JTay_ pisze:
Wiesz, gdybym to powiedział, zaspoilerowałbym.
A może ja nagram walkthrough?
Proszę, nagrywaj, chcę przejść tą grę ;-;, albo zrób poziom trudności
Temat edytowany przez JTay_ - 25 stycznia 2014, 08:47
JTay_ pisze:
Wiesz, gdybym to powiedział, zaspoilerowałbym.
A może ja nagram walkthrough?
TheOrzeszek pisze:
Jakie znowu wirusy to że (jeśli go masz) avast Ci go sprawdza to nie znaczy że ma wirusy Według mnie można by zrobić kratkowe chodzenie - jeden krok- jedna kratka, chodzenie było by łatwiejsze i przyjemniejsze
mojlogin pisze:
zrób poziom trudności
JTay_ pisze:
Próbowałem, postać "teleportowałaby" się.
TheOrzeszek pisze:
I tak animacje zyebane nic by się nie stało :3
JTay_ pisze:
Bardziej miałem na myśli to, że mapę możnaby przejść w 3 sekundy.
TheOrzeszek pisze:
Mógłbyś wprowadzić że jeden krok miałby trwać np 1 sekunde ;-;
JTay_ pisze:
To przejście tego ze strzałami byłoby jeszcze trudnejsze.
MrPPP pisze:
ten plik ma jakieś wirusy ja tego nie ściąga i nie polecam
Jejowicz pisze:
No cóż, akurat posiadam Dżi Dejta i jak do tej pory nie przepuścił nic, a trochę go podpuszczałem. No i ma 2 skanery antywirusowe. A w Sand Gejm nic nie wykrył
Jejowicz pisze:
No z 5 poziomów by się jeszcze przydało. Bo tutaj historia wartka jak nurt smródki. A właściwie nie dzieje się nic
JTay_ pisze:
Ale 5 poziomów i coś związane z fabułą, czy od razu coś związane z fabułą?
TheOrzeszek pisze:
Jest jakaś fabuła D: ale lepiej było by gdyby ludzik był zawsze na środku a kamera nie chodziła wtedy gdy jest się przy krawędzi bo idę idę i idę i boje się że jakiś pająk na mnie skoczy D:
Jejowicz pisze:
Jest postęp. Zaczyna się fabuła, jest nowe otoczenie. Zaczyna robić się ciekawie. Tylko to jest lodowe więzienie?
Remik_Wyniki pisze:
Łatwa gierka, tylko na dispensach się wkurzyłem i na tych pająkach. Bossfight jest za**bisty.
Nuno69 pisze:
Przyczepiłbym się o ss'y do skanu no ale plik jest za mały aby wsadzić tam jakąś ''większą niespodziankę'' ;p Jeżeli ktoś będzie chciał ten skan to mu dołącz.
To samo tyczy się innych członków którzy zapodają jakieś linki do plików - jeżeli ktoś oprosi o skan to dołączcie go.[...]
Poza tym świetna robota, nie wiedziałem że będę miał w grupie osoby zajmujące się takimi sprawami :)
TheOrzeszek pisze:
możnaby dodać takie pułapki na jak na zwierzęta te takie co się na noge zaciskują ;_;
jakieś takie
JTay_ pisze:
I co by to dawało? Tzn. w końcu jeśli osoba to widzi, to i tak na to nie wejdzie. Jeśli nie widzi, prawdopodobnie spowoduje to ragequit z powodu bardzo dużej ilości śmierci w tym miejscu. Chyba, że ta pułapka by spowalniała. (Niestety, w grze jeszcze tego nie ma. Zimno mi i piję kakałko)
TheOrzeszek pisze:
Jeśli grałeś w pokemony napewno wiesz że była jaskinia i było widać cię w małym kółku, można by tak :3
i można by dodać pochodnie do podpalania pająków lub do rozświetlania pomieszczeń ale niebyłby to item obowiązkowy tylko taka "znajdźka"
Mini sprit pochodni ;_;
JTay_ pisze:
Dynamiczne określenie to za bardzo zaawansowana rzecz, sorki.
TheOrzeszek pisze:
:c
Ale pochodnie dodaj do np. palenia pająków ;-;
JTay_ pisze:
To już jako znajdźka starczy raczej ten łuk, nie?
TheOrzeszek pisze:
jak wolisz :3 możesz ją dać później i zrobić jakieś eq i wybierane przedmioty, ja moge zrobić jeszcze kilka broni jak chcesz
JTay_ pisze:
To prosta gra, żadnych eq xD
mojlogin pisze:
A i rób wszystko na swoich sprite'ach, bo wtedy twoja gra będzie się wyróżniać i nie będize wyglądać jak wszystkie inne amatorsko robione gry w game maker
JTay_ pisze:
Nie jestem artystą, choć przyznam że rysowanie mi idzie coraz lepiej. Postaram się jak mogę.
JTay_ pisze:
To prosta gra, żadnych eq xD
TheOrzeszek pisze:
może taka zamiana, bierzesz pochodnie wyrzucasz łuk :D
JTay_ pisze:
To nie w stylu tej gry. To bardziej platformówka niż rpg :)