JTay_ pisze:
Warto dodać że chętniej patrzę na pomysły z zastosowaniem fizyki, efektów cząsteczkowych i małej ilości grafiki.
wormman4 pisze:
Może jakaś gra parkour 3D gdzie zbierasz monety, kupujesz ulepszenia i ogólnie musisz mieć refleks? I fajne mapy, np. mapa - sklep z grami itd.
enalion pisze:
A, właśnie, jeszcze jeden pomysł mam-
taka gra, że tylko tekstowa. Wiecie, takie życie, zaczynasz od bobaska i kierujesz postacią aż do dorosłości. Możesz sobie znaleźć żonę, zrobić dzieci, zostać ćpunem- praktycznie wszystko. I to na dodatek bez jakiegoś chodzenia jak w rpgu, tylko okienka tekstowe z polami wyboru :D
JTay_ pisze:
Ravios, a może by tak ucieczka z więzienia ale na szybko? Coś w stylu biegniesz, i musisz przeskakiwać nad przeszkodami, wyważać drzwi, a na twoim karku strażnicy?
Ravios pisze:
Nie no, to ciut za słabe :P
enalion pisze:
A, właśnie, jeszcze jeden pomysł mam-
taka gra, że tylko tekstowa. Wiecie, takie życie, zaczynasz od bobaska i kierujesz postacią aż do dorosłości. Możesz sobie znaleźć żonę, zrobić dzieci, zostać ćpunem- praktycznie wszystko. I to na dodatek bez jakiegoś chodzenia jak w rpgu, tylko okienka tekstowe z polami wyboru :D
kamdab pisze:
RenPy ;)
Emm. Moja wymarzona gra. Nie wiem mam 100 pomysłów codziennie
Marteen do mnie na Steamie pisze:
To raczej nie do zrealizowania, tym bardziej przez jedną osobę bez studia pełnego profesjonalistów, ale skoro już Gompczasty pochwalił mi się normalną grupą o grach, w której nie ma hitleryzmów Nuna, to coś tu może raz napiszę :]
Moja taka wymarzona gra - startujesz kompletnie bez kontekstu jako kompletnie losowa osoba w kompletnie losowej sytuacji i miejscu. Wiesz jedynie tylko, że jesteś w śmiertelnym niebezpieczeństwie, które stanie się po upływie czasu pokazanego na ekranie.
Typ gry - w wyobraźni widzę "first-person puzzler", coś lekko w stylu The Walking Dead od Telltale Games.
Nie ma żadnego wprowadzenia, podpowiedzi, jedynie obserwacje otoczenia (grupa osób w maskach może ale nie musi oznaczać napadu na bank, błyskające lampy mogą ale nie muszą oznaczać zwarcia elektryczności w budynku itp.). Jeżeli uda nam się przeżyć, to w kolejnej "sesji" jako nowa osoba zobaczymy w telewizji lub w gazecie nagłówek mówiący o wydarzeniu (napad na bank, pożar w budynku). Jeżeli nie uda nam się przeżyć, to nagłówek ten powie o śmierci danej osoby w danej sytuacji.
Jak już mówiłem, czegoś z tak wielką ilością losowych zdarzeń raczej nie da się zrealizować, ale skoro pomysły na grę, to pomysły na grę :D
Życzę powodzenia, obyście pobili Świat Gier!
JTay_ pisze:
Spisuj, chętnie posłucham
enalion pisze:
Spore z rozwiniętym systemem walki. Gdzie się kończy na etapie stwora. Mój bogu... Mam mokro...
kamdab pisze:
1. Gra a'la niedawno skasowany Titan. Podajże jest podobna, ale na konsole i polega na prowadzeniu farm, a potem na iścu do podziemi i zabijaniu potworków
2. Gra o łowcy smoków/potworów z dużym naciskiem na ten, że właśnie aspekt rozrywki. Z aspektami ekonomicznymi etc.
3. Gra zainspirowana pewną postacią z anime. Chłopak posiadający 12 pierścieni(lub innych przedmiotów), które pozwalają mu przyzywać duchy, które wspierają go w walce ofensywnie i defensywnie. Ogólnie nastawione bardziej na fabułę
4. Gra o złodzieju 2D. Rozbudowana z mnóstwem możliwości pomagających w tym fachu podobne do Mark of the Ninja <3
Pomysł to nie jest, ale moim marzeniem jest gra podobna do Spore, a najlepiej pełnoprawna kontynuacja
JTay_ pisze:
Naprawdę dużo dostaję tu odpowiedzi, dzięki za wszystkie. To powinno mi trochę pomóc w zorganizowaniu czegoś. Myślałem też o uproszczeniu tych pomysłów i zrobieniu gry z kilku(nastoma? dziesięcioma? set?) minigrami, na których przejście mamy po 5-10 sekund. Coś ala Wario Ware.
darcus pisze:
Mi zawsze marzyła się długa gra. Nie coś jak Skyrim, bo tam jest otwarty świat, ale bardziej jak Dishonored. Masz po kolei różne misje w różnych lokacjach do wykonania, możesz wpływać na ich zakończenie, oraz na otoczenie. Dishonored było dla mnie dobrym rozwiązaniem, ale mówię o czymś znacznie dłuższym, czego przejście zajęłoby kilka miesięcy.
JTay_ pisze:
To robota dla dwojga chłopa, szczególnie że fabuła musi być dobra.
dwojga = dużo, więcej niż dwojga
wormman4 pisze:
To co z tym RPG'iem?
darcus pisze:
Wiem, wiem, że to robota dla poważnego studia. Heyu, kiedy ostatnio rozmawialiśmy stwierdziłeś, że Payday zawiera szesnaście misji, które przechodzi się po dziesięć minut. Ja mówię o czymś, co będzie zawierało setkę misji, które przechodzi się po trzy-cztery godziny.
enalion pisze:
Dżiti, przeznaczenia byś się nie podjął, mam rozumieć? Wiesz, historię ja robię, do modelów mogę ci przygnać pana daniela ._.
JTay_ pisze:
Przeznaczenia? :D
enalion pisze:
Ano, przeznaczenia, aka "jejowegocrpga"
JTay_ pisze:
Zdecydowałem że stworzę parkourową ścigankę, żeby sobie przypomnieć mechaniki Stencyla. Potem zajmę się innymi pomysłami, okej?
JTay_ pisze:
W sumie to może być podobne, ale słabsza grafika, mniej interakcji, fizyka, może bronie i mniej misji. Właśnie, wolelibyście jakąś fabułę czy tak bez?