Karty postaci

Avatar korobov
Moderator
Imię: (adekwatne do kultury)
Nazwisko: (patrz wyżej)
Pseudonim: (opcja)
Pochodzenie/kultura: (czyli skąd pochodzi i jaki sposób myślenia ma)
Wiek: (info, klony nie mogą mieć więcej niż 13)
Rasa: (Rakatanie i Pradawni odpadają)
Umiejętności: (Nie trzeba przedatawiać)
Specyfikacje: (Wiadomo co)
Wyposażenie:
Majątek:(Ograniczeń nie ma)
Historia: (Co robiła dana postać wcześniej. Pamiętaj, że to ma wpływ)
Rodzina: (Żona, mąż, dziatki, kuzyni, rodzeństwo itd. itp.)
Stopień i/lub rola:
Stopień:

Avatar Zygarde
Imię: Koogle
Nazwisko: Gari
Pseudonim: "ten stary wariat z domu obok"
Pochodzenie/kultura: Geonosianin. Ma optymistyczne podejście do wszystkiego.
Wiek: (w Geonosiańskich) 40
Rasa: Geonosian
Umiejętności: Umie strzelać, naprawiać droidy. Jak MacGyver albo stereotypowy Polak naprawi wszystko domowymi metodami
Specyfikacje: Blizna na ręku.
Wyposażenie: Blaster, Karabin, Snajperka
Majątek: Dom na Aldeeranie, Stary czołg AAT x2 z czego jeden rozwalony, 700.000 $, kilka starych B1, hologram z bitwy o Geonosis z pierwszym użyciem Hydry.
Historia: W czasach wojen klonów służył w wojsku Generała Drufgasta (mein pbf) jako komandor, szybko z niego zrezygnował przez porywczość oraz sprawą z błotnikiem i Drufgast nie denerwuj się. Odszedł z wojska, zaczął zbierać złom. Ponieważ wsypał kilku separatystów dla Republiki dostał "trochę" kredytów. Kupił za nie dom. Jeśli chodzi o sąsiadów, najblizsi to rodzina, dwoje dzieci i rodzice, ale w teori. Rodzicie się wiecznie w pracy a dzieci... U sąsiada bawią się w starym czołgu AAT...
Rodzina: brak
Stopień i/lub rola: Były komandor a potem szpieg Republiki. Teraz odszedł ze służby.
Stopień:

Avatar korobov
Moderator
Zaczniesz na Alderaanie, ale nie dzisiaj. Ani jutro. Mam urwanie głowy.

Avatar korobov
Moderator
Imię: Jamert
Nazwisko: Grinto
Pseudonim : "Mandalor Zwycięzca/Mandalor Negocjator/Mandalor Jedi" lub po prostu z starych czasów "Blaster"
Pochodzenie: Ćwierć Korelianin, w trzech czwartych Mandalorianin.
Wiek: 23 lata
Rasa: Człowiek
Umiejętno§ci: dobry orator, niesamowity strzelec, bardzo dobrze włada mieczem świetlnym, wytrzymały i silny. Jest także bardzo dobrym pilotem, jednym z najlepszych na Mandalorze. Umie posługiwać też się dobrze Mocą, dobry inżynier
Specyfiacje: bardzo silnie wrażliwy na Moc, liczne blizny na ciele, czasem koło niego pojawia się czworonożny, skrzydlaty gad
Wyposażenie: blster D-15 i dwa blastery D-17, snajperka produkcji Konfederacji, mandaloriańska zbroja z wszystkimi unowocześniami, dwa miecze świetlne-mroczny (czarny) miecz i jasny (pomarańczowy) miecz (Vizli i jego babci)
Majątek: Posiadłość/folwark/willa na Mandalorze (własność rodu Grinto), 4000000 kredytów, porządnie zmodyfikowany YT-1300, kilkaset droidów bojowych różnego typu , 10% dziedzictwa Mandalory
Historia: Urodzony 23 BRE (before Rise of Empire, taki jest czas, 0 BRE) na Mandalorze z kochające małżeństwa prawdziwego Mandalorianina z nową Mandalorianką. W domu uczył się dwóch sposobów my§lebia, starego i nowego. Uczył się strzelania i mowy. W wieku 9 lat stwierdzono u niego nowotwór kości złośliwy z przerzutami do krwi. Bezzwłocznie skierowano go do szpitalu na Coruscant. Poznał tam młodzika Jedi, togrutanina z włosami, Lando Skywalkera (większość nazywała go Skinrey). Zaprzyjaźnili się i podtrzymywali na duchu. Kiedy został wypisany (jego mama i mama Landa się nie znosiły, ojcowie byli starymi znajomymi jeszcze z akademii) nieco podupadł, ale wylizał się mniej więcej dwa lata później, dzięki pomocy siostry. Dała mu szpik. Zaczął się niezwykle mocno szkolić we wszystkim. Edukację przerwała śmierć (prawdopodobna) rodziców w zamachu w wieku 15 lat. Od siostry się odciął, a jego dalszą edukacją zajął się jego dziadek, porucznik w Watasze Śmierci. Wiedział o niej na kilka lat zanim się pojawiła. W wieku 18 lat zaczął negocjować kontrakt z Królową Naboo, ale w wieku 19 lat zdecydował się chornić Duchess Satine Kryze. Wiedział o jej romansie z mistrzem Kenobim, a potem, na dzień przed wojną wybrał się na ślub swojego przyjaciela z Shmi Portin, był drużbą jego. W czasie wojny ochraniał Satine jak mógł, ale została zamordowana przez Klitę Drufgasta. W międzyczasie występował w senacie i zniszczył Laboratorium WBC na Naboo, a także odnalazł babcię na Tatooine. Po śmierci Satine okrzyknięto go nowym Mandalorem. Miesiąc po śmierci Satine ożenił się z Bo'Katan, a dziewięć miesięcy później narodxił im się Syn, Hasel. Ślub wiązał się z wieloma kontrowersjami, a na Mandalorze wprowadził szereg reform, w tym każdy mógł mieć broń bez zezwolenia, nie ograniczał rozwoju gospodarczego, a dzielnicę gungańską przeznaczył dla bogatych obywateli i na ambasady innych systemów. Po ogłoszeniu Imperium galaktycznego chciał lecieć z Obi-Wanem, ale go powstrzymał.
Rodzina: Żona Bo'Katan Kryze, syn Hasel, siostra Kali, babcia Fare Ferro, dziadek Jamert Grinto (co dwa pokolenia), rodzice Hani i Koes Grinto
Stopień i role: Najwyższy zwierzchnik Mandaloriańakich sił zbrojnych, Mandalor, senator Mabdalory, szef rządu Mandalory

