Zasady gry [Edycja 1]

Avatar InfiniteTheJackal
Właściciel
Ogólne zasady gry.
1.
2. Jedna z postaci na edycję dostaje Wild Card (możliwość posiadania różnych person). Gracz ten jest liderem grupy i w różnych sytuacjach będzie musiał podejmować decyzje mający wpływ na dalszą rozgrywkę. Jeśli gracz będzie celowo utrudniał rozgrywkę zostanie zabity a Wild Card przekazany dalej.
3. Eksploracja tartarusa będzie się odbywać według schematu;
- Admin podaje mapę piętra
- Gracze wybierają gdzie idą lub w grupie pokonują piętro
- Gracze przechodzą na następne piętro
W losowym momencie mogą pojawić się Shadowy lub Reaper. Oczywiście gracze od początku nie wiedzą gdzie są schody a gdzie np. przedmiot
4. Walka odbywa się na zasadzie;
Admin informuje o napotkaniu przeciwnika, jego typie i ilości oraz HP
Gracze opisują swoje akcje na przykładnie
XYZ używa ataku swojej persony [nazwa ataku]
ZXY używa miecza.
Itd, admin opisuje czy przeciwnicy zostali pokonani, jeśli nie to ile HP im zostało oraz ile HP i SP zostało graczom. Po walce postacie mogą otrzymać EXP lub przedmioty, aktualne wyposażenie i stan gracza będzie pokazany w temacie AKTYWNE POSTACI. W wypadku śmierci w walce jednej postaci można ją wyleczyć odpowiednim przedmiotem lub inny gracz może ją zabrać na piętro 0 gdzie automatycznie zostaje wyleczona. Postaci te nie mogą już w tej sesji wrócić na górę. Jeśli postać została uleczona bez zejścia na dół, nadal może walczyć. Osoby pozostałe na górze mogą dalej walczyć lub wrócić na dół. Jeśli wszyscy umrą uznajemy grupa nie była wtedy w tartarusie i wszyscy dalej żyją ale ich progress z tego dnia się nie zalicza.
5. Aktywne postaci. Każda zaakceptowana postać dostaje swoją zakładkę w temacie AKTYWNE POSTACI. Są tam opisane jej statystyki, ekwipunek, pieniądze, stan (np. czy jest zdrowa) itp.
6. Edycja kończy się gdy gracze zakończą fabułę danej edycji lub miną trzy lata czasu gry. W pierwszym przypadku edycja kończy się pozytywnym zakończeniem, w innym przypadku niekoniecznie.
7. Pomieszczenia i interakcje w Paulownia mall
- Chagall cafe - Kawiarnia. Gracze mogą tu dorabiać po lekcjach lub spotykać się przy kawie. Można się tu także np. uczyć z większą efektywnością lub zagadywać do nieznajomych zwiększając charyzmę.
- Be blue V - Sklep z ubraniami. Gracz może tu dorabiać lub spotykać się ze znajomymi. Można także (kto by pomyślał) kupić ubrania które można zakładać podczas czasu wolnego lub różnych okazji.
- Power records - Sklep z sprzętem muzycznym. Nie można tu dorabiać ze względu na politykę firmy ale można się spotykać ze znajomymi orsz kupować różne rzeczy. Można kupić np. płyty z muzyką, odtwarzacze czy nawet instrumenty co można wykorzystać w czasie wolnym (np. siedzieć w pokoju i uczyć się gry na swoim flecie keybordzie czy gitarze). Można też np. założyć szkolny klub muzyczny albo cały zespół. W końcu gramy w PBF, możliwości są prawie nie ograniczone.
- Game Panic - Sklep z grami w którym jest też pełno automatów. Nie da się tu dorabiać ale można kupić np. części komputerowe i za pieniądze składać innym komputery czy co tam wymyślicie.
- Karaoke bar - opisu nie trzeba bo to oczywiste. Nie można dorabiać i pić alkoholu chyba że masz nieźle podrobione dokumenty.
- Komisariat - można kupić broń. Jak nie graliście w oryginał i wydaje wam się to dziwne to spokojnie, wszystko zrozumiecie w trakcie gry.
- Apteka - Można kupić leki i to nie tylko do użytku w walce ale też np. coś na ból głowy czy jak ktoś ma fantazję to np. dogadać się z właścicielem i kupić coś nie do końca legalnego.
- Sklep z antykami - ulepszenia do broni, staje się dostępny dopiero po pewnym czasie.
Pomieszczenia na Iwotodai station
Restauracje - Beef Bowl, Wakatsu, Wild-Duck burger, Hagakure, Octopia. Nie można dorabiać, można się spotykać i brać na wynos.
Bookworms - sklep z książkami prowadzony przez sympatycznych starców. Nie można tu pracować i nie jest to zbyt dobre miejsce spotkań (chociaż możesz to robić ale ze starsi mają ciekawsze życie od ciebie to prawdopodobnie ukradną ci znajomego.
Book On - księgarnia głównie z mangami ale prowadzona przez młodych ludzi i nie można tu pracować.
Port island station;
- Screen shot - kino. Dalej nie trzeba wyjaśniać
- Rafflesia - kwiaciarnia i sklep z prezentami.
8. Do velvet roomu można wejść tylko z tartarusa, wejść tam może każdy ale tylko gracz z wild card może robić nowe persony itd. Reszta może np. akceptować questy od Elizabeth.

Avatar niemamnietu
Moderator
Tutaj dam informacje, które Jackal dał/a wcześniej w kartach, a mogą się przydać, jeśli ktoś będzie chciał zrozumieć co i jak:


No to tak. Persony to takie psychiczno-fizyczne byty które postaci mogą przyzywać do walki, coś jak pokemony tylko w wersji w której zamiast słodkich stworków masz demony itp., zamiast pokeballi pistolet, kartę albo maskę czy inny przedmiot a zamiast typów masz karty tarota. Normalni ludzie nie mogą używać person ale mogą nabyć tą umiejętność. Persony można przyzywać i używać wszędzie ale w 3 tylko podczas panowania dark hour czyli dodatkowej godziny która, no właśnie pozwala na używanie person. Normalni ludzie podczas dark hour nie zostają jakby zamknięci w grobach (ciężko wytłumaczyć jak to działa, patrz na screen)

I nie zdają sobie sprawy z jej istnienia. Gramy narazie w świecie p3 więc podstawowe informacje o nim.
- istnieje dark hour którego nie było w innych grach i jest to godzina "między" 24 i 1
- podczas dh otwiera się tartarus (taka wieża z potworami, ważna dla fabuły)
- podczas dh nie działa żadne normalne urządzenie mechaniczne ani elektryczne chyba że zostaną spełnione odpowiednie warunki
- normalni ludzie nie zdają sobie sprawy z istnienia dh ale można na nich oddziaływać (np. zabić) podczas jej trwania.
- jedna postać może posiadać wild card czyli możliwość posiadania kilku person
To chyba tyle

Temat zamknięty

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku