*ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Swego czasu zachęcałem do tworzenia artykułów w tej grupie, ale odzewu nie było. Więc teraz sam coś napiszę:

Najpewniej 24 sierpnia doczekamy się premiery dodatku do HS pod tytułem "Wielki Turniej". Jako że od wczoraj znane są już wszystkie karty jakie wejdą do gry za niecały tydzień, postanowiłem ocenić pełną pulę 20 legendarek jakie znalazły się wśród 132 kart tegoż dodatku. Na dzisiaj prezentuję wam:

KARTY NEUTRALNE:

1. Bolf Walitarcza

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Nowa rodzaj prowokacji. Z tym że ta karta od zwykłych stronników z prowokacjami różni się tym, że bierze na siebie tylko ataki na bohatera, więc nie przyda się przy chronieniu innych minionów. No i przejmuje również obrażenia z zaklęć. Moim zdaniem niezbyt przydatna karta, jej zaletą może być długie trzymanie się na stole, chociaż co do tego też nie jestem pewien, bo na przykład grając przeciwko Łowcy można go zranić z pasywki. No i stosunkowo niski demage, jak na kartę za 6 many. Widzę dla niego zastosowanie głównie w decku Kapłana, gdzie będzie mógł być cały czas leczony, ewentualnie u Czarnoksiężnika (gdzie będzie poniekąd niwelował efekt pasywki) lub Paladyna, kiedy wyposaży się go w boską tarczę.

2. Edyis Ciemnozgubna oraz Fiola Jaznozgubna

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStoneZdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

No niby karty neutralne, ale aż żal nie grać nimi na Paladyna i Kapłana (albo raczej żal grać na inne talie). W połączeniu z buffami takimi jak "Dar Królów" Jasnozgubna zamienia się nagle w stronnika 7/8 z boską tarczą za 7 many (!), a jej koleżanka może czyścić stół, sama będąc wzmacniana, na przykład zaklęciami leczącymi. Moim zdaniem to jedne z najlepszych tanich legendarek jakie Blizzard stworzył. Aż strach pomyśleć, co będzie się działo się na stołach kiedy obie wejdą do gry...

3. Gormok Palownik

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Twórcy gry dobre karty przeplatają słabymi. Za punkt więcej niż wyżej wymienione Edyis i Fiola dostajemy stronnika z jednym więcej punktem obrażeń i mocą, która jednorazowo może zadać 4 punkty obrażeń i to tylko w góra połowie przypadków, kiedy ta karta będzie zagrywana. Dla porównania Edyis swoje 3 punkty obrażeń będzie pewnie zadawać co drugą turę. Aż dziw mnie bierze, że tak słabą kartę uczyniono legendarką.

4. Jutrycjuszka Mariel

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Blizzard tworząc "Wielki Turniej" miał zamiar m.in. zwiększyć znaczenie mocy specjalnych bocharerów podczas gry, a ta karta jest tego symbolem. Co prawda sam stronnik - pomimo wysokiego ataku - szału nie robi (kładzie go prawie każda karta powyżej 3 many), ale tu nie o statystyki, lecz o okrzyk bojowy chodzi - nasza moc specjalna zamienia się (do końca gry!) w jej ulepszoną wersje i tak na przykład możemy co turę za 2 many dodawać sobie 4 punkty pancerza, albo zadawać swojemu przeciwnikowi 3 punkty obrażeń. Ostateczną przydatność tej karty zweryfikuje czas, ale zapowiada się ciekawie.

