Wszystko co wiedzieć warto

Avatar Bilolus1
Właściciel
Temat otwieram teraz ale wątpię że dzisiejszego pięknego wieczora go skończę .

Avatar Bilolus1
Właściciel
Rasy

Krasnoludy - Niewysokie dobrze zbudowane istoty lubujące się w kowalstwie, alkoholu, bitkach i alkoholu, żyją średnio po 140 lat . Krasnoludy są dość dobrze rozwinięte technologicznie, w ich górskim państwie wytwarza się proch strzelniczy i arkebuzy oraz bombardy, potrafią też wytwarzać najlepsze i zazwyczaj najdroższe pancerze świata, jednak posiadają jedną wielką wadę, nie wiedzieć czemu żaden krasnolud nie potrafi opanować nawet najprostszej magii . Jedynym typowo Krasnoludzkim państwem jest ich własne królestwo "Królestwo Krasnoludów". Coraz rzadziej widuje się ich w ksiąstewkach ludzi, wolą mieszkać w swoim własnym królestwie .

Orkowie - Potężni, dobrze zbudowani, wysocy oraz zazwyczaj głupkowaci, posiadają szamanów posługujących się wyjątkową magią orków, żyją około 60 lat głównie dlatego że starzy orkowie są szybko zabijani.. . Orków interesuje tylko walka i dominacja nad innymi istotami, walecznością dorównują krasnoludom a siłą wielokrotnie przewyższają ludzi, kilkukrotnie próbowali przejąć kontrolę nad zachodnim, jednak zazwyczaj zatrzymały ich krasnoludy i ich niezdobyte twierdze dlatego ich stosunki nie należą do najlepszych . Ostatnia próba inwazji na zachód skończyła się całkowitą porażką orków a (jeszcze wtedy istniejące) Cesarstwo Ludzi zjednoczone z Krasnoludami weszło na ich ziemie niszcząc wszystko i wybijając rodzinę wodza i najsilniejszych orków powodując rozłam ich Hordy na setki plemion w którym każde toczyło walki o władzę . Nie istnieje jednolite państwo orków, na Ziemiach Niczyich są tysiące plemion toczących ze sobą nieustające walki . Jednak wśród tej wrzawy pojawiać się zaczynają większe ryby... . Orkowie zazwyczaj żyją na Ziemiach Niczyich ale są wyjątki które mieszkają w ludzkich miastach, są oni albo bardzo inteligentni albo przydatni dla ludzi .

Ludzie - Rasa zdecydowanie najliczniejsza na kontynencie, osiągają oni zazwyczaj coś około 1,70 m wzrostu,średni wiek życia to 80 lat, potrafią posługiwać się magią a przez częste wojny opanowali walkę bronią wszelaką bardzo dobrze . Ludzie niegdyś byli zjednoczeni jako Cesarstwo jednak śmierć ostatniego członka rodu rozbiła państwo na mniejsze ksiąstewka, generałowie, kuzyni cesarza, bogacze każdy kto miał pieniądze i wpływy tworzył armię i siłą zajmował tereny tworząc mini państewka, było to ponad 200 lat temu a do dzisiaj nikt nie zjednoczył ludzi którzy toczą ze sobą ciągłe wojny o władze i terytoria

Elfy - Smukłe, zwinne, lubujące się w naturze długowieczne istoty, niegdyś dzieliły kontynent tylko z krasnoludami, teraz zaszczuci przez ludzi do lasów muszą bronić swoich ostatnich ukrytych miast, wielu elfów żyje wśród ludzi, jednak są to zazwyczaj pół-elfy lub nawet ćwierć-elfy które nie mają pojęcia o ukrytych miastach, Elfowie zazwyczaj bardzo dobrze strzelają z łuków, i wyśmienicie znają się na magii ładu . Elfowie wydają się być nieśmiertelni . Nikt nie słyszał o Elfie który zmarł naturalnie .

Gobliny - Małe istoty zniewolone przez inne rasy Ziemi Niczyjej, zazwyczaj są wykorzystywani jako mięso armatnie lub niewolnicza siła robocza, w przeciwieństwie do Orków są akceptowani wśród Krasnoludów gdzie niektóre ukazują swoją prawdziwą inteligencję i starają się pomagać uciskanym braciom . Potrafią używać magii .

Driady - Driady, uważa się że najstarsze z nich pamiętają początek czasów, są to smukłe i piękne istoty znające się na strzelaniu z łuku lepiej niż sami elfowie, jednak nie polują na zwierzęta.. zabijają każdą rasę jaka próbuje zbliżyć się do ich miast, poza elfami którym starają się pomagać i ukrywać je w swoich ukochanych lasach .

Wróżkowie - Niewysokie (najwyżsi 1,2 m) i niezbyt silne przyjemne istoty zamieszkujące Cyrpus, przybyli na kontynent dość niedawno i ukazali swoje zdolności.. do Magii Chaosu . Nie wiadomo jak się jej nauczyli ale w żaden sposób nie są agresywni wobec ludzi a nawet całkiem miło ich przyjmują przez co nie stanowią problemu dla ludzi . Najstarsi z nich wyglądają na przynajmniej setkę lat . Nie znają języka wspólnego przez co jedynie ci którzy uczyli się jak sami stwierdzili "od Proroka" potrafią chociaż na stopniu podstawowym porozumiewać się z ludźmi .

