Bar

Avatar Vader0PL
Wolność
Ruszyć na A9. Nie przechodzić jeszcze do Dziczy.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Uzupełnienia docierają do A4.
- Stare jednostki dotarły do granicy Najemników.
- Armia:
9000 kotów
24 eksperci
1 Mówca

Powinność
Brak ruchu
- Armia:
3200 kotów
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

TURA XXXVI

Avatar Vader0PL
Wolność
Przejąć tereny Najemników.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Tereny zajęte.
- Armia:
9000 kotów
24 eksperci
1 Mówca

Powinność
Brak ruchu
- Armia:
3200 kotów
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA XXXVII

Avatar Vader0PL
Wolność
Po kryjomu Mówca ma się dostać na tereny Powinności, niech przekona trochę osób do Wolności.

3000 Kotów i 8 Ekspertów ma ruszyć na Dzicz.

Avatar
Konto usunięte
Powinność
Rekrutuję 20 kotów za 1000 rubli i jeden oddział stalkerów szturmowych (1 500 rubli, 1 ulepszenie broni).

Mimo, iż mamy z Wolnością dobrze stosunki, przejście do innej frakcji będzie uważane jako dezercję, lub zwykłą śmierć danego członka, a w razie powrotu to do aresztu polowego. Niech sobie sami rekrutują cholernych żołnierzy, albo chociaż sami o nich poproszą, a nie wyciągają od kogoś, kto ma ich dużo mniej i szczerze jest słabszy. Wystarczy jedynie o paru poprosić.

Każdy, kto odejdzie ma zostać zastąpiony.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Jednostki przeszły.
- Mówca przekonał 4 kotów.
- Armia:
6000 kotów
16 eksperci
1 Mówca

Powinność
- Cztery koty przeszły na stronę Wolności.
- Jednostki gotowe.
- Kupujesz cztery koty.
- Armia:
3220 kotów
4 Stalkerzy szturmowi
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych


TURA XXXVIII

Avatar
Konto usunięte
Powinność
Kupujemy kolejny oddział (200 rubli).

Od teraz wpajamy w mózgi żołnierzom, że nikt nie ma prawa opuścić szeregów Powinności do innej frakcji, jedynie do domu, co w sumie graniczy z cudem.

Avatar Vader0PL
Wolność
Koty i eksperci mają ruszyć na Dzicz.

Mówca ma przekonać miejscowych stalkerów.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Dotarły uzupełnienia.
- Miejscowi grożą bronią jeśli Mówca nie zostawi ich w spokoju.
- Jednostki przeszły.
- Kolne ruchy wojsk zostaną nałożone podatkiem ze strony Koalicji Wysypiska.
- Armia:
1 Mówca

Powinność
- Zaczynasz używać propagandy.
- Koty gotowe.
- Armia:
3224 kotów
4 Stalkerzy szturmowi
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych


TURA XXXIX

Avatar
Konto usunięte
Powinność
Co jest lepsze od zwykłej propagandy? Ruska propaganda. Przeznaczam 300 rubli w ulepszenie propagandy.

Przeznaczam 200 rubli w ulepszenia zdolności bojowych sołdatów.

Werbuję 3 oddziały kotów za 600 rubli.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
Brak ruchu

- Armia:
1 Mówca

Powinność
- Propaganda przeszła na wyższy poziom.
- Zdolności minimalnie poprawione.
- Koty gotowe.
- Generał Woronin radzi zaprzestać układów z Wolnością i podjąć walkę przeciw nim.
- Samotnicy proszą o możliwość tranzytu na zachodnią linię Wolności.
- Armia:
3236 kotów
4 Stalkerzy szturmowi
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Samotnicy
- Jednostki docierają do K16.
- Armia:
6870 kotów


TURA XXXX

Avatar Vader0PL
Wolność
Powiem grzecznie: Powinność nie ma przepuścić Samotników na nasze tereny.
Taka czynność będzie traktowana jako wypowiedzenie wojny.

Avatar
Konto usunięte
Powinność
- Odmawiamy tranzytu na linie Wolności.
- Odrzucamy na ten czas ofertę gen. Woronina.
- Ulepszamy propagandę za 500 rubli.

