Chrząszcz - nie zmieniając lvl, ale zmieniając mu taktykę walki w skrypcie.
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
W tej linijce możemy ustawić jeszcze opcje:
FAI_HUMAN_RANGED; //Będzie strzelcem
FAI_HUMAN_MAGE; // Mag
FAI_HUMAN_STRONG; // Będzie walczyć normalnie
FAI_HUMAN_MASTER; // Będzie walczyć "Jak mistrz"
Nie wiem na czym dokładniej polega różnica między tymi dwoma ostatnimi. Wiem tyle, że wszelkiej maści strażnicy mają ustawione "STRONG", a np magnaci - "MASTER"
Aczkolwiek Twoja metoda też by się sprawdziła, bo "COWARD" (tchórz) ucieka kiedy bije go coś z większym lvlem. Można to zaobserwować bijąc kopaczy, którzy też mają identycznie ustawioną taktykę walki.
PS: Gdyby ktoś chciał poeksperymentować, macie tu wszystkie możliwe FT:
const int FAI_MONSTER_MASTER // Potwór-Mistrz...?
const int FAI_HUMAN_COWARD // Francuz
const int FAI_HUMAN_STRONG // Wojownik
const int FAI_HUMAN_MASTER // Maestro
const int FAI_MINECRAWLER // Pełzacz
const int FAI_DEMON // Demon
const int FAI_GOBBO // Goblin
const int FAI_GOLEM // Golem
const int FAI_LURKER // Topielec
const int FAI_MONSTER_COWARD // Tchórzliwy potwór...?
const int FAI_MOLERAT // Kretoszczur
const int FAI_ORC // Ork
const int FAI_ORCDOG // Orkowy pies
const int FAI_ORCUNDEAD // Nieumarły szaman orków...?
const int FAI_SCAVENGER // Ścierwojad
const int FAI_SHADOWBEAST // Cieniostwór
const int FAI_SKELETON // Szkielet
const int FAI_SNAPPER // Zębacz
const int FAI_SWAMPSHARK // Wąż błotny
const int FAI_TROLL // Troll
const int FAI_WARAN // Jaszczur
const int FAI_WOLF // Wilk
const int FAI_ZOMBIE // Zombie
const int FAI_BLOODFLY // Krwiopijca
const int FAI_HUMAN_MAGE // Mag
const int FAI_MONSTER_STRONG // Silny potwór...?
const int FAI_MINECRAWLERQUEEN // Królowa pełzaczy
const int FAI_SLEEPER // Śniący ;_;
const int FAI_HUMAN_RANGED // Strzelec
W sumie ciekawie by wyglądał Wrzód walczący jak goblin... Albo goblin z taktyką golema... Jest co sprawdzać, może kiedyś się tym zajmę. :3