Karta truposzy i innych monstrum

Temat edytowany przez Dark_Dante - 23 września 2016, 20:16

Avatar
Konto usunięte
Łoś
5
8
7
Prawa ręka i szczęka
1-2 osobniki na miasto, metro, bądź las
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta truposzy i innych monstrum

To "coś" nigdy praktycznie nie było łosiem. Nazwano je tak z powodu szerokich barków. Nie wiadomo czym było, gdzie żyło to coś przed mutacjom. Jedno jest pewne, w ciele tego 2,5 metrowego monstrum znajduje się więcej niż 1 zmutowane zwierze (pewnie i człowiek). Według zeznań świadków, jest głupie i rzuca się na nieumarłych, ludzi najczęściej zostawia w spokoju. Łoś jest przystosowany do poruszania się nawet bez nóg, dzięki wielkim ramionom. Dzięki gołemu kręgosłupowi może oderwać część czaszki od szczęk i wystawić oczy wyżej, bądź za siebie. Jego słabe punkty to "krocze" i podbrzusze.

Avatar Mamba2001
Nazwa: Scrag.
Typ: Monstrum/Humanoid.
Zagrożenie: Średnie. 5
Szybkość Normalna/ lekko otyłego nie wysportowanego człowieka. 4,5
Inteligencja: Podobna do człowieka w wieku 19 lat. [B6[/b]
Zbroja/pancerz: Brak.
Broń Ostre pazury, długie twarde ręce, wielka szczęka w której można by było z łatwoscią włożyć ludzką głowę.
Specyfikacje: Okropny krzyk jak by obdzierono kogoś ze skóry a następnie się go polewało cytryną , dobry węch.
Opis: Scragy są wielkimi Monstrami które można spotkać praktycznie w każdym miejscu zabudowanym przez co w poszukiwaniu schronienia, leków, broni lub leków możemy je bardzo często spotkać i wpaść w tarapaty. Scragy nie licząc tego że występują w miejscach zabudowanych to są ogromnymi, głośnymi oraz z dobrym węchem bestiami które nie łatwo jest pokonać ze względu na ich wysokość i nawet dobrą szybkość. Scragy są monstrami które produkują ogromną ilość flegmy oraz krwi z jamy ustnej. Scragy możemy spotkać tylko w nocy ze względu takiego że ich oczy są przystosowane do nocy .
Pora dnia w której możemy go spotkać: Noc.
Występowanie: Tylko w miejscach zabudowanych.
Wygląd:
•2,3 m wzrost,
•4 razy dłuższe szczęki niż u dorosłego człowieka,
•Brak jakiego kolwiek zarostu,
•Grube uda,
•Chude części ciała ( nieliczac nóg),
•Długie palce.
Zdjęcie wykonane z kamery.
Zdjęcie użytkownika Mamba2001 w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Kolejne zdjęcie wykonane z kamery.
Zdjęcie użytkownika Mamba2001 w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Film przedstawiający atak ,,Scraga" na ludzi.

Avatar Fox__
Nazwa zwyczajowa: Kanalia
Agresja:10
Zagrożenie: 3
Szybkość: 8
Opis: Trzymające się w ogromnych grupach kanalia są typowym przykładem działania skażenia na zwierzęta. Osiągają długość do 4mm. Nie wytrzymują w temperaturach wyższych niż 30 stopni C (co oznacza że umierają zaraz po zaatakowaniu człowieka).
Broń używana przez nich: Grupastworzeń obłazi całego przeciwnika, przenosząc na niego zwykłe choroby roznoszone przez zwierzęta, jak również typowe dla skażonego świata schorzenia (oczywiście w pakiecie od "niegroźnych" po śmiertelne).
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Fox__ w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Występowanie: Podziemia, studzienki do kanałów

Avatar
Konto usunięte
Nazwa: Królowie III Rzeszy
Agresja: 8 (do Słowian, bądź żydów - mocne 10)
Zagrożenie: 6
Szybkość: 3
Broń: Ręce, czasami MP-40
Wygląd: vignette3.wikia.nocookie.net/steamtradingcards/images/b/be/Sniper_Elite_Nazi_Zombie_Army_2_Artwork_5.jpg/revision/latest?cb=20131103235825
Występowanie: W ogromnych "stadach" na terenie Europy, w małych grupach w reszcie świata (oprócz Australii)
Opis: Mimo wszystko Nazizm rozprzestrzenił się po wojnie z błyskawiczną szybkością. Ludzie wierząc że nieumarli są dla nich jedynym zbawieniem dawali się im dobrowolnie zabijać, bądź gryźć.