Avatar Vader0PL
Wolność
Mówca ma wrócić do bazy.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Mówca wrócił.
- Wracają jednostki z Dziczy.
- Armia:
13000 kotów
24 eksperci

Powinność
- Propaganda minimalnie ulepszona.
- Armia:
3236 kotów
4 Stalkerzy szturmowi
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Samotnicy
- Wracają na Wysypisko.
- Armia:
0


TURA XXXXI

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
Brak ruchu

- Armia:
13000 kotów
24 eksperci

Powinność
Brak ruchu

- Armia:
3236 kotów
4 Stalkerzy szturmowi
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Naukowcy
- Docierają jednostki.
- Proszą o tranzyt na Magazyny Wojskowe.
- Armia:
2000 kotów

TURA XXXXII

Avatar Vader0PL
Wolność
Staramy się pomóc Naukowcom w przedostaniu się do Magazynów Wojskowych.

Koty mają jak na razie pokojowo porozmawiać z żołnierzami Powinności tak, żeby ich rozluźnić, a co z tym idzie- uśpić ich czujność.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Rozmowy nic nie dają.
- Armia:
13000 kotów
24 eksperci

Powinność
Brak ruchu

- Armia:
3236 kotów
4 Stalkerzy szturmowi
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Naukowcy
- Nadal czekają an tranzyt.
- Armia:
2000 kotów

TURA XXXXIII

Avatar TypowyPolskiJanusz
////Jako, iż mój kumpel - Doktor, dał mi przydział na jego frakcję, pora się zabawić////
Powinność
5 tysięcy rubli w obronę naszej bazy, mają polepszyć przede wszystkim fortyfikacje i zbudować coś na podobiznę podziemnych tuneli używanych na przykład podczas bitwy o Iwo Jimę.
12 tysięcy rubli w polepszenie zdolności swoich żołnierzy.
5 tysięcy rubli w rozwój propagandy. Teraz każdy wojskowy ma nie za bardzo ufać każdej frakcji.
Rekrutuję 20 kotów za 2 tysiące rubli.
Opuszczamy sektory o mniejszym znaczeniu strategicznym, po czym każemy zaminować je saperom.
Sektory ważniejsze każemy umocnić i wbudować te same tunele co w bazie. Podobnie 5 tysięcy rubli.
Rozkazuję wrócić armii z Czerwonego Lasu.
Jeżeli chodzi o sektory z budynkami, to:
- pomniejsze budynki na naszych terenach mają być jako krótkie miejsca odpraw jednostek przeznaczonych na dręczenie wroga (1 tysiąc kotów), lub jako budynki-pułapki, nafaszerowane ładunkami wybuchowymi,
- hale fabryczne mają być przeznaczone do mniejszych miejsc obrony.
Szczególnie bronione muszą być miejsca produkcji, z których wyciągamy wszystko, co tylko możemy. Miejsca gołe, czyli pustkowia , mają być opuszczone i zaminowane.
Dzięki propagandzie wysyłamy mniejsze grupki kotów na poszukiwania wolnych stalkerów i przekonania ich do akcji przeciw Wolności, lub przyłączenia się do Powinności. Przede wszystkim wolni mogą nakierowywać pomniejsze grupy Wolności na anomalie czy mutanty, a także wspierać front Powinności.
Próbujemy też przekonać Samotników i Najemników do akcji przeciwko Wolności, mówiąc, że jeżeli Wolność rozprawi się z Powinnością, zacznie się rozprawiać z nimi osobno i nawet atakować swoich sojuszników, to samo mówimy Koalicji Wysypiska i Dezerterom, oraz Bandytom, których możemy opłacać w razie czego.
Całkowity koszt:
30 tysięcy rubli.

Avatar Vader0PL
Wolność
Jednostki mają zaatakować Powinność i zająć te tereny, które jeszcze nie zostały zaminowane.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Wolni stalkerzy oddają swoje tereny Wyzwolicielom i dołączają do Koalicji Wysypiska.
- Nadchodzi emisja.

