Magia Iluzji
Postać cienia - Zamienia czarodzieja w istotę eteryczną
Zwiększa siłę, szybkość, jest niematerialny, i morze przechodzić przez ściany.
Światło/Ciemność - Zmienia dzień w noc lub na odwrót.
Wezwanie wojowników - Tworzy eterycznych wojowników (6 jednostek).
Przywołanie smoka - Tworzy eterycznego smoka.
Niewidzialność - Nie widzialny, póki nie zaatakuje.
Przywołanie cienia - Przywołuje cień, który będzie służyć rzucającemu.
Mutacja - potrafi zmieniać wszystko w wszystko.
Magia Lodu (Nieskończona moc)
Magia Poznania
Ujrzenie niewidzialnych - Rzucający może widzieć niewidzialne jednostki cały czas.
Telepatia - Słyszy myśli innych.
Wygnanie - Odsyła istoty przywołane przez kogoś.
Uderzenie psychiczne - Wszyscy pobliscy wrogowie zostają ogłuszeni na kilka
sekund.
Magia Tajemna
Korupcja - Jednostki przywołane przez wroga służą rzucającemu
Rozproszenie - Rozprasza wszystkie działające w pobliżu czary wroga.
Zniszczenie -Niszczy wszystkie pobliskie jednostki i budynki.
Mignięcie-teleportuje rzucającego lub inną osobę
Czarne błyskawice - Od rzucającego wystrzeliwują czarne błyskawice, które ranią wrogów.
Wezwanie błyskawic - Sprowadza błyskawice, które uderzają w pobliskich wrogów.
Alchemia - Tworzy przedmiot.
Nekromancja
Wskrzesza szkielety - Wskrzesza szkielety, które będą służyć rzucającemu.
Wskrzeszenie zombie - Wskrzesza zombie, które będą służyć rzucającemu.
Wskrzeszenie upiora - Przywołuje upiora, który będzie służyć rzucającemu.
Wampiryzm - Wysysa życie z wroga i się regeneruje, działa przez dłuższy czas.
Mroczna burza - Zmienia dzień w noc i sprowadza deszcz.
Obdarcie ciała - Zamienia wrogie jednostki w szkielety.
Wezwanie umarłych - Z umarłych powstają szkielety.
Pierścień lodu - Wirujący lód otacza rzucającego i rani wrogów.
Piromancja (Nieskończona moc)
Magia Trucizn
Niewrażliwość - Rzucający staje się odporny na trucizny i choroby.
Trująca chmura - Zatruwa wszystkich wrogów w zasięgu 3m przed sobą.
Antidotum - Leczy wszystkie choroby i usuwa trucizny z wybranych jednostek.
Zatrute wrota - Zatruwa wszystkie przywołane jednostki wroga.
Rozpylenie trucizny - Wystrzeliwuje zatrute pociski we wrogów w promieniu 3m.
Magia Uzdrawiania (Nieskończona moc)
Ochrona życia - Chroni przed śmiercią w walce przez 2 min.
Wskrzeszenie - Wskrzesza zabitą jednostkę.