ich ciało jest potężną bronià. Zawsze posługują się kosami Straskanego sopla, która to nie jest moźliwa do otrzymania i uźywania przez zwykłego ßmiertelnika. Strzaskane źywiołaki mrozu powstają zazwyczaj gdy nadchodzi lodowiec lub inne zimne zmiany naturalne i są zwiastunami zgubnej zimy...

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Mroźnoskalni - zapomniany wyklęty szczep krasnoludów, którzy oddali swe dusze lodowym tytanom w zamian za moc... aktualnie są to abominacje o czterech rękach i krasnoludzkim ciele niezdolni do magii i wku*wiający w walce wręcz.... nawet Froid miał z nimi lekki problem...

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Lodowy gigant - osiągają one do 30 m. wzrostu, są zbudowani z ciała, lodu i magii.... naturalni strażnicy północnych ziem zakazanych... źyli w hibernacji przez setki lat, lecz poczuwszy emanację mocą Amandaura blisko jednego ze swych legowisk przebudzili się by wyplebić zarazę z północy. Wszystko wskazuje na to, że tym razem zbyt łatwo nie zasnà. Znają magię wody, lodu i walkę wręcz.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Lodowy Tytan - Prawdziwi ojcowie lodowców i lodowych gigantów. Opiekunowie północnego bieguna Ferenthiru, którzy to zostali dotnięci spaczeniem Agandaura i obudzeni do walki z tymźe spaczeniem. Teraz razem ze swymi dzieśmi sieją zamęt. Naturalnie osiągają oni do 2 km. wzrostu ( to jest kuhwa tytan więc...) mają podobne zdolności co giganty kecz są o wiele silniejsi, wytrzymalsi i kepiej władają magią.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Sędzia Kościostraży - Nietypowy szkielet. o pięknych niebieskich oczach zdolny do wysysania dyszy wroga i osądzania jej, po czym ukarania na biliard różnych okrutnych sposobów. Mało takich chodzi po Ferenthirze, jednakże ci którzy go napotkali nie wracali. Mieli oni wszyscy wspólnà cechę - dokonali wysokiej rzeźni. Aktualnie przepowiada się spotkanie z tymźe dziwnym bytem Drake'owi Shadowsongowi za winy ludobójstwa na leßnych elfach i bycia wynaturzeniem przeciw wszystkiemu co dobre i światłe... nie ma to jak palladyńska propaganda...





#KtoUtrafiNawiązanieDostajeChronomancjęNaMistrzowskimZaFree

Avatar bulorwas
To jest na dowolna postac tak?

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Jaskółka - Eliksir wspomagający regeneracje komórek, a czasem całych tkanek organizmu. Sama z siebie wysoce przyśpiesza naturalnà regenerację, lecz współdziałając z normalnymi lekami daje wysokie efekty. Do jej uważenia potrzeba tylko dowolnego alkoholu( ale im mocniejszy tym lepiej), kilka sztuk jaskółczego ziela i wyciągu z jakiegoś pomniejszego potwora tak by geny z ów wyciągu tylko dały regenerację a nie mutowały.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Kot - Eliksir uźywany do wzmacniania zmysłów na czas określony stypulując widzenie w ciemności, niejaki rentgen w oczach, czy też po prostu wyczulenie innych zmysłów. Jego działanie nie jest zbyt toksyczne gdyż nie używa nic majàcego w sobie mutageny, zaß substytutem tegoź składniku jest tu esencja wody. Oczywiście podstawowym wymogiem jest też mocny trunek, zaś ostatni ze składników to kilka owoców berberki. Eliksir do użytku ogólnego, w małych dawkach nawet istoty nieumagicznione mogą go zaźyć dla wzmocnienia zmysłów.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Grom - Eliksir niezbyt dostępny i nie wytwarzany przez byle alchemików, wymaga embrionu jakiejś istoty mocno związanej z naturą np. endriagi, bądź driady ( moźna być aź takim chorym po****m by ugotować embriona driady), a takźe grzyby zwane Kortinariusami i standardowy mocny alkohol. Powoduje on przyspieszenie metabolizmu i wzrost siły fizycznej użytkownika.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Endriaga- Insektoid źyjący w mniejszych rojach liczących sobie robotnice, wojowników i królową. Produkują toksyny którymi atakują oponentów. Same endriagi mają wysoki kontakt z naturą, a najczęściej można spotkać je na terenach podmokłych np. bagnach. Embriony endriag to najczęstrza ofiara potrzebna do produkcji eliksiru 'Gromu', zaß one same nie stawiają na jakość lecz ilość osobników przez co embrionów nigdy nie brakuje.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Raghartainy- Wielkie bydle podobne do naszego nosoroźca w budowie c8ała i skórze, jednakźe szybsze i silniejsze, moźe ustać na samych tylnych łapach, a róg jest umiejscowiony by łatwiej bylo im walczyć niź naszym nosorożcom. Wśród plemion południowych są mity jakoby tylko prawdziwe osoby godne nazwania ich wojownikiem były wstanie takowego Raghartaina oswoić i ujeźdźać. Raghartainy występują wszędzie lecz w masowych ilościach tylko na postyni, często zamiast samych Raghartainów mogą występować ich przystosowane do innego środowiska dalekie odpowiedniki.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Książęta Północy - Pradawna rasa, powstała w wyniku zakazanego romansu bóstwa mrozu z elfią kobietą. Po ojcu przejeli formę, a po matce zdolności do panowania nad magią, znowu zaś ojciec dał im aby posługiwali się magià mrozu, a matka by pielęgnowali naturę. Rasa dawniej była pokojowo nastawiona i żyła gdzieś w podziemiach północnych rubieży, ale po przebudzeniu Lodowych olbrzymów, a za razem przy wielkim spaczeniu z południa nie wytrzymały nerwowo, zbudziły się i zaczęły szeżyć chaos po obu stronach frontu. Tak jak Żywiołati ognia pierwotnego to uosobienie rdzenia planety, tan Książęta północy to prawdziwe wcielenia jej biegunu północnego i związanego z nim zimna. Są oni siewcami ostateczbego kompromisu przez jednaką sprawiedliwą śmierć...

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Wyniesiona Matriarchinie- Najwyźsze kapłanki/szamanki/druidki mroźnych elfów w pewnym momencie swego źycia dochodzą do momentu, gdzie albo mogą zostać z resztą swej nacji i źyć jako arcymistrzynie swej domeny, albo odejść, wyruszyć na północ na biegun Ferenthiru, gdzue dostąpią wyniesienia. takowe kobiety zatracają się w swej własnej mocy i juź nie słuchajà się swego rozumu lecz woli bóstwa mrozu, które przemawia przez nie i nimi stara się posługiwać jako narzędziami do ratowania aktualnej dość słabej sytuacji...

Avatar bulorwas2
Estus

Nie do końca wiadomo jak wyważyć ową miksturę. Estus jest zwany też eliksirem odrodzenia, gdyż nie regeneruje on komórek ciała tylko zabija je i tworzy nowe, lepsze. Są rozsiane po wszelkiego rodzaju ruinach i kurhanach.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
(Dedykacja dla Pana_Hejtera)
Hydra królewska - Wielki drakonid powstały według wierzeń ferenthiru z części włosów wzechbóstwa Mirialisa jako bicz na sługi tego którego imienia nie wolno wymawiać. Były one do czasów drugiej ery stworzeniami kultywowanymi i szanowanymi, lecz po drugiej erze ich byt nie miał szans przetrwania, nie miały one poźywienia a swoich pobratymcow jadły niechętnie, dlatego zmuszone jeść rasy rozumne by nie wyginąć hydry królewskie zostały potępione i prawie wymarły. Nieliczne ich osobniki uwielbiają wilgotne, głębokie i najlepiej połączone z maną groty często zwane 'Ranami ziemi' i w nich teź się zaszywają wihąc swe leża. Hydry nie tylko królewskie lecz wszystkie są podatne tylko na kilka rzeczy:
- ogień w kaźdej go postaci
-Nadmierne światło
- Niedobór wilgoci
-wielkie pociski np. z balisty.
Wszystkie te czynniki wysoce wpływają na osłabienie lub nawet zachamowNie hydrzych zdolności regeneracji i mutacji, a takźe kontrujà choć trochę jej magię wody. Po za tym wszystkim istnieją teź substancje nieco usprawniające zabijanie tych endemicznych prawie że bestyj, a są to zazwyczaj substanxje takie jak:
-Olej na Drakonidy
-Olej na bestie morskie
-Petardy podpalające 'Smoczy żar"
-Pochodnie ( niby banał lecz w duźych ilościach..)
-Runy/glify igni
-Tzw. Antykwas ( pozwala na niejakie odwrócenie efrktow kwasu hydry gdy siè go w nią wciśnie, w ówczas hydra zaczyna sama trawić się od środka...)
Sà one takźe dość czułe na głośny dźwięk.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Zakon Czarnego Księżyca - pradawna dotychczas tajna organizacja mająca bazę gdzieś w górach północnych, swój matecznik zwąc Avalonem. Są to ryverze z prawdziwego zdarzenia, którzy w obronie Ferenthiru przed bestiami z północy oddali by życie. Kierują siè oni zazwyczaj jako takim kodeksem honorowym lecz czasem dajà się ponieść. Niedawno z badań nad ich krwià wykryto silne powiązanie z mutagenami i materià. Według badań wychodzi iż pochodzà z mieszanki generycznej Gryfitów z Lordami materii i poddani długiemu szeregowi mutacji. Dzielą się oni na ciężkozbrojnych Siewców Chaosu, lekkozbrojnych ale pod wpływem bólu popadających w szał Bersekerów, Nadzdolnych magicznie Arkanistów i połączonych z naturà i równowagą lecz mistrzowsko wykorzystujących jà do walki Druidów Czarnego Księżyca. Sam zakon władany jest przez dwóch mistrzów:
Głównego Wielkiego Mistrza Zakonnego - Khora Ciernistego Kła
Geniusza sztuk magicznych i Mistrza Arkanów Ravena Noxa
Nikt nie powinien podchodzić do tego zakonu bez szacunku, gdyż każdy kto próbował kończył wypatros ony na wszelkie sposoby, a jego glowa zdobiła mury Avalonu.



"Świat jest pokryty złem, a my Zakonnicy usuwamy zło z tego świata. Jesteśmy niczym pasterze, a ludzie to nasze owieczki."
~ Motto Zakonu Czarnego Księżyca.

Avatar ninja618
Ogary Chaosu to nieznana dotąd rasa zmutowanych psowatych. Są to wilki z piekła, tak można rzecz. Są wielkie jak konie i o dużo trudniejszze do pokonania. Nie są magiczne, walczą pazurami i kłami. Najmniejszy osobnik waży 80 kilogramów. Na Ogarze nie można jeździć od tak, to on musi Cię zaakceptować. Jeśli się zgodzi będzie twoim wiernym towarzyszem do końca twego albo jego życia. Karmią się emocjami jeźdźca nie czyniąc mu przy tym krzywdy.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Zimodzierżca- Istota powstała w wyniku oddania duszy wielu elfów Mrożnej Straży, a tym ssmym swego źycia dla swojej sprawy. Są to prawdziwe wcielenia północnego wichru i nosiciele niskich temperatur zdolni do siania zimy wszędzie gdzie nastąpią. Są oni potęźni z powodu ich ostrzy, które to zawsze mają przy sobie, a takźe swój pancerz... legenda głosi źe przy użyciu skrystalisowanych esencji Zimodzierźców da się przywołać smoczy aspekt lodu.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Żywiołak Lodu - Słudzy Mroźnej straży, sojusznicy lodowych gigantów, o wiele mniej śmiercionosci od swych dalekich roztrzaskanych mroźnych kuzynów. Są istotami rozumnymi lecz chcą podbić cały Ferenthir i jest to ich motorem działań.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Kynofrosty - Są to wynaturzenia powstałe najczęściej poprzez chore obrzędy inicjacyjne druidów i druidek mroźnych elfów. Są to hybrydy elfów i wargów wyglądające jak wilkołak na głodzie, po bardzo wielu trauatycznych przeżyciach. Kynofrostu tuż po narodzinach trafiają pod opiekę samis wargów porzucane przez swoich elfich ojców lub elfie matki kidy porzucone zostajà same w lesie, przecież posiadanie dziecka ze zwierzęciem jest ochydne wobec spłeczności zmuszającej swoich druidów do uprawiania z tymi zwierzętami stosunków płciowych, ponieważ logika Tak czy inaczej Kynofrosty są to humanoidalne bestie o sile i instynktach wardżych lecz rozumie elfim, dlatego też są o wiele groźne. Występujà one w watahach często razem z wargami polując na swoich rodziców lub nieopatrznych leśnych wędrowców. Kynofrost jest uważany za najwyższy symbol pogardy, a wywieszenie jego skóry na drzwiach innej osoby równoznaczne jest z wyzwaniam jej na pojedynek.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Gran'phus Zwiastun Zamieci, zwany również Generałem Mrozem. - postać mitycznego nordyckiego wojownika, który przybywa na Ferenthir w okresie między początkiem zimy, a nowym rokiem. Potężny wybraniec Freyi i Hellisa siejący postrach w duszach niegrzecznych osób, niosący zaś podarki dla tych bardziej praworządnych. Dzierzy on w swej dłoni potężny topór zwany Gwiazdą Biegunową oraz dosiada potężnego zmutowanego renifera - Rudolphusa Piekłopaszczego. Ten niszczycirlski duet nawiedza ferenthor przed nowym rokiem szukając godnych oponentów, którzy odważni będą dość by rzucić mu wyzwanie, nagrodą za to mogą być podarki za równo od matki Freyi, jak i od piekielnego władcy Hellisa zależnie od tego po której stronie jest śmiałek który go pokona.

Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel
Lotus Hexaris Negro
Opis: Czarny Lotos to nietypowa roślina która to zaczęła występować na bagnach dawnego królestwa Derelingów po upadku ich stolicy i będąca następstwem tego co zostało dokonane z żyłą many. Moc żyły rozlała się szeroko po całych bagnach zamiast skupiać się w jednym miejscu tym samym dając początek nowym gatunkom fauny i flory, w tym wypadku halucynogennemu kwiatu, którego zapach powoduje narkotyczne wizje, soki stanowią śmiertelną truciznę, a napar z którego jest dobrym lekarstwem na paraliż, taki właśnie jest Czarny Lotos powstały ze skumulowania magii pierwotnej w roślinach dawniej należących do gatunku zwykłego lotosu rzadko występującego na bagnie.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Angel_Kubixarius
Właściciel: Angel_Kubixarius
Grupa posiada 4679 postów, 41 tematów i 15 członków

Opcje grupy Ferenthipedi...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Ferenthipedia i kroniki świata