Wolność
- W trakcie pierwszych walk i trafienia na zaminowane pola tracisz 200 kotów.
- Dotarły uzupełnienia.
- Koalicja Wysypiska żąda 5000 rubli za tranzyt twoich nowych jednostek.
- Armia:
14800 kotów
24 eksperci
60 Szturmowcy saperzy

Powinność
- Naukowcy proszą o tranzyt na Magazyny Wojskowe.
- Czyste Niebo prosi o tranzyt na Magazyny Wojskowe.
- Udało się jedynie odgruzować piwnice pod halami fabrycznymi.
- Dzięki szkoleniu 30 kotów zostało doświadczonymi.
- Propaganda działa.
- Za 2 000 rubli kupiłeś 40 kotów.
- Kilka przygranicznych rejonów zostało opuszczonych i zaminowanych.
- Udało się zrobić tylko metrowe wilcze doły, twarda ziemia i fundamenty uniemożliwiają wprawne kopanie.
- Rozkaz nie dostał się do Czerwonego Lasu.
- Wolni stalkerzy nie chcą mieszać się w walki.
- Wiadomości nie dotarły do innych frakcji.
- Koalicja Wysypiska nie widzi plusów w akcji przeciw Wolności.
- W trakcie pierwszych walk ginie 80 kotów.
- Koalicja Wysypiska proponuje wymianę z Powinnością, oddadzą sektor K7 za J17.
- Armia:
3166 kotów
30 doświadczeni
6 ekspetów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Naukowcy
- Nadal czekają na tranzyt.
- Armia:
2000 kotów

Czyste Niebo
- Docierają do K16.
- Wyzwoliciele oczekują 2500 rubli opłaty za przejście.
- Armia:
2000 kotów

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA XXXXIV

Avatar Vader0PL
Wolność
Wszystkie wojska mają prosty plan działania:
Zdjęcie użytkownika Vader0PL w temacie Bar

Mają ruszyć i przejąć bazę Powinności na H11.
Nie wycofywać się, nie przerywać, zanim się nie przedrą i nie zajmą bazy.
Mają walczyć do upadłego, bez zatrzymywania się.
Mają być jak stado szarańczy, które pożera wszystko na swojej drodze.

Po przejęciu H11 mają się tam schować przed emisją.

Avatar TypowyPolskiJanusz
Powinność
Nie zezwalamy na żaden tranzyt.
Łatamy straty u kotów.
Rekrutujemy oddział ekspertów (2 500 rubli, 6 ulepszenia broni, 6 ulepszenia pancerzy).
Każemy ukryć się wszystkim stalkerom i nie wychodzić do końca emisji.
Po emisji każemy znowu minować pozycje i powrócić wszystkim stalkerom na pozycje obronne.
Próbujemy jeszcze raz przekonać wolnych stalkerów mówiąc, że jeżeli Wolność przejmie tereny do nich należące nie będzie się z nimi liczyć i każe ich wykorzenić.
Jeżeli chodzi o Koalicję Wysypiska, to proponujemy im walkę z Wolnością za opłatą i możliwością zatrzymania sobie zajętych sektorów.
Z trupów Wolności pobieramy każdy sprzęt. Trzeba sobie radzić, kiedy nie ma się funduszy.
Nie pozwalamy Wolności skorzystać z naszych schronów.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Emisja się skończyła.

Wolność
- Ciężkimi stratami okupiłeś cztery pola.
- W walkach i emisji ginie większość twoich ludzi.
- Armia:
5000 kotów
15 eksperci
30 Szturmowcy saperzy

Powinność
- Kupiłeś uzupełnienia.
- Pole zostało wymienione.
- Eksperci gotowi.
- W trakcie emisji ginie 46 kotów.
- Przez oddziaływanie emisji minowanie idzie słabo.
- Na Barze nie ma już wolnych stalkerów, wszyscy przeszli pod skrzydła Koalicji Wysypiska.
- Wolność została na przedpolu.
- Zebrałeś sprzęt, w wybuchach min został bardzo uszkodzony.
- Płacisz Koalicji Wysypiska 70 000 rubli za darmowe tranzyty swoich sojuszników.
- Armia:
3200 kotów
30 doświadczeni
12 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Naukowcy
- Nie zdążyli się schować, wszyscy giną.
- Armia:
0

Czyste Niebo
- Nie zdążyli się schować, wszyscy giną.
- Armia:
0

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA XXXXV

Avatar TypowyPolskiJanusz
Powinność
Kupujemy po raz kolejny uzupełnienia.
Rekrutujemy 1 oddział polowy od zadań zwiadowczych (1.750 rubli, 2 ulepszenia pancerza i broni).
Rekrutujemy 3 ekspertów (3 ulepszenia broni i 3 ulepszenia pancerza).
Nowe rezerwy kierujemy od razu na pozycje.
Oddział polowy od zadań zwiadowczych ma z daleka wspierać walczących.
Minujemy kolejny raz pola.
Rekrutujemy 200 kotów (5 tysięcy rubli).
Pobieramy sprzęt z każdego wrażego trupa, a potem układamy je na stos, tworząc nieprzyjemne barykady, których zadaniem jest nie tylko odstraszać, ale i przyciągać mutanty. Od takich barykad trzymamy się trochę z dala.

Avatar Vader0PL
Wolność
Nasze jednostki z kolei mają rozbrajać bomby. (Pamiętaj o wykrywaczu min).
Po pozbyciu się zagrożenia przejmujemy teren.

Przede wszystkim staramy się przejąć B12.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Dotarły uzupełnienia.
- Za tranzyt zapłaciłeś 8144 ruble.
- Z trudem zajmujesz pole tracąc 1000 kotów.
- Pojawiły się zombie, tracisz przez to 50 kotów.
- Armia:
7950 kotów
15 eksperci
40 Szturmowcy
30 Szturmowcy saperzy

Powinność
- Kupiłeś uzupełnienia.
- Za mało ulepszeń broni by kupić oddział ekspertów.
- Barykady utworzone.
- W walkach tracisz 400 kotów.
- Pojawiły się zombie, tracisz przez to 40 kotów.
- Armia:
6808 kotów
30 doświadczeni
12 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Koalicja Wysypiska
- Na K16 docierają wzmożone siły Oporu, Wyzwolicieli i Grupy Biesa.

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA XXXXVI

Avatar Vader0PL
Wolność
Przejmować dalej, Saperzy nadal mają zabezpieczać tereny przed przejęciem ich.

Koty mają ich ochraniać.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- W walkach tracisz 1800 kotów i 10 saperów.
- Powoli przesz naprzód.
- Armia:
6150 kotów
15 eksperci
40 Szturmowcy
20 Szturmowcy saperzy

Powinność
Brak ruchu

- W walkach ginie 1200 kotów.
- Traci tereny.
- Armia:
5608 kotów
30 doświadczeni
12 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Bandyci
- Jednostki dotarły.
- Armia:
850 kotów
1 weteranów

Dezerterzy
- Docierają jednostki.
- Armia:
6000 kotów

Samotnicy
- Docierają jednostki.
- Armia:
5000 kotów

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA XXXXVII

Avatar Vader0PL
Wolność
Kontynuujemy.
(Zgodnie, z poprzednią taktyką).

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Docierają uzupełnienia.
- Masz jeszcze jedno darmowe przejście.
- Połączone siły wyhamowały twój front.
- W walkach ginie 3000 kotów.
- Armia:
3150 kotów
15 eksperci
60 Szturmowcy
20 Szturmowcy saperzy

Powinność
Brak ruchu


- W walkach ginie 2000 kotów.
- Armia:
3608 kotów
30 doświadczeni
12 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Bandyci
- Dołączają do walk z Wolnością.
- Stosują walkę podjazdową atakując tyły.
- Ginie 50 kotów.
- Armia:
800 kotów
1 weteranów

Dezerterzy
- Dołączają do walk z Wolnością.
- Uderzają od czoła, tracą 1000 kotów.
- Armia:
5000 kotów

Samotnicy
- Dołączają do walk z Wolnością.
- Uderzają na skrzydła, tracą 700 kotów.
- Armia:
4300 kotów

TURA XXXXVIII

Avatar Vader0PL
Wolność
Przyhamować z działaniami wojennymi.
Utworzyć linie okrężną, w środku której będą wojska.
Mamy w ten sposób odpierać ataki każdego wroga Wolności.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Dociera spęd mutantów i zaczyna siać zniszczenie w wąskich przejściach między halami produkcyjnymi.

