O wszystkim

Avatar gelo1238
Moderator
Napiszę swój, a twój usunę.

Avatar Kubox123456
Właściciel
impra z tego powodu

Zdjęcie użytkownika Kubox123456 w temacie O wszystkim

Avatar gelo1238
Moderator
Kubox123456 pisze:
Gelo czytałeś regulamin? :LL

A LloydJejaPl dostaje pierwsze CK za odkop tematów.
Chodzi o to, że nie nadałem CK?...

Avatar Kubox123456
Właściciel
gelo1238 pisze:
Chodzi o to, że nie nadałem CK?...

Noooo

Tutaj nie ma banów od razu, każdy ma szanse na poprawe :LLL

Avatar gelo1238
Moderator
Chodziło mi o to, że saskacz ma bana na jeja.

Avatar Kubox123456
Właściciel
Aha ._.
W takim razie:

Zdjęcie użytkownika Kubox123456 w temacie O wszystkim

Avatar
Konto usunięte
Modzi! Róbcie coś z lloydem, to się robi wkurzające.

Avatar Kubox123456
Właściciel
kamilc03 pisze:
Modzi! Róbcie coś z lloydem, to się robi wkurzające.

Jeszcze jeden odkop i ban.

Nie mogę wcześniej dać bana bo takie procedury :LLL Nie ja je wymyśliłem. A nie, jednak ja.

Avatar
Konto usunięte
I już. Jak on coś odkopał to można tam pisać, no nie?

Avatar Kubox123456
Właściciel
kamilc03 pisze:
I już. Jak on coś odkopał to można tam pisać, no nie?

Jak temat jest jeszcze aktualny to tak.

Avatar
Konto usunięte
Chodzi o zabawy, więc chyba ok.

Avatar
Konto usunięte
Koledzy! Niech ktoś mi wytłumaczy, jak 1920x1080 może być 22' lub 40'? Bo jakoś tego nie rozumiem.

Avatar gelo1238
Moderator
Normalnie? To tylko piksele, albo większe albo mniejsze.

Avatar
Konto usunięte
gelo1238 pisze:
Normalnie? To tylko piksele, albo większe albo mniejsze.

Tak, a przy 50' piksele są wielkości klocków lego?

Wpadłem na pomysł zrobienia małego wirusa w c++. Teraz szukam wszystkich funkcji i to da się zrobić. Mógłby mi ktoś podać link do kursu/forum, w którym jest poruszony temat usuwania pliku bez jego nazwy? Np. znajdujący się w jakimś folderze? (pierwszy wynik z google nie pomaga)

Avatar gelo1238
Moderator
Nie pomogę ci w tym.

Avatar opliko95
kamilc03 pisze:
Tak, a przy 50' piksele są wielkości klocków lego?

Wpadłem na pomysł zrobienia małego wirusa w c++. Teraz szukam wszystkich funkcji i to da się zrobić. Mógłby mi ktoś podać link do kursu/forum, w którym jest poruszony temat usuwania pliku bez jego nazwy? Np. znajdujący się w jakimś folderze? (pierwszy wynik z google nie pomaga)

Co masz na myśli przez usuwanie pliku bez jego nazwy? By w folderze został pusty plik?

Avatar
Konto usunięte
opliko95 pisze:
Co masz na myśli przez usuwanie pliku bez jego nazwy? By w folderze został pusty plik?

Znalazłem funkcję na usunięcie folderu i to właśnie chcę zrobić, ale ona nie działa, gdy w folderze jest coś. Więc na początek trzeba to coś usunąć. Mam nazwę folderu, ale nie mam nazwy tego czegoś w folderze. Tak trochę łopatologicznie wytłumaczone. :v Co prawda, mógłbym zrobić funkcję, która sprawdza każdą możliwą nazwę tego pliku, ale to by mogło trwać wiecznie, bo jest nieskończenie wiele możliwości.