Żaboludzie - Niezbyt wysokie istoty zamieszkujące Dirnę większość ras ich nie akceptuje i uznaje za mutantów podległych Pani Chaosu a nie wolną rasę . Są wynikiem bardzo udanego mutagenistycznego eksperymentu który zamienił żaby w inteligentną rasę . Nie wiadomo czy potrafią posługiwać się magią a i mało z nich opuściło swoją ojczyznę . Śą mało zaawansowani technologicznie ale udało im się udomowić biesy zdobyć jedno z opuszczonych miast Dirny i po prawie stu latach zebrać się do kupy i utworzyć swoje państwo .


Rasy Niegrywalne

Trolle - Wysokie na około 5 metrów istoty, są często dominowane przez orków i wykorzystywane jako niezrównane maszyny do zabijania, trolle są bardzo głupią rasą, ale potrafiącą mówić . Bardzo łatwo je oszukać i.. rozwścieczyć . A wtedy lepiej mieć przy sobie miecz..i jakichś 20 ludzi.. i najlepiej balistę...

Giganci - Wielkie na około 6-7 metrów istoty zamieszkujące Góry Krasnoludów, często chodzą z owymi na układy ostatnio zaczęli nawet współpracować . Giganty są pokojowe, spokojne i lubują się w długich spacerach po przełęczach bardzo lubią wygląd złota więc często widuje się ich z branzoletami, rękawicami diademami czy czymkolwiek, oczywiście jest to robota krasnoludów którzy odwdzięczają się tak za obronę granic i wszelakie pomoce . Uważa się że nie mogą umrzeć ze starości, niektóre giganty pamiętają czasy gdy tylko elfowie i krasnoludy żyły na kontynencie .

Avatar Bilolus1
Właściciel
Podrasy i wszelakie mutacje

Wampir - Wampiry pojawiły się w naszym świecie w dawnych czasach gdy nekromanci starali się stać długowieczni jednak nie do końca znali się na swoim rzemiośle i mimo nieskończenie długiego żywota muszą pić ludzką krew, jeśli tego nie zrobią przez dłuższy czas osłabną a ich rany przestaną się regenerować, końcowa "uschną" a ich ciało dopóty nie dostanie krwi będzie trwało w bezruchu więżąc wciąż świadomego nekromantę . Słabością Wampirów jest Magia Druidów, oraz Magia Światła . Żadna rasa nie akceptuje Wampirów, i przedstawiciel każdej będzie dążył do zabicia takowego .

Gracz może być wampirem ale tylko pod jednym warunkiem . Musi być stary (około 300 lat) i znać się na nekromancji przynajmniej w stopniu Zaawansowanym .

Zmiennokształtny - Nie do końca zna się pochodzenie tej podrasy, są to istoty zdolne przybierać różny wygląd i specyficzne dla danej rasy cechy . Mogą przybrać dosłownie każdy wygląd oprócz tych skrajnych jak gigancie czy trolle . Są jednak całkowicie nie podatni na ogień i przy zetknięciu z nim niczym glina twardnieją i zostają uwięzieni bez możliwości ruchu niczym w skorupie . Są też nieodporni na wodę, gdy takiegoż delikwenta się ochlapie zaczyna się rozpływać i staje się to bardzo widoczne . Zmiennokształtni nie są akceptowani przez ludzi i większość ras, zazwyczaj gdy takiego się zauważy jest zabijany

Pół-Elf, Pół-Ork,Pół-Krasnolud itd - Tutaj masz dowolność które z cech z danej rasy dostaniesz, co tu dużo mówić . Matka (wybierz rasę), Ojciec (wybierz inną rasę) i bum dziecko mieszaniec

Pół-Troll - Jest to mieszanka Orka i Trolla, nie ma ich wielu ale są . Pół-Trolle osiągają średnio 3m-3,5m wzrostu, posiadają także wielką siłę fizyczną .

Avatar Bilolus1
Właściciel
Podstawy Magii

Każdy rozpoczynając naukę u maga (a, przynajmniej w teorii czasem mistrzowie nie uczą tej sztuki) zanim zacznie uczyć się żywiołu właściwego zostaje nauczony magii obronnej, która polega na tworzeniu tarcz z czystej magii i skutecznych jedynie przeciw magii . Siła tarczy z magii zależy od potencjału magicznego danej osoby i jej zdolności . Można oczywiście do bronienia się używać żywiołów jednak taka obrona wydaje się najbezpieczniejsza .

Avatar Bilolus1
Właściciel
Nowa rasy odkryte i możliwe do gry

Wróżkowie - Niewysokie (najwyżsi 1,2 m) i niezbyt silne przyjemne istoty zamieszkujące Cyrpus, przybyli na kontynent dość niedawno i ukazali swoje zdolności.. do Magii Chaosu . Nie wiadomo jak się jej nauczyli ale w żaden sposób nie są agresywni wobec ludzi a nawet całkiem miło ich przyjmują przez co nie stanowią problemu dla ludzi . Najstarsi z nich wyglądają na przynajmniej setkę lat . Nie znają języka wspólnego przez co jedynie ci którzy uczyli się jak sami stwierdzili "od Proroka" potrafią chociaż na stopniu podstawowym porozumiewać się z ludźmi .

Żaboludzie - Niezbyt wysokie istoty zamieszkujące Dirnę większość ras ich nie akceptuje i uznaje za mutantów podległych Pani Chaosu a nie wolną rasę . Są wynikiem bardzo udanego mutagenistycznego eksperymentu który zamienił żaby w inteligentną rasę . Nie wiadomo czy potrafią posługiwać się magią a i mało z nich opuściło swoją ojczyznę . Śą mało zaawansowani technologicznie ale udało im się udomowić biesy zdobyć jedno z opuszczonych miast Dirny i po prawie stu latach zebrać się do kupy i utworzyć swoje państwo .

Avatar bulorwas
Wytłumacz mi ktoś co to jest Czarna Magia, proszę.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku