Tu zamieszczamy ciekawostki z gry.
Za palisadą orków jest tablica od Krasnoluda z kosmosu.
Johnny3Tears pisze:
Mimo tego, nazywa się "Błotniak ożywieniec". Jest to błąd w tłumaczeniu.
chupacabra001 pisze:
Pozwolę sobie poprawić wypowiedź kolegi wyżej.
Tak de facto błędem w tłumaczeniu jest nazwa "Wrzód". Oryginalnie ta postać nazywa się "Mud", co po prostu oznacza "Błoto".
"Wrzód" jest zwyczajnym efektem poczucia humoru polskich tłumaczy.
Dokładnie tak samo jest ze Złym. Oryginalnie nazywa się "Sly", co pisze się bardzo podobnie. : )
chupacabra001 pisze:
[Mam jeszcze drobną uwagę do właściciela grupy - dbaj o ortografię, bo oczy bolą]
Chrzaszcz_Trzcinowy pisze:
Fakt że mi nie podkreśla (na innych stronach podkreśla) utrudnia sprawe XD
Po przepłynieciu sporej części oceanu/morza pojawiają sie napisy (podaje po polsku): Wracaj do mamy, Pirania patrzy na ciebie - towazyszą im dziwne odgłosy. Po pewnym czasie pokazuje się film na którym bohater zostaje zjedzony. Po wszystkim przenosi nas do manu głównego.
darcus pisze:
Jeżeli wspiąć się na półkę za wieżą Xardasa w Gothic II, można ujrzeć coś zasypane kamieniami. Po przekroczeniu ich za pomocą kodów trafiamy do jaskini z ożywieńcami. Idąc dalej wyjdziemy z jaskini w miejscu, z którego widoczna jest przełęcz. Być może przed powstaniem wieży nekromanty, w tamtym miejscu znajdowała się alternatywna droga do Kolonii. Szczególnie, że kiedy Bezimienny po raz pierwszy kieruje się do miasta przynajmniej kilka postaci zachowuje się tak, jakby przychodził z okolic Górniczej Doliny, mimo, że widzą go pierwszy raz.
Timix pisze:
(2)po przeciwnej stronie palisady koło przełęczy leżą góry z których wystaje półka skalna na którą można "bezpiecznie"zeskoczyć jeżeli masz dobrą zbroję i dużo życia.
Timix pisze:
[oraz tego co mu musiałeś pomóc przejść prze górniczą dolinę co narzekał na smak mięsa topielca]
chupacabra001 pisze:
Błąd, błąd! Żadna zbroja nie chroni przed upadkiem, co można nawet łatwo sprawdzić w skryptach.
Dzięki za poprawę jak to sprawdzałem to miałem zbroję łowców smoków.
darcus pisze:
A to nie było tak, że nie mieli czasu/budżetu?
Wizados pisze:
Pod cytadelą w jeziorze z starą wieżą Xardasa pływając przy samym klifie znalazłem małą jaskinię w której był taki szyb prowadzący w górę. Przeszukałem cytadelę i nie znalazłem połączenia z tym czymś... Jakaś sekretna niedokończona pułapka?
(...)
Orkowie mogą strzelać z kusz, nawet mają specjalnie zrobioną do tego animacje... Szkoda że żaden nie ma kuszy...
Wizados pisze:
W G2 (w 1-ce pewnie też) można znaleźć kody na stworzenia które nie pojawiają się w grze.. Tu wymienię parę z 2-ki: Insert stonepuma, swarm, alligator.
chupacabra001 pisze:
Nie, w G1 nie ma nic specjalnego. Znalazłem jednak plik z teksturą jakiegoś dziwnego ścierwojada i drugą taką alternatywną teksturę cieniostwora - być może poszukam i wrzucę jeśli ktoś będzie chciał. .
Wizados pisze:
Jak ty się dokopujesz do tych plików? Spacerem czy jak?
chupacabra001 pisze:
Można przez nie przejść wciskając tyldę (lub wyjmując bron) i chodząc w bok kierując się na krawędź między drzwiami a ścianą. Przy odrobinie szczęścia przeciśniemy się na drugą stronę.
chupacabra001 pisze:
On się zaklinuje, będzie stać przy skale, a my możemy go bezpieczne zatłuc... Uderzając w niego 200 razy. Tak, liczyłem.