5. Lotny Kapitan Kragg

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Co tu dużo mówić - karta stworzona pod piratów, i tylko wraz z innymi piratami użytkowa. A jaka jest liczba piratów w grze wszyscy dobrze wiemy, wiec i w danej chwili na stole zbyt dużo ich zazwyczaj nie ma. No i też mało kto w ogóle ich w swojej talii wykorzystuje. Być może to się zmieni, bo nowy dodatek wprowadza też kilka kart do łotra, które wyraźnie mają zachęcić do grania piratami właśnie na tym bohaterze - no i może również Lotny Kapitan Krag znajdzie tam swoje miejsce. No bo w końcu, karta z szarżą, która w porywach może wchodzić na stół za zaledwie (dajlmy na to) 4 many i od ręki zadawać 4 punkty obrażeń może kusić. Mnie jednak ona zbytnio nie kusi, bo piratami nigdy nie grałem i nie zamierzam tego zmieniać.

6. Saradd Mistrz Nexusa

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Tańsza (i być może lepsza) wersja Nefariana. Może praktycznie co turę dodawać losowe zaklęcie na rękę gracza (w tym te, które kosztują więcej od niego) w wielu sytuacja w zasadzie ustawiając grę. Można go już w końcu zagrać w piątej (z monetą w czwartej) turze. Same statystyki ma znośne, osobiście chciałbym żeby miał nieco więcej zdrowia, żeby mógł dłużej trzymać się na stole i dropić zaklęcia. W każdym razie jest to chyba jedna z najlepszych legendarek w tym dodatku, o ile nie w całej grze.

7. Szkieletowy Rycerz

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Taka karta, za tą cenę i do tego jeszcze z taką umiejętnością może być naprawdę często używana. Atak większy niż koszt, stosunkowo niski poziom zdrowia, ale za to świetnie rekompensowany prze jego zdolność. Po każdej jego śmierci mamy ok. 50% szans, ze będziemy mogli go z powrotem wysłać do walki w następnej turze (chociaż jeżeli już ktoś go wystawia do talii, to zapewne zabezpieczy się dając do niej kilka innych sporo kosztujących kart). Karta może być naprawdę dobra, jak i cały nowy system "losowania" skuteczności umiejętności stronników.

8. Zimnopaszcza

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Współdziała z innymi smokami, a wiadomo, że deck pod smoki jest chyba najlepszą kombinacją rasową w grze (kosztem długości i trudnością takowego stworzenia). Oczywiste zatem jest, że kiedy już wychodzi nowa smocza legendarka (czwarta, o ile dobrze liczę) to nie może być to słaba karta. Przy założeniu, że grając tą kartą gracz zadba o to, żeby zawsze mieć smoka na ręce, otrzymujemy co prawda dosyć drogą, ale całkiem silną kartę (6/6 to raczej mało nie jest), która w momencie zagrania praktycznie czyści stół. Co prawda zadaje ona również obrażenia przyjaznym stronnikom, ale grając smokami rzadko ma się zapełniony stół bardziej niż przeciwnik.

9. Zmrożec.

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Za 9 many otrzymujemy kartę o statystykach nieco lepszych niż wskazywałby na to jej koszt i z szarżą, ale bez możliwości ataku na bohatera. Krótko mówiąc - karta przeznaczona do zmiażdżenia innego, mocnego stronnika twojego rywala. Wchodząc na stół zniszczy 99% kart jakie występują w grze i na jekieś 65% utrzyma się do następnej tury, w której może dopełnić dzieła zniszczenia. Minusem jest oczywiście tak kluczowa sprawa jak brak możliwości ataku na wrogiego bohatera, no ale kiedy użyje się karty wyciszającej...

To by było na tyle, trochę się rozpisałem ale mam nadzieję, że osoby trochę się na tym znające dotrwają do końca :V

Jutro zrecenzuję legendarki klasowe, a teraz zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Avatar Rander
Moderator
Ta ostatnia.... podwojenie zdrowiax2 zamień punkty zdrowia na dmg i sowa.... Bohater na 1 strzał :v

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
No właśnie ;)

Avatar
Konto usunięte
1. Moim zdaniem on jest koszmarny - jak się głębiej zastanowić to wyobrazmy sobie, że przeciwnik ma 3x 3/2 na stole, a my rzucamy jego w 6. turze. Co się dzieje? Stronnicy lecą trough the face i ginie ten ziomuś. Inna sytuacja rzucamy stronnika stronnika o koszmarnych statach 3/9, którego, aby zabić stronnicy muszą uderzyć wszyscy i zginąć sami : )
W pierwszej sytuacji hp nam się nie zmienia, Bolf ginie, a przeciwnik ma 3 stronników.
W drugiej sytuacji hp nam się nie zmienia, 3/9 ginie, a przeciwnik nie ma stronników.
Różnica taka, że w drugiej sytuacji przeciwnik może rzucić się na nas zamiast na niego na face - czyli w sumie daje to 9 pancerza. 9 pancerza za 6 many (karta dla dreda - ulecz 8 za 3 many dla porównania).

Avatar
Konto usunięte
Rander pisze:
Ta ostatnia.... podwojenie zdrowiax2 zamień punkty zdrowia na dmg i sowa.... Bohater na 1 strzał :v


To za drogie ;p Lepiej skorzystać z Maexxny i liczyć, że 2 go jeszcze dobijesz >.<

Avatar
Konto usunięte
2. Bardzo dobre są na buffujących klasach ^^ Dołączyć tam jeszcze Dreda można też dać, bo ma 2 skille do tego, a wiele więcej i tak się nie nałoży nań, bo poleci removal ;p

Avatar
Konto usunięte
3. Na warlocku z Implozją ;p 2-4 dmg + 4 dmg jeszcze. ale w przypadku, gdy nie masz decku pod niego, on jest, masz rację, słaby.

Avatar
Konto usunięte
4. 6/3 za 6 to kompletnie słabe staty, a nie sądzę, że na niektórych klasach efekt nie rekompensuje tych statystyk : ) Chyba że ktoś będzie miał deck pod moc specjalną, ale nie wiem, bo nikt jeszcze nie próbował z nowymi kartami tego. Na woju jest to genialna moc, a na rogalu? 2/2 wep? .-. Albo na Shamanie ;p

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Shirakawa pisze:
3. Na warlocku z Implozją ;p 2-4 dmg + 4 dmg jeszcze. ale w przypadku, gdy nie masz decku pod niego, on jest, masz rację, słaby.

Nie oczekuj, że ktoś będzie tworzył decki pod kartę 4/4 :V

Avatar
Konto usunięte
ZawiszaMikolow pisze:
Nie oczekuj, że ktoś będzie tworzył decki pod kartę 4/5 :V



*4/4 >.< Edytowałeś!!! To nie fair ;]
Mój brat będzie ^^ On zawsze gra tego typu deckiem (zoolock lub agrolock), toteż jak złapie go to może mu się przydać ;p Bo deal 4 dmg jest bardzo silne za utratą tylko 1 hp (Yeti). Żywiołak ognia traci 2 hp (Ogr z głazograbych) za deal 3 dmg.

Duży minus jednak to to, że Flamestike i tak zabija go .-.

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Na agro może być... np. z murlokami na szamanie.

Avatar
Konto usunięte
5. Jak mawia Kripp "There is not as many Pirates to play deck for them." Sądzę, że może mieć rację, choć nie próbowałem (F2P nie ma kart tylu :p).

Avatar
Konto usunięte
6. Mnie też się całkiem podoba : ) Tzn. jak się stworzy deck pod Inspirację, bo inaczej to on umiera za szybko ;x

A jeśli chodzi o więcej życia, to sądzę, że nie dadzą tego, gdyż zepsułoby to balans

Co powiesz na granie go z hearthstone.buffed.de/res/hearthstone/cards/live/plPL/320/887-premium.png
?
Sądzę, że przez wysoki koszt tej kombinacji będzie to nie do grania, ale koncepcja całkiem mi się podoba ^^

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Całkiem niezłe, ale jakoś mi się ta karta nie widzi na Łotra ;/

Avatar
Konto usunięte
7. Może tak - efekt ten jest genialny, gdy staty są genialne. 7/4 (za 5) to na pewno nie genialne staty (dopiero co za 6), toteż zamiast zagrywać jego można po prostu korzystać z innych - lepszych kart : ) Zaletą jego jednak jest bardzo duża użytkowość, bo może to troszkę przedłużyć grę, ale... ogółem nie podoba mi się

Avatar
Konto usunięte
ZawiszaMikolow pisze:
Całkiem niezłe, ale jakoś mi się ta karta nie widzi na Łotra ;/


Fakt, uemka Łotra jest raczej niedostosowana do tego ;p
Na kogo lepiej?

Avatar Rander
Moderator
I tak cię na końcu pokonałem Zawiszo :v

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Shirakawa pisze:
Fakt, uemka Łotra jest raczej niedostosowana do tego ;p
Na kogo lepiej?

No mag raczej. Tym bardziej, że na magu ma się zwykle sporo kart kombujących z zaklęciami.

Avatar
Konto usunięte
8. Ej! Zimnopaszcza w oryginale ma agonię! ;o

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Rander pisze:
I tak cię na końcu pokonałem Zawiszo :v

1 na 5 gier :V

Avatar
Konto usunięte
ZawiszaMikolow pisze:
No mag raczej. Tym bardziej, że na magu ma się zwykle sporo kart kombujących z zaklęciami.


A rouge nie? Przygotowanie. Tanie zaklęcia. Kombinacja. Sądzę, że tam również dobrze pasuje : ) Tylko że ze względu na moc specjalną nie za bardzo.

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Shirakawa pisze:
A rouge nie? Przygotowanie. Tanie zaklęcia. Kombinacja. Sądzę, że tam również dobrze pasuje : ) Tylko że ze względu na moc specjalną nie za bardzo.

No właśnie moc mnie tam boli ;(

Swoją drogą, widziałeś nową broń do Rouge'a?

Avatar Rander
Moderator
ZawiszaMikolow pisze:
1 na 5 gier :V

Na 4 >:C

Avatar Paproot
Nie wiem co to za karty. ;v

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Trochę się zapuściłem, ale już piszę recenzję kart klasowych ;D

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
A więc czas na ocenę pozostałych legendarek, mianowicie:

KARTY KLASOWE:

1. Anub'arak (Łotr)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Po raz kolejny Blizzard stara się zwiększyć częstość używania drogich kart (co widoczne będzie również na przykładach poniżej). Ta mogłaby być naprawdę całkiem niezła, gdyby nie fakt, że jest ona przypisana pod Łotra. No bo w końcu po co karta za 9 many bohaterowi, którego taktyka opiera się na zagrywaniu kilku współdziałających ze sobą kart na turę i systemie "kombinacji"?
Mimo niskiego spektrum używania, stronnika ten ma oczywiście swoje zalety. Pod koniec gry może co turę zmuszać przeciwnika do czyszczenia stołu, odciągając jego aggro od naszego bohatera. Jest jednak bardzo podatna na prowokacje i karty wyciszające. No i to masakrycznie niskie życie, niwelujące się z bardzo dobrą zdolnością "Agonii"... no niby dobre, ale przywracając go do życia co turę lub dwie zabieramy sobie możliwość zagrywania innych kart. Krótko mówiąc - karta przydatna, ale nie na bohatera, do którego jest przypisana.

2. Aviana (Druid)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Karta wydaje się być niesamowicie mocna. W momencie kiedy szczytem marzeń graczy bazujących na obniżaniu kosztów swoich wysokich stronników był Taurisan, który co turę obniżał koszt wszystkich kart na ręce o (tylko albo aż) 1 punkt many, ta karta z automatu sprawia, że wszyscy inni stronnicy kosztują 1 many. A to oznacza, że jeśli zostanie zagrana w 9 turze (no bo na tyle pozwala rzecz jasna jej koszt), to w turze 10 możemy w zasadzie wygrać rozgrywkę zapełniając stół minionami, które następnie zmasakrują przeciwnika, a jeśli zagramy ją mając już 10 many w zasobniku to możemy od razu wysłać razem z nią na stół dowolnego innego stronnika. A to wszystko w talii od Druida, który opiera się przede wszystkim na dużo kosztujących stronnikach o wysokich statystykach.
Minusem jest fakt, że zagrać możemy ją dopiero w późniejszych etapach gry, ale to i tak nic w porównaniu z tym, ile zajęło by nam wyłożenie wszystkich wysokich stronników osobno. No i oczywiście (jak to bywa z takimi kartami) przeciwnik zrobi wszystko, żeby jak najszybciej nas jej pozbawić, więc w wielu przypadkach możemy mieć problem z długim utrzymaniem jej na stole a tym samym w pełni jej wykorzystaniu. No i mając ją w talii zawsze trzeba pamiętać, żeby zostawić na końcowe etapy rozgrywki kilka minionów na ręce, bowiem zagrana w momencie, kiedy gracz ma pustą rękę jest kompletnie nic nie warta.

3. Eadric Czysty (Paladyn)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Jako gracz Paladyna krwawię, kiedy widzę tą kartę. Bardzo sytuacyjna, stosunkowo droga i z przesadnie niskim atakiem, który absolutnie nie wyrównuje się ze zdolnością specjalną. Przydatna tylko w sytuacji, w której przeciwnik ma stół rozstawiony masą stronników o wysokich statystykach, chociaż nawet samo jego zagranie nie ratuje. No a poza tym, Paladyn ma już kilka kart klasowych nastawionych na osłabianie statystyk stronników przeciwnika (np. rozjemca Aldorów o podobnym działaniu do Eadrica). Być może zamysł twórców był taki, żeby był on kontrą na pozostałe legendarki z tego dodatku, bo w zasadzie wszystkie inne klasy otrzymały stronników nastawionych na wysoki atak. Na pewno nie jest to jednak legendarka, którą chciałbym uzupełnić swoją talię Paladyna. W zasadzie to chyba żadnej talii nie chciałbym nią uzupełniać. Tirion Fording chyba jeszcze długo nie doczeka się równej jemu karty klasowej.

4.Rhonin (Mag)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Miałem przyjemność zagrać tą kartą w "karczemnej bójce", która w tym tygodniu udostępnia możliwość zagrania m.in. nowymi kartami Maga. Muszę przyznać, że okazuje się ona być całkiem przydatna. Statystyki ma nieco niższe niż koszt, ale za to w momencie jego śmierci dostajemy na rękę 3 zaklęcia, każde za 1 many którymi możemy następnie delikatnie oczyścić przeciwnikowi stół. Ogólnie to może i nie porywa, ale przydatna może być, mimo wysokiego kosztu (co jest z resztą normą w tym dodatku). No i aż prosi się o komba z innymi legendarkami, na przykład Baronem Zekwiriuszem lub Arcymagiem Antonidasem.

5. Spowiedniczka Szarowłosa (Kapłan)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone
Kapłan jest bohaterem, który na tym dodatku zyskuje chyba najwięcej. Stronnik za 7 many, statystyki dość niskie (5/4), więc po raz kolejny mogą pojawić się trudności z dłuższym utrzymaniem jej na stole, ale za to co turę (!) przyzywa LOSOWEGO LEGENDARNEGO STRONNIKA. Taka zdolność sprawia, że cały HearthStone'owy świat będzie drżeć za każdą grą przeciwko kapłanowi. Legendarny Sztkownik oficjalnie odchodzi do lamusa. Jeśli tylko uda się dłużej utrzymać Szarowłosą (która jest ruda) na stole, praktycznie wygrywa ona grę.

6. Strasznołuski oraz Żrącopaszczy (Łowca)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone
Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Łowca otrzymuje w tym dodatku dwie legendarki. Pierwsza to tańsza i słabsza wersja Barona Geddona. Druga to przesadnie droga karta z bardzo niskimi statystykami i sytuacyjną mocą, przydatną kiedy ma się na stole kilku niskich stronników, a przeciwnik ma wystawione same wysokie karty, ewentualnie kombująca z zaklęciami obszarowymi. Osobno są one słabe, lub nawet nie przydatne. Wyraźnie jednak widać, że twórcy gry stworzyli ich z myślą o wystawieniu i na raz na stół - w tedy za 10 many otrzymujemy kombo, które całkowicie oczyszcza pole bitwy ze wszystkich pozostałych stronników. Pytanie brzmi, komu będzie chciało się wydawać pył na stworzenie dwóch tak rzadko użytkowych legnedarek, kiedy może sobie stworzyć Dr. Huka lub Yserę?

7. Warian Wryyn (Wojownik)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Kolejna skrajnie droga karta do zagrania wyłącznie pod sam koniec gry. Za 10 many przyzywamy stronnika z dość dobrymi statystykami, który następnie dobiera nam 3 karty i umieszcza je od razu na stole, o ile nie są to zaklęcia. Przydatne, jeśli w późniejszym etapie gry nie mamy stronników na stole. Problem może być taki, ze równie dobrze może nam on przyzwać 3 minionów lub ani jednego. Osobiście stwierdzam, że może być to karta często przesadzająca wynik gry na korzyść wojownika.

8. Wilfred Bombik (Czarnoksiężnik)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone
Nooo... i ta karta mi się podoba! Moc specjalna Czarnoksiężnika, która pozwala dobierać co turę dodatkową kartę w zamian za 2 many oraz 2 punkty życia naszego bohatera zaczyna być wyjątkowo przydatne. Stronnika za 6 many, dosyć niskie statystyki, ale za to wyjątkowo przydatna moc. Jest to też trochę loteria - równie dobrze możemy dobrać kartę normalnie kosztującą 1 many lub takiego za 10. No i raczej trudno będzie go długo utrzymywać na stole, co jest normą dla stronników przywołujących. Niewątpliwie jest to jednak bardzo ciekawa karta, która może okazać się naprawdę przydatna.

9. Zaklinacz Mgieł (Szaman)

Zdjęcie użytkownika ZawiszaMikolow w temacie *ARTYKUŁ* Mała recenzja legendarek z nowego dodatku kart do gry HearthStone

Chyba jedna z najmocniejszych kart jakie kiedykolwiek wyszły. I to jeszcze dla bohatera opierającego swoją taktykę na dużej ilości stronników w talii. Zagrywamy go w (już!) 6 turze i każda następna karta zagrana do końca gry (niezależnie czy Zaklinacz utrzyma się na stole) będzie miała podwyższone statystyki. Mój Murlock Deck ślini się na sam widok. Obowiązkowa karta dla aggro decków na szamanie. Już nie mówiąc o potencjalnym kombo z Al'Akirem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To już wszyskie legendarki w tym dodatku, mam nadzieję że recenzja się podobała C:

Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel
Shirakawa i Rander mnie olali :(

Avatar
Konto usunięte
ZawiszaMikolow pisze:
Shirakawa i Rander mnie olali :(


Wcale nie! >.<
Zbieram myśli ;D

Avatar Rander
Moderator
ZawiszaMikolow pisze:
Shirakawa i Rander mnie olali :(

Przeczytałem wszystko ;-;

Avatar Rander
Moderator
Co do żrąco paszczego, wystawiasz go w 10 turze+spuść psy, oczyszczasz cały stół 2 kartami.

Avatar
Konto usunięte
Rander pisze:
Co do żrąco paszczego, wystawiasz go w 10 turze+spuść psy, oczyszczasz cały stół 2 kartami.


Jak to ujął Amaz: "Unleash the Cobras!" :D

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar ZawiszaMikolow
Właściciel: ZawiszaMikolow
Grupa posiada 13195 postów, 320 tematów i 39 członków

Opcje grupy Forum dyskus...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie Forum dyskusyjne - czyli miejsce rozmów luźnych i