Avatar
Konto usunięte
Chcę napisać jakiś program, a nie mam innych pomysłów. :D

Avatar
Konto usunięte
kamilc03 pisze:
Chcę napisać jakiś program, a nie mam innych pomysłów. :D

kalkulator,który trolluje :D

Avatar opliko95
Nokia3720 pisze:
kalkulator,który trolluje :D

Ponieważ chciał napisać wirusa, to boję się, że kalkulator ten usunął by mi folder system32 :P

Avatar
Konto usunięte
Tak trochę w temacie XD
Zdjęcie użytkownika Konto usunięte w temacie O wszystkim

Avatar Kubox123456
Właściciel
Nawet nie próbuj gdzieś go rozesłać po mojej grupie :LL

Avatar
Konto usunięte
;(
Teraz nikt nie będzie otwierał ode mnie linków, nawet tego: www.google.pl

Avatar gelo1238
Moderator
Nie klikajcie usunie wam biosa i spali procesor.
W windowsy przypadkiem nie blokują swoich plików?

Avatar
Konto usunięte
Nie wiem. Porzucam marzenie zrobienia wirusa, ponieważ, boję się, że przypadkiem usunę moje ważne pliki. Chyba, że potrolluję na forach i jak ktoś będzie miał problem, to mu dam kod do tego. :V

Avatar opliko95
kamilc03 pisze:
;(
Teraz nikt nie będzie otwierał ode mnie linków, nawet tego: www.google.pl

Ewentualnie po sprawdzeniu w "zbadaj element", lub "kopiuj adres odnośnika" i wklejeniu go do paska by sprawdzić gdzie prowadzi (i niezła próba z [url=http://www.jeja.pl/str,9,reklama.html])

Avatar
Konto usunięte
Chciałem tak w prima aprilis zrobić i dać [url=*link do wyszukania w google "prima aprilis"*], a wyświetlić link do losowego artykułu na gry-online i napisaniu, że link dotyczący premiery half life 3.

Avatar mojlogin
Moderator
Co do tego wirusa, możesz usunąć bez nazwy, ale musisz znać format pliku. Po prostu zamiast nazwy stawiasz * . Oznacza ona, żeby szukać pliku o dowolnej nazwie w danym formacie.

Avatar gelo1238
Moderator
Format chyba też można ustawić na *, ale pewności nie mam ;_;

Avatar
Konto usunięte
Nie ma to jak uczyć się skryptowania na unity w c#, pomimo tego, że piszę w js. Każdy kod do przemiany.

Avatar mojlogin
Moderator
Po co się uczysz C#, po prostu wystarczy wiedzieć co jakie funkcje robią, a to jest w dokumentacji. LOGIC XD

Avatar
Konto usunięte
W sumie, to masz racje. Tak btw, zna ktoś funkcję na odczytanie lub nadpisanie rotacji obiektu? Oczywiście w unity, js.

Avatar mojlogin
Moderator
this.transform.rotate(1);

Proszę, chociaż wydaje mi się, że to jest funkcja opakowana w jakąś klasę, ale wchodzę w szczegóły :v. Tą jedynkę oczywiście zastąp szybkością obracania.

Avatar
Konto usunięte
Chciałem nadpisać rotację, nie obracać. Znam tę funkcję i da się z pomocą niej zrobić to co chcę, ale kod się wydłuża o jakieś 5 linijek. Liczyłem na coś w stylu:
this.transform.position = new Vector3(0,0,0);//ciągle zapominam czy to new powinno tam być.
Tylko oczywiście to jest do pozycji, a nie rotacji.

Avatar mojlogin
Moderator
W takim razie zrób zmienną np. rotacja i niej przypisz wartość rotacji czy co tam chcesz :v

Avatar
Konto usunięte
3 miesiąc uczę się C++, wciąż gówno umiem C:

Avatar
Konto usunięte
mojlogin pisze:
W takim razie zrób zmienną np. rotacja i niej przypisz wartość rotacji czy co tam chcesz :v

Ale to by było mało dokładne. :V
@up:
mojlogin pisze:
Po co się uczysz C++, po prostu wystarczy wiedzieć co jakie funkcje robią.

Avatar
Konto usunięte
C++ chcę znać, bo mi do Unreal Engine potrzebne... no i przyda się na przyszłość... no i koleś z którym mam robić tego ode mnie wymaga ._.

Avatar
Konto usunięte
Do UE nie wystarczy Ci ten blueprint? Bo on chyba jest tam do skryptowania. :D

Avatar
Konto usunięte
Nie zbyt. Blueprints jest bardzo... podstawowy, wszelkie bardziej zaawansowane funkcje wymagają użycia C++.

Avatar
Konto usunięte
Podasz link do strony, z której się uczysz?
Niedługo przesiadam się na ten silnik, więc trzeba się trochę pouczyć. :v

Avatar
Konto usunięte
Ucze się na zajęciach w domu kultury, dostałem zniżkę 100% bo jestem najlepszym kumplem syna nauczyciela.

Avatar
Konto usunięte
;( Czyli muszę porzucić marzenia o nauce c++.

Avatar mojlogin
Moderator
Szybki kurs ;_;

Zmienne: przechowują jakąś wartość np. życie gracza, jest kilka typów zmiennych. Deklaracja wygląda tak, że najpierw należy podać typ, potem nazwę i ewentualnie wartość np. int life - 100;

Typy zmiennych, które pamiętam:

int - przechowuje liczbę całkowitą np. 69
long int - przechowuję liczbę większą niż 64 000 np. 69 000
float - przechowuje liczbę zmiennoprzecinkową np. 69.102
double - to samo co float, tylko, że po kropce jest chyba tylko jedna cyfra :v np. 6.9
bool - przechowuje prawdę lub fałsz np. false (lub 0) i true (lub 1)

Funkcje przechowują dany blok kodu

void wypisz_tekst()
{
cout << "Tekst" << endl;
}

Dopóki nie odwołasz się do tej funkcji tekst nie zostanie wypisany

Żeby się odwołać należy w funkcji int main (lub dowolnej innej): nazwa_funkcji();

Stałe to przeciwieństwo zmiennych, bo ich wartość jest stała np. double pi = 3.14;

Instrukcje warunkowe

Są to tak jakby "eventy" z tych wszystkich Game Makerów :v

if(life < 1)
{
dead();
}
To oznacza, że jeśli zmienna life jest mniejsza od 1 to ma się wykonać dany blok kodu (w tym wypadku funkcja dead(); , która sugeruje śmierć w grze)

Instrukcja else

Jest to instrukcja, która ma się wykonać jeśli warunek if nie jest prawdziwy, czyli, że jeśli zmienna life jest większa od 1

else
{
life();
}

Pętle

Pętla to instrukcja, która będzie się wykonywać w kółko, dopóki warunek będzie fałszywy

while(zmienna < 10)
{
cout << zmienna << endl;
zmienna++;
}

Spowoduje to wypisanie na ekranie:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Dlaczego tak się dzieje ?

Przetłumaczmy na polski

Podczas gdy (zmienna jest mniejsza od 10)
{
Wpisz na ekran wartość zmiennej
Wartość zmiennej podnieś o jeden
}

Blok tej instrukcji wykona się dziesięć razy, bo jeśli zmienna ma wartość 1 to blok się wykona, potem zostanie sprawdzone, czy zmienna jest mniejsza od 10, jeśli jest blok instrukcji się wykona jeszcze raz i tak aż instrukcja będzie zwróci fałsz, czyli zmienna będzie większa od 10.

To tyle, bo dalej nie chce mi się pisać :v

Avatar
Konto usunięte
Tyle to ja umiem. :D Myślałem, że c++ w UE jest jakoś bardziej zaawansowane i przeczytanie jednego kursu, to za mało.
W C++ jest taka zmienna jak GameObject?

Avatar
Konto usunięte
Takie rzeczy to w blueprints można robić.

Avatar mojlogin
Moderator
kamilc03 pisze:
Tyle to ja umiem. :D Myślałem, że c++ w UE jest jakoś bardziej zaawansowane i przeczytanie jednego kursu, to za mało.
W C++ jest taka zmienna jak GameObject?

Nie, prawdopodobnie w UE jest taka klasa

Avatar
Konto usunięte
Zobaczyłem temat z reklamą, już chciałem napisać, by coś z tym tematem zrobić, kiedy zobaczyłem, że to właściciel dodał...

Avatar gelo1238
Moderator
Kubox123456 otrzymuje 3CK za reklamę. Dziękujemy.

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku

Dodaj nowy temat Dołącz do grupy +
Avatar Kubox123456
Właściciel: Kubox123456
Grupa posiada 6588 postów, 587 tematów i 325 członków

Opcje grupy KZ - Kompute...

Sortowanie grup

Grupy

Popularne

Wyszukiwarka tematów w grupie KZ - Komputerowo Zaawansowani