Właściciel
Wolność
Pion dowodzenia
- Zamyka granicę.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Ponownie zabijają kogoś próbującego przedostać się od strony Bagien.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXIX
Właściciel
Wolność
Pion dowodzenia
- Zamyka granicę.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Rozstrzeliwują jednostki Centralnego Czystego Nieba.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
Centralne Czyste Niebo
- Dotarły uzupełnienia.
- Traci jednostki.
- Armia:
0
TURA XXXX
Właściciel
Wolność
Pion dowodzenia
- Odnajduje rannego żołnierza Centralnego Czystego Nieba.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Przerzuca całość armii na wejścia do Bagien.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXI
Właściciel
Wolność
Pion dowodzenia
- Opatruje rannego.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje Bagna.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXII
Właściciel
Wolność
Pion dowodzenia
- Dostaje informacje, że Czyste Niebo Kordonu zwalcza Centralne Czyste Niebo.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXIII
Właściciel
Wolność
Pion dowodzenia
- Odcina Kordon.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXIV
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- Odcina Kordon.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXV
Właściciel
- Rozpoczyna się emisja.
WKE
Pion dowodzenia
- Odcina Kordon.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXVI
Właściciel
- Emisja wciąż trwa.
WKE
Pion dowodzenia
- Odcina Kordon.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXVII
Właściciel
- Emisja nadal trwa.
WKE
Pion dowodzenia
- Odcina Kordon.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXVIII
Właściciel
- Emisja się skończyła.
WKE
Pion dowodzenia
- Odcina Kordon.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Blokuje cały region.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXIX
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- Dochodzi do przypadkowej wymiany ognia z Czystym Niebem Kordonu.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Dochodzi do przypadkowej wymiany ognia z WKE.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXX
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- Napotyka mnóstwo anomalii.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Napotyka mnóstwo anomalii.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXI
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- Nie może znaleźć żadnego przejścia.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Nie może znaleźć żadnego przejścia.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXII
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- Zrzuca działalność wojskową.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Wzmacnia swoje pozycje.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXIII
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- Zrzuca działalność wojskową.
- Armia:
250 kotów
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Rozsyła swoich żołnierzy wraz z Przewodnikami po całym regionie.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXIV
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- W niespodziewanym ataku traci koty.
- Armia:
1 Szturmowiec saper
26 eksperci
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- Otwiera ogień z zaskoczenia.
- Armia:
40 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXV
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- W trakcie walk traci Szturmowca sapera i ekspertów.
- Armia:
30 Oddział uderzeniowy
30 Czarty
Dowódcy
Brodacz
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk traci 2 Władców Zony.
- Armia:
38 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXVI
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- W trakcie walk traci Oddział uderzeniowy i Brodacza.
- Armia:
30 Czarty
Dowódcy
Generał Kryłow
Azot
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk traci 10 Władców Zony.
- Armia:
28 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXVII
Właściciel
WKE
Pion dowodzenia
- W trakcie walk ginie Azot i 20 Czartów.
- Armia:
10 Czarty
Dowódcy
Generał Kryłow
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk traci 6 Władców Zony.
- Armia:
22 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXVIII
Właściciel
WKŚ
Pion dowodzenia
- W trakcie walk ginie Generał Kryłow i 10 Czartów.
- Armia:
0
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk traci 4 Władców Zony.
- Armia:
18 Władcy Zony
7 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA XXXXXIX
WKŚ
Opłacić BTR, czołg, Śmigłowiec i Myśliwiec do wyeliminowania wojsk Czystego Nieba Kordonu.
Właściciel
WKŚ
- Jednostki kupione.
- Śmigłowiec zostaje zestrzelony.
- Armia:
1 BTR (2 tury)
1 Czołg
1 Myśliwiec (2 tury)
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk traci 3 Przewodników.
- Armia:
18 Władcy Zony
4 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA L
Właściciel
WKŚ
- Nieopłacony czołg odjechał.
- BTR został zniszczony.
- Armia:
1 Myśliwiec (1 tura)
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk traci 2 Władców Zony.
- Armia:
16 Władcy Zony
4 Przewodnicy
Dowódcy
Zwinniak
TURA LI
WKŚ
Opłacić czołg, Nalot dywanowy i Snajperów.
Nalot przeprowadzić na tereny Czystego Nieba Kordonu, a reszta wojsk ma walczyć z dalszej odległości.
Właściciel
WKŚ
- Jednostki opłacone.
- Armia:
1 Czołg
3 Snajperzy
Czyste Niebo Kordonu
- W trakcie walk ginie 6 Władców Zony i Zwinniak.
- Armia:
10 Władcy Zony
4 Przewodnicy
TURA LII
Właściciel
WKŚ
- Nieopłacone jednostki odchodzą.
- Armia:
0
Czyste Niebo Kordonu
- Umacnia region.
- Armia:
10 Władcy Zony
4 Przewodnicy
TURA LIII
WKŚ
Opłacić czołg, Nalot dywanowy i Snajperów.
Nalot przeprowadzić na tereny Czystego Nieba Kordonu, a reszta wojsk ma walczyć z dalszej odległości.
Właściciel
WKŚ
- Jednostki wykupione.
- Armia:
1 Czołg
3 Snajperzy
Czyste Niebo Kordonu
- W walkach traci Przewodników.
- Armia:
10 Władcy Zony
TURA LIV
WKŚ
Opłacić, walczyć dalej. Można zajmować tereny.
Właściciel
WKŚ
- Jednostki opłacone.
- Dwaj snajperzy zostają zabici.
- Armia:
1 Czołg
1 Snajperzy
Czyste Niebo Kordonu
- Traci 3 Władców Zony.
- Armia:
7 Władcy Zony
TURA LV
WKŚ
Opłacić nowych snajperów i czołg, walczyć dalej.
Właściciel
WKŚ
- Jednostki opłacone.
- Czołg zniszczony.
- Armia:
4 Snajperzy
Czyste Niebo Kordonu
- Traci 5 Władców Zony.
- Armia:
2 Władcy Zony
TURA LVI
WKŚ
Opłacić dwa BTR'y i walczyć dalej.
Właściciel
WKŚ
- Jednostki opłacone.
- Armia:
2 BTR (2 tury)
Czyste Niebo Kordonu
- Traci jednostki.
- Armia:
0
TURA LVII
Właściciel
WKŚ
- Rusza na tereny wroga.
- Armia:
2 BTR (1 tura)
TURA LVIII
Właściciel
WKŚ
- BTR'y wracają.
- Przybyły uzupełnienia.
- Armia:
60 Wilki.
TURA LIX
Właściciel
WKŚ
- Pojawiają się wielkie stada mutantów.
- Armia:
60 Wilki
TURA LXIV
Właściciel
WKŚ
Brak ruchu
- Armia:
60 Wilki
TURA LXV
Właściciel
WKŚ
Brak ruchu
- Armia:
60 Wilki
TURA LXVI
Właściciel
WKŚ
Brak ruchu
- Pojawia się gon mutantów.
- Armia:
60 Wilki
TURA LXVII
Właściciel
WKŚ
Brak ruchu
- Gon zmierza na obrzeża starej Zony.
- Armia:
60 Wilki
TURA LXVIII
Właściciel
WKŚ
Brak ruchu
- Gon mutantów zabija 3 Wilki.
- Armia:
57 Wilki
TURA LXIX