[PROBLEM] Unity 3D

Temat edytowany przez Maks2603 - 30 listopada 2013, 13:01

Avatar Maks2603
Dzisiaj pobrałem ten program. Wyskoczyło mi okienko logowania. Miałem do wyboru wpisać hasło i nazwę użytkownika albo zostać user'em. Najpierw napisałem Moją nazwę i hasło, nie wyszło. Potem chciałem zostać user'em, ale wyskoczyło jakieś okienko z napisami po angielsku. Chciałem się zarejestrować na stronie unity, lecz nigdzie nie znalazłem takiego okienka (chyba że je przeoczyłem). Nie wiem co zrobić, a bardzo chciałbym stworzyć grę.

Avatar Jejowicz
Po pierwsze to Unity3D jest płatny.
Po drugie żeby pobrać 30-dniowego triala nie trzeba się nigdzie rejestrować
Po trzecie jeśli chcesz używać programów po angielsku to znajomość tego języka by nie zaszkodziła.
Po czwarte dlaczego akurat Unity? Jest przecież taki na przykład Blender, do którego są poradniki po polsku (polecam Piotra Arlukowicza)

Avatar kamdab
Witam.
Proszę dodać nagłówek tematu.
Zapoznać się z tym i tym tematem

Poprawny nagłówek to [PROBLEM]

Na Temat:
Tak jak Jejowicz polecam Blendera. Darmowy. Dla porównania Wiedźmin część pierwsza była zrobiona właśnie w Blenderze

Avatar hey12
kamdab pisze:
Witam.
Proszę dodać nagłówek tematu.
Zapoznać się z tym i tym tematem

Poprawny nagłówek to [PROBLEM]

Na Temat:
Tak jak Jejowicz polecam Blendera. Darmowy. Dla porównania Wiedźmin część pierwsza była zrobiona właśnie w Blenderze

Unity ma wersję darmową, ale także polecam Blendera.

Avatar Maks2603
A co myślicie o UDK? Został w tym programie stworzony HAWKEN. Ktoś o nim słyszał i go poleca?

Avatar mojlogin
Maks2603 pisze:
A co myślicie o UDK? Został w tym programie stworzony HAWKEN. Ktoś o nim słyszał i go poleca?

Fajny program, ale mówią, że ma nieciekawą licencję

Avatar kamdab
Maks2603 pisze:
A co myślicie o UDK? Został w tym programie stworzony HAWKEN. Ktoś o nim słyszał i go poleca?

Patrząc na HAWKENA to co nieco da się tym zrobić
Zdjęcie użytkownika kamdab w temacie [PROBLEM] Unity 3D

Avatar Maks2603
mojlogin pisze:
Fajny program, ale mówią, że ma nieciekawą licencję

To znaczy?

Avatar mojlogin
Maks2603 pisze:
To znaczy?

Jeśli chcesz sprzedawać swoją grę na tym silniku i przekroczy xxx $ to wtedy 25% musisz im dać, albo kupić licencję, więc nie wiem, co w tym nieciekawego

Avatar Maks2603
mojlogin pisze:
Jeśli chcesz sprzedawać swoją grę na tym silniku i przekroczy xxx $ to wtedy 25% musisz im dać, albo kupić licencję, więc nie wiem, co w tym nieciekawego

A da się wystawić grę darmową i za darmo?

Avatar kamdab
mojlogin pisze:
Jeśli chcesz sprzedawać swoją grę na tym silniku i przekroczy xxx $ to wtedy 25% musisz im dać, albo kupić licencję, więc nie wiem, co w tym nieciekawego

Ludzie to sknery. Nie chcą płacić

Avatar mojlogin
Maks2603 pisze:
A da się wystawić grę darmową i za darmo?

jasne, nawet sprzedawać, tylko musisz dać twórcom silnika jakieś 25% $ z gry, jeśli np. zarobiłeś xxx $

Avatar Maks2603
mojlogin pisze:
jasne, nawet sprzedawać, tylko musisz dać twórcom silnika jakieś 25% $ z gry, jeśli np. zarobiłeś xxx $

To dobrze. Postaram się robić z tym programem jakoś darmową grę.

Avatar Remik_Wyniki
Moderator
Maks2603 pisze:
To dobrze. Postaram się robić z tym programem jakoś darmową grę.

Będzie to kolejny NFS?

Avatar JTay_
Pooglądaj poradniki, w UDK nie ma przycisku "rób grę". to po pierwsze. Po drugie - Unity jest dla mnie przystępniejsze, nie mówiąc o Game Makerze i jego języku którego można nauczyć się w kilka sekund. Jest bardzo podobny do C++.

Avatar Maks2603
Remik_Wyniki pisze:
Będzie to kolejny NFS?

Rezygnuje z tego. To chce się instalować 5 godzin!

Avatar mojlogin
Maks2603 pisze:
Rezygnuje z tego. To chce się instalować 5 godzin!

A co myślałeś ? Że to drugi Game Maker ? To przecież Unreal Engine. Czegoś ty się spodziewał. Przy takich silnikach ważny jest dobry sprzęt, to waży 3GB

Avatar kamdab
mojlogin pisze:
A co myślałeś ? Że to drugi Game Maker ? To przecież Unreal Engine. Czegoś ty się spodziewał. Przy takich silnikach ważny jest dobry sprzęt, to waży 3GB

+1

Jakbym widział siebie. Przynajmniej w pierwszym zdaniu. Zawsze powtarzam to ludziom tylko, że ja mówię o grach MMO

Avatar kamdab
Czy tylko ja zauważyłem, że ostatni jest jakaś moda na robienie gier?
Zaczęło się od jednej produkcji i nagle ruszyła masa innych.