Wolność
- W walkach tracisz 1000 kotów.
- W atakach mutantów tracisz 50 kotów.
- Armia:
3100 kotów
15 eksperci
60 Szturmowcy
20 Szturmowcy saperzy

Powinność
Brak ruchu

- W walkach traci 900 kotów.
- W atakach mutantów traci 48 kotów.
- Armia:
2660 kotów
30 doświadczeni
12 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Bandyci
- W walkach traci 300 kotów.
- W atakach mutantów traci 30 kotów.
- Armia:
470 kotów
1 weteranów

Dezerterzy
- W walkach traci 400 kotów.
- W atakach mutantów traci 20 kotów.
- Armia:
4580 kotów

Samotnicy
- W walkach traci 250 kotów.
- W atakach mutantów traci 50 kotów.
- Armia:
4000 kotów

TURA XXXXIX

Avatar Vader0PL
Wolność
Kontynuować obronę, przy kolejnym ataku sojuszników Powinności utworzyć za pomocą 500 Kotów fałszywą ucieczkę, by ich wpędzić w martwą strefę i z każdej strony atakować.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- W nawałach trupów mutanty się pożywiają i zakładają swoje legowiska na uboczach.

Wolność
- Przez swój fortel tracisz wszystkie koty przydzielone do zadania.
- W wyniku walk tracisz 450 kotów, dwóch ekspertów i 5 Szturmowców.
- Mutanty zabijają 50 kotów.
- Armia:
2100 kotów
13 eksperci
50 Szturmowcy
20 Szturmowcy saperzy

Powinność
Brak ruchu

- W wyniku walk traci 600 kotów, 5 doświadczonych i 2 ekspertów.
- Mutanty zabijają 60 kotów.
- Armia:
2000 kotów
25 doświadczeni
15 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Bandyci
- W wyniku walk traci weterana i 300 kotów.
- Mutanty zabijają 30 kotów.
- Armia:
140 kotów

Dezerterzy
- W wyniku walk tracą 300 kotów.
- Mutanty zabijają 30 kotów.
- Armia:
4250 kotów

Samotnicy
- W wyniku walk tracą 500 kotów.
- Mutanty zabijają 40 kotów.
- Armia:
3460 kotów

TURA L

Avatar Vader0PL
Wolność
Czekać do wycofania się wojsk wroga.
Po tym Saperzy i Koty mają najpierw rozbrajać pola minowe, a później przejmować tereny.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Mutanty robią się coraz bardziej bezczelne i potrafią zaatakować jednostki nawet w trakcie walk.

Wolność
- Dotarły uzupełnienia.
- Jednostki donoszą o legowiskach pijawek, kontrolerów, burerów, chimer, snorków, poltergeistów i nibyolbrzymów.
- Jednostki donoszą o stal;e przemieszczających się stadach szczurów, ślepych psów, nibypsów, mięsaczy i dzików.
- W atakach mutantów ginie 100 kotów.
- Zajmujesz kilka okolicznych pól.
- Nie wszystkie miny zostały rozbrojone, tracisz 30 kotów.
- W walkach ginie 900 kotów.
- Armia:
11070 kotów
2 doświadczeni
13 eksperci
250 Szturmowcy
20 Szturmowcy saperzy
1 Szturmowca Zwiadowca
3 Pancerniki

Powinność
Brak ruchu

- W walkach ginie 1000 kotów i 1 doświadczony.
- Armia:
1000 kotów
24 doświadczeni
15 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Bandyci
- Cofa się na Wysypisko.
- Armia:
140 kotów

Dezerterzy
- Cofa się na Wysypisko.
- Armia:
4250 kotów

Samotnicy
- Cofa się na Wysypisko.
- Armia:
3460 kotów

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA LI

Avatar Vader0PL
Wolność
Rozbrajać miny, a następnie dalej przejmować tereny.


Walczyć z mutantami, taktyki na potwory w legowiskach:
Burer:
Tutaj konieczny jest Zwiadowca, eliminujemy zagrożenie z daleka, a je żeli będzie to niemożliwe, to jego legowisko i jego zniszczyć za pomocą granatów.

Pijawka
Na każdą pijawkę wysyłamy jednego eksperta i 10 Kotów do ochrony, każdy ma pilnować danego kierunku. Przy wykryciu Pijawki wszyscy mają skierować ogień w nią.

Kontroler
Załatwić go za pomocą ciężkiej broni. Jeżeli nie będziemy jej mieć, to wybawić go na teren, gdzie jest dużo osłon. Wtedy taktyka jest taka: Ostrzeliwujemy go, chowamy się i czekamy aż wykona swój atak, a następnie znowu ostrzeliwujemy.

Snork
Na każdego wysyłać 15 Kotów, w wypadku ataku na jednego reszta ma go ostrzeliwać z każdej strony. Nie rozdzielać się.

Chimera
Znaleźć wysoko umieszczony punkt w pobliżu Chimery i z niego ostrzeliwać tego mutanta. (W grze działało). Jak ucieknie, to wysłać jednego Kota na przynętę.

Nibyolbrzym
Walić w to gówno z najcięższych broni, które mamy. Wysłać co najmniej 30 Kotów i 10 Szturmowców na każdego Nibyolbrzyma. Podczas ataków zawsze trzymać się od nich z daleka.

Poltergeist
Taktyka taka sama, jak przy Nibyolbrzymie.

Przy podróżujących stadach się nie cackać- ostrzeliwać je i starać się wybić jak najwięcej, zanim uciekną

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- W trakcie rozbrajania od min-pułapek i przez oddziaływanie anomalii ginie 200 kotów.
- Burery powstrzymały ataki przez odbijanie pocisków.
- Pijawek było zbyt wiele, zginęło 70 kotów.
- Kontrolery pozostały w swoich piwnicach, 20 kotów skończyło z wypranymi mózgami i zeszło do nich.
- Snorki rozbiegły się po okolicy, w trakcie polowania zginęło 100 kotów.
- Kot-przynęta został zabity przez chimerę, morale upadło.
- Zanim nibyolbrzym zginął zawaliło się kilka budynków oraz podziemne tunele.
- Poltergeisty utworzyły mnóstwo pułapek w ruinach, zginęło 30 kotów.
- W trakcie walk z Powinnością ginie 600 kotów.
- Armia:
10050 kotów
2 doświadczeni
13 eksperci
250 Szturmowcy
20 Szturmowcy saperzy
1 Szturmowca Zwiadowca
3 Pancerniki

Powinność
- W trakcie walk ginie 550 kotów.
- Kupuje 2000 kotów.
- Armia:
2650 kotów
24 doświadczeni
15 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

TURA LII

Avatar Vader0PL
Wolność
Przejmować okoliczne tereny. Saperzy nadal mają kluczową rolę w tym.

W przypadku mutantów uderzamy razem, jak na razie próbujemy je przegonić.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Mutanty atakują równocześnie z wymianą ognia wrogich frakcji.
- Wszystkie tereny Baru popadają w ruinę przez ciągłe walki.
- Barman pod eskortą swoich ludzi i Koalicji Wysypiska udaje się na Wysypisko.

Wolność
- Powoli przesuwasz się dalej.
- Mutanty zabiły 150 kotów.
- W trakcie walk ginie 2800 kotów, doświadczeni, 50 Szturmowców i 7 ekspertów.
- W trakcie rozminowywania głębiej osadzonych terenów ginie 5 Szturmowców saperów.
- Armia:
7100 kotów
6 eksperci
200 Szturmowcy
15 Szturmowcy saperzy
1 Szturmowca Zwiadowca
3 Pancerniki