Avatar
Konto usunięte
Chometra
Typ: Mutant
Pochodzenie: Twój najgorszy koszmar
Zagrożenie: Duże
Agresywność: Ekstremalnie wielka
Inteligencja: Dwie głowy - dwa mózgi OGROMNA
Szybkość: Średnia
Osłona/ubiór/pancerz "Kolce" na plecach z noży, mieczy, gwoździ itp.
Umiejętności: Ten sku*wiel może zabić swoją szkaradnością, widzi w ciemnościach, doskonale się wspina.
Broń: Ogromne umięśnione ręce, potrafi wyciągnąć jedną z broni ze swoich pleców i rzucać nią, ostre kości na podbrzuszu.
Opis: Chometra to wielkie stworzenie, którego nie wymyślił by sam Szatan. Większość osób które ją spotkało nie żyje - lecz są nieliczni którzy mówią że swoim wyglądem potrafi ogłuszyć, bądź przestraszyć na śmierć swoją ofiarę. Nie wiadomo co robi po zabiciu człowieka, lecz po zabiciu innego stworzenia nabija je na haki, które są porozwieszane w centrum miasta. Spotkanie jej jest szansą 1:10000000. Ktoś musi mieć ogromnego pecha spotykając ją. Jej słabym punktem jest druga głowa bez oczu. Jej najgorszą cechą są oczy. W nocy NIE PATRZ W NIE , gdyż potrafi ona zawładnąć nad tobą i kontrolować tobą. Legenda głosi że jest ona torturowanym i zmutowanym "Łosiem".
Zabija zawsze.
Występowanie: Rzadko, lecz wszędzie. Możesz ją spotkać w każdym momencie.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie Karta truposzy i innych monstrum

Avatar ThePolishKillerPL
Nazwa: Wormer
Agresja: 7
Zagrożenie: 8
Szybkość: 5,5
Broń używana przez nich: Siekiero-maczuga, "ogon"
Waga: 550 kg
Wzrost: 215 cm
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Występowanie: Warszawa, ew. opuszczone wsi/miasta i jaskini

Avatar Dark_Dante
Wychodzi na to, że metro w Moskwie nie ma prawa istnienia w taki sposób, jak w trylogii Głuchowskiego.

Avatar ThePolishKillerPL
Dark_Dante pisze:
Wychodzi na to, że metro w Moskwie nie ma prawa istnienia w taki sposób, jak w trylogii Głuchowskiego.

Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta truposzy i innych monstrum

Avatar Dark_Dante
Historia potwora do edycji.

Avatar
Konto usunięte
Dante przestań się pie**olić i usuń kartę tego potwora.

Avatar ThePolishKillerPL
Nazwa: Szyderca
Agresja: 10
Zagrożenie: 8,5
Szybkość: 9
Broń: Zęby zamiast twarzy, szpony na rękach
Umiejętności: Plucie żrącym kwasem, rozdzieranie ofiar na strzępy czy też ich pożeranie.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Opis: Nikt nie wie, z czego to się zmutowało ani jak się rozprzestrzeniło po całym świecie. Jedni mówią, że to zmutowane wersje Tolk'ów, inni zaś że to ofiara eksperymentów w labolatorium X. Jedno jest wiadome: jeśli spotkasz te mutanty w grupie, to lepiej, byś spi*rdalał jak ci życie miłe, inaczej zostaniesz ich przekąską.
Występowanie: Niemalże wszędzie, poczynając od zwykłych opuszczonych miast i ich ruin, kończąc na opuszczonych bazach wojskowych i laboratoriach. Wyjątkiem są metra, gdzie nie ważą się za Chiny wejść.

Avatar konrafal12
Nazwa: hunter
Agresja: 10
Zagrożenie: 6-9
Szybkość: 5 (po zauważeniu człowieka 8)
Broń: nóż, pazury
Wygląd: Rany kłute na całym ciele. 2 metry wzrostu. Białe oczy, ostre pazury nosa brak. Nosi poszarpaną koszulę z licznymi plamami krwi. Zęby są wyjątkowo ostre.
Występowanie:
Ulice, polany opuszczone miasta i metra.

Avatar Sowak
Kostnik
Agresja: 8
Zagrożenie: 9
Szybkość: 7
Broń: Wystające, bardzo ostre kości.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Sowak w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Opis: Kostnik to nieprzewidywalny i groźny stwór. Jego kości są bardzo ostre i z łatwością przetną każdy pancerz. Trzymają się zwykle samotnie. Są podatne na obrażenia.
Występowanie: Opuszczone szpitale i inne zakłady medyczne.

Avatar konrafal12
Kostniak według mnie brzmi lepiej.

Avatar Sowak
Lodopies
Agresja: 4
Zagrożenie: 6
Szybkość: 9
Broń: Pazury i uzębienie.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Sowak w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Występowanie: Tereny mroźne, zimne.

Avatar Sowak
Krabik
Agresja: 6
Zagrożenie: 4
Szybkość: 2
Broń: Pazury, kolce.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika Sowak w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Opis: Krabiki to porywcze, jednak stosunkowo niegroźne potwory. Dlaczego? Ano dlatego, że na lądzie poruszają się niczym raczkujący niemowlak. Nie powiem tego jednak o ich umiejętności pływackich, bo tam, nie masz szans.
Występowanie: Plaże, morza, oceany.

Avatar konrafal12
Nazwa: Kundel
Agresja: 10
Zagrożenie: 6
Szybkość: 6 (po zauważeniu mutanta lub człowieka zwiększa się do 9)
Broń: zęby
Wygląd: imgur.com/a/QjoLR
Występowanie: Miasta, wsie, drogi

Avatar konrafal12
Nazwa: Krwiożercze delfiny
Agresja: 10
Zagroźenie: 5
Szybkość: 10
Broń: kły,kolce na bocznych płetwach
Wygląd:6 do 10 metra długości,pięć szerokości, 5 wysokości. Ostre kły i kolce na bocznych płetwach. Reszta jak u normalnego delfina.
Występowanie:
Morza i oceany

Avatar ThePolishKillerPL
Tłucznik
Rasa: Prawdopodobnie mutant, lecz nie jest to do końca wiadome.
Skąd pochodzi: Nie wiadomo.
Zagrożenie: Bardzo duże.
Agresywność: Skrajnie duża, aczkolwiek bywają ekstremalnie rzadkie przypadki kiedy to on oszczędza swoją ofiarę.
IQ: 185
Szybkość: W miarę duża, ale bez przesady.
Osłona/ubiór:Sejf na głowie, ubiór rzeźnika/lekarza.
Umiejętności: Ten dziad potrafi rozdupczyć paroma ciosami młota ścianę. Ogółem ma bardzo wysoki zmysł słuchu i węchu, co oznacza że skradanie ci nic nie pomoże. Pewnie powiesz - jak to może cię wyczuć i usłyszeć? Otóż...nie wiadomo.
Broń: Młot, sakwa naszpikowana kolcami. Zawartość sakwy? Mózgi swoich ofiar.
Opis: Tłuczniki to...właściwie, to co to jest? Jedni mówią, że jest to połączenie DNA Szydercy i zwykłego człowieka. Drudzy, że to mutacja Scraga. A i trzeci powiadają, że ma on coś wspólnego z Chometrą. Jedno jest pewne - jeśli go spotkasz, to najprawdopodobniej będzie cię on gonił dopóki albo on nie zginie albo ty.
Wzrost: Najczęściej 235 cm
Waga: 118 kg
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Występowanie: Bardzo rzadkie, lecz praktycznie wszędzie.
Jeśli coś wam się nie podoba w tej karcie to proszę śmiało mówić, z chęcią to poprawię ^^

Avatar Dark_Dante
"IQ: Dorównujące ludzkiej, a nawet większe. (280 IQ, jakby ktoś się pytał)" średnia u osób 20-25 lat to jakieś 150, jeśli dobrze mi się wydaje, 200 punktów to już geniusz. Także "dorównujące ludzkiemu" to złe określenie. A przy takim wyniku, to agresja powinna być znikoma.

Avatar Vader0PL
Właściciel
Geniusze też mogą być złymi...
Można zawsze obniżyć do 175/180 IQ.

Avatar ThePolishKillerPL
Skoczek
Rasa: Zmutowany nieumarły
Skąd pochodzi: Prawdopodobnie zachód
Zagrożenie: Średnio-duże
Agresywność: Jest wrogo nastawiony do wszystkiego, w wyjątkiem innych "Skoczków".
IQ: 120
Szybkość:
Chodząc: taka mocno średnia
W powietrzu: LEĆ ADAŚ LEĆ!
Osłona/Ubiór: Ubranie typowego dresa, tyle że dodaj do tego krew i taśmę na rękach i nogach.
Umiejętności: Ten dziad potrafi popi*rdalać w powietrzu niczym zawodowy skoczek narciarski, także lepiej uważaj na dachy budynków. (spokojnie, on tylko skacze w dół a nie w górę jak ptak.)
Broń: Szpony u rąk, kły.
Opis: Skoczki to prościej mówiąc dresy, na które wpłynął nasz drogi wirus, który wywołał tą apokalipsę i przerobił zwykłych dresów na zombie z rodu Assassin's Creed. To, że Skoczek jest gdzieś w pobliżu może zasygnalizować dosyć głośne warczenie, jakbyś zaje*ał psowi stek spod pyska, tyle że...bardziej "ludzkie". Ogółem mówiąc - bądź uważny gdy tylko usłyszysz warczenie. Gdy już tylko on ciebie przygwoździ do ulicy, to zacznie z ciebie dosłownie wypruwać flaki i masz zgon gwarantowany.
Wzrost: 186 cm
Waga: 82 kg
Wygląd:
Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta truposzy i innych monstrum
Szansa na spotkanie: Ni duża ni mała.

Avatar ThePolishKillerPL
Taran
Rasa: Mutant
Skąd pochodzi: Granice między Syberią a Rosją.
Zagrożenie: Cholernie duże samemu, w stadzie - NIE ŻYJESZ.
Agresywność: Gigantyczna
IQ: Do najmądrzejszych nie należy
Szybkość:
W fazie normalnej: wolno-średnio szybki
Podczas szału: Prędkość równa gorylowi
Umiejętności: Ten sukinkot dominuje nad częścią mutantów względem swojej siły. Jednym ciosem jest w stanie wyciąć w pieniek nawet 7 szwendaczy i jednego Łosia. Oh, oraz potrafi otworzyć usta na nienaturalną długość.
Słabe punkty: Tył głowy, plecy.
Broń: Łapy, ostre jak gwoździe zęby, ew. cielsko.
Osłona/Ubiór: Cielsko pokryte krytycznie dużym przyrostem tkanki mięśniowej
Historia: Taran to, dosłownie, kupa je*anego mięsa. Pogłoski mówią, że zmiażdżył Chometrę jednym ciosem niczym puszkę. Jest w stanie bez problemu przebić się nawet przez najtwardsze zabudowania. Jeśli Taran jak na swoje głupie IQ sobie uświadomi, że nie ma szans w walce to wysuwa do ust serce a następnie je przegryza, tym samym powodując "Kamikadze", rozbryzgując swoje szczątki i prawie natychmiastowo zabijając osoby blisko niej.
Miejsce, w którym można ją spotkać: Najczęściej Syberia - rzadziej gdzie indziej, zazwyczaj samotnie, choć bywają przypadki w których trzymają się w stadzie.
Szansa na spotkanie: Całkiem duża, zazwyczaj gdzieś na środku ulicy bądź w centrum opuszczonego miasta.
Wygląd: Zdjęcie użytkownika ThePolishKillerPL w temacie Karta truposzy i innych monstrum

Avatar jaraczzielska19
NAZWA dziewczynka z zapałkami
AGRESJA 0
ZAGROŻENIE 3
SZYBKOŚĆ 5
BROŃ pistolet zamrażający
WYGLĄD jak dziewczynka z zapałkami
WYSTĘPOWANIE Alaska

Avatar Vader0PL
Właściciel
Niezbyt.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Vader0PL
Właściciel: Vader0PL
Grupa posiada 37313 postów, 91 tematów i 94 członków

Opcje grupy Żadnych Bogó...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Żadnych Bogów, Żadnych Panów [PBF]