Ekwipunek

Avatar Chevalier22
Właściciel
Z racji iż przekopywanie się przez tysiące literek w Kartach Postaci w celu aktualizowania ekwipunku postaci jest denerwujące, temat ten jest poświęcony na stworzenie "karty ekwipunku".

Ekwipunek musi być stale aktualizowany podczas gry.

Wzór:

Pieniądze: (Wszelkie monety zebrane podczas gry wraz ze swoimi nominałami.)
Rynsztunek: (Obecne przedmioty wchodzące w stałe wyposażenie postaci. Są to ich główne bronie, ewentualne tarcze i przede wszystkim pancerze lub magiczne szaty, ale i akcesoria takie jak pierścienie, amulety i wszystkie inne przedmioty zwiększające statystyki.)
Mikstury: (Zbiorcza kategoria dla wszystkich mikstur, eliksirów, mieszanek ziół i innych alchemicznych lub zielarskich przedmiotów zużywalnych wykorzystywanych podczas akcji.)
Przedmioty zużywalne: (Wszelkie przedmioty magiczne jednorazowego użytku, takie jak runy, Kryształy Powrotu, kamienie przyzwania, zwoje, a także broń rzucana, materiały wybuchowe i inne przedmioty tego typu.)
Chowaniec: (Stworzenie towarzyszące postaci w jej podróży. Piesek, kotek, bądź coś bardziej przydatnego w lochu pełnym niebezpieczeństw.)

Avatar Ether
Benegar

Pieniądze:
>493 SM

Rynsztunek:
>Wysłużona, własnoręcznie przerobiona dobrej jakości kusza. Ma specjalne żłobienie rowka dzięki czemu może wystrzeliwać zarówno bełty jak i fiolki,
>Bełty - ich spersonalizowane groty idealnie nadają się, aby nałożyć na nie jakąś substancję, a same w sobie są na tyle wytrzymałe, że powinny być wielokrotnego użytku,
>Utwardzony alchemicznie skórzany pancerz,
>Wytrzymały długi nóz,
>Teleportacyjne fiolki - większość fiolek jest zaklęta - po wystrzeleniu/wystrzeleniu nie rozbijają się na ciele/obiekcie lecz trafiają z powrotem do kufra. Kosztowne, ale jak dobrze, że zostały kupione PRZED wyprawą.

Mikstury:
inne:
>Zatracenie wyglądu x9 - mikstura pozwolająca ukryć swoje diablęce pochodzenie - zmienia lekko kolor skóry, oczu, chowa rogi,
>Przemiana złota w ołów x1 - gdy już złuda innych, tych cholernych szarlatanów się spełni i uda im się wytworzyć kamień filozoficzny, przemienią cały dostępny ołów w złoto, to właśnie ołów stanie się wart tyle co złoto!
>Dwójniak x9 - przydatne, gdy inne mikstury są na wykończeniu - dwójniak zwiększa podwójnie działalność dowolnej mikstury,
>Butelkowane szczęście x6 - pozwala na ponowny rzut kością,
>Serum prawdy x3
>Zgęszczacz x6 - czterokrotnie zwiększa masę obiektu poddanego działaniu mikstury (krótkotwale),
>Lewitacja x6 - stajesz się niewiarygodnie lekki, lecz musisz pamiętać, że jesteś o wiele bardziej podatny na ciosy przeciwników (krótkotwale),
>Wyczulone zmysły x8,
>Oddychanie pod wodą x6,
>Migacz x6 - specjalna mikstura, która po rozlaniu wydziela krótkotrwałe, oślepiające wzrok światło,
>Zrozumienie x4 - przez krótkotrwały okres czasu rozumiesz wszystkie języki (działa jedynie na słuch, nie na mowę i pismo),
>Kurczenie x4 - zmniejsza cel dwukrotnie (krótkotrwałe),
>Gigantyzm x4 - zwiększa cel dwukrotnie
>Eliksir miłości x4,
>Rozproszenie magii x8,

dungeonowy must have:
>Świetlik x8 - niezastąpiona rzecz w podziemiach, cenniejsza nawet od mikstury leczenia. Jest to spora, przezroczysta fiolka, która po potrząśnięciu zaczyna wydzielać magiczne światło,
>Kwas x8 - kolejny niezbędnik; mikstura zdolna przeżreć większość materiałów. Niestety, jest bezradna wobec magii, więc tak zabezpieczony zamek pozostanie nienaruszony,
>Korozja x6 - tutaj mamy ostatnią nadzieję złodziei - mikstura wytraca większość składników, które znajdują się w magicznym przedmiocie maksymalnie go osłabiając i czyniąc podatnym na ataki fizyczne
>Żyła wodna x2 - marzenie każdego zagubionego badacza podziemi; po wylaniu zawartości na ziemię, przyciąga ona do siebie większe skupisko wody, która po chwili wytryska na powierzchnię,
>Żelazna krew x6 - mikstura kilkukrotnie zwiększająca twardość dowolnej substancji. Przydatna przy rozpalaniu ognia (drewno starcza kilkuktornie dłużej) czy naprawy pancerza,
>Wódka x10 - służy do... odkażania,

lecznicze:
>Mała mikstura energii x8,
>Mała mikstura leczenia x8,
>Mała miksura magii x8,
>Duża mikstura energii x8,
>Duża mikstura lecznicza x8,
>Duża mikstura magii x8,
>Odtrutka x8,
>Gaz uzdrawiający x8 - natychmiastowo zakrywa wszystkie rany, a takze wspomaga leczenie, lecz wszyscy w pomieszczeniu stają się ospali i zmęczeni,
>Smocza łuska x8 - nieznacznie i krótkotwale wpływa na odporność postaci, pokrywając jej ciało twardą łuską,
>Kamienna skóra x6 - znacząco i krótkotwale wpływa na odporność postaci, pokrywając jej ciało,
>Sól uzdrawiająca x4 - pozwola w niektórych przypadkach przywrócić towarzysza do życia,

bitewne:
>Trucizna x10 - zawartość fiolki wystarcza na posmarowanie sześciu bełtów.
>Pięściarz x4 - po wypiciu masz dwie dodatkowe pary astralnych rąk (nad swoimi normalnymi), które naśladują ruchy prawdziwych dłoni.
>Błyskawica w butelce x8 - nazwa może zmylić. Nie jest to piorun jaki można zauważyć na niebie, lecz piorun kulisty - kula o średnicy około metra zmierzająca w określonym kierunku i strzelająca w każdy napotkany obiekt.
>Rój x8 - rój malutkich, wygłodniałych owadów, które atakują wszystko co stanie im na drodze.
>Mikstura ożywienia x8 - pozwala na ożywienie golema, szkieletu, zbroi, zwłok i wydawanie im pojedyńczych komend,
>Widmo x4 - duch poległego wojownika. Po wypuszczeniu podnosi pierwszą napotkaną broń i przyłącza się do walki. Rozpływa się po zakończeniu.
>Klątwa x6 - zmieszane z nią efekty są nieusuwalne przez krótki okres czasu zwiększając tym samym działanie samego efektu,
>Suchy lód x8 - kula ognia w wydaniu zimowym
>Szybkość x4 - zwiększa szybkość celu o połowę. Po wszystkim ofiara jest o wiele bardziej zmęczona,
>Gaz usypiający x2,

ogniste:
>Ogień alchemiczny x8 - za nic nie da się go ugasić!
>Migacz x8 - specjalna mikstura, która po rozlaniu wydziela krótkotrwałe, oślepiające wzrok światło,
>Granat x8 - fiolka, która po zderzeniu z celem ekspoluje,
>Piekielna aura x6 - ofiara zaczyna palić się ogniem, który nie czyni jej krzywdy, lecz atakuje przeciwników i oświetla pomieszczenie
>Smocza krew x6 - krótkotwale zwiększa poziom znajomości magii ognia o jeden poziom,

Przedmioty zużywalne:
>Bandaże nasączone miksturą leczniczą x6,
>Kryształy Powrotu x6,
>25 sztuk Tytoniowych Cygar.
>Dwie paczki sucharów
>Cztery kawałki wołowiny
>Dwie paczki suszonych jabłek
>Trzy butelki wody


Chowaniec:
>Homunculus - kuferek, który posiada nóżki. I umie ich używać! Niestety, nie posiada wartości bojowej, lecz przechowuje wszystkie niezbędne przedmioty potrzebne alchemikowi i większość fiolek. Dodatkowo samoistnie uzupełnia je miksturami energii, leczenia i magii, wystarczy, że zje trochę ścierwa.

Avatar Angel_Kubixarius
Pieniądze:
30 ZM.

Rynsztunek:
Kostur z ostro zakończonym, dwuostrzowym końcu (dzięki jego zakończeniu przydatny w parowaniu, a także łatwo przelewający skupioną moc w zaklęcia, których używa Ai)
szaty kapłanki burz
Krótki sztylet
Kilka złotych spinek do włosów
Brosza z czerwonym kamieniem szlachetnym opiłowanym w owalny kształt.
( Ma on kilka zastosowań magicznych, jednak nie jest raczej powiązany bezpośrednio ze zdolnościami bojowymi. Między innymi jest on swoistym kondensatorem mocy duchowej ułatwiającym rzucanie zaklęć, czy też pozwala jego właścicielce odczuwać mocno aurę innych magów i jej rodzaj. Ma jednak jedną ważniejszą funkcję, którą poznacie gdyby kiedyś się zniszczył.)
Rubinowy naszyjnik ochrony 'Otoczy cię pewnego rodzaju pancerzem zmniejszającym obrażenia magiczne o jedną czwartą bazowej wartości, dodatkowo da ci potężne bo prawie siedemdziesięcioprocentowe doładowanie jeśli chodzi o odporność na ogień. W przypadku obrażeń fizycznych zwiększy nieznacznie twoją odporność, bo na około dziesięć procent. Zdaje mi się, że będzie ci pasował' - mówił...
Złoty pierścień ochrony 'Ten zwiększy z kolei twoją odporność na ataki fizyczne o około połowę bazowej wartości, zwiększa ochronę na magię światła i moc używanej tejże magii o około dwie dziesiąte. Zwiększa też ochronę duchową o około trzydzieści procent. Dodatkowo dwukrotnie zwiększa moc magii błyskawic... ' mówił...
a i tak zdechnę... XD
Mikstury: 2 małe many, 1 duża many, 2 małe zdrowia
Przedmioty zużywalne: 3 kryształy powrotu. Niezidentyfikowany Duchowy Zwój
Chowaniec: chwilowo, mam nadzieję niezbyt długo BRAK


- Jak to jest być papierową postacią, czy dobrze?-
Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze, albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w umieraniu najbardziej, powiedziałbym, że bossów. Ekhm... bossów, którzy zabijali mnie za pomocną dłoni, kiedy sobie nie radziłem, kiedy byłem sam lub nawet w grupie z innymi śmiałkami. I co ciekawe, to właśnie przypadkowe walki wpływają na nasze zgony. Chodzi o to, że kiedy wyznaje się pewne warianty zgonu, nawet pozornie uniwersalne, bywa, że nie znajduje się zrozumienia, które by tak rzec, które pomaga nam się rozwijać w ginięciu. Ja miałem szczęście, by tak rzec, ponieważ je znalazłem. I dziękuję przeciwnikom. Dziękuję im, przeciwnicy to zagrożenie, zagrożenie to śmierć, śmierć to jeb*** koniec.
Wielu ludzi pyta mnie o to samo - Ale jak ty to robisz? Skąd czerpiesz tę radość ze śmierci? A ja odpowiadam, że to proste, to umiłowanie potworów, to właśnie ono sprawia, że dzisiaj na przykład ginę od maczugi pierwszego bossa, a jutro... kto wie, dlaczego by nie, oddam się bossowi-lolicie i będę ot, choćby zaduszony jej... znaczy... cycki.

Avatar pan_hejter
Metheus

Pieniądze:
210 Srebrnych monet

Rynsztunek:
Stalowy kostur o ciężarze buławy.
Pas na noże



Mikstury:

Przedmioty zużywalne:
3 × Kryształ powrotu
Orkijskie ciężkie noże do rzucania.
Zaklęty kryształ powrotu
2× Paczka sucharów.



Chowaniec:

Avatar wiewiur500kuba
Pieniądze
180 SM

Rynsztunek
Księga czarów
Magiczny kostur:
długi na około metr osiemdziesiąt, brązowy kostur magiczny z wypolerowanym, wyszlifowanym kulistym kryształem. Od katalizatora biła czysta, przyjemna aura. - Kostur ten skróci czas, w którym będziesz rzucać zaklęcie, i wzmocni jego efekt. W dodatku zdaje się, że dobrze współgra z magią przywołania.

Mikstury


Przedmioty zużywalne
4 Kryształy Powrotu
Zapas jedzenia na 2 dni

Chowaniec

Avatar maxmaxi123
Pieniądze: 0 SM
Rynsztunek:
* Berło Kościelne Rediralda- Niegdyś duma największego z kapłanów Kościoła Córek, obecnie jest dzierżony przez młodą, obiecującą adeptkę sztuk leczniczych. Berło samo w sobie potrafi porządnie wzmocnić zaklęcia, ich zasięg, moc, a także ilość leczonych osób do dwóch naraz- kolejne cele będą leczone słabiej, dwa pierwsze tak samo mocno
* Szaty Kościelne Rediralda chroniące przed różnymi magiami zła - w stopniu średnim, jak i też zwiększające magie uczonej- w stopniu średnim
* Srebrna bransoleta wzmacniająca jeden czar
* Ametystowy Amulet Aury (-3 do akcji związanych z magią światła i leczenia, -2 do akcji związanych z magią barier).
* Szmaragdowy amulet z odpornością na truciznę i wzmacniający działanie barier
Mikstury:
Przedmioty zużywalne:
* 4 kryształy powrotu
* 2 mikstury many
* 2 mikstury regeneracji many
* Modlitewnik. Każda zawarta w nim modlitwa wznoszona do Córek zapewnia inny, krótkotrwały efekt. Czy to dla niej czy sojuszników. Jest tam spisanych 400 pozycji, każda odczytana tylko raz daje efekty. Jego poprzedni właściciel- i autor- Redirald zużył już 150 modlitw. Zostało 250.
Chowaniec: Brak

Avatar Rafael_Rexwent
Ravr Vs'hrar

Pieniądze: 65 Srebrnych Monet
Rynsztunek:
Startowy
• Włócznia Cesarza Smoka – broń drzewcowa z grotem o deltoidalnym liściu mieszcząca w sobie duszę legendarnego Cesarza. A przynajmniej tak się mówi. Wizualnie prezentuje się całkiem intrygująco prezentując krwistoczerwone zabarwienie wraz z jadeitowym grotem, zaś jakościowo to pierwsza klasa bowiem nie można jej złamać. W przypadku niemożności rażenia celu Włócznia Cesarza Smoka po prostu omsknie się po powierzchni ale nie pęknie ani się nie wyszczerbi.
Oprócz tego że ładnie wygląda, jest skutecznym orężem do walki w zwarciu i umożliwia Ravrowi użytkowanie specjalnej techniki to nie ma żadnego innego atutu. A może takowy (bądź nawet takowe) dopiero czeka na ujawnienie? Kto wie...
• Lekki, niekrępujący ruchów pancerz (wliczając w to też buty)
• Pas o stylistyce zgodnej z pancerzem z saszetkami na złoto oraz podstawowe bibeloty przechodzący z tyłu w zaczep do mocowania włóczni
• Podręczny zestaw pisarski - mały notesik oraz wieczne pióro
• Popielata szata z kapturem nienasiąkająca wodą
Nabyty
---

Mikstury:
Startowy
---
Nabyty
• Trzy (3) małe mikstury zdrowia
• Trzy (3) małe mikstury staminy
• Dwie (2) duże mikstury many
• Eliksir (1) regeneracji many
• Pięć (5) ampułek higienicznych

Przedmioty zużywalne:
Startowy
• Niewielki zapas wody oraz sucharów
Nabyty
• 4 Kryształy Powrotu

Chowaniec:
Śluzik

Avatar ncraa
Hades

Pieniądze: 1390 SM
Rynsztunek:
Zbroja Hoplity - Szereg wzmocnień zapewnia a sama twarda i wytrwała jest.
+50% odp. na mrok,
+10% odp. na resztę żywiołów,
===============
Hełm Hadesa
+80% odp. na ogłuszenie
===============
Miecz Hadesa i Tarcza Morskiego Monstrum
Miecz
+Obrażenia magiczne i duchowe
+10% szans na wywołanie efektu Zły Duch [1]
Tarcza Monstrum
Udany blok leczy Hadesa
Zwiększona odporność na obrażenia duchowe
===============
Medaliony
Medalion ochronny +20% odp na fizyczne
Medalion duchowy +20% odp na duchowe
Medalion magiczny +20% odp na magiczne
Plecak

Mikstury:
3 mikstury odnowienia zdrowia
1 mikstura całkowitego odnowienia zdrowia
3 mikstury odnowienia many
3 mikstury odnowienia energi
1 mikstura odnowienia ducha

Przedmioty zużywalne:
3 kryształy powrotu
2 kryształy ducha
1 tykwa: wyższy mimic
===============
Totemy
2 Totem Leczniczy - Działa w promieniu 20m. Totem nie leczy ale wzmacnia efekty leczące: kradzież życia; leczenie; regeneracja zdrowia.
1 Totem Many - Regeneruje manę sojuszników promieniu 10m.
1 Totem Ognia - Sojusznicy w promieniu 10m zadają dodatkowy DMG magiczny żywiołu ognia.
1 Totem Ducha - Działa w promieniu 10m. Sojusznicy zadają dodatkowe DMG duchowy.
2 Totemy Wiatru - Działa w promieniu 15m. Sojusznicy zadają dodatkowy DMG magiczny żywiołu wiatru.
===============
Ołówek, trzy listy gończe zerwane z ulicy
Kartka papieru z misją
===============
słoik,
cztery woreczki do substancji alchemicznych
cztery fiolki

Chowaniec:

Dodatkowe:
Pokój w karczmie opłacony na tydzień
Punkt powrotu w karczmie kryształem ducha

Żywność
Antałek 1
10 duszonych dorszy, 10 pajd elfiego chleba,
Antałek 2
W całości wypełniony kapustą kiszoną
Antałek 3
Napar z mięty i ifryciego zielska
========================
2 butelki spirytusu
3 butelki drogiego alokoholu

Avatar JurekBzdurek
Pieniądze: 300 sm
Kwit z banku, zobowiązujący do zapłacenia 4500 SM w trzech cokwartalnych ratach
Rynsztunek:
Amulet przemiany, potężny magiczny przedmiot, pozwalający jej zmieniać formę. Naturalną formą jest ludzkie ciało, jednak bez amuletu klątwa przejmie kontrolę i kobieta nie będzie mogła kontrolować, czy jest koźlim potworem czy człowiekiem. Amulet ma formę wąskiego, haftowanego w runy paska czerwonego materiału, długości około łokcia
Pas Kompresji, kolejny potężny przedmiot, który Igrilla zyskała w tym samym miejscu, gdzie spadła na nią paskudna klątwa. Pas ma przywieszone 7 malutkich sakiewek przesączonych silną magiczną mocą. Do każdej sakiewki można włożyć dowolny przedmiot, niezależnie od jego rozmiaru czy wagi, nie może to być jednak nic żywego ani magicznego. Pełna sakiewka waży około kilograma, niezależnie od masy ukrytych przedmiotów. Przedmioty można wyjąć w każdym momencie, zajmuje to około minuty. W formie ludzkiej Igrilla jedną sakiewkę przeznacza na prawie dwumetrowy miecz, jedną na zbroję dla koziej formy, jedną na wielki młot bojowy, jedną na okrągłą tarczę, jedną na sztylet wielkości ludzkiego miecza i jedną na linę.
Dwa czekany pomagające we wspinaczce, możliwe do wykorzystania w walce 
Zakrzywiony, długi sztylet
Komplet narzędzi włamywacza do otwierania zamków i unieszkodliwiania pułapek
Ogromny wór, w którym nosi ludzki ekwipunek gdy go nie potrzebuje
15 metrów liny z kotwiczką ukrytych w sakiewce 
Ciężka, wielka stalowa zbroja łuskowa która nie pasowałaby na żadnego człowieka, jest jednak idealna na kozią postać, ukryta w sakiewce
Prawie dwumetrowy młot bojowy ukryty w sakiewce
Równie wielki jednoręczny stalowy miecz ukryty w sakiewce
Okrągła stalowa tarcza o promieniu prawie metra, ukryta w sakiewce 
Mikstury:
Zestaw do makijażu i malutkie lusterko
Przedmioty zużywalne:
Chowaniec:
Chowaniec - malutka żmija, atrybut każdego mistrza Szkoły Żmiji. Jest inteligentniejsza od zwykłych zwierząt, ponadto w odległości 300 metrów jest w stanie porozumiewać się telepatycznie z Igrillą. Jako że chowaniec to tak na prawdę część istoty maga przelana w inne ciało, dotykają ją wszelkie zmiany w polu morficznym złodziejki, tak więc, gdy zmienia się ona w koźle monstrum żmija znika, pojawiającsię na ramieniu kobiety gdy znów przyjmie ludzką formę.

Avatar bulorwas
Kalad, czyli cichy wódz drużyny.

Pieniądze: 10 SM
Rynsztunek:
--Topór Wojenny Strażnika Mostu (ogień/mrok, -5 do ataku, -1 do obrony)
-Zbroja płytowa z Czarnej stali (Wzmocniona stal o właściwościach wzmacniających fizycznie)
-Popielnik
-Wielka tarcza Kuroa. Tarcza z Orichulcum zaklęta w ten sposób, że użytkownik nie może zostać zepchnięty przez ciosy w nią zadane, póki nie zostanie ona zniszczona. Jest tarcza jest uniesiona, nie przewrócisz Kalada. Ale dyps i tak dostanie na ryj, jakby normalnie tankował. -3 Def all
-Pierścień siły tytana. Aktywacja 20 PE, co turę 5 PE. -3 atak -3 obrona, jak działa.
-Sztylet ze stali
Mikstury:
-Mikstur lecznicza x5
-Mikstura Staminy x2 (Każda odnawia 20 PE)
Przedmioty zużywalne:
-Kamieni powrotu x6
-Nóż do rzucania x15
Chowaniec:

Spam:
Duży wytrzymały worek x3 (Taki by człowieka upchnąć z mocnym luzem),
Pół bloku sera,
Bochenek chleba x2
Beczkę piwa,
Całego obskubanego kurczaka w sterylnym opakowaniu,
Kilogram ryżu
Dwa kilo ziemniaków młodych,
Duży gar,
Pochodnia x5
Krzesiwo
Drewniany kufel

Drewniana Włócznia x 2
Mizerny Claymore x 2
Drewniany Słaby Łuk;
Żelazna Tarcza;
Zepsuty Skórzany Pancerz x 2
Zepsuty Stalowy Pancerz
Żelazny Szyszak
Kolcze Nagolennice
Srebrny Świecznik x 2
Czarna Zdobiona Halabarda,
Złamana Klinga Miecza x 3,
Złota Bransoleta,
Mroczny Pancerz Gwardzisty (-3 do obrony, -2 do rzutów na ataki magii mroku, +2 do rzutów na ataki magii światła, -5 do ataków magicznych i duchowych.)

Odpowiedź

Pokaż znaczniki BBCode, np. pogrubienie tekstu

Dodaj zdjęcie z dysku