Avatar korobov
Moderator
Imię: Ferina
Nazwisko: Skywalker
Pseudonim: dla wrogów "Czarna Śmierć", dla przyjaciół "Czarny anioł", ale niektórzy nazywają ją "Czarna ślicznotka"
Pochodzenie: W 1/4 Mandalorianka, w 1/4 Korelianka, w 1/4 Kirosanka i w reszcie różna mieszanka kultur i ras.
Wiek:23 lata
Rasa: mieszanka togrutanina i człowieka
Umiejętności: zdolny strateg, niesamowity szermierz, świtny pilot, umie więcej z posługiwania się mocy, niż niejeden członek Rady Jedi, wytrzymała i silna
Specyfikacje: niezwykle silnie wyczulona na Moc, ma wielką siłę, jest uzdrawiaczem, czasem koło niej może pojawić się lothalski kot
Majątek: Gigantyczna rezydencja na Kirosie, ponad 40000000 milionów kredytów, zmodyfikowany YT-1300, a nawert oddany do własnego użytku Victory II
Wyposażenie: zbroja madaloriańska z wszystkimi unowocześniami, mundur admiralski, , ozdoby na głowę i ręce ębów aklua, dwa DL-44, usprawnione o dalmierz, celownik termiczny i powiększony magazynek, biały miecx świetlny o zakrzywionej rękojeści, wodoodporny, z regulowaną długością ostrza
Historia: Urodzona na Kirosie z związku Mandalorianina i jej matki, jako młodsza siostra swoich braci. Od początku przejawiała wielkie zdolności w Mocy, w wieku 4 lat zabiła akula, a z jego zębów zrobiła biżuterię. W wieku 5 lat jako symbol dojrzałości Mocy wystrzeliła wiązkę błyskawic Mocy. Około 10 roku życia została przyjęta do akademii, ale wcześniej brat zabrał ją na Ilum, jak obiecał. Nauka w akademii składała się u niej w uczeniu się hierarhii dowodzenia. A także odrzucała zaloy wielu natrętów w związku z tym, że wszyscy w jej rodzinie wcześniej dojrzewają, a także później tracą urodę. W wieku 18 lat ukończyła Akademię z najwyższym wynikiem w historii i awansem na Komandora. W tym cxasie się wyszła za mąż za Bena Halica. W czasie wojny niejednokrotnie nalrażała życie, a tuż przed rokiem walk została awansowana na admirała, a potem generała WAR-u. W czasie bitwy o Ryloth dowiedziała się, że jest w vliźniaczej ciąży, a zdobytego Subjugatora ofiarowała Mandalorze. Kiedy doleciała do domu, zobaczyła GO z NIĄ. Oboje wyrzuciła za drzwi, a sama zaczęła płakać, rozwiedła się z nim i wyszła za swojego kolegę, Haisa Pakra. Powołała do życia 411 legion, gdxie padawani i oficerowie po akademii mogli zdobywać szlify wojskowe. W cxasie bitwy o Umbarę była w zaawansowanej ciąży i kłóciła się z generałami Kreelem, Kenobin i Skywalkerem o pomoc brygadzie "Sith", ale jej nie słuchali. Dopiero po 5 dniach ofensywa ruszyła. To, co znaleźli, było przerażające. Komandor Nilwi był w opłakanym stanie fizycznym i psychicznym, a z jego ubrania zostały strzępy. Wyleczyła jego rany fizyczne, ale psychiczne... Przez kilka dni opiekowała się nim, ale jakoś bie mógł mówić, tylko pokazywał, co chce i co myśli. Pewnego wieczoru złapały ją skurcze. Rodziła przez pół godziny. Urodziła bliźniaki, Hailę i Fenixowi. Pokazała je Kasenowi i pomógło to mu przemówić. Przez trzy następne miesiące miała urlop macierzyński. Po tym czasie dalej walczyła dla Republiki. Tuż po wystąpieniu kanclerza, to zrobiła mu taką chryję, takie wrzaski, ale nie wydalił ją, nawet awansował we wszystkich stanowiskach, awansował ją na vice-arcy admirała, na wysokiego generała, anawet na vice-moffa Światów Jądra. I teraz nie ma zielonego poj3cia, co się stało i co się dzieje.
Rodzina: Mama Haila, ojciec Gaido, bracia Han i Lando, szwagrówna Ahsoka Tano, syn Fenix, córka Haila... Trochę ich sporo.
Rola: Vice arcy admirał, wielki generał, vice-moff Światów jądra.

Avatar korobov
Moderator
Imię: Lando
Nazwisko: Skywalker
Pseudonim: Ostatni Separatysta, Czarny szermierz lub też Darth Getie (tyle co waleczny)
Pochodzenie: W 1/4 Mandalorianin, w 1/4 Korelianin, w 1/4 Kirosanin i w reszcie różna mieszanka kultur i ras
Wiek:25 lat
Rasa: Mieszanka człowieka i togrutanina
Umiejętności:wszystko na perfekcję
Specyfikacje:najsilniejsza osoba pod względem Mocy w galaktyce, gigantyczna osoba, silniejszego i wytrzymalszego nie znajdziesz, może zmieniać wygląd i ma wszystkie umiejętności i dary Mocy. Ma protezę lewej dłoni, koło niego może czasem przejść mały, czarno-purporowo-czerwono-biały akul
Wyposażenie: szata mistrza Jedi i Sitha, miecze świetlny o fioletowej, czarnej i czarnej klindze, a jednym czarnym i fioletowym i czarnym można lączyć i strzelać z nich, trzy granaty udarowe, , dwa blastery D-17, po 12 holokronów rodziny, Jedi i Sithów
Majątek: działka na Tatooine z zaczętą budową kopii jezior Naboo, całkiem spora dawka materiałów budowlanych, 50000000 kresytów, armia droidów, elementy legionów 410 i 411, 6 Lucrehulków, 15 Providence, 12 Munificentów, 8 Venatorów, 4 Acclamatory, delta-wing z droidem R2, zdobyczny ARC-170
Historia: Urodzony w wyjątkowej rodzinie, w wieku 6 lat został zaciągnięty do świątyni Jedi na szkolenie. 4 lata później dojrzał Mocą i wystrzelił błyskawice w stronę innego młodzika, Shmi Portin. Wtedy zaczęła się pierwsza nowoczesna wojna domowa Jedi. Zawsze starali się omijać jak najdalej od siebie. Ale jak się spotykali, bitwa była kwestią czasu. Około 12 lat zachorował na raku płuc i tam poznał (w szpitalu) mandalorianina, Jamerta Grinto. Zaprzyjaźnili się. Wtedy też zdradził położenie Ilum swojej siostrze. W wieku 14 lat dostał mistrzynię, a Shmi mistrza. Powolich nienawiść przeistaczała się w przyjaźń, a potem nawet w miłość. Kiedy w wieku 18 lat zostali rycerzami, ogłosili koniec wojny, ale mistrz Windu i mistrzyni Tii lekko zaklnęli i zobaczyli, jak przekazują pieniądze ich mistrzom. Wtedy też stracili ze sobą dziewictwo. Walczył w Fabryce droidów na Geonosis... Walczył wszędzie, gdzie to było mkżliwe. (resztę histlrii ujawnię w rozgrywce)
Rodzina: Żona Shmi Portin, mama i siostrzenica Haila, siostrxeniec Fenix, brat-bliźniak Han, dzieci Anakin i Padme, a resztę powiem kiedybindziej.
Rola: to mistrz Jedi, były uczeń sithów, najwyższy generał Separatystów, dowódca wojsk ostatnich separatystów.

Avatar
Lunaaax
Imię: Laranth
Nazwisko: Pace
Pseudonim: -
Pochodzenie/kultura: Człowiek. Realistka.
Wiek: 34 lata
Rasa: Człowiek
Umiejętności: Jest przekonująca, potrafi wyrazić swoją opinię, strzela z blasterów, potrafi zachować spokój godny Jedi
Specyfikacje: proteza lewej dłoni
Wyposażenie: szaty senatorskie, ukryty gdzieś w niej blaster
Majątek: luksusowy, niewielki dom w stolicy Anaxes, 30 000 kredytów
Historia: Laranth urodziła się na planecie Anaxes, w kochającej rodzinie Pace. Jej ojciec był senatorem rodzinnej planety. Dwa lata pòźniej na świat przyszedł jej młodszy brat Hiro. Podczas gdy ona odziedziczyła tendencję senatorskie, Hiro pragnął zostać łowcą nagród. Mimo to ich relacje pozostawały w dobrym stanie. Gdy miała 25 lat, została senatorem. Gdy nadeszły Wojny Klonów, w drugim roku ich trwania przypadkowo znalazła się na miejscu walk. Jeden z droidów Separatystów wystrzelił do niej promień z blastera, lecz nie trafił w pierś, lecz jedynie w lewą dłoń. Przed kolejnym atakiem ze strony robota uratował ją rycerz Jedi, odbijając pocisk w stronę blaszanego oprawcy. Ten rozpadł się, a Jedi zaprowadził senator w bezpieczne miejsce. Później dłoń tą zastąpiła proteza i zaczęła nosić przy sobie blaster. Była w szoku, gdy dowiedziała się o rozkazie 66. Przed Imperatorem udaje, że popiera jego politykę, lecz potajemnie wspiera Rebelię, będąc przy tym ostrożną, by nikt tego nie odkrył. Ma przyjacielskie stosunki z senatorem Organą.
Rodzina: brat Hiro, pracujący jako łowca nagród, potajemnie wspierający Rebelię
Stopień i/lub rola: senator Anaxes
Stopień:

Coś do poprawy?

Avatar korobov
Moderator
Nope, nic do poprawy, zapraszam na partyjkę szachów.

Avatar Kuba1001
Imię: Gelroos.
Nazwisko: Torsti.
Pseudonim: Żywy Trup.
Pochodzenie/kultura: Muun, bezwzględny bankier i dowódca wojskowy. Liczy dla niego się tylko zysk i zwycięstwo, osiągnięte wszelkimi środkami. Wielokrotnie zdarzało mu się poświęcać całe armie czy nawet zaufanych współpracowników.
Wiek: 42 lata standardowe.
Rasa: Jak już mówiłem: Muun.
Umiejętności: Technik, strateg i analityk. Geniusz strategiczny i ekonomiczny. Jedyną bojową umiejętnością jaką jest w stanie wykorzystać w starciu bezpośrednim jest walka wibroostrzem.
Specyfikacje: Czarne dziąsła, fioletowe zęby i wargi. Wynik uzależnienia od herbaty z dianogi.
Przydomek zyskał dzięki swojemu wyglądowi. Wysoki na ponad dwa metry, ale chudy i blady. W jego końskiej i ściągniętej twarzy bystre oczy płoną niczym węgle. Często zdarzało się, że członkowie jego załogi wzdrygali się gdy natknęli się na niego w ciemnych zakamarkach okrętu.
W jeszcze jednym podobny był do trupa; tam gdzie inne istoty miały sumienie Gelrooos Torsti również był martwy.
Wyposażenie: Admiralski mundur, wibroostrze, wysokie buty, imbryk, zapas herbaty, filiżanka.
Majątek:Niszczyciel Providence "Strumień Kredytów," pięć eskadr myśliwców Hiena, dwie eskadry myśliwców Nantex, osiem eskadr myśliwców typu Sęp, cztery eskadry myśliwców Tri, osobisty myśliwiec Gnivex. Załogę okrętu stanowią wyłącznie istoty żywe: Muunowie, Koorivanie, Gossamowie i Geonosianie. Ci ostatni zajmują się też serwisowaniem myśliwców i pilotowaniem maszyn Nantex. Poza nimi na okręcie stacjonują droidy bojowe B1, OOM i B2 róznych rodzajów, a także DSD1, OG - 9, kanonierki HMP i dwa IG - 100 MagnaGuard. Towarzyszą im dwa transportowce MTT, pięć AAT, trzy IG - 227 Halifire i osiem dział lądowych. Do tego dwadzieścia pięć platform STAP i tyle samo droidek.
Poza tym ma dość sporo kredytów w aurodium, gotówce i obligacjach w banku na Mygeto.
Historia: Po osiągnięciu pełnoletności Gelroos został wprowadzony w tajniki sztuki wojennej i ekonomii. Zaledwie dwa lata później poprowadził armię złożoną z jednostek Klanu Bankowego by zniszczyć konkurencję. Poszło mu zaskakująco dobrze. Gdy wybuchły Wojny Klonów był już utalentowanym dowódcą, który odniósł szereg zwycięstw. Ale wszystko ma swój koniec. Podczas odpoczynku w przestrzeni kosmicznej z zaskoczeniem zdał sobie sprawę, że jego droidy nagle przestały działać. Jego organiczna załoga zdołała postawić je na nogi. Dzięki połączeniu się z Muunlist udało mu się dowiedzieć, że Wojny Klonów zostały zakończone, a Konfederacja upadła. Jednak admirał nie miał zamiaru złożyć broni. Pozostał w walce trudniąc się zarówno napadaniem na konwoje i siły Imperium jak na cywilne jednostki. Jego głównym celcm pozostaje jednak znalezienie bazy i innych jednostek Separatystów. Golroos dobrze wie, że siła tkwi w liczbie, a pod tym względem Imperium przeważa go. I to bardzo.
Rodzina: Ma dość dużą rodzinę, która mieszka na Mygeto i Muunlist, ale nie utrzymuje z nimi kontaktu. Pewnie nie wiedzą, że jeszcze żyje. Nawet konto jest zarejestrowane na inne dane.
Stopień i/lub rola: Były admirał Konfederacji Niezależnych Systemów, a obecnie niezależny przedsiębiorca, pirat i przemytnik.
Stopień: Nadal tytułuje się go admirałem, choć raczej nie ma już takiego stopnia, jeśli KNS została rozwiązana.

Avatar korobov
Moderator
Zaczniesz na swoim okręcie.

Avatar Kuba1001
Jak rozumiem mogę go dodać, czy Ty masz to zamiar zrobić?

Avatar korobov
Moderator
A zrób jak masz ochotę.

Avatar opliko95
Imię: Paiiri'a'Nuruodo
Nazwisko: (patrz wyżej [zostawię tę informację, bo pasuje :P])
Pseudonim: Irian
Pochodzenie/kultura: Csila, stolica i planeta pochodzenia Chissów, Jest dość chłodny (i to nie chodzi o to, że pochodzi z lodowej planety) i zazwyczaj zachowuje stoicki spokój
Wiek: 29
Rasa: Chiss
Umiejętności: Dobrze posługuje się bronią krótką i swoim uzbrojeniem ukrytym w karwaszach, dobry pilot, nieźle mu wychodzą przesłuchania (w obie strony - tzn. sam umie przesłuchiwać i nie ujawnić informacji gdy jest przesłuchiwany), dość zwinny, w miarę radzi sobie w walce wręcz. Zna również Cheunh (chyba najmniej przydatna umiejętność)
Specyfikacje: miał zmienione rysy twarzy
Wyposażenie: 2 pistolety charric; karwasze z ukrytymi wyrzutnią trujących strzałek oraz komunikatorem (prawa ręka) i - dość słabym - blasterem (lewa ręka);
Majątek: 8 997 kredytów, zmodyfikowany myśliwiec Aggressor "cień supernowej" . Modyfikacje:
-hipernapęd klasy I
-mocniejszy napęd pozwalający osiągnąć (w jednostkach ze Sluis Van) prędość 10
-lekko wzmocnione osłony
-2 maski transponderowe. Pierwsza nadające kod zarejestrowany jako "Wiatr nebuli", druga "Jonowy wędrowiec"
-schowane za udawanymi dodatkowymi systemami poładowymi oraz dodatkowo ekranowane cela i wyposażenie do tortur i przesłuchań (jednak same przesłuchania mogą się raczej odbywać w innym pomieszczeniu, prostym pokoju z dwoma fotelami i stołem pośrodku, Jeden fotel daje jednka możliwość dość prostego przykucia jeńca)
-dodatkowe 1 działko jonowe
-mocniejszy reaktor
-poszycie pochłaniające
-dostosowanie do obsługi przez 1 osobę
Historia: Gdy miał 7 lat, przeniósł się wraz z rodzicami na jedną z planet na krańcach terytorium Chissów, a później już na zewnętrzne rubieże, gdzie jego rodzina nawiązała kontakt z separatystami. M. in. Sprzedali oni im trochę broni do analizy, a także ich syn - Irian - zyskał okazję by trafić do wywiadu CIS z której skorzystał. Po treningu zaczął wykonywać różne misje dla separatystów aż do powstania Imperium. Wtedy "uciekł" od przegranych pracodawców swoim statkiem wykorzystywanym dotąd w wielu misjach i udało mu się operacją plastyczną zmienić rysy twarzy by ewentualne listy gończe za byłymi członkami sojuszu separatystów nie doprowadziły do niego. Było by to również trudniejsze z dość prostego powodu - zawsze posługiwano się przypisanym mu kodem, dokładniej OPV-221, więc mało kto znał nawet jego skrócone imię, a co dopiero pełne. Przez 11 lat po powstaniu Imperium udało mu się otrzymać pozwolenia na całe uzbrojenie i wyposażenie statku (no może poza rzeczami związanymi z przesłuchiwaniami i torturami), a także działalność łowcy nagród. Mimo to nawiązał kilka kontaktów z komórkami rebeliantów i nieraz im pomagał. Poznał także oczywiście wielu znajomych po fachu i dobrych pracodawców (np. Jabba).
Rodzina: rodzice prawdopodobnie jeszcze żyją, jednak nie miał z nimi kontaktu dość długo i nawet nie wie czy wciąż mieszkają w tym samym miejscu
Stopień i/lub rola: były agent wywiadu CIS
Stopień: (brak)