Avatar mojlogin
kamdab pisze:
Czy tylko ja zauważyłem, że ostatni jest jakaś moda na robienie gier?
Zaczęło się od jednej produkcji i nagle ruszyła masa innych.

No, też to zauważyłem

Avatar Remik_Wyniki
Moderator
Maks2603 pisze:
Rezygnuje z tego. To chce się instalować 5 godzin!

Blender waży tylko 50 mb.

Avatar JTay_
kamdab pisze:
Czy tylko ja zauważyłem, że ostatni jest jakaś moda na robienie gier?
Zaczęło się od jednej produkcji i nagle ruszyła masa innych.


Zaczęło się od The Jeja Quest które robił Marteen (Projekt anulowany) Potem był albo mojlogin z Kar Simulator, albo ja z Sand Game. I tak idzie :P

Ludzie robią gry z dwóch powodów:
- Nudzi im się
- Są nierozumiani w życiu, nielubiani i dlatego chcą stać się "super faini" robiąc grę która podbije internety, dzięki czemu podbije swoje ego.

EDIT: Większość megaprodukcji nie dochodzi do sutku, bo ci twórcy ograniczają się do włączenia silnika, popatrzenia na ekran, ewentualnego dodania jakiegoś obiektu, wyłączenia, i zasyfienia kompa. Ludzie, trzeba oglądać tutoriale jak się czegoś nie rozumie.

Avatar Maks2603
Remik_Wyniki pisze:
Blender waży tylko 50 mb.

Chodzi o UDK.

Avatar kamdab
JTay_ pisze:
Zaczęło się od The Jeja Quest które robił Marteen (Projekt anulowany) Potem był albo mojlogin z Kar Simulator, albo ja z Sand Game. I tak idzie :P

Ludzie robią gry z dwóch powodów:
- Nudzi im się
- Są nierozumiani w życiu, nielubiani i dlatego chcą stać się "super faini" robiąc grę która podbije internety, dzięki czemu podbije swoje ego.

EDIT: Większość megaprodukcji nie dochodzi do sutku, bo ci twórcy ograniczają się do włączenia silnika, popatrzenia na ekran, ewentualnego dodania jakiegoś obiektu, wyłączenia, i zasyfienia kompa. Ludzie, trzeba oglądać tutoriale jak się czegoś nie rozumie.

A ci któży nie chcą robić gier stawiają prywatne serwery WoWa! Gdzieś czytałem, że tego jest ponad 2 i pół tysiąca.

Avatar mojlogin
Maks2603 pisze:
Chodzi o UDK.

Instalka UDK waży 1.9GB

Sam program waży 3GB

Jeśli się spodziewałeś Game Maker'a, to się grubo mylisz. Wejdź na UDK i zobacz zakładkę Features

Sam silnik ma małe wymagania ( albo ja mam dobry komputer )

Minimalne:


Windows XP SP3 lub Windows Vista
2.0+ GHz procesor
2 GB systemowego RAM
SM3-kombatylna z kartą graficzną
3 GB Wolnego miejsca na dysku

Rekomendowane:


Windows 7 64-bit
2.0+ GHz wielu-rdzeniowy RAM
8 GB Systemowego RAM
Karta graficzna z rodziny NVIDIA 8000 lub lepsza
Dużo miejsca na dysku twardym

Minimalne dla Development'u DirectX 11


Windows Vista
2.0+ GHz procesor
2 GB systemowego RAM
DX11 Karta Graficzna: Nvidia: 400 lub lepsza. ATI: 5000 or lepsza
3 GB Wolnego miejsca na dysku

Avatar mojlogin
kamdab pisze:
Witam.
Proszę dodać nagłówek tematu.
Zapoznać się z tym i tym tematem

Poprawny nagłówek to [PROBLEM]

Na Temat:
Tak jak Jejowicz polecam Blendera. Darmowy. Dla porównania Wiedźmin część pierwsza była zrobiona właśnie w Blenderze

Popatrzyłem sobie, i jednak pierwszy Wiedźmin był robiony na Aurora lub RenderWare. Nic o Blenderze nie było

Avatar kamdab
mojlogin pisze:
Popatrzyłem sobie, i jednak pierwszy Wiedźmin był robiony na Aurora lub RenderWare. Nic o Blenderze nie było

Hmm... Czyli moje źródło informacji jest błędne, albo ja coś źle zapamiętałem.

Avatar as13zx
Nie lepiej SandBox2?, Darmowy jest, a i lepszy.

Avatar mojlogin
as13zx pisze:
Nie lepiej SandBox2?, Darmowy jest, a i lepszy.

Masz na myśli CryEngine 3 SandBox2 ? Bo w nim ciężko o export do .exe

Avatar as13zx
mojlogin pisze:
Masz na myśli CryEngine 3 SandBox2 ? Bo w nim ciężko o export do .exe

ja używam i nie mam problemów.

Avatar mojlogin
as13zx pisze:
ja używam i nie mam problemów.

Aha, ale w zwykłym podobno, trzeba jakieś dziwne komendy wpisywać, albo skrypt napisać w Visual C++

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku