AdamCjuszPL pisze:
A potem 12848123856821395 dodatków :P
Planowane 13 xD
Temat edytowany przez wormman4 - 12 czerwca 2014, 22:48
AdamCjuszPL pisze:
A potem 12848123856821395 dodatków :P
Ravios pisze:
Dziś premiera The Sims 4... taki News :P
Ravios pisze:
Tekst skopiowany, nie własny :D
Czarne chmury zbierają się nad GTA V w wersji PCtowej. Powoli zaczynają docierać do branży plotki o przesunięciu premiery na 2015 rok, a nawet o całkowitym porzuceniu pomysłu.
(BLABLABLA)
Tenessee_Kid_1998PL pisze:
Prosz bardzo Nuno
Nuno69 pisze:
Wychodzi kooooolejne DLC do PayDaya 2... już nie takie gówniane jak te całe Gage Assault Pack (które było zwykłym rzutem na kasę graczy)
Otóż panowie z Overkill nawiązali współprace Dennaton Games odpowiedzialnym za Hotline Miami i postanowili zrobić ''Payday 2: Hotline Miami DLC'' ;)
Już widzę wybuchową mieszankę muzyki z PayDaya i Hotline Miami... Boże ale to będzie prześwietne! :D
*taka ciekawostka, pewien koleś powiązał głos tego obijanego ruska z TYM xD
Geniusz! :D Głos Niko jest naprawę podobno do tego gościa
Nieznany_w_internecie pisze:
Ja jestem zawiedziony bo maska Petera nie wycisza automatycznie wszystkich broni. :c
Nuno69 pisze:
A ja odwrotnie, mam nadzieje a raczej na 100% tak będzie że maski to będą tylko maski a nie jakieś wydziwiasy że poruszasz się o 50% szybciej czy masz od razu wszystkie wytłumione bronie. Gdyby tak było tłumiki w PD2 nie miały racji bytu.
Nieznany_w_internecie pisze:
Może tylko w tym jednym heiście maski by tak działały? :P Ja lubiłem Petera w Hotline Miami.
kamdab pisze:
To już oficjalnie. GTA V na PC w styczniu!
Na konsole nowej generacji w listopadzie.
:3
Dokładniej
PC- 27.01.2015
PS4 i Xbox One - 18.01.2014
Tak mógł bym to bardziej rozpisać poczynając od nowości, które zostaną dodane, ale nie che mi się.
Ravios pisze:
No i ku*wa prawidłowo :3 Teraz wszystkie gry wychodzą na przełomie października/listopada to przejdę jedną grę a wyjdzie druga :D
I PS. Popraw datę przy konsolach :)
Ravios pisze:
Porównanie grafiki FIFA 14 a FIFA 15 (PC)
tvgry.pl/?ID=4801
Nuno69 pisze:
Nigdy nie lubiłem Fify, PES'ów itd. ale 15 to naprawdę tragedia.
Ravios pisze:
Dlaczego? (też nie lubię FIFY :D)
Nuno69 pisze:
Dla czego nie lubię obu tytułów czy dlaczego fifa 15 jest tragedią (chociaż to drugie to raczej pytanie retoryczne :>)
JTay_ pisze:
A na pc ile graczy maks?
mojlogin pisze:
Chyba tak jak podano, czyli 30.
Nuno69 pisze:
Na konsole nowej generacji 30, na PC nie podano czyli może być tyle samo albo nawet więcej :)
Ravios pisze:
Lub mniej, lub do kwadratu, lub pierwiastek. xD I odpowiedz o tej Fifie :P
Nuno69 pisze:
Gry o piłce nożnej nigdy mnie nie rajcowały, to chyba jedyny gatunek w który nie grałem więcej niż 3-4 godziny. Ogółem nie lubię grać w gry o sporcie, po to jest dwór aby wyjść i poćwiczyć na powietrzu a nie grać w symulatory (szczególnie rozwalą mnie gry typu Fitness 2014 itp. na Kinecta czy Move).
Co do Fify 2015 to totalna klapa, gorzej niż z Uprising 44 (chociaż może nie? ;x) piłkarze biegają... nie oni nie biegają, oni latają jakby byli na dopingu. Nie tylko to mi się nie podoba ale nie chce się rozpisywać bo za późno.
Ravios pisze:
Eee... nie jara mnie :P
hey12 pisze:
No to ja dodam, że Microsoft wykupił firmę Mojang (prod. Minecrafta) za 2,5 mld dolarów, albo euro ._.
milek86 pisze:
Najlepszy trailer śwata
enalion pisze:
Ale taniocha.
Btw, teraz 2x tyle chcą zarobić ci z majkrosoftu. Zaboli :>
kamdab pisze:
2,5 miliarda to ty na oczy nie zobaczysz :|
Nuno69 pisze:
Nadal co nas to obchodzi?
Kasa to kasa, przecież Minecrafta nie wykupi za 100$ tylko ogromną sumę. Ależ mi nowość w biznesie.
Ja za to mam coś ciekawszego do zaoferowania, mądry komentarz usera z CDA
''Heheh, Notch po prostu wie, że cudów już nie zarobi na tej grze, więc chce ją sprzedać póki marka jest cośwarta i wywinąć się z obietnicy aktualizowania Minecrafta do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej. Microsoft powie, że oni nic nie obiecywali, a Notch leżąc na Bahamach będzie się zaśmiewał do łez na samą myśl jak to zrobił graczy w wała i jeszcze zainkasował furę kasy.''
wormman4 pisze:
Nie. Notch po prostu chciał stworzyć firmę indie i stworzyć małą grę, a wyszła duża, i przestał nad nią pracować. Pracował nad mniejszymi grami, kiedy minecraft się rozrastał i rozrastał, i mu się to nie podobało - za duży nacisk i po prostu nie chciał już być właścicielem mojangu. No i odszedł, i sprzedał mojang microsoftowi.