Nie mam dobrych wiadomości. Z tego co wyczytałem, doszło do nieporozumień pomiędzy Re-Logic i Engine Software i niestety współpraca została zakończona. Poniżej przetłumaczony post z facebooka terrarii:
Jak wszyscy wiecie, gdy pierwszy raz zapowiedzieliśmy tę grę spory kawał czasu temu, celem Re-Logic
było i zawsze będzie dostarczanie kompletnych i jakościowych doświadczeń gamingowych do naszych fanów. Oznacza to że nie będziemy porzucać jakości gier dla szybkiego wydawania lub dla innych powodów zależnych od nas. Nasz zespół miał jasną wizję tej gry - tę którą dzieliliśmy się z wami wszystkimi z podzielaną ekscytacją - i tak bardzo jak nie chcemy tego mówić (i pomimo wszystkich reform których spróbowaliśmy ostatniego roku) - obecnym stanem gry nadal są jednakowe części dalekie od wizji i daleko za planem.
Jako wynik tego stanu rzeczy, podjęliśmy decyzję o odejściu od dewelopowania Terrari OtherWorld przez Engine Software. Re-Logic posiada grę (kod, grafiki, dźwięki itp.) taką jaka istnieje dzisiaj i rozpatrywaliśmy szereg dostępnych opcji które mogłyby doprowadzić TOW do stanu w którym pewni siebie dostarczylibyśmy grę tak jak chcieliśmy. Po dobrym, solidnym spojrzeniu na wszystko, czujemy że nowy, świeży start/kierunek jest jedyną drogą którą Otherworld będzie kiedykolwiek w stanie dotrzeć do swojego pełnego potencjału.
Więc, gdzie teraz zmierza TOW? Dobrym newsem jest to że już mamy poświęcony zespół pasjonatów gotowych do przejęcia pałeczki i kontynuowania podróży Otherworld. Bazując na ich naprawdę imponującej pracy na bieżąco z przeportowywaniem Terrarii na Konsole/urządzenia przenośne, połączonej z wspaniałą, trafioną w punkt propozycją dokończenia Otherworld, podjęliśmy decyzję o wzięciu Pipeworks na pokład jako naszego nowego partnera deweloperskiego Terrari Otherworld!
Odwiedź Forum Społecznościowe Terrari Otherworld po więcej informacji o drodze do przebycia. goo.gl/byX48s
Na forum jest napisane że razem z Pipeworks będą pracować od samego początku do końca prawdopodobnie od zera. Możemy się spodziewać długiej ciszy odnośnie TOW. Pipeworks wzrośnie odpowiednio żeby nie opóźniać wersji konsolowych/mobilnych/otwarcia Switch. Będą także robić całkowite odświeżenie publicznych stron TOW (strona, twitter, facebook itp.) - dorzucając do tego zmianę loga gry.
I to by było tyle jeśli chodzi o dzisiejszy news. Terrari Otherworld najwcześniej możemy spodziewać się w 2019 roku (biorąc pod uwagę jak długo są robione aktualizacje na konsole, jak długo było robione TOW)