Nuno69 pisze:
Tacy ''móndży'' to było wybrać rozwiązanie z tych stron i jej tutaj wklepać.
A proszę cię bardzo:
Zaloguj się do systemu przy użyciu konta użytkownika administracyjnego, inne niż konto użytkownika, które ma problem.
Jeśli nadal istnieje folder profilu, a następnie usuń folder profilu należy wykonać kopię zapasową wszystkich danych w folderze profilu bieżącego użytkownika.
%SYSTEMDRIVE%\Users\Nazwa użytkownika
Kliknij przycisk Start, w polu Rozpocznij wyszukiwanie wpisz regedit, a następnie naciśnij klawisz ENTER.
Jeśli zostanie wyświetlony monit o hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub kliknij przycisk Kontynuuj.
Zlokalizuj następujący podklucz rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
W podkluczu ProfileList usunąć podklucz o nazwie IDENTYFIKATOR SID.bak.
Uwaga IDENTYFIKATOR SID jest symbolem zastępczym identyfikatora zabezpieczeń (SID) konta użytkownika, na którym występuje problem. W IDENTYFIKATOR SIDpodklucz .bak powinien zawierać wpis rejestru wpisu ProfileImagePath, który wskazuje na folder profilu oryginalnego konta użytkownika, na którym występuje problem.
Zamknij Edytor rejestru.
Wyloguj się z systemu.
Zaloguj się do systemu ponownie.
Pewien koleś powiedział że to działa.