Powinność
- Rzuca do walki wszystkie siły chcąc zepchnąć wroga.
- Mutanty zabiły 50 kotów.
- W trakcie walk giną wszystkie koty, doświadczeni i 2 ekspertów.
- Kupuje 1600 kotów.
- Posyła cały Oddział polowy od zadań zwiadowczych na flanki w roli snajperów.
- Obsadza ładunki we wybuchowe i miny we wszelkich możliwych miejscach.
- Tunele przechodzące pod liniami wroga zasypuje lub wysadza.
- Włącza wszystkie głośniki w Barze i wygłasza pełną propagandę.
- Generał Woronin osobiście staje do walk.
- Na Bar przybywają dawni współpracownicy Generała Woronina: Barin, Nabój, Pułkownik Pietrienko, Sierżant Kicenko, Czacha, Vasko Magnat, Brom, Kryłow, Mitaj, Inkwizytor, Major Zwiagincew, Kolobok, Sierżant Czirsow, Gromow. Podpułkownik Szluga i Zulus.
- Armia:
1600 kotów
14 ekspertów
3 Pionierów
4 Stalkerzy szturmowi
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Dowódcy:
Generała Woronina
Barin
Nabój
Pułkownik Pietrienko
Sierżant Kicenko
Czacha
Vasko Magnat
Brom
Kryłow
Mitaj
Inkwizytor
Major Zwiagincew
Kolobok
Sierżant Czirsow
Gromow
Podpułkownik Szluga
Zulus

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA LIII

Avatar Vader0PL
Wolność
Walczyć dalej. Starać się przejąć E13.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Całość Baru to jedna wielka ruina, żaden z budynków już nie stoi. Walki toczą się we wszędzie walających się gruzach.

Wolność
- Przybili dowódcy.
- W żołnierzy wstąpił nowy duch.
- W ciężkich warunkach przebiłeś się się kilka metrów dalej.
- Szturmowiec Zwiadowca został odstrzelony przez snajperów Powinności.
- Propaganda napełnia ludzi niepewnością.
- W minach, pułapkach i wysadzonych tunelach ginie 350 kotów.
- W walkach ginie 3500 kotów, eksperci i 20 szturmowców.
- Armia:
3250 kotów
180 Szturmowcy
15 Szturmowcy saperzy
3 Pancerniki

Dowódcy:
Łukasz
Loki
Wujek Jar
Lingow
Czechow
Aszot
Ganja
Kruk
Kuchmistrz
Leszy
Maks
Kutwa
Mruk
Pawlik
Śruba
Gałązka

Powinność
- Kupuje dwa oddziały ekspertów i 2000 kotów.
- Walki stają się coraz bardziej desperackie.
- Snajperzy maja zająć się saperami wroga.
- Ludzie Woronina przejmują całkowite dowództwo i korzystając ze swojego doświadczenia wysyłają ludzi w bój.
- W walkach ginie 3000 kotów, 6 ekspertów i Stalkerzy szturmowi.
- Armia:
600 kotów
20 ekspertów
3 Pionierów
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Dowódcy:
Generała Woronina
Barin
Nabój
Pułkownik Pietrienko
Sierżant Kicenko
Czacha
Vasko Magnat
Brom
Kryłow
Mitaj
Inkwizytor
Major Zwiagincew
Kolobok
Sierżant Czirsow
Gromow
Podpułkownik Szluga
Zulus

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA LIV

Avatar Vader0PL
Wolność
Całe dowództwo nad tymi oddziałami przypisuję Łukaszowi.
Jego zadaniem jest walczyć, a Wolność będzie wysyłała wsparcie.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- W rejonie starły się dwa silne charaktery, doszło do walk pozycyjnych.

Wolność
- Rzuca wszystkie siły do potężnego natarcia.
- Wysyła Mruka, Wujka Jara i Leszego na tyły Powinności.
- W walkach ginie 900 kotów, 30 Szturmowców i 3 Szturmowców saperów.
- Armia:
2350 kotów
150 Szturmowcy
12 Szturmowcy saperzy
3 Pancerniki

Dowódcy:
Łukasz
Loki
Wujek Jar
Lingow
Czechow
Aszot
Ganja
Kruk
Kuchmistrz
Leszy
Maks
Kutwa
Mruk
Pawlik
Śruba
Gałązka

Powinność
- Za wszelką cenę broni swoich ziem.
- W walkach ginie 600 kotów i 15 ekspertów.
- Kupuje 200 kotów.
- Wysyła Mitaja, Kryłowa i Czachę na tyły własnej armii.
- Snajperzy skupiają się na saperach wroga i osłaniają własnych przy kolejnych minowaniach.
- Armia:
200 kotów
5 ekspertów
3 Pionierów
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Dowódcy:
Generała Woronina
Barin
Nabój
Pułkownik Pietrienko
Sierżant Kicenko
Czacha
Vasko Magnat
Brom
Kryłow
Mitaj
Inkwizytor
Major Zwiagincew
Kolobok
Sierżant Czirsow
Gromow
Podpułkownik Szluga
Zulus

TURA LV

Avatar Dark_Dante
Właściciel
Wolność
- Dotarły jednostki.
- Ludzie wysłani przez Łukasza zabijają Pionierów.
- W walkach tracą 350 kotów i 9 Szturmowców.
- W walkach ginie Kuchmistrz.
- Posyła ludzi szturmem wgłąb terenów wroga.
- Armia:
2500 kotów (500 transport)
141 Szturmowcy
12 Szturmowcy saperzy
3 Pancerniki

Dowódcy:
Łukasz
Loki
Wujek Jar
Lingow
Czechow
Aszot
Ganja
Kruk
Leszy
Maks
Kutwa
Mruk
Pawlik
Śruba
Gałązka

Powinność
- Snajperzy zabijają Pionierów.
- Kupuje 200 kotów.
- W walkach tracą 400 kotów i 5 ekspertów.
- W walkach ginie Kolobok.
- Armia:
8 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Dowódcy:
Generała Woronina
Barin
Nabój
Pułkownik Pietrienko
Sierżant Kicenko
Czacha
Vasko Magnat
Brom
Kryłow
Mitaj
Inkwizytor
Major Zwiagincew
Sierżant Czirsow
Gromow
Podpułkownik Szluga
Zulus

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA LVI

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Koalicja Wysypiska przerzuca część swoich sił, żeby utrzymać spokój w regionie.

Wolność
- Pcha wszystkich na natychmiastowy podbój.
- W walkach ginie 230 kotów.
- Zginął Pawlik.
- Armia:
2270 kotów (500 transport)
141 Szturmowcy
12 Szturmowcy saperzy
3 Pancerniki

Dowódcy:
Łukasz
Loki
Wujek Jar
Lingow
Czechow
Aszot
Ganja
Kruk
Leszy
Maks
Kutwa
Mruk
Śruba
Gałązka

Powinność
- Kupuje 300 kotów.
- Traci koty i 4 ludzi z Oddziału polowego od zadań zwiadowczych.
- Ginie Mitaj.
- Armia:
4 Oddział polowy od zadań zwiadowczych

Dowódcy:
Generała Woronina
Barin
Nabój
Pułkownik Pietrienko
Sierżant Kicenko
Czacha
Vasko Magnat
Brom
Kryłow
Inkwizytor
Major Zwiagincew
Sierżant Czirsow
Gromow
Podpułkownik Szluga
Zulus

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA LVII

Avatar Vader0PL
Wolność
Koty od transportu mają się udać na Wysypisko.

Avatar Dark_Dante
Właściciel
- Koalicja Wysypiska spycha Powinność na północ.

Wolność
- Ponagla swoich ludzi.
- Traci w walce 200 kotów.
- Ginie Ganja.
- Armia:
1570 kotów
141 Szturmowcy
12 Szturmowcy saperzy
3 Pancerniki

Dowódcy:
Łukasz
Loki
Wujek Jar
Lingow
Czechow
Aszot
Kruk
Leszy
Maks
Kutwa
Mruk
Śruba
Gałązka

Powinność
- Kupuje 172 koty.
- W walkach giną koty i resztka oddziałów.
- Ginie Vasko Magnat.
- Armia:
0

Dowódcy:
Generała Woronina
Barin
Nabój
Pułkownik Pietrienko
Sierżant Kicenko
Czacha
Brom
Kryłow
Inkwizytor
Major Zwiagincew
Sierżant Czirsow
Gromow
Podpułkownik Szluga
Zulus

Naukowcy
- Docierają jednostki.
- Armia:
1000 kotów

Zdjęcie użytkownika Dark_Dante w temacie Bar

TURA LVIII

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Dark_Dante
Właściciel: Dark_Dante
Grupa posiada 6915 postów, 39 tematów i 17 członków

Opcje grupy [PBF] Total ...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie [PBF] Total War: S.T.A.L.K.E.R. - Ziemia to za mał