Avatar korobov
Moderator
Na nasze ma 58 lat... Zaczbiesz, gdzie się umawialiśmy.

Avatar opliko95
Nie przeliczaj tak wieku :P W przeciwieństwie do klonów Chissowie nie mają przyśpieszonego rozwoju, a jedynie osiągają wcześniej dorosłość. A gdyby po prostu rizwijali się 2 razy szybciej to statystyczny Chiss osiągałby wiek biologiczny 160 lat (bo zazwyczaj żyją lat 80)

Avatar korobov
Moderator
Czyli idealni żołnierze, jeżeli chodzi o "produkcję".

Avatar Rafael_Rexwent
Imię: Sarhin
Nazwisko: Kovers
Pseudonim: brak
Pochodzenie/kultura: Człowiek urodzony na Korelii
Wiek: 75 lat
Rasa: 3/4 krwi ludzkiej, 1/4 firrerreańskiej
Umiejętności:
Bardzo utalentowany, jeśli nie powiedzieć wybitny dowódca. Potrafi działać według planu, ale najciekawiej robi się gdy właśnie pozornie bezbronny frachtowiec wysunie wieżyczki turbolaserowe, obok pojawi się chmara wrogich myśliwców, a dotychczas sprzymierzone okręty, okażą się przeciwnikami. Wtedy Sarhin jest w swoim żywiole i umie w zastraszającym tempie dostosować się do aktualnej sytuacji na polu walki. Kovers kilkadziesiąt lat służył we flocie Republiki, jeśli tak można nazwać zbieraninę patrolowców i lekkich korwet, dlatego zna parametry, wady i zalety wszystkich, podkreślam- wszystkich okrętów, frachtowców i myśliwców od czasów wojen mandaloriańskich, aż do współczesnych czasów. Można powiedzieć, że to jego konik, hobby. Jedyny haczyk to taki, że jego wiedza obejmuje jednostki wyrabiane seryjnie, a nie jakieś prototypy i statki budowane gdzieś po kryjomu i w pojedynczych ilościach. Czy coś jeszcze umie? Wiele rzeczy. Jako że był w wojsku, przeszedł szkolenie strzeleckie, czy kursy pierwszej pomocy. Jednak doskonalił głównie umiejętności strzeleckie. W młodości bardzo dobrze walczył wibroostrzem i choć z czasem ta zdolność nieco przygasła, to nadal staruszek jest utalentowanym szermierzem.
Specyfikacje:
Kiedy widzisz Sarhina od razu w oczy rzucają ci się długie, mleczne włosy, oraz broda tego samego koloru. Są one zawsze starannie zadbane, co przy mało widocznych zmarszczach, może powodować mylne wrażenia co do wieku Koversa. Tą kwestię wyjaśniają oczy staruszka, w których niebieskich odmętach, można zauważyć cierpienie, smutek, ale zarazem również radość i optymizm. Słowem, świadczą o doświadczeniu i przeszłości Sarhina. Jeśli ktoś miałby mimo tego wątpliwości, to zostałyby natychmiast rozwiane, kiedy usłyszałby głos Koversa. Nieznoszący sprzeciwu ton, o chłodnym i bezstronnym zabarwieniu, jednocześnie napełniający odwagą serca sojuszników, podczas bitwy, zmienia się w ciepły i serdeczny, kiedy jest skierowany w stronę przyjaciół podczas spotkania.
Szczupła i wysoka na około 190 centymetrów sylwetka, bez charakterystycznego dla starszych ludzi garba, zazwyczaj odziana jest w mundur oficera republiki, długie tuniki przepasane pasem, lub w zbroję. Od Sarhina czuć bijący majestat i autorytet, co dobrze o nim świadczy, jako o dowódcy. Wygląda na tego, kim jest. Na doświadczonego oficera okrętu. Na koniec warto dodać, że staruszkowi często towarzyszy długa, rzeźbiona laska, zrobiona z bardzo wytrzymałego materiału. Ma ona niejako trzy zastosowania. Po pierwsze wzmacnia niejako autorytet, po drugie służy jak zwykła laska, jako podparcie, a w ostatku czasami Kovers używa jej jako broni. Tutaj nawiasem można powiedzieć, że działa ona idealnie podczas palnięcia nią zbyt pewnego siebie młodziaka, który naśmiewa się i nie docenia biednego staruszka.
Wyposażenie:
Sarhin jest dowódcą, zazwyczaj czas spędza na okręcie, nie licząc epizodów spędzonych na lądzie, dlatego to co jest mu potrzebne ogranicza się do cyfronotesu, komunikatora, laski i spoczywającego w kaburze blasteru 434. Kiedy schodzi na ląd robi się nieco ciekawiej, bo wtedy, oprócz zbroi (choć nie zawsze ją zakłada) bierze ze sobą karabin blasterowy E-11, wibroostrze, cyfronotes, komnikator, oraz trochę kredytów. I laskę.
-cyfronotes
-komunikator
-rzeźbiona laska
-pas z kaburą
-blaster 434
-holorzutnik
-ubrania

-karabin blasterowy E-11 (zmodyfikowany)
-wibroostrze
-kredyty
-zbroja zapewniająca przyzwoitą ochronę i swobodę ruchów

Majątek: Własna willa na Korelii, okrągła suma 100 000 000 kredytów na koncie w najlepszym banku Korelii, prawo do przejęcia na własność swojego flagowego okrętu
Historia:
Sarhin urodził się w roku 83 BBY w rodzinnym domu na Korelii. Ojcem chłopca był republikański oficer marynarki, a matką, pół-kobieta, pół-firrerreanka, pochodząca z szanowanej rodziny. Młody Kovers miał radosne i dostatnie dzieciństwo. Nie musiał martwić się o przeżycie, jak biliony innych istotek we wszechświecie. W domu, nie licząc małych sprzeczek i kłotni, które jednak zawsze kończyły się zgodą, Sarhin był otaczany troską i miłością przez rodziców, dziadków i babcie. Dziecko rosło zdrowo, a kiedy osiągnęło dostateczny wiek, zostało posłane do przedszkola, potem do szkoły i liceum. Młody Kovers mając bardzo wysokie wyniki w nauce, czym przysparzał dumy rodzinie, postanowił (ku uciesze ojca i dziadków, a utrapieniu żeńskiej części rodu) pójść do Akademii Oficerskiej Republiki.
„Od dzieciństwa zawsze ciągnęło mnie do wielkich okrętów. Nie przepuściłem praktycznie żadnego serialu, czy filmu opowiadającego o dawnych operacjach i bitwach. O ile jako mały berbeć cieszyłem się z faktu, że są duże statki i jest kolorowo od boltów energetycznych, to z upływem lat zacząłem coraz bardziej rozumieć, co stoi za tym „chaosem”. A im bardziej rozumiałem, tym bardziej pragnąłem być jego częścią. Małym trybikiem, który napędzałby tą machinę.
Odkąd pamiętam to bawiłem się z ojcem w pewną zabawę (oczywiście jak już nieco podrosłem). Miałem sporo zabawek, a niektóre były modelami okrętów. Nie pamiętam już jakimi modelami. Ważniejsze jest to, że ustawialiśmy te modele, jako dwie przeciwne sobie zgrupowania i oczywiście byliśmy dowódcami naszych „flot”. Najlepsze jest to, iż w paru bitwach naprawdę zadziwiłem swojego tatę taktykami, które zapamiętałem z holotelewizji, czy też pochodzącymi z własnej głowy”.


Akademię ukończył z bardzo wysokimi wynikami i bagażem umiejętności. Niestety z powodu „braku miejsc dla kogoś z pańskimi kwalifikacjami” Sarhin trafił na kuter patrolowy PB-950 i zapewne do swojej śmierci patrolowałby Zewnętrzne Rubieża, bo jakiś żółtodziób dzięki łapówkom dostał się właśnie na okręt, który miał być przepustką do dalszej kariery Koversa. Młody i ambitny mężczyzna przez osiem miesięcy służył na niewielkim kutrze patrolowym, a dzięki swojemu serdecznemu usposobieniu w bardzo krótkim czasie zjednał sobie przyjaźń całej załogi PB-950. W sercu jednak czuł, że stracił swoją życiową szansę. Ale Moc nad nim czuwała i nagrodziła za te wierne oczekiwanie. Na skutek powstrzymania przeważających sił piratów Sarhin uzyskał awans i trafił na bardziej prosperujący stopień. Przez lata piął się coraz wyżej w hierarchi, z małego patrolowca trafił w końcu na Drednota Rendilii, niemal największą jednostkę we Flocie Republiki zdolną do aktywnego działania przeciw grupom piratów (Praetory się nie liczą, ze względu na bardzo słaby hipernapęd). Co prawda nie jako dowódca, ale pierwszy oficer.
„Wtedy jeszcze nie zdawałem sobie sprawy jak skorumpowana jest Republika. Czułem po prostu złość i żal, że jakiś nowicjusz zajął moje miejsce i przynosi hańbę flocie, bo jego tatuś miał za dużo pieniędzy. Ale cierpliwych ludzi los wynagradza. Musiałem mu odrobinę pomóc, lecz skończyło się pomyślnie. Moja kariera ruszyła z kopyta, aż trafiłem na Drednota o wdzięcznej nazwie „Szczodry”. Tam trafiłem na nieco ekscentrycznego dowódcę, ale gdybym wiedział jak skończy swoją współpracę z Republiką, to zastrzeliłbym kolaboranta od razu...”

Jakieś pięć lat przed wojną nadprzestrzenną Starka Republika miała wyjątkowy problem z pewną grupą piracką. Ich krążowniki typu Kaloth, przy wsparciu mniejszych jednostek i myśliwców, zarządzane przez doświadczonych piratów były prawdziwym postrachem pilotów frachtowców i transportowców. Grupa ta znacząco odbniżała wpływy Republiki więc stała się celem skoordynowanej operacji. Przez pół roku zwierzynie udawało się umykać przed ręką sprawiedliwości, ale w końcu została dopadnięta przed flotę Republiki. W czasie żarartej bitwy, kiedy okazało się, że dowodzący siłami porządku dowódca „Szczodrego” tak naprawdę współpracował z piratami i po wykonaniu sabotażu chciał umknąć w kapsule ku Kalothom. Sarhin, który w krytycznej sytuacji przejął dowodzenie przeprowadził atak wzorowo rozbijając w pył całą piracją flotę i pojmując żywcem zdradzieckiego oficera. Po tym wyczynie wspiął się jeszcze wyżej i powoli zaczynał już sięgać po naprawdę spory kawałek władzy.

W czasie wojny nadprzestrzennej Starka Sarhin nie odniósł jakiś ogromnych wyczynów, a po jej zakończeniu powrócił do niszczenia wrogów Republiki. Odniósł wiele zwycięstw i kiedy wybuchły wojny klonów był już w stopniu Admirała. Podczas trzyletniego konfliktu poznał gorycz porażki, ale i smak zwycięstwa. A swój geniusz taktyczny ukazał szczególnie wyraźnie podczas bitwy o Duro. Został on doceniony i dzięki temu Kovers awansował na Admirała Floty. Brał także udział w bitwie o Corusant, gdzie przyczynił się do zniszczenia sporej ilości jednostek Konfederacji. Po wyeliminowaniu zagrożenia i odbiciu Kanclerza, Sarhin udał się na zasłużony urlop, akurat wtedy gdy runęła Republika, a powstało Imperium. Kovers od początku znienawidził nowy ustrój i zdecydował, że nadchodzi moment, gdzie należy siłą przywrócił praworządność i wolność. W Imperium Skywalkera dostrzegł właśnie taką namiastkę dawnej Republiki.
Rodzina: Matka.
Stopień i/lub rola: Admirał Floty

Statek flagowy: Venator II "Ostrze Furii"
vignette2.wikia.nocookie.net/starwars-exodus/images/d/de/VenatorII.jpg/revision/latest?cb=20060829195512
Uzbrojenie:
- 8 ciężkich podwójnych turbolaserów DBY-827 o mocy 600 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 8 ciężkich podwójnych turbolaserów o mocy 525 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 16 poczwórnych turbolaserów o mocy 450 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 32 podwójnych turbolaserów Incom W-34t o mocy 210 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 20 poczwórnych dział laserowych AG-2G z ulepszonymi systemami celowania
- 4 wyrzutnie ciężkich torped protonowych

Hangary: trzy eskadry myśliwców + promy + jednostki wsparcia (holowniki itp.)

Avatar korobov
Moderator
Zrób kartę okrętu. I błagam, żeby to nie były same suche fakty, tylko tak barwnie.

Avatar korobov
Moderator
Rafael_Rexwent pisze:

Statek flagowy: Venator II "Ostrze Furii"
Zdjęcie użytkownika korobov w temacie Karty postaci
Uzbrojenie:
- 8 ciężkich podwójnych turbolaserów DBY-827 o mocy 600 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 8 ciężkich podwójnych turbolaserów o mocy 525 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 16 poczwórnych turbolaserów o mocy 450 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 32 podwójnych turbolaserów Incom W-34t o mocy 210 z ulepszonymi systemami celowniczymi
- 20 poczwórnych dział laserowych AG-2G z ulepszonymi systemami celowania
- 4 wyrzutnie ciężkich torped protonowych

Hangary: trzy eskadry myśliwców + promy + jednostki wsparcia (holowniki itp.)

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Charon
Właściciel: Charon
Grupa posiada 618 postów, 12 tematów i 8 członków

Opcje grupy Rise of Empi...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Rise of Empire PBF